Zlatý středník 2005 – soutěž firemních publikací

PR Klub s odbornou podporou APRA (Asociace Public Relations Agentur), Asociace poskytovatelů internetových řešení, České marketingové společnosti, Marketingového klubu ČR, časopisu Marketing Magazine a Strategie, SIMAR (Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění), společnosti ACTUM a společnosti Computer Press, a. s. vyhlásil 4. ročník soutěže firemních publikací Zlatý středník.
Zlatý středník 2005 – soutěž firemních publikací

Hlavním sponzorem je společnost Production Team. Mezi další sponzory patří společnost iMi Partner a. s. a společnost EUROPAPIER-BOHEMIA, spol. s r. o.

Soutěž hodnotí a oceňuje firemní periodické a neperiodické publikace určené k reprezentaci společnosti či prezentaci výrobků a služeb vůči zákazníkům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům.

Soutěže se může zúčastnit jakákoliv společnost působící v České republice, která vydává firemní publikace/vlastní on-line prezentaci. Soutěže se může zúčastnit také agentura nebo jiná třetí osoba, která takové publikace/on-line prezentace zpracovává pro společnost působící v České republice.

Publikace/prezentace bude zařazena do soutěže na základě řádně vyplněné přihlášky, která bude doručena do sekretariátu PR Klubu ve stanoveném termínu spolu s třemi výtisky publikace z tří po sobě následujících vydání v roce 2005. U publikací s nižší periodicitou než tři vydání ročně zašlete, prosím, příslušný počet vydání pro rok 2005.

Přihlášku a podrobnější informace o soutěži je možno získat na www.prklub.cz nebo na info@prklub.cz. Uzávěrka přihlášek do soutěže je 31. ledna 2006 (včetně).

Ve čtvrtém ročníku soutěže Zlatý středník budou udíleny ceny v následujících kategoriích:

  • Nejlepší interní časopis
  • Nejlepší interní noviny
  • Nejlepší B2B časopis
  • Nejlepší B2C časopis
  • Nejlepší firemní katalog
  • Nejlepší firemní profil
  • Nejlepší výroční zpráva
  • Nejlepší časopis státní správy
  • Nejlepší firemní on-line prezentace

Pozn. Tato kategorie se týká on-line prezentace společnosti (profil firmy, tiskové zprávy, Corporate social responsibility apod.) nikoliv on-line prezentace produktů a služeb.

V každé kategorii může být udělen kromě diplomu (za 1. - 3. místo) tzv. Certifikát profesionální úrovně ve dvou stupních, a to Top Rated a Rated. V případě, že se do vyhlášené kategorie přihlásí méně než tři soutěžící, bude porota udělovat pouze Certifikáty profesionální úrovně.

Mimo to mohou být porotou udělena zvláštní ocenění:

  • Za nejlepší titulní stranu
  • Za nejlepší grafickou úpravu
  • Za nejlepší obrazovou výbavu
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků