Zlatý středník 2005 – soutěž firemních publikací

PR Klub s odbornou podporou APRA (Asociace Public Relations Agentur), Asociace poskytovatelů internetových řešení, České marketingové společnosti, Marketingového klubu ČR, časopisu Marketing Magazine a Strategie, SIMAR (Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění), společnosti ACTUM a společnosti Computer Press, a. s. vyhlásil 4. ročník soutěže firemních publikací Zlatý středník.

Hlavním sponzorem je společnost Production Team. Mezi další sponzory patří společnost iMi Partner a. s. a společnost EUROPAPIER-BOHEMIA, spol. s r. o.

Soutěž hodnotí a oceňuje firemní periodické a neperiodické publikace určené k reprezentaci společnosti či prezentaci výrobků a služeb vůči zákazníkům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům.

Soutěže se může zúčastnit jakákoliv společnost působící v České republice, která vydává firemní publikace/vlastní on-line prezentaci. Soutěže se může zúčastnit také agentura nebo jiná třetí osoba, která takové publikace/on-line prezentace zpracovává pro společnost působící v České republice.

Publikace/prezentace bude zařazena do soutěže na základě řádně vyplněné přihlášky, která bude doručena do sekretariátu PR Klubu ve stanoveném termínu spolu s třemi výtisky publikace z tří po sobě následujících vydání v roce 2005. U publikací s nižší periodicitou než tři vydání ročně zašlete, prosím, příslušný počet vydání pro rok 2005.

Přihlášku a podrobnější informace o soutěži je možno získat na www.prklub.cz nebo na info@prklub.cz. Uzávěrka přihlášek do soutěže je 31. ledna 2006 (včetně).

Ve čtvrtém ročníku soutěže Zlatý středník budou udíleny ceny v následujících kategoriích:

  • Nejlepší interní časopis
  • Nejlepší interní noviny
  • Nejlepší B2B časopis
  • Nejlepší B2C časopis
  • Nejlepší firemní katalog
  • Nejlepší firemní profil
  • Nejlepší výroční zpráva
  • Nejlepší časopis státní správy
  • Nejlepší firemní on-line prezentace

Pozn. Tato kategorie se týká on-line prezentace společnosti (profil firmy, tiskové zprávy, Corporate social responsibility apod.) nikoliv on-line prezentace produktů a služeb.

V každé kategorii může být udělen kromě diplomu (za 1. - 3. místo) tzv. Certifikát profesionální úrovně ve dvou stupních, a to Top Rated a Rated. V případě, že se do vyhlášené kategorie přihlásí méně než tři soutěžící, bude porota udělovat pouze Certifikáty profesionální úrovně.

Mimo to mohou být porotou udělena zvláštní ocenění:

  • Za nejlepší titulní stranu
  • Za nejlepší grafickou úpravu
  • Za nejlepší obrazovou výbavu
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Kombinovat různé značky pneumatik se nevyplácí. Test ukázal, proč to nedělat

Kombinovat různé značky pneumatik se nevyplácí. Test ukázal, proč to nedělat

Pokud chcete vědět, proč není dobrý nápad kombinovat na autě špičkové pneumatiky s těmi nejlevnějším a kvalitativně podprůměrnými, následující test by vám mohl otevřít oči.

včera | Miro Mihálik | 7 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 57 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků