Zkušenosti: půl roku s Mercedes-Benzem C32 AMG - drsná jízda

97 komentářů

Hater
30. května • 18:58

První věc trochu matemitiky. 3,4 roků každý měsíc 60 000 kč. Což si může dovolit tak maximálne vychcaná kurva, čili zloděj, čili obchodník. Nebo někdo zloději placený, jakožto fotbalista, hokejsta či jiná špína na které zloději umí vydělat. Druhá věci Jacku D. To auto sis vybral, protože si na něm honíš ego. Honíš si ego na jeho ceně a jeho zrychlení. Podle tvojeho článku šlo jasně poznat, proč tvůj kámoš prodejce věděl, že ho koupíš. Taky tvoje recenze byla naprosto o ničem. Protože jak si řekl, vzadu nejezdíš a když se tam někomu nelíbí, ať si jde pěšky, neboli si nám zdělil, že nemyslíš na ostatní. Čili si auto nedokázal ani celkově zhodnotit, přesto si se s námi musel podělit o svoje plané poznatky. Dozvěděli jsem se akorát, že tvůj kámoš je dealer, že to auto je rychlé a je automat. Také jsme se dozvěděli neuvěřitelnou novinku, a to že rychlé auta mají dobré brzdy. Jak nečekané. Jestli tak funguješ ve všem a přesto vyděláváš, pak nás chraň bůh, před takovými jako jsi ty, ty porvchní smrade. Fantazii asi taky moc velkou nemáš, protože jinak by tě napadlo zhodnotit to auto z více aspektů. Hlavně si na tom autě nedokázal najít chybu, nebo místo pro zlepšení, což tě také činí méněcenným vůči kreativním lidem. Příště až budeš chtít něco napsat, tak se zkus na věc podívát z více uhlů, víc ze dozvíš a nebudeš pak tak planý. Úžíj si můj hate a neodpovíděj, protože se tu znova neukážu.

Souhlas
24. srpna • 0:13

Hater | 30. 05. 2013 18:58 | [193.86.244.xxx] "Hater" Má 100% pravdu.. :)

Franta
3. ledna • 13:23

zadání: sportovní podvozek, pneu 225/45, C klasse 270 CDI, sníh s ledem do kopečku, v autě jenom řidič. Jak vyjet s automatem, aniž bych dal do kufru 100 kg šrotu a opmáhal si ruční brzdou. Pozor, nedám na MB dopustit  a je to moje krevní skupina. Poraďte řešení, odborníci. Děkuje Franta

:)
3. března • 13:56

místo 100 kg šrotu, to chce 100 kilovou mrvolu v kufru

ne, ted vazne ....
se snehem a ledem do kopecka je potiz i s manualem a predokolkou, ale je pravda ze se zadokolkou je to zase o kus tezsi. zkuste nenechat radid automat a rovnou mu vnutit 2 nebo 3. Samozrejme ESP je povinnost, jinak to nevidim.

Ale nic nezaruceno. :(

ZN
3. května • 14:50

Ja bych chtel reagovat na tu podle nekoho normalni rychlost (160km/h). Je to bezna rychlost, ale jak pro koho. Samozrejme je rozdil kdyz nekdo jezdi lagunou a nekdo sedmickovim BMW. V ty lagune mi 160km/h rozhodne normalni nepripada. Za to v aute nejluxusnejsi tridy je to uz o necem jinym. Jezdil sem s Volvem V70 T5 (250k) a ani to kolikrat nebylo to pravy. 160km/h je aby se clovek citil v klidu a pohode a moch to toudle rychlosti kalit kde se da je opravdu jenom to napr. BMW rady7. V nicim jinym me to normalni nepripada a je to vo hubu. Nerikam ze nejezdim rychle ale je to dost nebezpecny a kazdej by si mel rozmyslet jestli stoji za to v nejlepsim pripade zabit jenom sebe.

Jack D
4. května • 14:43

Podle čeho tak soudíte? Podle hluku který s rychlostí narůstá? 160 km/h je dle mého názoru normální rychlost pro většinu nových vozidel s obsahem motoru vyšším než 1.4. Můžete mě za to ukamenovat, ale jezdil jsem touto rychlostí i s Fábií 1.4 MPi a cítil jsem se naprosto v pohodě  Samozřejmě že v C32 je to jiné, ale jen z toho hlediska, že ve Fabii jsem na to mohl šlapat horem dolem a z těch 160 jsem se už o moc výš nedostal.

Z
4. května • 17:52

Ona 160 skutečně JE normální rychlost, ale na jenom dálnici. Např. když jedete 2000 km, tak je těch 30 kmh oproti předpisu hodně poznat. V Itálii (pokud si to dobře pamatuju) se jezdívá na dálnici v pravým 110 - 120 a v levým 150 - 160.
Na normální silnici si 160 moc nedokážu představit. 120 bývá na přehledných úsecích maximum.

Jack D.
5. května • 7:49

Samozřejmě mluvím také o dálnici. Na okreskách se sice dá jezdit taky rychle, ale není to zrovna to pravé.

ZN
5. května • 15:03

Ja jsem samozrejme myslel obycejne silnice a ne dalnici. Na normalnich silnicich to skutecne neni to prave jezdit 160. Na dalnici jezdim bezne 160 a vice to je samozrejme.

Daniel Cunder
1. května • 11:51

Wow. Tohle bylo velice dobre napsano, je opravdu videt, jak moc je autor spokojen se svym vozem a nejenom to... Ma pravdu o tom, ze hodne zalezi, do ceho si clovek sedne driv. Ja sam nemam moc zkusenosti co se tyce luxusnich aut, snad krome 'kadilaku '99' a 'korvety toho sameho roku' ale moje skusenost je takova ... po navratu zpet do EU z USA jsem se chtel projet ze Zenevy do Cech. Pujcil jsem si na to Renaul Laguna II Grand Tour. 1000km tam a 1000km zpet me presvedcilo ze tohle auticko je fakt super, hlavne s 2.2 TDI. Je to velice fajn vsestranne auto, hlavne pohodlne na dlouhe cesty. Opravdu jsem si to auto zamiloval a byl to muj favorit ka koupi ... tedy do vcerejska kdy me kolega svezl v jeho novem BMW 330d kombi... opravdu tezke si vybrat...

matuS
30. dubna • 4:58

Jantarek> diky za ten prvy clanok, celkom zaujimave. ale vidis, este stale sa to nepouziva. Teda este stale priemerne auta brzdia zo 100km/h okolo tych 40metrov. tzn, dajme tomu ze skodovka nema dobre brzdy ani gumy, tak zastavi na 60 metroch. priratajme k tomu jednu sekundu reakcnu dobu+dobu fungovania brzd = 28metrov+60= skodovka by mohla zastavit po 88 metroch.

ty ak ides 150km/h (150 sa pocita lahsie) mas o 50% vyssiu rychlost a teda 2.25x dlhsiu brzdnu drahu. cize brzdna draha je 90 metrov a pocas prvej sekundy prejdes 42 metrov. cize 130 metrov...

dost rozdiel, ze?

ja ani netvrdim, ze jazdis 160km/h po meste, ale sam si napisal, ze ides tak, kde sa da. Ja si myslim, ze najme mimo mesta (okresky) je to neprimerana rychlost. ale je to na tebe.

Z
30. dubna • 9:27

K tomu brzdeni jeste neco, co se jeste doted nezminilo: zalezi hodne na hustote provozu - v dlouhe huste kolone jedouci 80 si asi nikdo nedovoli brzdit nejvic, co to jde, zvlast kdyz se nekdo lepi na kufr. To realnou brzdnou drahu prodluzuje jeste vic.

matuS
30. dubna • 4:44

Pohodli neni jen o kuzi a materialech ale i o podvozku. Je fakt ze mercedes i Lancer jdou na to svoji cestou. Mercedes cpe super techniku do seriovych aut a Lancer dela ze spickovych aut civilni. Oba to jsou rychle sedany ve svete drsnych kupe a motokar. Nakup a pocetna rodina se nasklada lip asi do Lancera protoze je vetsi

ty si este v lanceri nesedel, ze?  lebo ja ano (ale nie v tom najnovsom modeli, v modeli z ktoreho je najlepsie evo - evo VI) a dokonca v lavostrannej verzii=orig. z japonska. Poviem ti ze to auto je shit. je to rozvrzgana plecka, so zlymi jazdnymi vlastnostami. jednoducho, je to typicke japonske auto minulych rokov a presne kvoli takymto maju japonci nepravom povest aut, ktore sice su sice kvalitne, ale uroven vnutorneho spracovania a jazdnych vlastnosti nieje nic moc.

a co sa tyka vyvoja, tak lancer Evolution je dielom firmy Ralliart, s povodnym lancerom to ma spolocnu akurat tu shitnu palubnu dosku. v eve som sa bohuzial nikdy neviezol, ale cital som o nom, ze je to maximalne hlucne auto. tak dakujem pekne za take pohodlie. Zo spickovych pretekarskych  aut spickove civilne robi Subaru.

ako niekto napisal, tak evo je cisto sportove auto a napisat o nom, ze je pohodlne je vtip.

matuS
29. dubna • 2:58

160 km/h je dneska naprosto normální rychlost, kterou jedu všude, kde se dá a všechny lepší auta jí dosahujou naprosto v pohodě a samozřejmě taky brzdy jsou na to uzpůsobený  

nemozem s tebou suhlasit. aj stara skodovka zastavi zo 100km/h na kratsej drahe ako hociake dobre auto zo 160km/h. fyziku neoklames, aj keby si mal 4x ventilovane bremba.

160km/h je normalna rychlost akurat tak na dialnici ale inak nikde inde.

Jantárek
29. dubna • 10:45

Tak takovouhle blbost jsem už dlouho neslyšel. Doporučuji zařídit si testovací jízdu ve výše uvedeném, nebo v "podobném" voze. A pokud to není možné, tak alespoň nahlédnout na následující. Fyziku neoklamu, to je pravda ale články o brzdných drahách jsou o běžných vozech a ne supersportech jako je to, o čem se tu bavíme.  A z toho taky vyplívají technické parametry, které jsou úplně o něčem jiném.  160 km/h je dneska naprosto normální rychlost, kterou jedu všude, kde se dá . 

Netvrdím, že jezdím 160 po městě.

http://www.motormania.sk/print.ltc/17

http://www.webart.cz/a/mb/roadster_sl/facts3.htm

Neobhajuji tady to, že jezdím rychle - do toho totiž nikomu nic není. Až někoho zraním a zaviním nehodu, pak mě můžete odsuzovat. Samozřejmě někdo namítne, že pak už bude pozdě.

pár příkladů:

 kopec na Barrandov - kontroluje tam někdo předjíždění kamionů, které je tam zakázané ?

následující rovinka - je tam na několika křižovatkách 60 km/h - pokud bych tam tak skutečně jel, tak mě vytroubí všichni včetně profesionálů v autobusech a náklaďácích. Proč asi ? Kontroluje to někdo ? Nehody se tam stávaj, protože když někdo chce na tu silnici najet z vedlejší, tak v podstatě nemá díky štrůdlu aut šanci, dojde mu trpělivost a někomu tam vjede.

 Proč tam nejsou semafory a naopak proč jsou přímo na barranďáku 3 semafory za sebou v kopci kde až se zprovozní tramvaj se nebude už moct dát plynuje jet, proč nejsou semafory na každém přechodu, proč nejsou obchvaty okolo měst, proč policie porušuje dopravní předpisy, proč si kdejakej poslanec může bydlet v nadstandardním bytě za naše daně, proč krachujou banky a nikdo nehlídá tunelování, proč se o povodních neupustily dostatečně přehrady - je blbost, když někdo tvrdí, že by to stejně nepomohlo, proč USA zaútočili na Irák i když něměli opodstatnění a na KLDR si netroufnou?

Protože jsme v Čechách a proto jezdím, jak uznám v momentální situaci za vhodné. 

Jantárek
29. dubna • 11:20

vyplývají samozřejmě

Z
29. dubna • 20:39

Neznám Prahu, ale v Brně jsou podobné problémy - když po okruhu kolem Výstaviště k Poříčí jedu 80 tak su pro ostatni pomalej. (Je tam 60 a úplně minimální provoz chodců. 60 je opodstatněná pouze v době veletrhu kvůli vyjíždění.) A proč se nestaví mimoúrovňová Pisárecká křižovatka? Už rok se měla stavět. Teď to tam bývá každý den k nevydržení. A to se tam mělo už rok stavět. A když jsem u té Pisárecké k. - kdy se začne stavět R43? To ještě těch nehod v kolonách mezi Brnem a Černou Horou (nebo Sebranicemi, pak to řídne) nebylo dost? A kudy budou jezdit kamiony? Přes Úvoz nebo přes Židenice? To tam není už teď dost husto?

Ale zpátky ke stávajícím rychlostem: 60 v pis. tunelu (směr centrum) je sice nejčastějsí maximálka, ale neopodstatněná, protože se nododržuje. Kdo to nezná anebo spěchá jede klidně 120... Takových 80 - 90 by určitě respektovalo víc řidičů. 60 je opodstatněná až na výjezdu z tunelu.

Další nebezpečí je krátká oranžová a krátká "vyklizovací" červená na velkých křižovatkách - vjíždím v noci (prázdný město) na zelenou do křižovatky na odbočení doleva, když su pod semaforem, ten rychle přeblikne na červenou, druhý směr dostane v tu stejnou chvíli zelenou, a než křižovatku projedu, málem do mě napálí někdo zleva. Křižovatkou jsem jel přibližně 40, pro ilustraci.

Jezdím krátce, ale je tu podle mého názoru špatná koncepce značení. Působí na mě, že jsou silnice v česku označeny příliš a hlavně tu bývá priorita vybrání co nejvíce pokut místo co nejpřehlednějšího a nejsrozumitelnějšího značení.

redwasp
29. dubna • 21:11

No, v tunelu nemuzes povolit 80 aby se pak na vyjezdu brzdilo na 60. Z hlediska bezpecnosti provozu to nejde. Kromtoho zrovna v pisareckym tunelu jsou kamery ktery tu rychlost kontroluji(!!!) Takze jestli tam jezdis pravidlene 120, tak mas fakt stesti. Normalne uz za 75 chodi pozvanky na DI.

Druhy brnensky tunel je husovicky - je to fakt super tunel, ve smeru z lesne se do nej jede skoro po dalnici, je tam sice 80 pred tunelem snizena na 60, ale kdo to nezna tak klidne pokracuje do tunelu 120. Jenze ouha, samotny tunel je pomerne ostry esicko a leckterymu autu tam v rychlosti uz neco pres 90km hvizdaji gumy. Je tam kolizni situace jak prase, kazdej takovej se lekne ostry zatacky, zacne ostreji brzdit, vidi dalsiho podobnyho kretena za sebou a cpe se do pravyho pruhu. Jezdim tam temer kazdy den a uz jsem tam zazil opravdu neuveritelny veci. Jeste kvalitnejsi je vyjezd z tunelu, ktery je pomerne dost z kopce a do zatacky, zakonceny asi 70m za tunelem semaforem ktery pousti MHD odbocujici z druheho smeru. Hned za semaforem se napojuje frekventovana silnice z kopce a po cca 80m je velka krizovatka. Kdo tam nikdy nejel me asi neuveri, ale pogumovani asfaltu v tom miste se da srovnat tak leda s mistem na runway kde dosedaji letadla. Kazdy den jsou tam kompletne cerstve stopy brzdne drahy nekolika vydesencu v delce az nekolik desitek metru. S oblibou tam podle car sleduji jak kterymu autu brzdi ABS )

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Z
30. dubna • 9:21

No ja jsem tam nikdy vic nez 70 - 80 nejel, ale vedle me to hvizdali (nejenom) prazaci 120. Husovickej tunel neznam, ale ty krizovatky od vyusteni az po Svitavu taky stoji za to...
Problem obou techto tunelu je, ze se do nich da najet tech 120, ale v nebo za odpovida uplne jina rychlost, a to na nasich silnicich, kde se omezenim rychlosti plytva a tudiz se to nedodrzuje, je docela tezky nejak vyznacit, aby to dodrzovali vsichni. Co treba datu (u pis. t.) 100 u cedule Brno, 80 pred krizovatkou s Jihlavskou (nebo tou do Liskovce), 70 na najezdu do tunelu a 60 na vyjezdu?
Jo a podle mych informaci se za par let dockame prvniho brnenskeho rovneho tunelu - toho pod Dobrovskeho.

Jeste k tomu dodrzovani rychlosti. Uz nejakou dobu je 70 na krizovatce 43 u Cerne Hory a podle me to dodrzuje cim dal tim vic lidi vcetne tech v rychlych autech. Tam je to na miste, prispiva to k prujezdnosti vedlejsi a k ohleduplnosti tech na hlavni. Kus dal je kvuli nekolika dalsim vedlejsim 60, a tu dodrzuje malokdo - je to prilis dlouhy usek a prilis snizena rychlost. Min. se tam jezdi 70 a to jenom kdyz na tech vedlejsich nekdo je. A vetsina "borcu" v silnych autech to nerespektuje vubec...

matuS
29. dubna • 2:53

Nemyslel jsem to zle. Myslim ze treba EVO je v pohodli srovnatelne ale je neporovnatelne rychlejsi.

evo zrovnatelne s pohodlim s Cckom? to si pekne zazartoval. Ked uz nic ine, tak si aspon na obrazkoch pozri, ako vyzera lancer zvnutra.

mpowerman
29. dubna • 8:45

Lancer je docela pohodlnej fakt...... 

 

Pohodli neni jen o kuzi a materialech ale i o podvozku. Je fakt ze mercedes i Lancer jdou na to svoji cestou. Mercedes cpe super techniku do seriovych aut a Lancer dela ze spickovych aut civilni. Oba to jsou rychle sedany ve svete drsnych kupe a motokar. Nakup a pocetna rodina se nasklada lip asi do Lancera protoze je vetsi.

 

A ted 4x4 u audi. Ma oba systemy jak plnohodnotne 4x4 tak haldex. U vsech motoru napric je to haldex a u tech podel je to centralni dif. Na 99% ale chybi uzavery na predku a zadku. Ma to pouze centralni dif.

Jan
28. dubna • 20:46

Muzete mi vysvetlit, jak muze nekdo (normalni clovek!) dat za osobni automobil rekneme 2.500.000 Kc?

(V Mercedesu S600 anebo Phaethon W12 jsem jiz sedel...)

Jack D.
29. dubna • 9:30

Jsou-li peníze, rozšiřuje se Vám pouze spektrum výběru. Jak jsem psal - v mém životě se odehrály některé věci, které mi dovolily si splnit některá přání a i když jsem do té doby vždy viděl ideál ve Škodě Octavii. S přísunem financí se přehodnotily priority. Věci dřív nemožné začínají být samozřejmé apod...

Vše dobré

MB
29. dubna • 16:05

2 Jack D.

Docela by mne zajimalo co delate? Presi jen u nas neni kolik lidi, kteri daji za auto prez 2 mil Kc. Zajima mne to protoze chci vedet na jakou skolu mam jit :) Jezdit v MB C 32 AMG by se mi libilo:)

Diky za odpoved

Jack D
29. dubna • 22:23


Možná byste se divil kolik lidí v ČR dá za auto přes ony dva miliony. Vemte to tak, že 99% těchto vozů je bráno na leasing aby vyplnily některé rezervy v daních jejich majelů. Navíc podle mých informací není v čechách jediné AMG, které by bylo bráno na soukromou osobu, všechno je na IČO. (tahle informace je půl roku stará, možná se něco změnilo ) Důvod proč jsem neposlal s článkem i foto auta a vystupuji pod svým nickem je ten, že nechci nikterak prezentovat svoji totožnost, což platí i o mé práci. Díky za pochopení. Chtěl jsem se jen podělit o zážitky s autem a v dobrém duchu si o něm takříkajíc pokecat

XXX
30. dubna • 8:58

Myslim ze staci, kdyz se clovek trochu pozornejc podiva a vozitka za dvojku či podobnou cenu zpozoruje jedna dve.

Pokud vezmu jen stredne a vyse postavene lidi naseho klienta, nema temer nikdo auto pod 1,5 mil. Prikladmo uvedu Jaguar XJ, F Maranello, S500, 3x Lexus, 3x nová Carisma, Saab 9-5 2,3 turbo kombík atd. Ale všechno jsou to "služební" auta. Není to podle mě vyčůranost, kupovat auto na IČO, ale byla by blbost ho koupit za "svý", když to jde dát do odpisů.

Jde nejen o radost z takového auta, ale i o potřebu jisté reprezentace. A Oktávkou, byť třeba RS nebo Superbem z vyšší řady se moc reprezentovat nedá

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
krTEKK
1. května • 0:59

Carisma za vice nez 1.5 mil. ??

ZN
3. května • 14:58

On asi nema prehled. Blba Carisma se uz neprodava. A v bazaru tak za 2OOtisic

LK
29. dubna • 10:07

Gratuluju , nicmene predpokladam, ze ten prisun musel byt opravdu velkolepy, protoze (soude dle sebe) kdyz jsem si tak rikal, co bych si koupil pred tim, nez bych si poridil moji vysnenou sunku v cene kolem 2.9M (neni to MB), napadla mne rada veci celkem asi za 10-15M. I kdyz mozna, kdybych takovou situaci resil doopravdy a ne jen tak ze zabavy ve fantazii, mozna by to dopadlo take jinak

Mnoho stastnych km a az si zas neco poradneho poridite, napiste o tom zase takovyhle pekny clanecek.

Jack D.
29. dubna • 10:29

Díky

Pevně však věřím, že v průběhu několika málo let nic nového pořizovat nebudu muset  i když se moc těším až přijde CL65. To bude asi opravdu velký "hukot", ale cena bude asi taky pěkně vysoko.


A máte pravdu, že ty představy se pak dají rychle přehodnocovat.

Standa
29. dubna • 15:30

CL 65 AMG je limitovaná série a tak se dá předpokládat, že neztratí hodnotu. Předcházející CL 63 AMG se pořád drží nad 5 milionů. Samozřejmě rozhoduje počet km.  

Standa
28. dubna • 21:49

Víš to se příjde do banky vybere se v hotovosti nebo převede na účet dealera. Nebo se hopne do leasingu. Pak je tu také důvod zřejmě největší a tím jsou daně. Naprostá většina nových drahých  je přihlášena na firmy. Tebou jmenovaný MB S 600 stojí v základu 4,4 mil. Kč a s příplatkovou výbavou se dostaneš na cca 5,75 mil. Kč. Takový vůz si koupíš abys: a) očůral Špidlu , b) vyjádřil své postavení, c) jezdil po nebezpečných cestách bezpečně. Když si přečteš tento článek,  Jack D. si koupil auto protože se mu líbí. Samozřejmě to nevylučuje předcházející body a),  b), c). Zřejmě dost vydělává, dědil, nakradl a nepřišli mu na to. Jenže to je jen a jen jeho věc. Přej a bude ti přáno. Je moc dobře že se alespoň některým  lidem daří a nejezdíme všichni ve Škůdkách, jejichž brzdná dráha se rovná Mercedesům předválečné éry.

Doporučuji v S 600 nebo Phaetonu pouze nesedět, ale svézt se. Pak třeba pochopíš proč lidi utratí za výkon, pohodlí, bezpečnost a jízdní vlastnosti třeba těch tvých 2,5 milionu.  

PS: jackpot  ve sportce je 60 milionů    

Jack D.
29. dubna • 9:22

 výborný odhad (nebo zkušenosti)  pravdou je, že se mi auto líbi, pravdou je že daně v tom hráli taky svou roli a pravdou je, že když se na moje auto někdo zálibně podívá, rozhodně mi to nedělá špatně. Peníze jsou k tomu aby se točily a když člověk má dost na to aby si mohl některé věci dovolit nevím proč by se "uskromňoval". Život je krátký

vita
7. května • 19:47

udělat si radost, o to v životě jde.

A tomu rejpalovi co se ptal kdo normální si může koupit auto za 2,5 . Spíš mě zaráží jak si může státní ůředník pořídit ze své mzdy nového PASSATA.  Mě Ty prasata co seděj za mzdu a nastavují jen ruku pěkně lezou krkem. A proto jak nám říkalí ve "kdysi" ve škole za dobrou práci dobrou odměnu.

 

 

 

555
28. dubna • 16:14

Nuz, na 300kmh je potrebnych minimalne 400Hp a velmi dobre Cx a nizka vaha, bohuzial fyzika je svina, ale ja tak je 295kmh na tacho s automatom viac nez dobry vysledok. Skoda ze nebol k dispozicci GPS, aby bol vidiet aj realny udaj.

Absolutne nesuhlasim s tym ze Audi ma best 4x4, to ma bezkonkurencne EVO, potom Subaru a az za nimi nasleduje Hladex, ktory sa sice tvari pemanentne, ale nie je.

Rad by som si vyskusal MB 4x4, poznam jednu starsiu generaciu, ale moje pocity boli trochu divne, bolo to takze, ako pancierak a mal aj automat, takze nic moc.

Jan. V
24. října • 19:56

Rád bych tě upozornil, že Audi používá (kromě modelu A3 a TT) Torsen, a ne Haldex. Haldex se netváří jako permanentní čtyřkolka, ale všichni zkušenější ví, že připojuje druhou nápravu, až když zjistí prokluz kol první nápravy, to že se tak tváří si myslíš jen ty. Mimochodem, můj otec měl první model Audi S8 a ta samozřejmě disponovala Quattrem a můžu tě ubezpečit, že 50 cm čerstvého sněhu ji v odjetí od horské chaty nezastavilo, takže k Quattru jistou důvěru mám a jen tak si ji nenechám vymluvit a poznámka na závěr: Audi Quattro (kromě A3 a TT) je permanentní 4x4!

matty
29. dubna • 9:05

jmenuje se to Haldex a nejlepší čtyřkoly na světě má Subaru

555
29. dubna • 9:14

Dovolim si nesuhlasit, EVO je dalej a musim to priznat aj napriek tomu, ze 5-ty rok jazdim s Imprezou a som fanaticky obhajca auta. Ak ale porovnavame ceny vozov a ich uroven, tak je to uz Suba :)

Dusan
28. dubna • 20:45

Az na to, ze Haldex davaji koncerni jenom do levnych srandicek jako je Octavia 4x4. Do skoro vsech Audi (mam dojem s vyjimkou levnejsich TTcek) se dava skutecne Quattro, coz je technicky neco jineho nez Haldex.
BTW: A nerikal bych, ze zrovna Audi nema co ve svete ctyrkolek rici. Oni totiz ctyrkolku vymysleli.

RedBaron
29. dubna • 4:58

Ale nevymysleli, ale záslužně prosadili do běžnějších osobních aut, přístupných širší veřejnosti.

Jack D.
28. dubna • 17:22

Čtyřkolku od MB mi nedoporučoval ani dealer, takže to asi nebude zrovna nejlepší. Netroufnu se s Vámi přít o kvalitu quattra audi, protože tak moc do toho zase nevidím, sdělil jsem svůj dojem po tom když jsem se svezl novou A8. Určitě je i něco lepšího.

mpowerman
28. dubna • 16:31

Ja s tim souhlasim.

Taky je fakt ze za polovinu penez se da sehnat o dost rychlejsi auto.

Ale nekdo je holt mercedesar, nekdo bavorakar a nekdo ma rad opravdu rychly auta.

Jack D.
28. dubna • 17:09

S tim bych urcite souhlasil, rozhodne se da poridit za polovinu ceny rychlejsi auto, ale u me to rozhodne neni o tom byt Mercedesar atd... hlavní kritérium je pro mě pohodlí a výkon v jednom což tohle auto určitě splňuje a jak jsem již psal, třeba vyzkoušet dřív jinou značku jsem teď u ní. 

K předchozímu příspěvku ohledně GPS, už tři měsíce mi kamarád nosí cd s naší republikou a furt se nějak neůžeme sejít  ale za týden mám nějaký servis, tak to snad vyzvednu při tom

mpowerman
28. dubna • 17:30

Nemyslel jsem to zle. Myslim ze treba EVO je v pohodli srovnatelne ale je neporovnatelne rychlejsi. Lepsi jizdni vlastnosti jsou vzdy vykoupeny ztratou casti komfortu.

Takove E55 bude jeste rychlejsi a pohodlnejsi....... a presto je to uz trosku mimo. Trida C je myslim akorat. Je to rychle auto na pekne silnice a dalnice.

Vsude jinde bych se ale poohlizel po necem jinem.

RedBaron
29. dubna • 4:56

Ale no tak. Mitsubishi EVO vždycky bylo, je a bude drsný rallyový speciál se silniční homologací, který myšlenku na slovo pohodlí vůbec nepřipouští.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
555
29. dubna • 8:05

Co sa tyka pohodlia, je MB iste komfortnejsi, nez EVO :) , Ak sa nemylim, fultime je len A8, nizsie rady su Haldex (ono to nie je zle, ale ked ma byt clovek odkazany na elelktroniku, tak radsej na aktivne diferencialy). Jednoznacne treba skusit manual a ostrejsi voz, aby clovek zistil, o com 4x4 naozaj je. Velky a tazky voz to vyrazne skresli.

Fakt je, ze Audi ma zasluhu na tom, ze dnes sa 4x4 pouziva bezne, ale casy, ked boli Slusovicke 100-vky neporazitelne su prec a im chyba technologia na urovni EVO a STi. A ked Prodrive konecne hodi na trh aktivny podvozok, ktory je vo faze finalnych testov a uz ho pre UK novinarov predvadzaju, tak padne este o jednu generaciu dozadu.

Uvidime, ako na to zareaguju,... dva aktivne systemy z JPN a nic v EU, to uz bude na povazenie...

Milan Rejholec
29. dubna • 15:26

Tak to se mýlíš. Haldex je jenom v A3. Zbytek je už se stálým pohonem.

555
29. dubna • 15:40

Pozrel som sa a mate pravdu, je to Torsen. Ale ako je potom mozne, ze aj na snehu je A4 a A6 vyrazne pomalsie, nez Impreza? Myslim aj starty z krizovatky na vrstve udupaneho snehu.

mpowerman
29. dubna • 15:54

Protoze nemaj zaverky na ostatnich difech, protoze torsen uprostred je svinstvo a protoze jsou tezsi 

mpowerman
29. dubna • 15:36

A ktery audi ma motor napric a stalej 4x4?

U audi to konci v A3 a u VW ma haldex i Passat. To byl prave rozdil mezi syncro a 4motion.

OFF
28. dubna • 15:12

Mercedes je Mercedes

Hvězdě zdar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PS:Tiše závidím

 

Jantárek
28. dubna • 10:27

160 km/h je dneska naprosto normální rychlost, kterou jedu všude, kde se dá a všechny lepší auta jí dosahujou naprosto v pohodě a samozřejmě taky brzdy jsou na to uzpůsobený  - pouze stav silnic to někdy zhoršuje. Kdo nejel s ničím jiným než s nějakou starou plečkou, tak může klidně do alelujá plkat o tom jak jsou ti, co jezděj rychle nebezpeční. Ale laskavě si uvědomte, že doba kdy tady jezdily pouze Škodovky 120 a vůbec to nebrzdilo je dávno pryč. Za havárii může vždy jen a jen nepozornost, nebo technický stav auta. Viděl jsem moře bouraček a v 90% to byla nějaká stará mrcha, která měla snad i prošlej techničák.

Je to nádhernej článek a gratuluji autorovi - i k tomu autu. Sám jsem měl možnost svézt se v A8, Jeep Grand Cherokee V8 Limited, Porsche Carrera 4, Ferrari 360 Modena a BMW M3 cabrio. Jezdím rychle, ale jsem maximálně opatrnej. Mám najeto přes 120 000 km bez nehody. Nyní jezdím asi 130 km denně ! O čemž se některým lidem může jenom zdát. Jsem proto špatnej člověk a měl bych přijít o řidičák ? Můj názor je, že nejvíc na silnicích ohrožujou ti, kteří se pořádně nerozhlídnou a někomu tam vjedou a i když zrovna jedu předpisově, tak mám někdy co dělat, abych to ubrzdil a to nemluvím o TIR - to ja kapitola sama pro sebe.

 

petosh
29. dubna • 9:53

160 je sice dneska naprosto normalni rychlost, ale nejsou na to, bohuzel, stavene nase silnice. Ackoliv jsem student, jezdim velice casto brigadne s dodavkou a ve vetsine pripadu dlouhe dalnicni trasy. Pokud jedu bez voziku, je vse bez problemu a muzu v klidu porad "supat" 130 (na to auto tak akorat). Taky vecne nadavam na ty "idioty v kamionech", kteri prasacky vjizdi do leveho pruhu...

Posledni dobou ale casto k me velike nelibosti "vyfasuju" za auto vozik, a potom se jizda stava utrpenim. Jet 90 stejne jako kamiony je hruza, ale pokud chci trochu pridat na rekneme alespon stovku, mam velike problemy s predjizdenim. Prave jde totiz o to, ze cesty jsou moc plne a v levem pruhu se jezdi moc rychle.

Trosku matematiky: Pokud jedu 100kou a chci predjet kamion jedouci 90, musim ujet dejme tomu 40m relativni rychlosti 10 km/h, coz odpovida priblizne 2,8 m/s. Cele predjizdeni mi tedy bude trvat asi 14s. Pokud v levem pruhu jede auto rychlosti 160 km/h, jeho relativni rychlost vuci me je 60 km/h, tj. 16,8 m/s. To zamena, ze abych jej neomezil, musel bych vjet do leveho pruhu minimalne 16,8*14=235m. Takove rozestupy vsak na dalnicich v beznem provozu nebyvaji. :(

Po techto zkusenostech pomalu zacinam chapat ridice kamionu, kteri pri predjizdeni vjizdeji do cesty rychleji jedoucim autum. Na dalnicich sice plati "neomezit" ale dodrzovat jde maximalne "neohrozit".

Takze je treba si uvedomit, ze ne vzdy za to muze ten, kdo vyjizdi. Pokud jede ten druhy v levm pruhu pres 200, VELICE tezko se to v tom zrcatku pozna a normalne s tim ridici podle mne ani moc nepocitaji, ze to "auto v zrcatku co je 300m za mnou tady bude za 10 sekund".

Nechci tady nikoho napadat a uz vubec ne psat kdo by mel nebo nemel prijit o ridicak nebo kdo je a kdo neni spatny clovek (mimochodem znam nekolik naprosto skvelych lidi, kteri jezdi naprosto silene rychle ale jinak velice opatrne), ale chtel jsem jenom ukazat, ze kazda mince ma dve strany....

Diky za vas cas pokud jste docetli az sem  :)

PETR

Joe
5. května • 12:12

Presne tak, je to relativni.. leda to delat jako Italove, kteri kdyz jedou rychle v levem pruhu a predjizdeji nekoho, tak preventivne blikaji.

Dalsi kapitolou je napriklad jizda po normalni silnici - pri predjizdeni vozidla je predpoklad, ze z te zatacky vepredu vyjede nekdo max. rychlosti cca 100km/h.. Co kdyz vystreli 200?

padne rana, kdo za to muze? ten kdo predjizdel...

Joe

Z
29. dubna • 19:41

Jo, presne tak, teda s tim, ze auto za mnou obcas jede podstatne rychleji, nez bych cekal.... Malem jsem mel v kufru skodovku (asi 125), co jela odhadem 130 - 150 po rovine.

Jack D.
28. dubna • 12:26

Děkuji za pochvalu, která zahřála mou duši  a souhlasím s Vámi, že 160km/h je naprosto normální provozní rychlost i vzhledem ke stavu českých komunikací. Jak s oblibou říkám - jezdím bezpečně rychle  Ale to hnaní auta co to dá už mne taky přešlo, jedu tak jak v dané situaci potřebuji a těší mne pocit, že když se do toho opřu , tak auto jede.

Pohřebák
28. dubna • 20:09

Díky vám oběma za podporu vyšší nehodovosti v ČR!

Z
28. dubna • 23:02

Nehodovost podle me vic ovlivnuje neohleduplnost a neprimereni rychlosti svymu stavu, stavu auta a stavu silnice. Jiste znate mista, kde je oficialne 60 a primerena je 80 a taky urcite znate takova, kde je 50, ale pres 30 si tam dovoli jet prave jenom ten neohleduplnej, at ma starou Skodarnu, nebo Imprezu STI.
PS: A kazdej si to auto musi osahat. Jezdim jenom kratce a obcas (lehce pres 1000 km) a uz se mi hodilo umet vyuzit zrychleni auta, kterym jezdim. Vytahlo me od nehody, kdy me jeden blbec vjel z boku do krizovatky...

Jack D.
29. dubna • 9:48

Nepřizpůsobení jizdy stavu vozovky, auta atd... je jeden z mála faktorů. Když se tak chová řidič, který jede sám, je to jeho boj pokud nesmete ze silnice ještě někoho jiného. Hlavní problém vidím v naprosté nepředvídavosti většiny řidičů na našich silnicích. Jezdím hodně a už pár let, jen s tímto vozem jsem teď přetáhl padesáti tisícovou hranici, když je perný týden udělám 2 - 3 tisíce kilometrů týdně, průměrně tak tisíc. Když vidím jak se někdo lepí na "zadek" jinému autu a reaguje na jeho brzdová světla až o nějakou vteřinu později než by měl, tak je mi z toho šoufl. Když už chce být závodník měl by alespoň tušit co se může v každe situaci stát, ale stejně se nevyhne tomu, že okolo něj jede spousta horšich řidičů, kteří rozhodně udělají něco co nečeká.  

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Master_MMS
29. dubna • 15:47

Presne tak, vubec mi nevadi pokud nekdo jezdi rychleji, nez dovoluji predpisy a jezdi ohleduplne. Spise mi vadi ridici, ktery vytahnou skodovku jednou za mesic, nedavno mi me jeden takovy na dalnici pri 180 km/h prehledl v zrcatku ( pokud vi na co je) a ja mel co delat abych to do nej nepustil... Deda po 5 min predjel dva nakladaky a v pohode se zaradil, to ze sem na nej selou dobu troubil a blikal si ani nevsiml.... Hruza  Policiste by spise misto mereni na prehlednych usecich meli kontrolovat "Stopky" a jezdeni na cervenou....

Viados
5. května • 12:12

To, že jsi na něj celou dobu blikal a troubil svědčí spíš o tvé mozkové dysfunkci. Když jezdíš 180 musíš, počíat s tím, že budeš taky muset brzdit za pomalejšími. Ani děda ve škůdce, ani třeba zodpovědný rodič jedoucí 130 třeba v Hondě, se nemusí dusit ve stoupání za Ávií a má právo ji předjet.

Petr
5. května • 15:33

Máš naprostou pravdu v tom, že jeho chování bylo velmi neadekvátní dané (byť nebezpečné) situaci.

Akorát bych chtěl poznamenat, že by se řidiči, kteří se chystají předjíždět, měli podívat taky do zpětného zrcátka (často na to zapomínají) protože jinak ohrožují sebe i ostatní.

Na druhou stranu - když mi tam takhle někdo vletí před auto (a to nejezdím nijak rychle, v obci (s výjimkou Prahy a Plzně vždy 50, pokud není povoleno více, mimo obec rozumně podle stavu a plnosti silnice, po dálnici podle situace 130, někdy trochu víc), tak na něj taky bliknu nebo houknu (příště už si dá snad více pozor), ale už ho nechám být a nechám ho v klidu předjet.

Bytostně ale nesnáším řidiče, kteří - modelová situace: předjíždíte 130-140 kolonu avií a liazů promíchanou zahraničními kamiony jedoucí 70, za vámi kilometr daleko nikde nic, uprostřed předjíždění vás někdo dojede (mohl mít hodně přes 200), začne blikat, troubit, dělat neslušná gesta a najíždět, to abyste se mu jaksi okamžitě hnuli z cesty (kam?) , a pak si na vás bude otvírat hubu, jako že jste brzda provozu a že mu nemáte co překážet...to je to, na co poukazuješ a takové chování by se mělo vymýtit (stejně jako když vám tam hodí někdo myšku aniž by se podíval za sebe, rádi to dělají třeba řidiči avií). Rychlá jízda, ani rychle jedoucí řidiči mi nevadí, pokud tedy přímo neohrožují někoho na životě svojí případnou bezohledností a agresivitou.

Z
6. května • 22:15

Tak nějak to cítím i já...

LK
5. května • 15:11

S tím lze souhlasit, ale jen do určité míry. Pokud ten pomalejší nebrzdí provoz, je to OK (ten rodič v Hondě se 130). Jestliže tam ale najede dědek se Š120 a z toho litrového motoru neudělá víc než 100, tak je to IMHO diskutabilní a dalo by se na to uplatnit cosi o plynulosti provozu.

Standa
28. dubna • 21:57

Myslím že takový vůz si koupí řidič, který už má něco nalítáno. To že nové auto protáhne udělá i majitel ojetiny. Prostě se zkusí jak to jede. Tohle auto ale brzdí a jízdní vlastnosti jsou příkladné. Mnohem horší jsou kluci s mokrým řidičákem a 10 let starým třílitrem. Servis žádnej, zkušenosti žádné, pár piv na posilněnou a hned máš práci.

Standa
28. dubna • 9:45

V první řadě gratuluji, je to pecka. Jak se s tím jezdí na mokru ? Něco jsem najezdil s C 270 CDI a když pršelo, svítilo ESP v každé zatáčce.

Jack D.
28. dubna • 12:11

Zdravím a děkuji,

na mokru se jezdí o něco hůře, ale nějaké vyšší tendence klouzat nejsou (samozřejmě všechno má své hranice). Párkrát jsem uletěl - hlavně ze začátku (problém náhonu zadní nápravy) , ale teď už si troufnu říci, že tak nějak vím co od auta můžu čekat a co si k němu v určité situaci můžu dovolit. Ale máte pravdu, ESP si vesele poblikává, už to beru jako takové zpestření palubní desky

Vše dobré.

ahoj
28. dubna • 9:26

To si nenechal odblokovat omezovač? já bych to udělal okamžitě...

Jack D.
28. dubna • 12:37

Přemýšlel jsem o tom, ale když to vezmete tak, že při těch 290 km/h je otáčkoměr někde těsně pod 6000, tak už nemáte moc možností, kam to dál vytáhnout. I když mě trochu mrzí, že jsem pořádně nezdolal těch 300km/h. No uvidíme, v pátek jedu protáhnout krofky E55AMG, tak se toho snad dočkám.

AP
28. dubna • 9:21

AMG je snad Rakouská firma, neee...? Co za vola psalo tenhle článek? Po našich silnicích se snad víc než 130 nemůže, ne...? Se v tom někde zabij, debile.

peter
8. dubna • 12:49

AP - ty si znalec nad znalcov. Velmi rad by som sa s tebou niekde stretol! BLBECEK!

MHPlus
8. května • 22:52

Šedivá teorie, zelený strom života... Většina nových aut má "fyzická omezení" o dost výše, než jsou rychlostní limity.
Řidič si musí uvědomit, že bezpečná rychlost je průnikem mnoha faktorů a v tom samém autě i místě je možné bezpečně jednou jet 160km/h a jindy jen 30km/h...

Daleko bezpečněji prostě může jezdit ten, kdo je schopen správně vyhodnotit všechna rizika a třeba i porušuje přepisy, než ten, který dodržuje rychlostní limity bez ohledu na momentální situaci.

Pro některé z majitelů drahých aut je kupodivu největším ohrožením přecenění bezpečnosti jejich miláčků - falešný pocit nezranitelnosti může vést k rizikovějšímu chování na silnici. Bohužel to často odnese někdo jiný...
Tím se samozřejmě nechci dotknout autora článku - 50.000km za půl roku již naznačuje "určitou" praxi a raději bych se nechal předjíždět jím, než většinou svátečních řidičů, kteří tolik nenajedou za celý život.

Jack D.
11. května • 20:42

Naprostý souhlas, k tomu nemám snad co dodat. Jeden příklad za všechny k tomu předjíždění. Minulý týden jsem měl něco pracovně v Bruntále a Ostravě a večer jsem měl razit s přáteli ne víkend na Šumavu. Pro někoho je to nepochopitelné, ale po těch letech mi už příjde "tisícovka" denně jako normální. Ale vraťme se k tomu předjíždění. Když jsem jel zpátky na Prahu měl sem času dost, tak jsem si to v pohodě "šolichal" a kochal se krajinou a jestli to někdo znáte ze Šternberku na Olomouc, tak je tam celkem slušná cesta s dobrým výhledem pro předjíždění (ne všude). Přede mnou se "vyskytla" žena v Peugeotu 307 a před ní kamion. Říkal jsem si, že nebudu dělan vlny a néchám tu ženskou v pohodě předjed a pak předjedu taky, navíc si to ten kamioňák celkem slušně švihal, tak jsem nějak zbytečně neblbnul. Když bylo úplně v pohodě vidět dopředu a nic tam nejelo, žena v 307 vyhodila blinkr a ... nic. Říkám si, dobře třeba si je nejistá, tak ji ještě chvíli nechám. 1 .. 2... 3.... 4... pět vteřin se nic neděje, tak si říkám, tak tohle už ne vyhodím blinkr, polochtám plyn a vyrazím kupředu, když jsem byl asi metr za ní v protisměru, z ničeho nic to šoupla přede mne. Trochu jsem ze sebe oklepal ten vztek z pomyšlení na to, že se asi ani nekoukla do zrcátka a jemě ji probliknul. Ona místo aby přidala, tak na úrovni kamionu jela asi 100 metrů a pak začala brzdit, ale takovým způsobem, jako by chtěla zastavit. Že jsem toho na silnicích už potkal hodně a že jsem řidičem hodně klidným, tak jsme nevěděl, jestli se před ní nemám vtřít a normálně jí "profackovat". U takových lidí člověk neví co udělají, když na to šlápnete, tak je vyšokujete a ještě skončí v příkopě, v horším případě když budete vedle nich tak se začnou rvát do vašeho pruhu a smetou i Vás.

Jsem radši když někdo nejezdí předpisově, ale má to pevně v rukou než sváteční jezdec , který si myslel že je králem silnic. A bohužel mám pocit, že těch druhých je stále víc a víc.

Vše dobré
Jack D.

Patrik
26. února • 12:21

to Jack D:  Nejdriv se prohlasis za zkuseneho ridice, a pak napises zes chtel predjizdet auto signalizujici zmenu smeru?!

xyz
3. března • 9:23

on ale napred dal zmenu smeru a pak ji dalo az to auto pred nim, takhle jsem to pochopil ja, takze spravny ridic to je, protoze se zase zpatky zaradil a nevytruboval a neblikal a bla bla bla .... hodne zalezi na situaci.

kazdopadnej sem tu autora uz dlouho nevidel, kde je mu konec:?

MHPlus
11. května • 22:09

Řidiče typu "váhavý střelec" a ženské podle motání se po silnici poznám během chvilky a honem rychle se jim snažím odpoutat - buď přidám nebo uberu....

Každodenní stres, který jsem na dálnici prožíval díky řidičům bez zrcátek, jsem minimalizoval nákupem auta s tempomatem - dle situace nastavím rychlost někde mezi 120-140km/h a do kolizních situací se dostávám daleko méně, než když jsem jezdil co to šlo. Na 100km trase je časový rozdíl v řádu minut a šetřím nervy i brzdové obložení...

Jack D.
12. května • 9:54

Tempomat používám taky moc rád, protože kdybych jel co to jde, tak asi brzy skončím  Ale jak jsem psal co s ní!? Když na to dupnu a proletím kolem ní, hrozí že to její mysl nerozchodí tak rychle a skončí v příkopě  když se za ní budu šourat, přetečou mi nervy!

Yaroukh
1. května • 14:29

tady pachne komplex ;o)

Encore
29. dubna • 14:40

AMG je snad německá firma, ne!

Jack D.
28. dubna • 12:32

Tak to jste mne přivedl zase o kus výš v mém vědění o automobilech. V technickém průkazu píší zemi původu Německo, tak jsem bral, že němec chce němce, ale jestli je to rakouská firma, omlouvám se za to nedopatření. A s tím, že se v tom autě možná jednou zabiju, tak nějak už počítám - je to přece jen jedna z variant (hlavně když to neodnesou jiný)

David
28. dubna • 22:20

Ze to chlapi vubec resite nikoho z burakova co ma mindraky nepresvedcite. Ja mam zalusk na C300 AMG CDI to je taky pekna hracka.

 

David

PM
30. dubna • 17:09

Určitě Vám jde jen o ty šusťákové tepláky a zlatý řetěz, které má každý mercedes v základní výbavě.

Jack D.
29. dubna • 9:01

C 30 CDI AMG je rozhodne pekna vec, taky jsem o tom přemýšlel. Ale ať to vezmete jakkoli, CDI od MB je výborné, ale ve finále to žere téměř stejně jako C32 a hluk motoru okolo 200km/h je neporovnatelně vyšší. Ale jinak je to rozhodně výborný stroj.

Tuner
28. dubna • 9:32

Že ty mu to auto závidíš, co? Se svou starou stopětkou se suneš šedesátkou a blokuješ provoz

War
28. dubna • 9:18

Tento článek bych zařadil vedle diskuze o odebírání řidičských průkazů policistmi. Zejména bych pak vyzdvihl příspěvky o nebezpečných řidičích na našich silnicích

Jack D.
28. dubna • 12:28

Zdenek
7. března • 12:05

zdravim, potreboval bych nejake info o C32, jestli to tady jeste funguje, odepiste mi prosim dekuji

pavel
24. července • 12:37

vysvětlí mi autor, jak se mu podařilo dosaáhnout údajné rychlosti 290 km/h, pakliže firma AMG odstraněním omezovače max. rychlost zvýší z 250 na 275 km/h???

Jack D.
25. července • 14:11

Nevím jaké máte zdroje o odstranění omezovače, ale co já vím, tak všichni kdož si nechali posunout (odstranit) omezovač u řady 55AMG (s kompressorem) tak se jim sepnutí posunulo na 300km/h. Stejně tak se můžete zeptat kohokoli jiného, třeba z AUDI jak je možné že RS6 která má omezovač na 250km/h jede s přehledem 310km/h!? Omezovač otáček je nekompromisní, ale omezovač rychlosti jsem ještě nikdy nezažil tak brutální aby sepnul v přesně udávané hodnotě!
Já omezovač vůbec odstraňovaný nemám (alespoň jsem o to neprojevil zájem) tak pochybuji, že by se do toho někdo hrnul dobrovolně. Nevím proč to tak funguje, ale funguje. Stejně tak bych mohl chtít vysvětlit jaktože Ford Mondeo ST ve kterém jsem se minulý týden svezl s omezovačem na 250km/h jel 284km/h a tehdy sepnul omezovač otáček.

Třeba víte něco víc než já a rád se nechám poučit, ale tomu autu nedělá problém přes 250 jít - ač jsem takhle rychle dlouho nejel.

Vše dobré

pavel
28. července • 9:00

pracuju pro značku

motory řady 55 s kompresorem dosahují max 300 km/h po odstranění omezovače, resp. posunutí jeho hranice. Motory 32 s kopresorem jedou max. 270 (byl jsem na školení v AMG)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
E 500
2. ledna • 19:09

SL 55 jede 325 k/mh

Jack D.
28. července • 16:32

Dobrý den,

tak to je super. Věřte mi, že to auto tolik jede. Dneska už Vám to asi nepředvedu v šest hodin odjíždím na výše uvedenou dovolenou. Každopádně byste se mohl znát s člověkem, který mi to auto prodával - nechci nějak prezentovat jeho jméno, ale on s tím autem jel taky kolem 290 km/h. Myslím, že jak s hrdostí říkal, je - (byl) už tam nedělá - jediným samostatným prodejcem AMG vozů v celé Evropě - ale znáte to někdy se moc přehání.

Až se vrátím můžeme to všechno nějak skloubit.

Mějte se a vše dobré

Standa
26. července • 20:39

Hezký den,

tak jsem to nakonec rozštípnul velmi netradičně. Objednal jsem ML 55 AMG, žádné S nebo E. Až bude, někde to protáhnem  

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jack D.
27. července • 18:39

Zdravím.

Dobrá volba, věřím že si užijete spoustu srandy, v ML jsem jel jen jako spolujezdec, ale i tak je to "bomba kára".

Dejte vědět až bude. Já zítra odjíždím na celý srpen na dovolenou abych zregeneroval svoje buňky na další asi náročnou zimu a nevím jak moc se budu hrnout k internetu, ale až se vrátím, určitě prolezu diskuze

Mějte se hezky a příjemné léto

Jack D.

BTW co vás přivedlo k rozhodnutí pro ML? Přeci jen je to vcelku rozdíl - nemyslím v komfortu, ale ve stylu svezení.

Standa
27. července • 19:46

" Za vším hledej ženu". Potřebuji 4MATIC a E bude až v zimě. No a žena rozhodla že se jí ML líbí, takže ho na jaře dostane. Ale je fakt že když se ML rozjede po dálnici, stojí to za to. Je z toho přehled  a ten pocit bezpečí je obrovský. Nejraději bych i E55 AMG, ale to bych se zabil Měl jsem ho na dva dny v NL a celou noc jsem jezdil a jezdil.  Oproti "obyčejným" MB je to něco jiného. Všechny limity jsou o pěkný kus dál a i když je člověk nevyužije, pocit že "kdybych chtěl !", je super. AMG sám máte, nedá se to popsat, musí se to zažít !!! 

Jack D.
28. července • 12:25

Jarda
28. dubna • 8:43

Tak to je fakt nářez, jsem rád, že jsou na světě lidi, co si můžou tohle dovolit - třeba by mě pak mohli i svízt

Mimochodem, chtělo by to uspořádat sraz fanoušků AutoRevue s jejich kárama

Doporučujeme

Články odjinud