Živě z Ženevy: Kia Rio Hybrid

15 komentářů

Mac
9. března • 14:27

Nevim, ale z jiných zdrojů jsem vyčetl, že u Rio Hybrid naopak klesla hmotnost (navzdory akumulátorům, el. motoru,...) o 220 kg... Tak jak tedy?

Juraj
28. března • 9:11

Hej, je tak. Na auto.cz pisu, ze auto je lahsie o 220 kg oproti beznej variante. Ale da sa to najst aj na inych (anglickych) strankach. A s tou cenou je to tak, ze by to vychadzalo okolo 20tisic eur. Ale je to este vzdy menej ako civic hybrid alebo prius.

lukas
10. března • 11:52

jo taky jsem něco takového četl..tak nevím

Mirda
23. února • 9:42

Vysmivani Korejci maji tu nejprograsivnejsi techniku. A kde je nas hrdy Koncern? Na chvoste, chcete-li v p...

D.
23. února • 13:43

Jo presne, taky bych to uvital :)

abc
23. února • 8:51

Dobrý den, je možné vždy přikládat obrázek vozu o kterém je řeč? Díky.

patrik
23. února • 3:39

Předpokládám, že jde o použití řešení z hybridního Hyundaie Accentu, který se už druhým rokem prodává v US. Je v pořádku, že se skupina Hyundai-Kia chystá s hybridy i na Evropu. V Americe už příklon k hybridům patří k politicky korektnímu chování jako třídění odpadů a genderová rovnost, Evropa je jako vždy poněkud pozadu, leč štěstí přeje připraveným. (= připraveným na zavedení daňových odpustků pro čisté technologie).

patrik
9. března • 10:15

Byl jsem poučen kolegou v jedné paralelní debatě - včetně citátu tuším z Asia Times - že Hyundai odložil prodej hybridního Accentu v US s odůvodněním, že by buď musel prodávat za drahou cenu nebo se ztrátou, takže se jim to zatím zkrátka nevyplatí. Tak opravuju sám sebe. Zřejmě se ještě výrobci (všech značek) a vládní kruhy budou nějakou dobu navzájem přetlačovat, aby si vydupali co nejvýhodnější podmínky. Každopádně nás nástup eko-pohonů v dohledné budoucnosti nemine, i kdybychom chodili líbat dvakrát denně vrtné věže.:-))

ITTI
24. února • 19:55

Teda, ještě že ty USA máme a je z čeho si brát vzor.Třeba 4-5 litrový benzíňák ve spojení s hybridem,který tahá 2,5 tuny materiálu a jede tam jeden člověk je jistě neskonale "ekologičtější" (i z pohledu spotřeby energií pro výrobu auta, neb ono je třeba počítat vše, to pro pořádek a pro ty,co to neví...), než nějaká ušmudlaná nehybridní 1,3 v benzínu od Toyoty(Yaris).Nebo nepodepsání Kjótkského protokolu panem Bushem,neb by to ohrozilo jejich ekonomické zájmy(snížit produkci CO2 o 7%),taková další ukázka našeho vzoru...já bych se z těch USA zase neposral.Není lepší příklad mrhání materiály a energiemi,než tahle země.To ví každý,kdo to CHCE slyšet . I to,že spotřebovávají 40% všech colosvětových zásob energií.
Mno, po CCCP tu máme další vzorB-]
Aby někdo neměl problém,volím si ODS a nějací Bursíci jsou mi u pr#ele,ale počínání USA bych zase za vzor nepovažovat.B-]

Honza42
23. února • 8:04

USA produkuje na hlavu 2x tolik CO2 proti Evropě. Takže pozadu jsou oni.

Josef
23. února • 9:20

Možná 2x více CO2, ale zase jim tam nesmrdí nafťáky (které neprodukují CO2). Evropa s tou svou politikou CO2 podporuje smrdící nafťáky. Ten boj proti CO2 povede jenom k přesunu k naftě a ke zhoršení životního prostředí.

Honza42
23. února • 9:59

Zčásti můžete mít pravdu. Jinak při stejné spotřebě produkují nafťáky více CO2 než benzín. Celkově je na tom nafta ale lépe právě díky nižší spotřebě. Jinak jsem přesvědčen , že nafta bude během pár let čistá (fitry, ....)

tuky
23. února • 6:09

bohuzial, mate pravdu - ale "the political correctness" mi lezie hore krkom, a poriadne.// a amerika by sa mohla co to priucit od europy...

Rejpal
23. února • 8:26

Me se to libi. Prece neni nic spatneho na snaze snizovat spotrebu a cmoudiky.

patrik
23. února • 6:44

:-))

Doporučujeme

Články odjinud