Živě z Frankfurtu: další nové fotky, první dojmy

68 komentářů

Raďa
16. září • 14:11

Milý autore,
napsat k Impreze, byť v uvozovkách, že prošla 20 úpravami vzhledu, je docela úlet.

Mimo to, že průběžně se rok od roku zlepšuje technika, jsem toho názoru, že druhý facelift po 5 letech není nic přehnaného, podívej se jak faceliftují němci nebo korejci...

Tato druhá generace Imprezy přišla na trh jako MR2000 s kulatými světly, které se spíš více než méně nelíbily, proto dostala 1. facelift jako MR2003, tedy to co nyní s pompou předvádějí v evropě (dávno se dá koupit na domácím trhu), je teprve 2. facelift před uvedením nové generace. (nepočítám loňské technické zhodnocení rozchod, kvůli kterému rozšířili u MR2005 zadní blatníky).

Zdar, sílu a více fundovanějších článků!
R

noiz
15. září • 18:08

vyhoďte fotografa.. to snad fotil mobilem..ne?
fotky jsou neostrý, některý jsou přepálený.. hnus..
divim se autorevue.cz, že je vůbec uveřejnila

hamid
15. září • 18:51

myslis nejakou konkretni? me prijdou byt z vetsiny v pohode, jestli jsi nekdy zkousel neco fotit na autosalonu, tak vis, ze se tam zadny extra fotky udelat nedaji. nekde plno svetel, jinde tma, barevny nasvetleni atd., no ja zkousel neco fotit letos v brne a kdybych tam udelal to co tady, jsem happy. co jsem koukal po jinych webech, je to vsechno podobny, me se zda, ze sem prislo spousta chalanu z digi.zive.cz a jsou z toho nejaky presly  tohle ale neni fotoweb, to je o autech a prvni je obsah, pak forma a tohle rozhodne nejsou fotky ze kterych by nebylo videt to co jako autofanda hledam...

Saman
16. září • 8:58

A kdeze, na autosalonech se fota daji nafotit naprosto v pohode, jen se nesmi fotit na automat a narichlo, jinak ano prvni je obsah, ale obsah ti moc nepomuze pri predstaveni/predvedeni auta, kuprikladu, je to odstin nadherne cervene metalizy, u Ferrari pouzivan jis mnoho desetileti http://www.autorevue.cz/obrazky/2005/09zari/frank1/DSCN5538.jpg  tohle je reportaz z Autosalonu, takze hlavni sou tu fotky . Profi fotograf na den stoji 3-6 tisic a za svou praci ruci hlavou, takze kdys jeden z prednich CR servru o autech publikuje tyhle hruzy, tak si jen "podkopava nohy". Spousta lidi se de radsi kouknout na kvalitnejsi fota ke konkurenci, vcetne me.

hamid
16. září • 10:55

zajimavy, ja to tak nevnimam, asi jsem maly vizualni labuznik  fotky beru jak dokresleni textove reportaze, ve ktere je myslim spousta dobrych postrehu. u konkurence jsem byl taky, ale nemam duvod preferovat to ci ono, proste tu je lepsi to a jinde ono. na autorevue jsou pro me nejlepsi texty, jinde maji treba lepsi fotky nebo prostredi, lepsi diskuse... ale jako vychodisko casaku beru clanek. rikam to proto, ze me mrzi, ze se tu nekdo do redakce opira nepeknymi vyrazy pro veci, ktere nejsou zasadni, pro me vnimani autocasopisu nestoji na obalce, kvalite papiru nebo fotkach. tim nerikam, ze by se to nemelo kritizovat, kazdy to vnima jinak, jen mi prijde nefer sepsout dobry clanek kvuli prumernym foto nebo spatne diskusi pod nim...

faker
19. září • 0:31

Mě se nelíbí jak jsou fotky nakláněný, možná se vám to zdá jaksi dynamičtější či jakýkoli, ale je to hnus a prd na tý fotce vidim, když nenaklonim hlavu

hitchhiker
15. září • 15:03

No teda na to, aké je Punto zvonka super, je tak otrasné zvnútra  Ako keby tú prístrojovku zobrali z Fabie, trocha viac naklonili stredovú konzolu, pridali gombičky naľavo od volantu a hotovo. A to lacné akože hliníkové obloženie, no fuj  Kde je odkladacia plocha na hornej strane?? Veď som to mal ešte na starom Punte  A ten nabumbaný stredový panel, ten zas bude fajne tlačiť do kolena  
Fiat, prečo mi toto robíš??? A to už nehovorím, že podľa informácií od predajcov majú ceny tesne pod úrovňou Stila. Ešteže budú vyrábať ďalej aj súčasné Punto

dall
15. září • 15:47

Co to kecáš čeče??? Jaké hliníkové obložení??? Kdybys o tom měl aspoň nějaké info, tak bys věděl, že středová část je v barvě potahů, tady je potah světlý, tak je světlý i ten panel, v žádném případě to není imitace hliníku. A dost těžko tam může být odkládací plocha, když je tam airbag, staré Punto když mělo druhý bag, tak tam taky žádnou plochu nemělo. A můžu tě ujistit, že prodejci žádné info o cenách nemají, protože se o nich pro naše trhy ještě ani nejednalo...

bdx
16. září • 21:01

mám nové punťo, 6 airbagů a odkládací plochy jsou na přístrojovce 2. jedna nad rádiema druhá větší nad bagem spolujezdce. Grande punto má vrch přístrojovky podobný jako Stilo. Taky si myslím, že je to mínus.

dall
17. září • 10:09

Plochy jsou tam tři, jedna malá ještě uplně nalevo, tam si dávám telefon...

hitchhiker
15. září • 22:18

To pseudohliníkové obloženie som mal namysli ten strieborný bakelit na prístrojovke  Uff, tak to sa bojím dopredu - červené poťahy, červený obklad na prístrojovke? Poteš pán Boh
No neviem s tým infom - u dealera, kde sme v júli kupovali Pandu, nám predajca vravel, že staré Punto sa bude robiť ďalej, a že nové Punto sa bude väčšie a aj drahšie. Spomínali "štartovnú" cenu 400-420tisíc Sk... Nemám dôvod neveriť mu, napr. ceny na Cromu boli pre SR známe ešte o dosť skôr, než pre CZ

dall
16. září • 10:01

To je pěkná pitomost, CZ a SR je jeden trh, podle čeho usuzuješ, že ceny na Cromu byly v SK známé dřív??? Navíc plácnout že startovní cena bude tolik a tolik je naprosto irelevantní, když nevíš jaká v tom bude výbava....Kdyby si palubovku  viděl naživo, nemusel by tě žádný tvůj boh těšit...

furgon
15. září • 9:47

to si delate srandu, ne?

Analytic
15. září • 11:05

Mercedes díky cenové politice skončil.

odbornik
15. září • 10:59

Co tu řveš jak na lesy? Patří ti to tu? Lidem jako jsi ty bych tu zakázal chodit. Buď rád za to, co tu je. Kdyby tu byl MB a nebylo něco jiného, tak se ozve jiný "debilek" který si bude otvírat hubu. Občas se divím, že to redakce ještě nezabalí a nejde dělat něco, kde sklidí alespoň trochu vděku.
Kvalita fotek sice nic moc, výběr vozů bych také udělal jiný, ale to neznamená, že neudělali kus práce. AR, pokud vím, na rozdíl od Auto.cz je v pětinovém složení. Jsou to spíš fandové. Tak příště vol nějakou slušnější formu. Za to co pro nás dělají bys jim měl poděkovat a neotvírat si hubu, když sám děláš pro druhé hovno.

Pořád nic
16. září • 13:28

furgon
15. září • 13:17

aaaa odbornik na vlezdo*****vani a za kazdou cenu oponent se opet ozval. To, ze prekrucujes filozofii autowebu do uplnyho absurdna, dava za pravdu tvym rodicum a spoluzakum, ze kdyz te nazyvali debilkem ( kterym se tady pak sam v uvozovkach ohanis ), tak meli svatou pravdu. Od redakce mi prijde neprofesionalni vynechat expozici Mercedesu a ne ze to jsou ......., coz by odpovidalo tvoji agresivni reakci, zakomplexovanej tatare.
Jo a pozdravuj doma a na tridnim sraze, cau.

nazor
15. září • 12:25

dost fotek sem jeste videl na tipcars.com, zadne profi ale fakt hodne...

Filomena
15. září • 9:17

Fotky Caliber-u nahodou nie su, pls?

Miro
15. září • 7:52

alebo má takú malú expozíciu doma v Nemecku, že ste si ho ani nevšimli, však ?

Carlsson
15. září • 8:42

Mario
15. září • 7:04

Je mi divné, jaktože ani jedna s těch vystavovaných O2 RS nemá zelené brzdové třmeny??!!?? Vždyt to je taky znak eReSek...

Ludanek
14. září • 22:46

nejlepsi auta, ale nejosklivejsi hostesky.

Ludanek
14. září • 22:46

nejlesi auta, ale nejosklivejsi hostesky.

Ales
14. září • 21:07

:D, Opravte si to pls nebo Mitsu kupuje Nissan?

wolff
14. září • 16:01

Prosím jednu poznámku. Koho proboha napadlo dát trojku - Škoda VW a FERRARI? To byl vtip, nebo už snad Ferrari patří pod křídla jiného koncernu?

Radek Ondrášík
14. září • 17:36

Řazení je náhodné, není tedy ani abecední, ani dle koncernů a nevidím v tom žádný problém. Zařazení Ferrari k těmto automobilkám neberte jako srovnání vůči sobě, ale jako čistou náhodu.

coxxi
14. září • 18:12

nechapu proc OII nema cerny B sloupky, jako je to bezny u dnes nove vyrabenych vozu, bud jsou "polepene" nebo cele z jineho materialu (oblozeni) ... je to hrozna skoda, zkusil sem si to udelat jen tak ve Photoshopu, jak by to vypadalo a dojem je hned mnohem lepsi, ten sloupek nerusi jakousi homogenitu oken ... proste to vypada lip ... :)

Radek Ondrášík
14. září • 18:20

Třeba si uvědomit, že "B - sloupek" byl zmiňovaný jako unikátní i při volbě o Nejkrásnější auto v ČR, takže bych o jeho vhodném provedení ani nepolemizoval.

Jackk
15. září • 9:46

Ja tedy ano, ten neobarveny sloupek je hnus bohuzel, to auto vypada jak anglicak, ale pekne hnusnej je to taky jeden z duvodu proc se mi OII vubec ale vubec nelibi... podle me by dira krumpacem ve strese byla take unikatnim prvkem a taky by lidi rekli co to je za kravinu... bohuzel cesi nemaji soudnost, kdyby Skoda vyrobila popelnici na velkych kolech, tak to koupi a budou rikat jak maji krasne a unikatni auto.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
hitchhiker
15. září • 14:58

Tak dôvod "farbených stĺpikov", kvôli čomu by sa mi nemalo páčiť auto, tak to je fakt gól. Ktoré auto sa ti teda potom páči? Starý Moskvič, ktorý mal čiernu strechy aj so stĺpikmi ?

/////AMG
14. září • 15:37

Mercedes-AMG Styling for New S-Class

coxxi
14. září • 9:03

Proc nejsou fotky O II RS ?

skywalker
13. září • 18:39

tento rok je to fakt nadhera... tie stvorcata od TOYOTY su fakt na zjedenie ...po nich jednoznacne FIATky

Mirek
13. září • 18:01

Chlapi, i když přihmouřím obě oči a vezmu v potaz špatné světelné podmínky na autosalonech, musím konstatovat, že některé fotky (a bohužel jich je dost) jsou otřesné. Nechápu, proč tyto fotky uveřejňujete, vždyť si tím jen snižujete prestiž a dobré jméno!! Prohlídněte si fotogalerii na autu.cz. Ti měli jiné světelné podmínky? Nebo lepší foťak či fotografa???
Nejočekávanější novinka na českém trhu, Octavia RS, je zde v tak otřesné barvě (která vůbec není podobné té skutečné, opět viz. auto.cz), že se to v diskuzi jen hemží zápornými názory. Je to myslím škoda, ta žlutá jí sluší.

Jackk
14. září • 9:26

A komu jde o barvy si to bez nafotit sam ja redakci dekuji za info z autosalonu kam se sam nedostanu, a Octavka je hnusna sama o sobe, i kdyby byla ze zlata. Nakonec barvu karoserie si dneska muze kazdy vybrat jakou chce takze jestli auto na fotce z autosalonu zelene, zlute, posrane, je uplne jedno.

Mirek
14. září • 11:58

Ty jsi to vůbec nepochopil. To auto v tý barvě vypadá fantasticky (Octávka sama o sobě je moc fajn a dodávám, co člověk, to názor a jiný vkus), ale na těchhle fotkách vypadá jako centrofix a ještě rozmazaný.

ja
15. září • 12:21

Nechapu - videl jsem fotky i jinde a nejak mi ta zluta nesedi. Nejen odstinem, ale proste se k tomu auto dle meho nazoru moc nehodi. (Takova zluta M6...)

Jackk
14. září • 17:27

To se asi neshodneme ve me to auto neprobouzi ani spetku emoci, a to proste auto musi... predchozi generace Octavie mi pred 5lety prisla docela fajn a hezka, dneska je to samozrejme take o nicem a OII neprinesla vubec nic, spis zhorseni, pokud jde o vzhled. Ale nikomu to necpu jen jsem polemizeval o pripominkach k barevnosti fotek, podle me je to jedno a ja na barvu nenadaval ze je jak centrofix, ja mam centofixove barvy rad

TOY
13. září • 16:48

RAV4 fakt humus.

Ozzy
14. září • 1:07

Naprostý souhlas! V rodině mé přítelkyně mají černou třídveřovou RAV4, model z roku 2001 a když to srovnám tak je tohle nové cosi fakt vyloženě humus - omlouvám se za ten výraz. Ani ten interiér nestojí za nic 
Na druhou stranu se mi hodně líbi nový Yaris. I když stávající model je originálnější, novinka mi trochu připomíná C2...

Lubos
14. září • 14:45

Suhlasim. Nova RAV4 je zmesou starej RAVky (nie sucasnej, ale predoslej) a Hondy CRV. Sucasna verzia je podla mna krajsia. Mhli akurat zmenit interier a bolo by to fajn.
Naproti tomu sa Yaris vydaril a vyzera omnoho lepsie ako sucasny.

TOm
14. září • 18:09

Yaris je mazlovej Moc se jim povedl....akorat v 1.0 nemuseli davat motor z Ayga www.yaris-club.com

Bends
14. září • 13:49

Podivej se na www.toyota-europe.com na oficialní snímky. Myslím, že budeš valit bulvy. JSem zmatený z toho co dokáže udělat fotograf... tak si počkám na živo

Ozzy
15. září • 11:29

To je neuveritelne! Na oficialnich fotkach vypada opravdu dobře - beru zpět, omlouvám se Ravičko

Aloha
13. září • 15:58

budou zase?

Roman Daněk
13. září • 16:35

Příjemné hostesky a jejich úsměvy jsme už přidali. Část jich už můžete shlédnout i v sekci Plakáty

Ráďa
13. září • 20:43

Jojo to my se rádi podíváme  Na Autotecu v Brně v tomdle excelovala Alfa-Romeo, si to dobře pamatuju Hlavně naše Peťka, bývalá Miss Severné Morava. Ale ty zahraniční některé taky dobrý.

Roman Daněk
13. září • 22:08

Na Autosalónu v Brně si Alfa-Romeo zaplatila opravu pěkné slečny a o tom, že se čtenářům líbily, svědčí i stahovanost tapet na plochu. Hostesky se hodně rychle procpaly mezi top16 (když zvolíte seřadit včechny sekce podle downloadů  ) Uvidíme, co zachytí foťák ve Frankfurtu

Dinar
13. září • 14:06

Jinak, auta pěkná, jen myslím, že studie SUV u opelu nebude nástupce frontery a když vidím breru, vždycky mě napadne "much ado for nothing".

Radek Ondrášík
13. září • 14:43

Máte pravdu, že tato studie není úplným nástupcem Frontery, ale dle infa, které je k dispozici, právě z tohoto konceptu bude odvozena nová Frontera. Jsem osobně dost zvědavý, jak hodně zůstanou zachovány proporce a linie.

Dinar
13. září • 14:59

To vykání máš nařízeno redakčním kodexem? Jde o to, že Frontera je už hotová a prototypy jezdí testy, auto je koncernové, upravený Chevrolet S3X, dost se o tom i psalo, takže nechápu tohle info, pokud je od automobilky.

Radek Ondrášík
13. září • 15:23

To je pravda, Daewoo/Chevrolet S3X je už na světě poměrně dlouho a o Fronteře se již taky psalo. Zda má jit o studii až dalšího modelu, nebo jenom nastiňuje jakousi osnovu, kam design má směřovat se nikde nepíše. Info o "nástupci" Frontery se skloňuje často.

skywalker
13. září • 14:03

...tak som dufal ze uvidim aj alfa159 sportwagon ....dufam ze ho vystavili lebo som ho este nikde nevidel

wuf
13. září • 13:33

LOL, zluta ala zvyraznovac na Oktavce RS (no uznavam ze na ni museji nejak pritahnout pozornost, ale tohle je trochu ujety), na nejakym Lambu bych to jeste mozna pochopil...

Dix_
7. října • 20:30

Žlutou Octavii RS jsem měl možnost vyfotit na autoshow,když tak by jsi jsem vložil.Vypadá dobře,ale záleží na nasvícení a světle,jinak ta barva je hezká.

Azazel
14. září • 20:20

mě se to líbí ;)

Marek Litzman
13. září • 13:54

Když už zavádějí povinné reflexní vesty, tak proč ně reflexní auta?

Dinar
13. září • 13:53

Lambo by takto nikdo nezprasil. Měli by na to přidat ještě dva reflexní pruhy, pak by řidič octavie v této barvě mohl dostat výjimku z povinnosti mít v autě vestu.

frank.furt@o2.de
13. září • 14:30

A keby to bol Fiat, šli by ste sa všetci pos*ať, ako dobre to vyzerá, že áno

Zaujímalo by ma, kto a akým hardvérom fotil tie fotky, pretože sú otrasné. Všetky fotky zblízka sú prepálené. Hanba!

Radek Ondrášík
13. září • 14:45

Pokud jste někdy zkoušel fotit na autosalonech, tak jistě víte, jaké světelné podmínky tam panují, buď jsou špatné, nebo ještě horší. Musí se poměrně dost používat blesk a není prostor k instalaci externích blesků a fotit s odrazem také není možné. Proto kvalita fotek přímo z autosalonu, kde ještě navíc chodí spousta návštěvníku nikdy nebude dosahovat ani přibližné kvality fotek z atelieru, nebo z prostoru s dobrým světlem. Omluvte proto tuto nedokonalost.

aha
15. září • 3:46

inak fakt nechcem sa tu navazat ale myslim ze upgradnut fotak na dslr by vobec nezaskodilo....fotky by boli ovela lepsie aj bez blesku napriklad na iso 1600 chodte pozret www.dpreview.com

DAWEED
14. září • 0:14

R. Ondrasik sa tu na strankach autorevue po svojich primitivnych clankoch o naj autach nadalej verejne strapnuje ubohymi fotkami. Len tak dalej. 

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Roman Daněk
14. září • 7:25

Jen pro upresneni: Radek Ondrasik na autosalonu ve Frank NENI

Saman
13. září • 16:52

A co takhle priste najmout profi fotografa, ty fotky sou fakt spatny, neostre nemastne, a jen mala rada, kdys us fotite hostesky, fotte je na vejsku a ne nasirku, a kdys us se do zaberu nevleze cela tak radsi nefotit vubec, takove chyby nedelaji ani zacci fotokrouskuu co fotej prvnim rokem  .

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Flavio
14. září • 0:29

Je fakt, že spousta snímků vypadá jako kdyby byla pořízená mobilem. Chápu, že se jedná o reportážní fota, ale přeci mezi fotografické základy patří, že před zmáčknutím spouště se podívám na expoziční dobu a podle ní se zařídím (změním ohniskovou vzdálenost, použiji blesk, zvýším ISO). Obecně kvalitě snímků zejména v testech byste měli věnovat více péče. Zvolit zajímavý exteriér, nasvícení, úhel záběru. Několik kvalitních fotek udělá test zajímavějším než desítky suchopárných.

Dinar
13. září • 15:10

Díval jsem se i na auto.cz, tam barva vychází trochu jinak, nakonec to bude asi jen hodně světle žlutá bez nazelenalého efektu. Nejspíš opravdu jen hra barev daná osvětlením a použitým foťákem.

JoKo
13. září • 14:36

no fiat ma tu zltu zltu... toto je nejaka taka divna kiwi a podla mna sa k tomu autu nehodi. minimalne na fotkach to vyzera divno....

Doporučujeme

Články odjinud