Život Škody Yeti v 9 obrazech. Definitivně skončí za dva týdny

Model Yeti byl prvním vozem kategorie SUV, které mladoboleslavská Škoda nabídla zákazníkům. Nyní už má v nabídce i další, přičemž nástupce "sněžného muže" změní rozměry i jméno.

Na přelomu května a června sjede z výrobní linky závodu v Kvasinách poslední exemplář vozu Škody Yeti. Přesněji řečeno ten, který smontovaly ruce českých dělníků a je určen pro evropský trh. Zájemci o tento automobil si nyní musí vystačit s exempláři ze skladových zásob, objednávky takzvaně do výroby již byly zastaveny.

Podle mluvčího tuzemské prodejní organizace Škoda-Auto Vítězslava Pelce, je nyní pro zákazníky připraveno zhruba 600 skladových vozů.  "Aktuálně se ve výrobních závodech realizují objednané výrobní kvóty. Výroba v závodě Kvasiny bude následně přecházet na produkci nového modelu Karoq (přechod plánován od 30. týdne 2017), výroba modelů YETI určených pro Evropský trh v závodě Nižnij Novgorod (pro CZ trh jde o akční modely TRUMF ve všech motorizacích) je plánována do konce srpna. Tento výrobní závod bude následně realizovat výrobu vozů pro trhy převážně mimo EU (primárně Rusko). Kvóty výroby pro CZ trh jsou nyní kompletně zaplněny," sdělil Pelc.

Yeti končí a místo něj Škoda od října nabídne Karoq. Už máme i jeho data

Yeti končí a místo něj Škoda od října nabídne Karoq. Už máme i jeho data

Po osmi letech tak skončí éra vozu, který proslul výbornými jízdními vlastnostmi a na konzervativní Škodu i pozoruhodným designem. 

Ve fotografickém přehledu si pod snímky můžete přečíst o zásadních událostech v historii tohoto vozu:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW X5 M50d: Tohle je další SUV, které zaujme i řidiče!

BMW X5 M50d

BMW v případě modelové řady X5 konečně dohání samo sebe. Tedy sprint, který poslední roky nasadili nejen v oblasti pojetí interiéru a technologií, ale překvapivě i jízdních vlastností. A v lecčem je právě X5 u Bavorů průkopníkem!

včera | Milan Lažanský | 17 příspěvků
TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

16.  12.  2018 | Jan Mička | 46 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků