Děláte tady blázny sami ze sebe. Kdyby vám někdo nebí Škodovvku 105L a MB W124 tak ,,určitě´´ sahnete po 105L že? A kdyby vám někdo nabíd Kiu Sorento a MB ML tak asi řeknete že chcete Ladu Nivu co????
Taky nechapu ze lidi nadavaj na M-B....mel jsem moznost mit sluzebni M-B Cklasse....auto pekny spolehlivy...ted jezdim OII taky maximalni spokojenost....jediny kdyz je srovnam je to ze M-B na to ze byl ve stejny vybave byl o 500t drazsi coz je jedina vec co mi vadi....proste nevidim v tom tak velky rozdil za tu cenu...mozna ta prestige.....
to bude tym, ze OII je nove auto (co sa tyka vyvinu) zatial co c-klasse je uz snad viac ako 8 rocny model. Ked som s viezol v c220cdi, tiez som zasol, ze za to chcu tolko penazi. Verim, ze nova c-klassa uz bude zasa niekde inde, tak ako je 3er a Lexus IS.
Ked si ludia kupia kram ako mercedes tak nech sa necuduju. Ked zvazim ake problemy maju se seriovymi modelmi tak sa necudujem ze takto ten chudak dopadol. Nabuduce bude urcite znovu ochotny kupit si medoura.
Tak tak. Mercedes je na tom s kvalitou posledni dobou katastrofálně. Uvedu par pridkladu:Rozbilo se nam radio u Vita, za tisicovku, ze pry na chodove v Mercesedu zjisti zavadu. Za litra napsali, ze radio funguje a poslali nas k domacimu kutilovi v Seberove, ktery ho za 400 korun dal do kupy.U Vita 1. generace, ktere jsme si koupili, od zacatku nefungovala jedna vec. V Cechach dodelavane el. ovladani oken. Za najetych 120 tisic km nasledujici problemy: odeslo tesneni pod lavou, pac ve Spanelsku dali pod saci a vyfukove ventily stejne tesneni (pod kazde ma prijit jiny rozmer), odesly casem uplne vsechny zarovky v interieru, prorezla skrz na skrz kapota motoru, silent bloky se menily snad 3x-4x, menily se cepy i poloosy. A nic z toho neuznal mercedes jako svou chybu. A servisovalo se to nakonec jinde, pac dat u uzitkoveho auta litra za hodinu bez DPH, u osobaku 1400 bez DPH, to je fakt bida.Predstaveni noveho Vita - nejeta auta - pouze dovezena, umyta v mycce - jednonu nesly dovrit dvere, druhy mel v zadnim svetle z mycky do puli vodu. Pri zkusebni jizde vse vrzalo, motor byl hlucny, proste hruza. Nakonec jsme koupili Multi vana od VW a jsme maximalne spokojeni, jak s autem, tak hlavne i s pristupem prodejce pri reklamacich a serivsu. Kupovali jsme v Pruhonicich.Mercedes E320, r.v. 97 - po cca 3 letech byl v servisu, volali nam, ze se jim rozbil ten jejich zazracnej infra klicek a bez nej, ze auto nenastartujou a vyroba noveho trva 3 tydny, at privezeme nahradni. Dost dobry, pokud se to cloveku stane na druhem konci Evropy - jinak je ale toto auto velice kvalitni a spolehlive, na rozdil od Vita
takový keci jako krám a Mercedes dávat dohromady může jen závistivej čobol!! Chod na SVK servery!!
Jseš totálně mimo... Je to předraženej krám, kterej má obrovské problémy s elektronikou. Tolik odstaveneých Mercedesů co vídám hlavně v Německu na dálnicích jsem v minulosti nikdy neviděl. Kámoš v Německu měl C r.2002 a když se mu rozsypal automat po necelých 10.tis (v záruce) a dealer mu to odmítnul uznat jako reklamaci a chtěl po něm ještě zhruba 3500 EUR za opravu, tak si řekl, že již nikdy více... Sorry, ale MB sice vypadá dobře, ale dnes je MB již out. I jiné "méně" preštižní automobilky jsou na tom s kvalitou stejně nebo lépe a to nehledě na cenu...
Pro Carlssona: Mercedes je sice pohodlné auto (mám tříletou zkušenost s třídou S), bohužel ale velmi poruchové.
Nevíte, o čem píšete. Mám i MB i korejce (oba nové). Korejec je bezva, ale MB je prostě úplně jinde. Se spolehlivostí žádné problémy. Nevím, kde se ty kecy o nespolehlivosti MB berou.
Zeby od majitelu?
M-B mám rád, ale už to není co to bývalo. A nový design se mi taky moc nelíbí. Ačko-komplet, Béčko-komplet, CLS vevnitř = žádná sláva V nové M-klasse si vzadu ani neschovám nárty pod sedadlo předemnou. Zlaté doby kdy byla ještě "Čína" a "Mamut" a W124
Na CLS mám opačný názor, tohle auto má po dlouhé době plastových dětských palubních desek konečně pořádný luxusní interiér.
Presne, auto od tak poruchove automobilky s tak silenym pristupem k zakaznikum jako je Mercedes si muze koupit jenom blazen.Kdysi byl Mercedes synonymum pro kvalitu, dneska bych 100x radeji volil Hyundai nebo Kiu...
Hyundai a Kia jsou auta?
Toto na velice drahém vozidle ukazuje že automobilkám jde jen o prachy a se zaplacením pro ně začínáte bejt nezajímavej. Za takovej přístup bych jim udělal takovou reklamu že by si to pamatovali. Snad soudy budou pracovat rychle. Chápu že je to sporťák a na díly bude vyvíjena větší zátěž než na sériovky ale s tím se počítá a za tu cenu by to mělo bejt sakra kvalitní
Jen dodam ze auto nebylo schvaleno pro provoz v USA, nebylo dovezeno Mercedesem a tamojsi dealeri nejsou schopni auto opravit. Tim Mercedes neospravedlnuji, soudil bych se za 1.7 milionove auto taky Jinak jeden z techto vozu je momentalne v Nemecku na prodej za pouhych 1 149 000 Euro, ma najeto 98 km, a vypada byt zatim pojizdne
tu je tiez jeden na predaj...len trochu drahsi ako ten tvoj...http://www.autosalon-singen.de/Detailansicht.aspx?fahrzeugID=03456_0001_03_10&languageID=DE& modell=CLK%20GTR%20ROADSTER%20%20AMG&marke=Mercedes-Benz
Na té placce teda nevidím kromě výkonu žádný oku lahodící tvary na to,aby člověk vysolil takovej balík.Holt není to "šikmooký" auto,kde hážou nový kastle na starou techniku kde není co se už pokazit.Myslím tím korejce.
podle mě tohle auto patří k nejhezčím autům celé historie mercedesů co kdy vyrobila
to není Mercedes, ale civilní verze závodního speciálu AMG, CLK-GTR...
http://www.latimes.com/business/la-fi-carwar15jun15,1,3274480.story?ctrack=1&cset=true
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.