Život Škody Yeti v 9 obrazech. Definitivně skončí za dva týdny

Model Yeti byl prvním vozem kategorie SUV, které mladoboleslavská Škoda nabídla zákazníkům. Nyní už má v nabídce i další, přičemž nástupce "sněžného muže" změní rozměry i jméno.

Na přelomu května a června sjede z výrobní linky závodu v Kvasinách poslední exemplář vozu Škody Yeti. Přesněji řečeno ten, který smontovaly ruce českých dělníků a je určen pro evropský trh. Zájemci o tento automobil si nyní musí vystačit s exempláři ze skladových zásob, objednávky takzvaně do výroby již byly zastaveny.

Podle mluvčího tuzemské prodejní organizace Škoda-Auto Vítězslava Pelce, je nyní pro zákazníky připraveno zhruba 600 skladových vozů.  "Aktuálně se ve výrobních závodech realizují objednané výrobní kvóty. Výroba v závodě Kvasiny bude následně přecházet na produkci nového modelu Karoq (přechod plánován od 30. týdne 2017), výroba modelů YETI určených pro Evropský trh v závodě Nižnij Novgorod (pro CZ trh jde o akční modely TRUMF ve všech motorizacích) je plánována do konce srpna. Tento výrobní závod bude následně realizovat výrobu vozů pro trhy převážně mimo EU (primárně Rusko). Kvóty výroby pro CZ trh jsou nyní kompletně zaplněny," sdělil Pelc.

Yeti končí a místo něj Škoda od října nabídne Karoq. Už máme i jeho data

Yeti končí a místo něj Škoda od října nabídne Karoq. Už máme i jeho data

Po osmi letech tak skončí éra vozu, který proslul výbornými jízdními vlastnostmi a na konzervativní Škodu i pozoruhodným designem. 

Ve fotografickém přehledu si pod snímky můžete přečíst o zásadních událostech v historii tohoto vozu:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 67 příspěvků