Život bez bouraček? Mercedes-Benz tvrdí, že je to blízko

bzzz  |  29. 01. 2019 19:14

V M-B si vsimli, ze je trendy mluvit o AI a cloudu (uz nekolik let), a tak rychle prispechali s vizi. Co na tom, ze AI je stale blize plenkam a cloud je tak siroky pojem, ze obsahne pomalu cokoli

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  30. 01. 2019 21:10

Už se těším na provozní mód "Česká dálnice, polský řidič kamionu na ní". Tady bude algoritmus No-crash docela složitý.

Odpovědět  |   | 
Akamaru  |  29. 01. 2019 22:34

Super a pak najebe první sníh a všechny autonomni mergly vergly budou po škarpách ...

Odpovědět  |   | 
Net  |  30. 01. 2019 11:26

Nebudou, autonomní vozidla vyhodnotí takovou jízdu jako nebezpečnou a bezpečně zastaví, díky připojení na internet a předpovědi počasí se nejspíš na nebezpečnou cestu ani nevydají a počkají si, až budou silnice sjízdné a nebude hrozit sníh/náledí.

Odpovědět  |   | 
vana  |  30. 01. 2019 07:29

A přitom by stačilo pořádně zpřísnit bodový systém a s bouračkama zatočíme anjcvaj

Odpovědět  |   | 

Nevím, v čem by to pomohlo.

Odpovědět  |   | 
vana  |  30. 01. 2019 14:58

Já taky ne, ale nedávno přece říkali v moudré televizi že nehodovost vyřeší jedině další zpřísnění BS.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  30. 01. 2019 11:02

Som síce priaznivcom moderných technológii vrátane autonómnych áut, ale nemyslím si, že sa niekedy podarí 100 %-ne odstrániť všetky nehody. Ak autu v protismere praskne pneumatika, tak elektronika je schopná veľa zvládnuť, ale nie vždy a všetko. Rovnako môže dôjsť k inej mechanickej či elektronickej poruche.Ale ak by sa nehody podarilo znížiť "len" o 99 %, aj tak by to bol obrovský posun vpred.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  30. 01. 2019 11:25

Posun by bylo jakekoli citelne snizeni resp minimalizace nasledku. Pointa je v tom, ze s umelou inteligenci, autonomnimi systemy, smart mobility atp zapoli mnohem vetsi/lepsi 'strelci' nez automotive dinosauri a ti jsou obvykle ve svych prohlasenich zdrzenlivejsi - asi vedi proc. Navic se otevira dalsi prostor pro kyber zlocin, takze je uplna hovadina, aby si automobilky bastlily systemy oddelene na kolene a sobe na miru. To ale vetsine manazeru/sefu nevysvetlis.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  30. 01. 2019 14:24

Mercedes evidentně mele bludy. Ostatně, říkám co celou dobu, že si na něco takového ještě dlouho počkáme.A ejhle, jeden z předních odborníků to potvrzuje https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/google-face... ...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

21.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 7 příspěvků
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 72 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 100 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 13 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 190 N/A