Muzete ji prosim prohlidnout co mozna nejdukladneji jak je na tom testovany kus se rzi?Umeli byste zjistit co noveho je u novych (planovanych) Mazd ohledne antikorozni ochrany?Je rozdil v tom na co se vztahuje zaruka na rezaveni u Mazdy a koncernu?Dekuji
- rychlost infotainmentu v porovnání s M6- fotka CX60 vedle M6 nebo vedle CX5 pro porovnání - rychlost přepínání automatických dálkových světel - chybovost čtení značek - udrží hlídání pruhů auto v pruhu i po prvním zatočení? M6 jednou zatočí a pak ztratí info opruzích.
toto je u mazdy zmena k lepsiemu, konecne premiova platforma ako ma byt.. uz len dat prec ten phev a doniest tie 6valce
vykricnik pri hodnote 327 koni, naozaj to jazdi ako auto s 327 konikmi?
nie, lebo to ma minimalne o 20% viac kg a elektricke kone su o nieco menej .. cize to bude jazdit ako normalne auto s 250konami cca
ONLY TruthTak takouvou hovadiny jsem zatím ještě neslyšel. Ale inteligence některých slovenských odborníků je věhlasná!😀👍Mám el. auto o výkonu 125 kW /170psPohotovostní hmotnost 1300 kgKaroserie pružný lehký plast, monokok pravý Carbonu, jaký se používá u supersportu, nápravy ramena, tyčky náboje kotoučů, třmeny vše z lehkých hliníkových slitin. Panel střechy pravý carbonový dílVýkon je k dispozici neustále od 0km i při 130 km sešlápnutí pedálu plynu. Za stude i teplá. S klimatizací i bez. U nové stejný, jako u 10 let starého.Porovnání k benzínu či dieselu je výrobcem udávání výkon pouze v určité křivce otáček/min.Říká se jí kroutící moment. Jinak řečeno 125 kW je poté při na 5000 ot.za minutuTzn pokud vám někdo řekne já mám v dieselu 170 k, tak jeho auto má tento výkon pouze v určitých podmínkách. Jinak třeba ve 2000 ot může mít jen 100 k atd.Mimo jiné účinnost výkonu spalovacího motoru je POUZE cca 20% zbytek jsou ztráty tepelné, tření, netěsnost, oxidace, vůle a další vady snižující účinnost.Elektromotor má má účinnost stálou cca. 90%. Další blábol co zde ten slovenský bača blouzní. Bohužel někdy si o nevzdělaný ve pastevec ovčí někde něco přečte a do života mu to stačí.🙏🙏🙏
chlapcovi s čínskym menom som asi pokazil sen o PHEV, je škoda, že miesto normalneho komentu dostaneme takýto výplo... inteligencia no to hej, sedliak co ma základnú školu najradšej vysvetluje o vzedlaní
Zaspal jsi trochu dobu, dnešní spalovací motory dosahují účinnosti až 40%. Ne že by to něco zásadního měnilo, jen v něčem také nemáš pravdu.
Proč lžeš? 😀😀😀😀😀👍
V čem lžu? Píšeš o účinnosti motoru, nedokážeš si dohledat jak to je? Potřebuješ pomoct?
To je ten blb co vymyslel hlubokou orbu traktorem na tužkových baterky, jenom si mění pseudonyma.
Podívejte se na video „John Deere's electric tractor in action“ na YouTubehttps://youtu.be/TJOyITolHUk
nehádejte se, hluboká orba bude eu zakázaná-
Pro zjednodušení jsem použil překladač.https://www.snopes.com/news/2022/08/16/john-deer... ... Pro ty z vás, kteří si myslí, že elektrická vozidla jsou odpovědí – toto je skutečný příběh od farmáře na Středozápadě – a já jej zveřejňuji znovu-Středozápadní farmář s více než 10 000 akrů kukuřice a je rozložen ve 3 okresech. Jeho provoz je „farma partnerství“ s John Deere. Používají větší farmářské operace jako demonstrační projekty pro propagaci a vývoj nového vybavení. Nedávno mu zavolal jeho zástupce John Deere a chtějí, aby farma přešla na elektrické traktory a kombajny v roce 2023. V současné době má 5 dieselových kombajnů, které stojí 900 000 dolarů, každý s nimiž se obchoduje každé 3 roky. Také přes 10 opravdu VELKÝCH traktorů.JD chce, aby byl brzy plně elektrický.Řekl: „Dobře, mám pár otázek. Jak nabiju tyto kombajny, když jsou 3 kraje od obchodu uprostřed kukuřičného pole, uprostřed ničeho?“"Jak je mohu provozovat 24 hodin denně po dobu 10 nebo 12 dní v kuse, když je sklizeň připravena a počasí se blíží?""Jak dostanu kombajn o hmotnosti 50 000 a více liber, který zabere šířku celé silnice zpět do obchodu 20 mil daleko, když se vybije baterie?"Na druhém konci telefonu bylo hrobové ticho.Když je kukuřice připravena ke sklizni, musí mít správný obsah cukru a vlhkosti. Pokud je příliš mokrý, musí se dát do obřích sušiček, které spalují přírodní nebo propanový plyn a hodně. Doba sklizně je kritická, protože pokud se sníží obsah cukru nebo kvalita, může to snížit hodnotu jeho úrody o půl milionu dolarů nebo více.Je analyzován v době prodeje.Běžným postupem je provoz těchto strojů 10 až 12 dní v kuse, 24 hodin denně ve špičce sklizně.Když potřebují palivo, dopraví je cisterna a stroje jedou dál. Jediná odpověď Johna Deere je „pracujeme na tom“.Jsou tlačeni levicovými Demy ve vládě, aby farmáři vnutili tyto elektrické stroje.Tito lidé jsou mimo kontrolu.Zahrávají se s produkcí potravinářských plodin, které živí lidi a dobytek… to vše ve jménu jejich „zeleného snu“.Podívejte se, zda se cena vaší krabice kukuřičných lupínků během příštích 24 měsíců ztrojnásobí…“ -SourcedVšechno, co děláme, má následky. Kompromis s každou akcí je reakcí. Olej do plynu, silnice, plasty do výfuku. Žijeme v ekonomice založené na ropě, nedá se to obejít. Nabíjení baterií vyžaduje zdroj energie. Většina této energie pochází z fosilních paliv.Ochrana je náš nejlepší zdroj. Používejte a recyklujte a znovu recyklujte. Využijte naše zdroje na maximum, máme toho hodně co obcházet. ZASTAVTE DANĚ!
Alespoň jsi nám řekl co na tomto webu děláš.😀👍To je super
Spotřeba: pravidelně testuje na YT Mazdu CX-60 německý prodejce (tuším, že Schuster): je to docela podrobné, doporučuji. Vyšla mu spotřeba s nabitím po přepočtu (přes peníze) na 6,02 l benzínu na 100 km (cena elektřiny+cena benzínu, spotřebu měl lehce nad 2 l). Bylo to v reálném provozu s dálnicí. Zdá se mi to dost. Sám mám aktuální spotřebu s větší čtyřkolkou (Honda CR-V Hybrid) 6,2 l. Já vím, je to podstatně slabší motorová soustava, ale zase je to bez dobíjení celkem pohoda. Je pravda, že jezdím na spotřebu (spíš plynule, než pomalu). Takže mě v testu zajímá opravdová spotřeba (myslím celkové náklady) i po nabití (někdo tu chtěl spotřebu po úplném vybití).
právě je důležitá ta spotřeba po vybití baterky, elektřinu má každý jinou.
S vybitou baterkou: 7,5 l, kombinovaný provoz.
Právě, že měl docela vysokou spotřebu benzínu i s plným nabytím…
Nabitím, oprava.
s vybitím, mazda nikdy nebude jak toyota a třeba i škodovka plug-in má spotřebu velkou při vybití a když se i nabíjí a jede zároven na spalovák, tak to je teprve nářez.
Jak si to čtu tak vidím, že jeden to pochopil ve stylu, polož co nejblbější otázku. Snad kdy bude možné si to auto projet osobně? Jak spalovák působí při razantnějším zrychlování a jak to jede s vybitou baterkou? Přece jen Mazda je značka pro lidi, kteři rádi jezdí a ne šetří.
ano a prodeje tomu odpovídají, i dacia jede ve městě stejně a stojí třetinu.
Zajímám se o topení nového vozu. Většina plugin používá pouze topení přes teplo motoru. Dá se topit i přes elektřinu?
Jaká je rychlost nabijeni?
jake je topeni pri jizde na ev.napriklad rav4 ma tepelne cerpadlo.dekuji.
1) spotřeba, když nenabiju ze zásuvky2) odhlučnění3) velikost a kvalita sedaček4) jak řadí převodovka5) ovládání infotainmentuDíky
za 4-jakou to má převodovku?
Je to jejich 8st převodovka. Místo hydroměniče mají vícekotoučovou jednostupňovou spojku. Vůbec netuším co to je :-)) Tak mě zajímá, jak to funguje.
2 roky mám elektrické auto (D/P/R) Žádná aut převodovka žádné oleje a pic.viny. Chod vpřed chod vzad. 182 K neustále v jakoukoliv chvilky. 😉Tyto legrace od doby co jsem prodal svůj zastaralej spalovák už mě jsou fakt k smíchu pokaždé co je čtu. Auto má 5 let . Degradace baterky 3% Náklady za 2 roky 0 Kč. 100 km mě stojí 42 Kč. ❤️ Nabíjím cca 1 za 8 dnů. Většinou v 30% baterie. A to když spím.👍😄😄
Tak to asi používáš jen na nanabíjení mobilu. Někteří s autem potřebují i jezdit.
já asi jezdím podobně, sice mám spalovák, ale pravá převodovka se zpátečkou tam taky není. Komu cesta z práce trvá nad 15 min, měl by si to pěkně zpočítat.
Neznám nikoho, komu trvá do 15min. Většinou 40-70 min.
do práce 11min a zpět 11-15. Ty znáš co ztratí jízdou do práce i přes dvě hodiny? Okolika večeří, mají vůbec nějaký koníčky? Co to proboha vedou za život?
Sudety - Praha a zpět i 6x v týdnu když si chceš vydělat, nebo pendleřit ale musíš přes hory a to je v zimě ošajstlich.
A na co jsou peníze, když člověk dělá 6 dní v týdnu, ty peníze se projezdí, ale můžeš sousedovi říci, že máš více.
jo to by chtělo rozkres, jsem zvědav, jak se startuje motor, odpojuje, jede na elektriku a hlavně kolik stojí udržba třeba do 100000km. Si myslím, že to bude na principu twin disku jak mají automaty tatry.
Budete testovat i dieselový šestiválec?
ano bude, ale až mazda prodá určitý počet eco aut, Projeď se autobusem, tam ty šestiválce taky mizí.
asi raději RAV4, tahle mazda má podelně uložený motor, tím pádem zmenšuje prostor pro řidiče a spolujezdce, vlastně je rozděluje a není to vhodné na cestování těch co se mají rádi. Rádi se dozvíme vše o technice, jak se stím jezdí, jak to rekuperuje, jestli i na omezovač a tempomat jak se chová ve městě při padesátce na semaforech. Přeji hodně rekuperované elektřiny.
Já zase oceňuji, že se s manželkou nemusíme dohadovat kdo bude okupovat středovou loketní opěrku. Vejdeme se tam v pohodě oba.
já jsem jinéj, když ona má ruku na středové, tak já na středu. Dostane se vůbec v té mazdě tam kam má? To by se mohlo vyzkoušet. Mám známou matrikářku a ona si zapisuje svatebčany jaký mají auto a kolik roků jim to vydrží a neveřil by nikdo a jestli ten tunel, není jedna překážka.
Přesně naopak, podélně uložený motor s preferencí pohonu zadku je zásadní výhodou proti RAV4.
včem má výhodu pro posádku v dnešním provozu, vy máte s manželkou mezi postelama almaru?
Moznost za jizdy otlapkavat manzelku je jiste stezejni parametr pri nakupu auta. Doufam, ze se teto otazce budou redaktori nalezite venovat.
Já mám mám v posteli mezi manželkou Tomis Okamuru. On žije chudák v Lobotomioštejnu sám už roky a má jen ten YouTube, tak aby mu nebylo smutno.
Někdo má dokonce oddělené postele. K tomu se také po čase dopracujete. :-)
Krome takoveho novinarskeho chovani na limitu a omakavani plastu ... vejdou se dozadu 3 autosedacky? A co 3 dospeli, aspon na 1h cestu a nebo ani to se neda?Apple Car/Android Auto se zapne hned?Minule Mazdy mely rozliseni parkovaci kamery jako u Nokie z roku 1998, je to lepsi? Je videt i u couvani za tmy?Kdyz v tom clovek jede treba 2-3h, vystoupi rozlamany a nebo odpocaty?Je v kufru dost hacku a jsou dost velke treba na IKEA tasku a ne jen sitovku?
To jestli člověku sedačky sednou a vyleze z auta po hodinách v pohodě může být asi různé. Jezdil jse auty všech možných cenových relací, ale Swift 2002 je měl geniálně jednoduché a pohodlné. Nejhorší asi Sup 2 v kůži
Honimíre pro tebe je jen jediné auto světa. Jedničkové oktávka f čipu f ropě z rajchu na hlínách ve vůni vf Klementu f topu . Nic jiného ty mít nemůžeš jelikož lepšího auta svět nepoznal.
Nechci vyrývat, ale vždy mě překvapí, když někdo napíše, že po řízení auta je odpočatý. Tak nějak potom nechápu, proč se nařizují přestávky v řízení profesionálním řidičům a doporučuji se po pár hodinách řízení přestávky všem řidičům. Pochopím první část otázky, jestli je po vystoupení z auta člověk rozlámaný, tedy jestli je ergonomie sezení a kvalita sedaček špatná, dobrá, nebo výborná a tedy po vystoupení se cítí fyzicky dobře a nic ho nebolí.
Třeba s MB-E na vzduchu se da v pohodě dát delší cesta a pak pracovat. To auto člověka uklidňuje. Díky tomu se hodí i na sluzebky od rána. Ze stejné cesty Superbem, natož Oktavkou sem byl unavený - představa, pracovního nasazení po jízdě jako fakt ne.Cx-60 je větší auto, díky PHEV by melo byt tiché. Mohlo by se hodit jako rodinné auto, tak jestli bude cesta to jediné co ten den da udělat a nebo jestli je to auto trochu dál.
Bo, oni jezdi kamionem:-) ja delam prestavku co 3 hodiny max
Všechno víme. https://www.youtube.com/watch... https://www.youtube.com/watch...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.