Zlatý středník 2005 – soutěž firemních publikací

PR Klub s odbornou podporou APRA (Asociace Public Relations Agentur), Asociace poskytovatelů internetových řešení, České marketingové společnosti, Marketingového klubu ČR, časopisu Marketing Magazine a Strategie, SIMAR (Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění), společnosti ACTUM a společnosti Computer Press, a. s. vyhlásil 4. ročník soutěže firemních publikací Zlatý středník.

Hlavním sponzorem je společnost Production Team. Mezi další sponzory patří společnost iMi Partner a. s. a společnost EUROPAPIER-BOHEMIA, spol. s r. o.

Soutěž hodnotí a oceňuje firemní periodické a neperiodické publikace určené k reprezentaci společnosti či prezentaci výrobků a služeb vůči zákazníkům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům.

Soutěže se může zúčastnit jakákoliv společnost působící v České republice, která vydává firemní publikace/vlastní on-line prezentaci. Soutěže se může zúčastnit také agentura nebo jiná třetí osoba, která takové publikace/on-line prezentace zpracovává pro společnost působící v České republice.

Publikace/prezentace bude zařazena do soutěže na základě řádně vyplněné přihlášky, která bude doručena do sekretariátu PR Klubu ve stanoveném termínu spolu s třemi výtisky publikace z tří po sobě následujících vydání v roce 2005. U publikací s nižší periodicitou než tři vydání ročně zašlete, prosím, příslušný počet vydání pro rok 2005.

Přihlášku a podrobnější informace o soutěži je možno získat na www.prklub.cz nebo na info@prklub.cz. Uzávěrka přihlášek do soutěže je 31. ledna 2006 (včetně).

Ve čtvrtém ročníku soutěže Zlatý středník budou udíleny ceny v následujících kategoriích:

  • Nejlepší interní časopis
  • Nejlepší interní noviny
  • Nejlepší B2B časopis
  • Nejlepší B2C časopis
  • Nejlepší firemní katalog
  • Nejlepší firemní profil
  • Nejlepší výroční zpráva
  • Nejlepší časopis státní správy
  • Nejlepší firemní on-line prezentace

Pozn. Tato kategorie se týká on-line prezentace společnosti (profil firmy, tiskové zprávy, Corporate social responsibility apod.) nikoliv on-line prezentace produktů a služeb.

V každé kategorii může být udělen kromě diplomu (za 1. - 3. místo) tzv. Certifikát profesionální úrovně ve dvou stupních, a to Top Rated a Rated. V případě, že se do vyhlášené kategorie přihlásí méně než tři soutěžící, bude porota udělovat pouze Certifikáty profesionální úrovně.

Mimo to mohou být porotou udělena zvláštní ocenění:

  • Za nejlepší titulní stranu
  • Za nejlepší grafickou úpravu
  • Za nejlepší obrazovou výbavu
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

dnes | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků