clanok odzrkadluje realitu na americkom kontinente. stravil som v USA nejaku dobu a mozem potvrdit, ze ide jednoznacne o najoblubenejsie, najpredavanejsie a najcasejsie videne auta na americkych cestach.
Ten nazev by mel byt v minulym case :). Prave kvuli tomu, ze americky automobilky velmi spolehali na vysokou vynosnost Pick-Up meli po zacatku krize takovy problemy, protoze lidi tyhle velky zravy obludy vicemene prestali kupovat...
Prosímtě, než vyneseš moduro, koukni se na TOP 10 neprodávnajěších modelů bez rozdílu zanček za 1-11/2011 v USA.první místo: Ford pickup řady Fdruhý místo: Chevy Silveradošestý místo RAM PickupMinulý čas opravdu není na místě. Smůla.Navíc v TOP se vykytují i další modely US zanček jako Focus, Malibu atd.
Vis mozna by to chtelo umet i tu bradavici co ti vyrostla na krku umet pouzivat. Pokud si poslednich 5 let nezil pod zemi tak si urcite zaregistroval ze svetem probehlo cosi zvane "krize". Tahle krize nejvice postihla banky a hned po nich americke automobilky, ktere spolehali na velke marze na nejprodavanejsich autech v USA... pickupech. Prodej pickupu, ale i ostatnich aut v USA mezi lety 2007 a 2009 klesnum z 16,4 milionu na 10,6 milionu ( http://wardsauto.com/home/supply_used_cars_111... ... ). To melo za nasledek uz zminovany problemy americkych automobilech o kterych se v mediich psalo nekolik mesicu a po kterych Detroit, co by hlavni mesto automobiloveho prumyslu v US dosahlo 40%-ni nezamestnanosti ( http://www.huffingtonpost.com/2009/12/16/detroits-unemp... ... )Vzhledem k tomu ze studie probihala od roku 1990 vetsina cisel samozrejme pochazi z doby pred krizi a tak tezko muze odpovidat dnesni realite. Coz podtrhuje dnesni cena Fordu F150 ktera je 22990 Dolaru (priblizke 450 000Kc).Vazne si myslis, ze se do tyhle ceny jeste vejde nejaka tucna marze? Ty auta sou vicemene dotovany statem, aby se udrzela aspon nejaka mira zamestanosti a podle tech (Wallstreet) protestu to porad nestaci...
Prej dotovaný státem, bože ty si vtipálek.Kdo by to asi dotoval? Třeba prodeje RAMky výrazně rostou a sou pomalu lepší jak před krizí.....Jo ceny v USA sou trošku jinde pokud ti to nedošlo. Tam auto vleikosti passatu azčíná na 350-400 tis kč v přeporčtu a tady je za 500. To víš američani se nenechaj okrádat konceryn jako je Spojené předražené Vlkohrad a anvíc je tam trošku jiná konkurence a nejsou zažitý přiblbý předsudky jako tady...
Takze krome toho ze nesledujes zpravy, tak neumis ani cist? No to pak mnohe vysvetluje...Tak jeste jednou: Kdo myslis, ze je dotuje kdyz sou "dotovany statem"? Pokud porad se ti porad nerozsvitilo, tak cti: http://money.cnn.com/news/storysupplement/econ... ... polozka "Automotive Industry Financing Program"
Položka Paid back ti nic neříká, že???Ty peníze co si GM a Chrysler od vlády půjčily byly splaceny. Samozřejmě ne celé, ale za záchranu cca 650 000 pracovních míst to myslím americké vládě stálo......A bohatě se jim to vyplatilo, protože tolik lidí bez práce by stát stálo 3x tolik, víš :o)))Ale v součansosti už vláda nic automobilkám nepůjčuje, víš ono GM a zejména Chrysler sou v zisku a Chrysler dokonce táhne zisky Fiatu, který ho koupil.Zajímavý vid :o)))
Ty ses vazne komik... Taky bych chtel povazovat pujcku za splacenou kdyz bych splatil 2% z toho, co sem si pujcil... Ano, bylo by opravdu spatny kdyby po ty extremni restruktualizaci a s tema "pujcenejma" penezma ty automobilky porad nebyly schopny vykazovat zisk. Jestli ono to nebude i tema snizenejma marzema a diky tomu lepsi konkurence schopnosti ;).
Jo jo, Amici je prestali kupovat do te miry, ze minuly rok byl problem nejaky pick up vubec koupit, protoze byly vyprodane po celych Statech. :-D
No tak kdyz nezbyl nikdo kdo by je vyrabel, tak se neni co divit :D
tyhle auta většinou kupovali contractori, lidi moc nee
je to tak, japonské vozy jsou stejně zaostalé jako produkty rádobyprémiovej luxusní dvojky mb a bmw.
to asdf: Raději dřív čti a zapni mozek než ti spustí huba a nápišeš tu něco co s tím vůbec nesouvisí. ;-)
co zas, vždyť se to píše v článku, japonci a němci jsou zaostalý, do techniky neinvestujou a proto rejžujou. však je to taky vidět na kvalitě. japonec zrezne na prach do dvou let, němec se do třech let vysype na šrot. a to nemluvím o hitlerově konzernu, ten snad už ani auta nevyrábí :-O
podle tvé ip, ze sebe děláš hlupáka i na jiných fórech. tento článek je o ziscích (nízké náklady na vývoj, nízká výrobní cena, omezený výběr modelů u dané značky, vysoká prodejní cena a krátká životnost s nutností kupovat nové auto v kratším intervalu). to je myšlenkou žebříčku uvedeného v článku
no a podle tvé domény jsi šnopl co nemá řidičák B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.