Život Škody Yeti v 9 obrazech. Definitivně skončí za dva týdny

Model Yeti byl prvním vozem kategorie SUV, které mladoboleslavská Škoda nabídla zákazníkům. Nyní už má v nabídce i další, přičemž nástupce "sněžného muže" změní rozměry i jméno.

Na přelomu května a června sjede z výrobní linky závodu v Kvasinách poslední exemplář vozu Škody Yeti. Přesněji řečeno ten, který smontovaly ruce českých dělníků a je určen pro evropský trh. Zájemci o tento automobil si nyní musí vystačit s exempláři ze skladových zásob, objednávky takzvaně do výroby již byly zastaveny.

Podle mluvčího tuzemské prodejní organizace Škoda-Auto Vítězslava Pelce, je nyní pro zákazníky připraveno zhruba 600 skladových vozů.  "Aktuálně se ve výrobních závodech realizují objednané výrobní kvóty. Výroba v závodě Kvasiny bude následně přecházet na produkci nového modelu Karoq (přechod plánován od 30. týdne 2017), výroba modelů YETI určených pro Evropský trh v závodě Nižnij Novgorod (pro CZ trh jde o akční modely TRUMF ve všech motorizacích) je plánována do konce srpna. Tento výrobní závod bude následně realizovat výrobu vozů pro trhy převážně mimo EU (primárně Rusko). Kvóty výroby pro CZ trh jsou nyní kompletně zaplněny," sdělil Pelc.

Yeti končí a místo něj Škoda od října nabídne Karoq. Už máme i jeho data

Yeti končí a místo něj Škoda od října nabídne Karoq. Už máme i jeho data

Po osmi letech tak skončí éra vozu, který proslul výbornými jízdními vlastnostmi a na konzervativní Škodu i pozoruhodným designem. 

Ve fotografickém přehledu si pod snímky můžete přečíst o zásadních událostech v historii tohoto vozu:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 17 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků