Ty ceny jsoujako z jiného světa. Mě by klidně stačila ta Ruskýverzev základu za 350 nebo kolik s 1.6 a bylo by mi jedno že to je stará platforma. To auto navenek vypadá stejně. Prásknul bych dotoho LPG za 30 a jezdil bych levněji než s tím slavným hybridem.
Z té nabídky jednoznačně 160k verzi,spotřeba vlastně stejná jako tenhle eco nesmysl,,,,
To fakt ne ;)Jezdil jsem s E-Techem a TCe 140 EDC a rozdíl ve spotřebě jsem měl 2 litry na 100 a hlavně je ten E-Tech podstatně příjemnější ve městě a příměstě...
Připadá mi, že na výkon motorů mají všechny verze tragické zrychlení.
Redakce mate tam chybu 🙂Ta čtyřstupňová převodovka napojená na spalovací motor nemá klasickej měnič, je to de fakto sekvenční ústrojí se zubovymi spojkami
Soudruzi nešlo by to udělat ještě složitěji ... cituji :1- Renault má patent na hybrid se dvěma elektromotory, respektive na jeden elektromotor (36 kW) a jeden startér-generátor (15 kW), které doplňují či zcela nahrazují spalovací agregáty.2- jde o dvoustupňovou převodovku pro elektromotor a čtyřstupňovou s měničem pro spalovák, které spolu navzájem spolupracujíA to se bavíme o autě, které má základ v dacii duster..... kam tohle směřuje.
To auto s dusterem nemá nic společného, je to úplně jiná platforma. Ta od dustera by nešla elektrifikovat a nároky zákazníků Renaultu jsou výše
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.