Dobrý deň.Potreboval by som poradiť ohľadom môjho matiza r.v.1999.Ma najazdené iba 52000 km a zničiho nič po naštartovaní ,začal mat nepravidelný chod.Príčiny poruchy som hľadal pomocou prepojenia kontaktu A a C svorky ALDL. Po vyblikaní kontrolky to ukázalo na tri poruchy - (1)-1500,(2)- 0325,(3)-0340.Prosím o radu na čo sa mam zamerať pri odstránení poruchy. Ďakujem
Ahoj Matizáci. Chtěl jsem se zeptat jestli někdo měnil řídící jednotku airbagu. Zajímá mě postup a kdyby nějaká ta rada. Nebo jestli to radši dát do servisu. Předem děkuji.
Daewoo Mates. OK.
Do Kauflandu a zpátky. OK
Ale bože, jak můžete nákupní tašce říkat auto?! A za 200.000,-, proboha, lidi vzapamatujte se!!!
"Daewoo Mates - konečně RODINNÝ vůz pod 200 tisíc.!!!"
nebo
"Teď mám Daewoo Mates - má sílu a přitom málo žere"
(autentické reklamní slogany - v ČECHÁCH, protože v CIVILIZOVANÉM světě by to bylo na žalobu)
http://DAEWOO-NEXIA.WZ.CZ
TAK S MATESEM SE KTERYM JEZDIM SEM NAJEL UZ 68000 KM. MUSIM UZNAT ZE NEJEZDIM JAK SVATOUSEK. UZ PO 52000 MOTOR ZNACNE ZACAL ZTRACET NA VYKONU. OPRAVA STALA 5600. DO TY DOBY UPALOVAL SOLIDNE. JEDNOU JSEM Z NEJ VE 4 LIDECH Z MIRNEHO KOPCE U CESKYCH BUDEJOVIC DOSTAL I 168. PAK TO ZASTAVIL OMEZOVAC. KDYZ SE UDRZUJE V OTACKACH TAK TO JDE. NEKDY MAM STRACH, ZE SE TY MALY KOLECKA UKROUTI:) V ZATACKACH MI PRIDE, ZE SE PREDNI KOLA SPISE LAMOU NEZ KLOUZNOU. NAKLANI SE, ALE NEUPADNE. JE TO SPIS TAK PRO ZENSKOU. OCENIL BYCH POSILOVAC.
Čau Zabíječ,
s tým chip tuningom máš pravdu-krútiaci moment mal byť zvýšený ale pri vyšších otáčkach.Keďže jazdím na spotrebu, netočím motor na maximum, jednak klesá životnosť, a zvyšuje sa aj spotreba.Ten dusík vyskúšam dať do pneumatík aj ja.Sviečky mám pôvodné, na prvých troch stupňoch je fiatík živý, 4 a 5 sú skôr na spotrebu.Takže pri predbiehaní s tým rátam a snažím sa nerikovať .
Zimné pneumatiky máš?Na Seicento v servise Fiat chceli za sadu gúm s diskami 14500,-Sk-pneumatiky 155.Ako je to s Matizom?
Schumi
Zimní pneu jsem koupil vloni akorát dvě na předek i s diskama. Dal jsem 1300 kč za gumu (Debica 155/65 R13 v akci) +1100kč za disk. Nekupoval jsem to v Daewoo. Tam mi o týden později nabídli sadu čtyř kompletních kol za 7550kč, byly to Matadory145/70 R13 s diskama. Kdybych to věděl dřív, šel bych do nich. Ještě nevím, jestli letos dokoupím i na zadek, zimní 155/65 se shání hrozně špatně a draho.
Čau Zabíječ!
Aká bola cena sviečok?Ako sa Ti zmenili jazdné vlastnosti zmenou vzduchu za dusík?Oplatí sa to?Ináč, stránku máš dobrú.
Ja som rozmýšľal nad chip-tuningom.Ponúka ho jedna firma v Blave.Vychádza to okolo 8-9000,-,zvýši sa výkon na 60 koní, a krútiaci moment z 88 N.m na 100 N.m.Táto suma sa mi zdala moc vzhľadom na ponúkané parametre.Takže nakoniec som zostal pri fabrickom neupravenom motore.
Kryty kolies som tiež nedával originál, pretože ich má Fiat tiež drahé.
Áhoj Schumi.
Jedna svíčka stála asi 128 Kč.
S dusíkem se míň přenášejí rázy od děr na auto. Spíš je to poznat na menších dírách. Zvýší se o trochu komfort, který u miniaut není jako u A6. Myslím že za těch 25 kč za jedno kolo to stojí. PS: za dohuštění už s pneuservisu nic nechtěli
Ty originál kryty kol jsem tam měl, jsou ve výbavě SE v ceně, ale při výletu do Prahy mi je nějaký šmejdi ukradli. Ale byl jsem rád, že to byly jen kryty a né celé auto.
Chip-tuning, tak nevím co si o tom mám myslet, někde to vychvalují, jinde kritizují. To že se zvedne výkon a krouťák je hezké, ale jestli to není k dispozici až ve vyšších otáčkách. Pak to postrádá smysl, točit auto na max. aby jelo můžem i se sériovým motorem, i když možná pojede o trošičku míň. A kde je spotřeba a životnost motoru. Ale mě to tlačit nemusí, na Matize chip tunning zatím nikdo nenabízí.
Nazdo Zabiječ,
súhlas-hlavne, že nám to jazdí...
S príplatkami u Fiata máš pravdu.Len za koberce som dal 1300,-Sk.Naproti tomu Mazda 323 v cene 500 000,- ich mala len za 800,-No ale myslím, že tieto ceny si robi asi importér...Pritom nejde o žiadnu imidžovú značku, ani o kultové auto.Ono to bude asi tým, že sa Seicento začalo u nás dosť predávať, a importér to zneužíva a nadsadzuje ceny.
To nadupané Seicento nestojí 11 000, Euro ale až 18 657,-Euro!Sorry za moju chybu.No a za tieto peniaze by som si radšej kúpil Stillo alebo Alfu 147
Celé je to na :
http://www.autobild.de/suche/artikel.php?artikel_id=1140&artikel_seite=1&A_SESS=efe2886505bb92728ee83b1705ca1d92
o Matize som počul aj ja, že tam chcú Poliaci hodiť 4 valec 1,0 L. Nezistil si nič na poľských weboch?Koľko vychádza v Poľsku vytunenie Matiza?Nezisťoval si?
Čau Schumi,
zjistil jsem, že se u nás nyní prodává Seicento za akční cenu 186 900 kč. To jde, asi nejlevnější auto na trhu. No možná jsou levnější Dacie, ale to jsem nezjišťoval.
Vytunění Matize co popisují na polských webech vychází kolem 40 000 kč, ale jedná se spíš o ospojlerování a ty změny na motoru co jsem popisoval výše. Samozřejmě podle množství použitých doplňků se cena ještě může vyšplhat nahoru. V Polsku je Matiz asi hodně populární, je tam k dostání spousta nádherných doplňků. Škoda že některé nejsou i u nás. to co je tu k dostání není moc pěkné a je to drahé. Asi zůstanu u pár drobností, kterými jsem si Matese vylepšíl (nerezová koncovka výfuku, potah volantu s červenými puntíky, tunningové svíčky Brisk, boční lišty, náhrada ukradených krytů kol za jiné atd.) Jestli tě to zajímá mrkni se sem.
S cenou poistky je to u Vas lepšie.Najlacnejšie Seicento v akcii (model S) stoí 239 900,-Sk z pôvodnej ceny 253 900,-.(do konca septembra).Sporting stojí až 307 900,- v základnej výbave,keď si k tomu prirátaš príplatok za ABS alebo airbag, nejaké rádio a alarm, strešné okno,nebodaj aj kožený interiér, dá sa prekročiť suma 400 000,-Sk.Myslím, že za takéto auto je to veľa.
Cena tuningu:Na nemeckom autobilde testovali toto vytunené Seicento, a jeho cena bola asi11 000,-Euro.Presne si to nepamätám.Je to veľa!(asi 450 000,-Sk).
Cena za Matiz začína-môj odhad, na nete som cenu nenašiel-asi 240-250 000 za S, za SE asi 270-280 000,-.Fiat je oniečo drahší.Ja som ho kúpil pred vianocami 1,5 roka dozadu v akcii za 222 000,-Sk(model S), teraz je ten istý model za 240 000 z pôvodných 253 000,-.Bohužial, naša koruna "posilnila", takže cena vyletela za 1,5 roka o 30 000 hore!
Plus k tomu rádio, repro, anténu, alarm.Ďaľších 20 000,-Sk.
Tu su tie aktualne ceny
http://www.daewoo.sk/akcie/akcie.html
Já nakoupil taky v akci - doprodej prvního modelu, SE za 225 900 (normálně 239 900), rádio, hagusy, koberce +10 500 kč. Díky silné koruně by se dnes dalo koupit levněji(hagusy jsou už ve standardu, já za ně dal 4500). Dnes stojí SE 225 900.
S cenou za tunning jsem se moc nespletl a příplatková výbava na Fiata je docela drahá. Když bych vybavil Matize vším možným (servo, ABS, airbagy, klima, litá kola, atd) vyleze cena asi o 100 000 kč. Když si stejně vybavím Seicento, vyleze to o 130 000.
Ale co, hlavně že nám to jezdí.
A co třeba takhle:
Sečteno, podtrženo, mám Quattro za dobrou cenu, jen to řazení vepředu i vzadu je horší, musím to nějak dořešit.
Mějte se fajn.
No konečně trocha veselí tady v těch bitevních polích...
Založ si ladiacu firmu na trabanty!Ešte ich u nás aj u vás jazdí dosť.Ešte lepšie urobíš, keď si založíš firmu v Nemecku.Možno prerazíš.Náklady si si už spočítal, treba to len homologovať.
Kolik u vás stojí Seicento a Matiz? U nás v základu Matiz cca 216 000 kč a Seicento cca 205 000 kč. Ale jakýsi očesanější Matiz je už za 200 000 kč.
No a takto sa dá "nadupať"Seicento:
Engine: 1108 cm3 Max. Power output: 110 HP Max. Nm: 146 Nm Top speed: above 200 km/h Acceleration from 0-100 km/h: 7,5 sec.
podrobnosti na: http://www.carsfromitaly.com/fiat/index.html
Myslím, že na malolitrážny motor je to slušný výkon.Neviem, ale aká je cena za toto zvýšenie výkonu.Nenašiel si niečo podobné na Matiza?
To jsou velmi pěkné hodnoty, ale věř tomu, že taková úprava stojí asi jako polovina celého auta.
Na Matize jsem našel akorát něco na polských tunningových webech. Ale není to takhle hezky specifikované. Píší akorát o zrychlení z 0 na 100km/h za 13 s místo 17 sériových . Jedná se jen o výměny výfuku, sácího filtru, svíček a tak. Žádný zásah do motoru ala turbo.
Jsem zvědam jestli do Matize budou dávat motory 1.0 a 1.2 L. Občas takové informace problesknou, ale nic závazného.
Tak tento Fiat je moje prvé auto. Predtým som sa vozil iba na Škode 100 a 105.No oproti nim je to luxus-nemyslím priestor, ale to ticho pri jazde, a svižnejší motor, ktorý sa nechá rád vytočiť.Žiadne problémy pri štartovaní v zime, v lete...No veď škodováci to poznajjú.Firemné autá tu spomínať nebudem.
U nás je zákonná poistka - základná kubatúra do 1300ccm, takže 900 alebo 1100 je pre mňa jedno.Cena je 2334,-Sk.U Vás je aký rozdiel v cene poistiek medzi týmito kubatúrami?
Ja som tiež chcel iba nové auto, ale finančný limit dovolil len chrobáka.Volil som medzi Seicentom a Matizom.Priznám sa, crash testy som nesledoval.Vyberal som to, čo sa mi zapáčilo viac-Fiat.Ale je to vecou vkusu.
Našťastie, ako vidím z obrázku, nejde o typickú čelnú zrážku, ale o líznutie.Takže to dopadlo dobre.Ja len dúfam, že nič podobné nezažijem..Pre istotu by som si mal asi kúpiť nafukovaciu rakvu, ale to by zasa zabralo veľa miesta v kufri.Ale dosť čierneho humoru...Nuž ale nesadám si za volant s tým, že idem búrať(tak ako si napísal ty).
Ináč celkovo je koncern Fiat biedne na tom s crash testami .Predchádzajúce Punto,Brava,Alfa 147,Lancia Y10.Dobré je akurát Nové Punto.Som zvedavý, ako bude na tom nové Stilo.Keď som ho videl,a vyskúšal, bol som ním unesený...Dúfam, že následník Seicenta, ktorý by mal prísť do predaja tuším o rok bude na tom s bezpečnosťou lepšie...
Parametre vozidiel produkovaných koncernom Fiat sú na www.carsfromitaly.com pre záujemcov.Je to anglicky.
Problemnastartovat SKODU v zime? O com to hovoris?
U nás je to s pojistkami trošku jiné, do 1000ccm je to asi 1250 kč, pak do 1350ccm asi 2750kč atd a za bezeškodní provoz je za každý rok 5% sleva.
Ja keby som na neho mal, tak si ho kúpim.Ty asi tiež.(Volvo alebo BMW)
Veď sám najlepšie vieš, ako máš hrubé dvere, takže kamarátsky priznaj, že bočný náraz v Matize by si asi tiež nerozchodil, ako ja v Seicente.Sú tam síce bočné výstuhy, ale vzdialenosť medzi sedadlom a dverami je malá.
Koukni sem jak může vypadat Matiz po bouračce, docela slušně zmačkaný
http://www.daewoodedek.cz/club/clenove/petr_hanus.htm
Hmm, jestli to nebude tím že ten rám proti klokanům dost vydrží.....
Já jen že ten s tím rámem nebyl ten nabouraný. Koukni se trošku níže na těch stránkách
To si piš že kdybych na to měl, půjdu do jiného auta. Dalo by se jít do ojetiny, ale z těch jsem jaksi vyléčený - viz. první odstavec článku.
Bouračkám se snažím vyhýbat jak to jen jde. Tloušťka dveří a plechů je proti větším autům dost malá. Zatím mám za sebou jednu strouhu se Š120 (oprava asi 700 kč) a kamený taras s Kadettem (nárazník a blinkr - 2500kč). Vždycky moje blbost, poprvé moc velká rychlost do zatáčky (řidičák jsem měl asi půl roku) a podruhé chlast
Tak z poslednich dvou slov jsem pochopil ten nick
Musím tě zklamat, můj nick vznikl úplně jinak a řekl bych že spousta řidičů toho má na svědomí mnohem víc. Od šťouchu s Kadettem už je to pět let a se škodárnou sedm , už jsem se holt naučil co se může a co ne
S crash testom súhlasím, je jeden z najhorších pre Fiat, ale pri zrážke z boku s väčším autom , ale myslím si že aj z predu by si to v Matize nerozchodil.Fyzika ťa nepustí. Deformačné zóny sú malé aj v Matize.Matiz je novej konštrukcie, Seicento je len zaoblené Cinquecento, a to je zo začiatku 90-tych rokov.
Jo jo, až budem chtít nabourat a nezabít se, pořídíme si sedmičkové BMW, Volvo nebo něco podobnýho.
Na porovnanie Seicento:Motor 1,1 MPI FIRE, výkon 40 kW pri 5000 ot/min,88 N.m pri 2750 ot/min., hydraulické vyrovnávanie vôle ventilov-neviem, či má Matiz.Oproti Matizu nevýhoda 3 dverí, menej miesta vzadu na nohy.
Oproti Matizu sa v zákrutách tak nenakláňa-subjektívny pocit pri presadnutí z Matizu do Seicenta.Brzdy u Fiata účinné-sú to brzdy s Punta, takže s ľahkým autom veľa práce nemajú.
Motor u Fiata sa nechá na na1. vytočiť na 40 km/h, na 2. na 80 km/h, na 3. na 120 km/h, na 4. na 160 km/h. Pri týchto hodnotách už pôsobí obmedzovač.
Fiat má záruku na karosériu 8 rokov, Matiz iba 6.Dúfam, že Matiz nebude po 5 rokoch chytať koróziu ako Tico alebo Espero (negarážované, skúsenosť).
Spotreba Fiatu je 5-6,5 litra, záleží na štýle jazdy.Životnosť motora u Fiata je 200 000 km, servisné intervaly po 15 000 km (slovenský manuál), nemecký manuál po 20 000 km servisné intervaly. U Matiza servisné prehliadky sú rozpísasné len do 100 000 km (neviem, či je toto životnosť motora, v manuáli som to nenašiel), so servisnými intervalmi po 10 000 km, to je podstatný rozdiel.
A ešte jedna vec: za Seicentom je možné ťahať príves: a to brzdený-400 kg, nebrzdený 350 kg.
Za Fiat hovorí lepší motor, lepší podvozok a brzdy, lepšie ošetrená karoséria, dlhšie servisné intervaly, možnosť prirobiť ťažné zariadenie.Proti je iba trojdverová karoséria a menej miesta na zadných sedadlách. Pre Matiz je za 5 dverová karoséria, nepáči sa mi iba 3 valcový motor, ktorý treba stále držať v otáčkach, veľké naklánanie karosérie v zákrutách, ´vadnúce brzdy.Toť moja subjektívna skúsenosť.
Na ten rozdíl obsahu (0,3 L) moc velký rozdíl ve výkonu není, ale důležitější je točivý moment, ten se váže na obsah motoru. Je jasné že větší motor pojede líp. Proti motoru přes litr mám jednu výhradu - cca dvojnásobek povinného ručení.
No nevím do kolika kilometrů má Matiz napsaný rozpis servisních prohlídek, ale jezdí se po 15 000 km (u nás v Česku) a když je na 100 000 km záruka, divil bych se že to bude max. životnost.
Záruka na kastli je 6 let, na celé auto 3 roky nebo 100 000km proti fiatovým dvěma bez omezení kilometrů, ale já 100 000 za tři roky nenajezdím ani náhodou. Jinak s Daewoo Nexia mám taky nepříliš dobrou zkušenost s korozí. Po pěti letech se začaly objevovat první puchýřky pod lakem a všechny (asi tři) v místě spojů (svarů) karoserie. Snad bude Matiz lepší, technologie se mění. Pro jistotu Matiz dostal nástřik dutin a spodku. Ono Fiat taky nemá nejlepší minulost.
3 nebo 5 dveří? I když jezdím většinou ve dvou, po zkušenosti s 3dveřovým Kadettem už bych auto se třemi dveřmi nikdy nekoupil. Občas nás jede víc a nastupovat dozadu přes sklopené přední sedačky (navíc do mini auta) už nikdy nechci.
Jízdní vlastnosti - něco za něco, buď se budem víc naklánět a míň pociťovat záludnosti našich silnic nebo naopak.
Shrnuto: pro Fiat - lepší brzdy, ochrana proti korozi - to se uvidí časem, závěs, servis je nastejno
Pro Matize - 5 dveří, víc místa, podle mě motor (servis nastejno, menší provozní náklady-jen tři svíčky , menší povinné ručení), delší záruka, hlavně bezpečnost (Matiz dosáhl v crash testu tří hvězdiček, Seicento jedné - nejhorší výsledek mezi malými vozy!!!)
Asi takhle to vidím já
Crash test seicenta najdete tady (tak v tom bych opravdu sedět nechtěl)
http://www.euroncap.com/details.php3?id=fiat_seicento_2000
matýsek dopadl o poznání lepe
http://www.euroncap.com/details.php3?id=daewoo_matiz_1999_2000
Česky to najdete na www.auto.cz
Niesom si isty jednoznacnou porovnatelnostou. Moc som to necital ale mam dojem, ze seicento je na 50-60% prekriti a matiz na 100%.
prestante s tymi cesko-slovenskymi hadkami. je to nechutne a primitivne.
A co bys chtěl tahat? Konstruktéří asi dobře vědí proč to nemá hák - ten přívěs by spíš tahal Matýska
Vzpomínáš na "dederóny" jak k nám frčeli v trabantech s karavany? Proč by tedy nemohl tahat kárku Matiz, který má větší pohotovostní hmotnost a hlavně výkon. A co škodovky od 100 do 120, výkonově taky za Matízkem. Tuhost karoserie bude asi taky větší než u tráboše. Nechci tahat karavan, ale občas potřebuju odvézt něco špinavýho, rozměrnýho a do auta se mi s tím nechce nebo se to nevejde. I kdyby byla omezená hmotnost přívěsu na 300kg (100kg kára, 200kg náklad), stačilo by mi to.
Vzpomínám na dederony a taky na to, jak vždy 100% ucpali silnice, protože se ploužili někdy i šílených 60 km/h (z kopce), takže jsem vděčen korejcům, že mají rozum a nic takového nedovolí . Myslím, že to přispívá k bezpečnosti provozu
No a ještě jednu poznámku - sám kritizuješ brzdy. Myslíš, že s přívěsem to bude lepší? I to je možná důvod, proč není přívěs povolen.
no ja si pamätám ako sme ešte za komanča išli na dovolenku škodou 1000 MB (ináč myslím si, že to bolo posledné dobré auto od škody min. do začiatku výroby oktávie, a na rozdiel od súčasných modelov za kresťanskú cenu) do NDR a pri rýchlosti (našej) 105 - 110 km/h nás trabant predbiehal a za sebou ťahal príves s plachetnicou (a to nie najmenšou, temer 2-krát väčšou ako trabant) môjmu otcovi sa ešte dodnes z toho nezavreli ústa. Nemci si svoje Trabi vedeli veľmi dobre vyladiť.
No a čo sa týka tej MB 1000 r.v. 1968, máme ju do dnes, priemerná spotreba 7 l / 100 km 91 okt. benzínu (jazdí temer na rašelinu ), máme aj favorita 136 L r.v. 1990, priemerná spotreba 7,5 l / 100 km, 98 okt. benzín, pri 95 oktanovom klepe jak šalený a nedá sa to ani v autorizovanom škodováckom servise vyladiť, kolega ma feliciu 1,3 priem. spotreba 7,7 l / 100 km 95 okt., ujo má fabiu 50 kw 1.4 priemerná spotreba 7,9 - 8 l / 100 km. Tak sa pýtam, kde je ten pokrok ? Iba ak by sa pokrok v Škode chápal tak, že čím novšia technológia tým vyššia spotreba.
moji rodicia kedysi davno mali trabanta a otec nan neda dodnes dopustit. ale ked mal moznost nahradit ho skodou 105, urobil to. trabi je sikovne vozitko, nepoznam nikoho, kto by ho bol vlastnil a nemal rad, ale uz v 70tych rokoch bolo beznadejne zastarale. preto by som ho ako etalon dnes uz nepouzival. teraz k tym skodovkam: mal som 120L, Facko 136L a teraz fabiu combi 1.4 MPI classic (zasa zaklad, dokelu . poznam ludi co mali/maju 1000mb,100 ci feldy. podla mna sa skodovka urovnou aut zlepsuje - prevadzkove vlastnosti, vykony, bezpecnost, hlucnost atd. (mozno to neplati cekom pre vztah 1000mb a 100, a urcite nie pre kvalitu vypracovania interieru vo favoritoch do 93 roku).problem podla mna je, ze ceny rastu ovela rychlejsie ako kvalita. rast priemernej spotreby pri prechode k novsiemu modelu som zaznamenal aj ja:stodvadsiatka - 6,5l/100km;facko - 7l/100km; fungoval ok aj s 95 okt benzinomfabia - 8l/100km (to je dlhodoby priemer ,70% dialnica, 20% mesto, 10% okresky)povazujem to ale za normalne vzhladom k narastu priemernej rychlosti :). so 120kou som chodil tak 100-120 tacho, s fackom do 140 a s fabiou 140-160. vsetko dialnica samozrejme.na obycajnych cestach je to podobne.este sa vyjadrim k cene: cenova politika skody aj mna dost s..e, ale porovnavat to s cenou 1000MB je nezmysel - doba je uz uplne ina. navyse v zakladnej vybave je skodovka konkurencieschopna (aspon na svk) - horsie to uz vyzera, ked chces lepsiu vybavu alebo motor.
A preco jsi to uz vsetko nepredal a nenakupil si tie raselinove MB????????
lebo jedno rašelinové MB mi stačí a popredať som ich nemohol, lebo ani felicia ani fabia mi nepatria (ak si čítal pozorne) a nakoniec ani favorit, lebo s tým sa jeduje od novoty môj otec (alebo možno dobre nerozumieš jazyku slovenskému, "pak budeš muset pospíchat" zadovážiť si slovník slovensko-český)
a možno by sa s feliciami a fabiami (rovnako ako môj otec s favoritom) jedovali všetci čo ich majú, keby dnes jediné čo je na škodovke české nebol okrídlený šíp a aj ten už má tuším dokola dubové listí ...
a potom ešte niečo, dobre si napisál, že BRAT, lebo ako hovorieval môj dedo: Brata si nevyberieš, kamaráta áno
Prosim te fakt mi nevadi, ze tady pises, ale ta slovenstina se hrozne spatne cte. Tak raci pis cesky!
Dedo, ujo, auta chodi, jeste ze maji to Gabcikovo
krátké období, kdy ses projevoval jako člověk mluvící k tématu a né jako idiot už pominulo ?:(
A vis ze je mi celkem jedno co si o tom myslis?
nic proti matizovi - i když ho nemám zrovna rád, jen bych reagoval na našeho BRATA.
s těma spotřebama seš trochu mimo - nevim kde jezdíte ale u fabky spotřeba 6,1-6,5l/100km (zkušenost po víc jak 10000km)
S těma brzdama máš asi pravdu, ale s tou rychlostí? Přece každé auto s károu (a rozumným řidičem) jezdí pomaleji než bez ní . A vetší brzdou v provozu než by byl Matiz s károu jsou náklaďáky atd... Holt to vidíme každý jinak.
Chtěl bych se zeptat - jak se projevovala zavada zadnich tlumičů????
No jak, na každé nerovnosti zadek hrozně houpal a v zatáčkách na nerovnosti uskakoval. Dobře je to patrné taky na pneumatikách, sjíždějí se "do zubů". A když se u nás konalo bezplatné testování tlumičů (vždycky na jaře po celé republice), využil jsem toho a potvrdil si tak moje podezření na vadnou funkci.
nechci se hádat, ale ještě jsem neviděl auto, které by ukazovalo méně než je skutečná rychlost. (viz casopisy automotorevue)
"Jak přesný je tachometr nevím, ale určitě bude ukazovat o něco míň" Jestli je tohle pravda, tak je Matiz první auto na světě, které "podměřuje". Mimochodem hodně štěstí při míjení radarů
Jasně že ukazuje víc, špatně jsem to formuloval. Tak pardón pánové. Alespoň tu máme nějaký příspěvek.
Je to špatně formulováno, ale auto myslel přesný opak: skutečnost bude oproti ukazované nižší.
Jo, taky bych řek...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.