3-[
schaním blatníky fabia wrc
co tam dělá ten debil Schwarz
Dle mého zkromného názoru mnohem povedenější než FWRC..
S natrasákom
Z boku dejme tomu. Ale při pohledu zepředu to vypadá jak létající Čestmír:-D:-D:-D
Ještě napiš,kdo je ten Česťa,nebo odkázek,ať vím, čemu to je zase podobné.Takže Česťovi,ne Swiftovi?:-O OK?B-]
je to hnus velebnosti! když na hydru přilepíte široký blatníky tak jí to moc nepomůže, je z toho jenom Super Hydra..... debata jak vypadá Fabia 2 už tu byla, škoda mluvit asi se málo profávali golfy čus
Mno,mně se to auto zase líbí a cena mi přijde docela v pohodě.V čem je problém?Pěkné auíčko za přijatelnou cenu, mňam;-)
na elegantnú tvár nalepily až priveľa ostrej brutality,fabia1 WRC je designovo vyváženejšia
Nevypada to z boku jak Austin Mini?
Vypadá, naprosto přesně... stejnej odstín modré, stejná střecha, stejná kola. Už by pánové ze škodovky měly konečně designéry pověsit za koule do průvanu a najmout někoho, kdo má použitelné nápady.
Když, tak pánové měli....ale je tu problém.Leckde funguje něco jako normální kultura počínání a jednání.Dokonce jsou standardy jak se stát pracovníkem a předvést, vč. designu:-Dhttp://www.skoda-auto.com/cze/company/career/jobs/;-)šup šup, jde se na věc....:-D
Zdravim Mr.Cimbu,mam od vas chip v me Skode Felicii 1.3mpi 50kw.Zvyseni vykonu na udavanych 62kw je doopravdy znat a jsem nadsen.Na dalnici ujizdim s prehledem 55kw 16v Fabiim a neni problem ani Felicie 1.6.Z aut zahranicni vyroby bych uvedl renaulty megane,silny hyudai getz,ruzne yarisy a oply corsa...dekuji a jen tak dal.Otakar Janousek
Otázka je, jestli s tebou závodí :-))Cituji..."Z aut zahraniční výroby bych uvedl renaulty megane,silný hyudai getz, ruzne yarisy a oply corsa........dekuji a jen tak dal"Takových kreténů, kterým se někdo pohrabe v motoru a udělají jim ze zrezavělé sračky trochu lepší sračku, jezdí po našich silnicích bohužel hodně. Blbců, kteří mají "vytůněnou" felicii z roku raz dva, letí po dálnici 180........bez úpravy podvozku a brzd. Co si víc přát? Asi jen to, abys co nejdřív políbil přední nápravu Tatry 815 a zmizel ze silnice jeden sráč, co si hraje na na Šůmachra.
Uz jsem jednal s firmou Skoda a.s. ohledne sotwarove upravy motoru 2.0 fsi.Pomoci novych algoritmu a mikroprocesoru vyvinutych ve spolupraci s technickym ustavem motoroveho sportu v bernu se nasi firme povedlo navysit vykon tohoto motoru v rozmezi 220 az 290hp.Pravdepodobne ziskame exkluzivni smlouvu se skodou a.s. v tomto projektu.A to nas velice tesi.Mr.Cimbu
tomu autu chyběj blatníky v tom nejdůležitějšim místě. dokážete si představit jak to auto bude bypadat až projede blátem nebo pískem....?
OMFG...Dalsi chytrak. Tohle je zavodni auto a u toho je jedno, ze blato bude hazet za sebe....
jako když za sebe, tak je to fuk, to je jasny, ale od předních kol to bude lítat až na boční okna... i u civilního auta máš někdy zasraný dveře...a tohle auto nemá blatníky...a ještě pojede mnohem rychlejc a mnohem většíma sračkama...a když nevidíš z auta, tak se těžko závodí...:-D
Podivej se na soucasna WRC, takove blatniky jsou u nich posledni dobou bezne, dokonce i Fabia WRC evo.II je tak ma. Je to opet funkcni reseni...
fakt nějak nechápu k čemu je to dobrý...:-/
Kvuli proudeni vzduchu, ale nic blizsiho k tomu nepovim, protoze bych si musel vymyslet svoje neoverene teorie.
Prodávám jak jsem koupil, ale je to kvůli odvodu horkého vzduchu od brzd. Fabie WRC to má také a teď i nová Impreza.
pls vysvětlete mně, jsem laik a pro mne byly doposud nejvýkonnější vozy rally ve třídě WRC ... tahle nová S2000 ji nahrazuje nebo je to nižší třída ?
Pojede se "zároveň" a podle ceny vozidel, počtu týmu a zájmu sponzorů se zdá, že WRC porazí. WRC se totiž vývojem dostalo do stavu, kdy je příšerně drahé a přitom si o penězích ve stylu F1 může nechat jenom zdát, S2000 by výhledově měla být tou nejlepší třídou. Docela zajímavé je, že vozidla odpovídající téhle specifikaci (a ostatně i slabší 1600) na některých rallye drží s WRC krok (hlavně na těch hodně točivých)
To dosud není jasné. Momentálně tvrdí FIA že budou fungovat současně. Takže je to nižší třída. Ale pojede se s tím šampionát IRC, který by za podpory Eurosportu (který to spolublastní) mohl klasické mistrovství světa dost rozbít (a s tím i třídu WRC. Auto třídy S2000 přijde na 160.000 €, WRC na cca. 750.000€. Koukni kolik je dnes továrně aktivních WRC (3 typy+1ohlášený) a koukni kolik je už teď typů S2000, např krom týhle fábky ještě VW Polo, Toyota, Punto, Logan, P207 ... a to to ještě ani pořádně nezačalo ...
aha tak ak bez turba 250-280 koni z motora bez variabilneho casovania tak potom su dobry, aj ked skodovku vobec nemusim.
nevyznam sa v triede S2000 ale za 5 600 000SK :) ??? ved EVO alebo STI stoji 1 600 000 no a tam uz toho az tak vela asi upravovat netreba.
Spickove N4 Evo nebo STI se pod 3 miliony Kc nevleze ;-) S2000 jsou rychlejsi, ale hlavne to jsou specialy, proto jsou drahe, N4 jsou "skoro" seriovky, akorat maji turbo a povolene nektere upravy (ta cena, co uvadis, je za seriovou podobu, coz i u blbeho Nka ma k zavodni daleko)...
Taky se v tom moc nevyznam, ale zrovna EVO a STI by byli dost tezky na uprau....Uz jenom z duvodu, ze S2000 nemaj turbo....
to co je za imidzovu kokotinu? naco to tam dali? :-/
To je funkcni vec, clovece, tim se privadi vzduch posadce. Vevnitr je docela vedro (zvlast ve trivrstvem nehorlavem pradle) :-))
To vis je to pozersky auto...stejne jako treba Xsara WRC, Focus WRC, Lancer WRC, Punto S2000 atd., protoze ty taky maj nasavani na strese...;)
http://www.auto.auto-news.cz/stahnete-si-tapety-skoda-fabia-s2000-16405.htmlUz ji mam na pc. je proste super!!!
Tak to se škodovce povedlo !!
=Swift S1600 :-/
Co tam chce zas ten "černej"? Doufám, že se přišel jen podívat a nebude škodit!!!
je to závodní speciál. takže s nim neni možný jezdit v normálním provozu....?
Uz je napsano vyse...
a jo...sem to předtim nějak přehlídnul...:-D
Nevim, líbí se to vůbec někomu?
Nerad to rikam, ale vsechny fotky z autosalonu jsou na autorevue.cz krapet zdeformovany... maji vetsi rozmer na vysku. To je kdyby se nekomu zdalo, ze je treba fabka az smesne vysoka nebo ze zastupci Skodovky jsou hubeny vizle ... ;-)
Taky mám pocit, že fotograf jede v 3:2 a webeditor v 4:3. Prosím, opravte to, ať se můžeme kochat ;-)
Opraveno, omlouvame se, vsechny dalsi fotky uz budou v poradku. Ve shonu se prihodila i zcela skolacka chyba :-(
Ne, trochu přeháním, ale nic moč :-(
Ono ty fotky sou docela scvrkly na sirku tak to vypada divne :\ snad to opravi...
Pánové odborníci budou jistě vědět: Má (nebo bude mít) tenhle vůz i homologaci do normálního provozu?
Nema zatim ani zavodni ;-)Jinak bude mit homologaci umoznujici provoz na verejnych komunikacich v dobe konani souteze v miste konani souteze. To kvuli prejezdum mezi rychlostnimi zkouskami...
Proboha vždyť je to závodní speciál !!!
Ježiši,tady píší tedy inteligenti.Ať si nejdříve zjistí co vůbec znamená zkratka S2000.Oni si snad myslí že to bude normálně prodejné auto.mě snad asi omejou :-D
Závodní sice je, ale třeba WRC opravdu mělo techničák a standardní SPZ. I když s tím nikdo nejezdil. Ale teď jsou asi nějaká omezení, protože nová závodní auta mají zelenou RZ s písmenem R.A někteří, např. Vojtěchové jezdili po silnici i s čistě okruhovým 306Kit Car a bez SPZ.
Já mám pocit, že S2000 se do silničního provozu pustit dá. Kastle a světla jsou OK a pokud si vzpomínám, tak specifikace téhle třídy hledí i na emise, tak to asi projde. Jen si tam musíš dát reflexní vestu, lékárničku a náhradní žárovky :-P
> Verze S2000 by však měla být pro zájemce k dispozici do konce letošního roku a jeho cena by se měla pohybovat okolo 160 000 euroVed za tu cenu su 2 Caymany.Ak tam nie je jedna 0 navyse, tak neviem.Moj odhad, ze uprava FRS1 na S2000 triedu by stala do 100K CZK so sikovnym clovekom, do 250K, ak by sa spicovo tunil motor, brzdy ... vsetko ...
Tak to je odhad zcela mimo... :-))jenom brzdy stoji cca 130-150 tisic Kc...
No přestavba by možná čtvrt mega stála. A pak přidej ještě jednou tolik na homologaci a nezapomeň něco přihodit na servis (ano, i speciály mají záruku). Kolik ti vyšlo?
Ježiš to jsou kecy ... Tohle tomu rádobytvýmu kajmanu na šotoline ale i na asfaltu natrhne zadek s prstem v nose ... Skus myslet hlavou a zjistíš, že běžné WRC přijde na cca. 750.000 €
beztak vyjde levnějc. a design horší než roomster mít nebude ;-)
idem sa asi vygrcat...to auto je hnusne...pripomina mi to teplu odnoz od Mini coopra...a este k tomu za 160 00 eur...musel by to byt blazon kto by to kupil...
Výš co tady vůbec plácáš??!!!ty si jako myslíš že to bude normálně prodejné auto???výš co je to vůbec S2000??Asi né,jinak bys nepsal takové kokotiny :-/
A výš ke hvězdám!
To je zavodni special, nikoli civilni auto B-] Hranice ceny stanovena pro tuhle tridu rally komisi FIA je 168 tisic Euro (+15% se vsim vsudy). Tipuju, ze Fabia bude stat presne tolik...
Tos jako fakt chtěl být za blbce?
tak koukám a nevěřim očim.po skouknutí prvních fotek sem si myslel že to škodovka myslí vážně (že chce do světa)pak sem zahlíd černou sviní a musel si jít vzít prášek na nervi.to nestačilo že zníčil a znemožnil 2wrca.
Moc pěkné vozítko. Hlavně aby se úspěch dosatavil i na trati.
:-O hrůza
Proboha, co v tom autě dělá Armin? :-O Jestli s tím bude mít něco společného, tak je to už předem odsouzené k záhubě... :-/
Tento počin se mě opravdu líbí, ani jsem nečekal že takhle upravěj novou fabii, jen jedna věc se mi tam nelíbí a tou věcí je zmíněný Armin "neumímříditjenkritizovat" Schwarz
taky seš tak nasranej jako já?
Já teda jo. První dojem byl super, ale takhle ...
S Arminem bohuzel pocitejte...
Dementuji svoje info, snad bylo spatne...
No taky na to koukam,at jde ten pitomín votamtud,jeste to prinese smulu:-/
Proboha !!!!!! Co tam delá to hov.do Černý :-O3-[:-O Vždyť tu fabku zase zakleje a Škodovka bude tam kde s WRCečkem!!!!!!
dokaze redakce doplnit, kde se na stanku vzala ta zlodejska cubka Schwarzu? z tech fotek neni patrne, zda-li ho tam Skodovka pozvala nebo se tam zase vetrel...nejake postrehy doplnit prosim, dik
Dle vyjádření Dr. Ludaneka se pan Černý objevil na stánku z vlastní vůle a s firmou Škoda nemá nic společného.
Proč mi to zepředu přijde jako Citroen 2CV?
Protože máš voko z kašparovy krávy (jak říkal děda)
Už vím proč ... fotky jsou takové divné ... deformované. Proto se mi ta fábka "zdá" tak vysoká a hubená (jako 2CV)
citace:"Studie Super 2000 je dlouhá 3992 mm, její rozvor měří 2486 mm – těmito parametry odpovídá sériové Fabii.""Vnější rozměry se proti nové sériové Fabii liší jen nepatrně, změnil se mj. rozvor. "
Asi byl myslen rozchod... to by bylo logicke
skoda ani originalna nie je... S2000 .. a co honda ? dufam, ze ich zazaluju ...
Ty si debil co ti říká ralie a výsledky s ní co?
Aquila: Tak Ty jsi vtipalek dne :-DTo musis zazalovat FIA, ze vymyslela takovou tridu :-D Je to zkraceni na Super 2000, shodny nazev se pouziva i pro vozy WTCC, ktere jsou celkem podobne konstrukce, az na to, ze maji pohon jen jedne napravy.
Běž to Hondě honem napsat, že maj Škodavku zažalovat. Možná za to i něco dostaneš :-P
:-D:-D:-)):-)):-D:-D
:-D
S2000 není označení auta, ale je to třída rallye. Jako je WRX, tak je třída Super 2000, neboli S2000 ;-)
hm, aj tak je to trapny tuzersky pokus ...nadherna honda S2000 ma seriovy 2.0l motor, a ma 240 koni... pricom je to nadhnerne auto ..a nie henta poprilepovana nakupna taska ako special sa dostane na uzasnych 250 koni .... absolutne o nicom ...
Aquila: Regule tridy S2000 pravi, ze vuz musi vychazet ze serioveho alespon ctyrmistneho (!) auta s produkci alespon 12 tisic kusu behem 12 po sobe jdoucich mesicu. A hlavne design zavodnich aut je funkcni, nikoli esteticky (viz ty vyhryzle blatniky napr.). Kridlo je presne daneho typu (stejne jako pro WRC, ktera maji jine). Regule take striktne omezuji povolene upravy motoru a muzu Ti garantovat, ze cca 280 koni, kolik to asi bude mit se da sakra tezko prekonat (napr. nesmi byt variablini casovani, max. zdvih ventilu je 12 mm, jejich rozmisteni musi zustat seriove, vuz musi mit katalyzator!, take je zde omezeni otacek na 8500, spolecna skrtici klapka pro vsechny valce (myslim) a dalsi omezeni). Nejdriv si zjisti, o cem placas, nez zacnes...
hmm z toho teda vyplývá, že kdyby se Honda podle své s2000 rozhodla udělat tovární závoďák, asi by to s touhle Fabií s2000 taky asi nešlo srovnávat,hhh
Jak uz bylo napsano, z S2000 (Hondy) udelat S2000 pro rally nejde. Protoze neni ctyrmistna :-D A navic by musela mit odstraneny VTEC...
ňoumo Slovenskej, čti!!!
No ono si stačí přečíst jen jméno a je tady "celebrita" aquila, která je všude oblíbená, za své smysluplné a objektivní reakce.A tady se to jen projevuje....srovnání závodní škody a seriové hondy s2000.
Ano, je to takový prosťáček, který je absolutně nesoudný a všemu "rozumí". :-D
nerozumiem vsetkemu, to vonkoncom :)co je na tom, ze mam svoj nazor (aj ked mozno nie vzdy spravny).ale prijdem mi to zaujimave, ze seriova S2000 s korenmi v roku 1999 je na tom porovnatelne ako "special" od schade ;)
ako mozes vobec prirovnavat rally special k serionvemu autu. ved sa zamysli trosku nad sebov. honda s2000 je tak pre drifterov a frajerikov kroti ju obtocia o prvy stlp ale rally je chlapce o niecom inom. no to ty nepochopis ...B-]B-]
To už můžeš přidat do srovnání i nějaký nový traktor, ty taky mají kolem 250 koní
a taky nějakou nadupanou mašinu litry jsoiu už na 200Hp ... :)))
H2000S je úplně jiné auto. Je absolutně neporovnatelné. Jak už psal Ondášík, má jinou charakteristiku výkonu, jiný motor, na jiné palivo, jiný podvozek a jinou koncepci.Jedině co ty dokážeš srovnat, je výkon a možná zrychlení a to je na tomto webu přímo detinsky směšné..."odborníku s vlastním názorem"..raději se tu moc nevyjadřuj, autům vůbec nerozumíš.
Ono to nemá 250 koní. Vozy S2000 mají výkon od 250 do 280 koní. Nejde o to, že by více nemohly mít, můžou mít klidně 500, ale regule FIA to nedovolí, proto mají výkona takový jaký mají.Navíc důležitější, než maximální výkon je jeho průběh a točivého momentu, který zajistí dobrou dynamiku. Honda S2000 má sice 240 koní, ale v takové špičce, že to v podstatě ani pořádně nejede.
Hmmmm. Dobry. ;-)
:-Dprvní
seš až druhej,jako s tvojí starou ;-)B-]
vytunit podobně sériovou Fábku 2 ne ? ;-):-P
jj, taky si rikam kdo to udela ;-) na 1,9 TDI to bude rana :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.