Zítra je pátek 13.! Měli by se řidiči na silnicích více bát?

Pojišťovny tvrdí, že pátek 13. není z hlediska rizika dopravní nehody žádný mimořádný den.
Zítra je pátek 13.! Měli by se řidiči na silnicích více bát?

Jestliže jste pověrčiví a hodláte raději zítra, kdy je pátek 13., kvůli obavě z případné nehody nechat své auto raději zaparkované v garáži, podle pojišťoven jsou vaše obavy zbytečné.

"V žádném segmentu pojištění neevidujeme více škod v souvislosti s pátkem 13.," tvrdí analytička Allianz pojišťovny Zuzana Daněčková. Podle ní sice pátky v dopravě bývají dnem s mírně zvýšeným rizikem, je to však zejména proto, že v tento den se na silnicích vyskytuje větší množství aut s lidmi, kteří vyrážejí na víkend.

Řidičský um si za peníze nekoupíš. Důkazem je tato nehoda McLarenu P1

Řidičský um si za peníze nekoupíš. Důkazem je tato nehoda McLarenu P1

Naopak zbystřit by řidiči měli hned v první pracovní den příštího týdne. "Jenom od ledna letošního roku se v pondělí přihodilo průměrně o tři procenta více škod, než tomu bylo právě v pátek," uvádí Allianz v tiskové zprávě. Nejbezpečnější jsou naopak víkendy.

Pokud by vás přece jen zajímala místa, kterým bude lepší se v pátek třináctého vyhnout, i pro ty má Allianz radu: Z hlediska lokality je pro klienty autopojištění v pátek 13.nejrizikovější lokalitou Praha 4. Také ostatní velkoměsta jako je Brno, Ostrava nebo České Budějovice patří mezi rizikové páteční regiony.

První smrtelná dopravní nehoda se stala před 120 lety. Jak k ní došlo?

První smrtelná dopravní nehoda se stala před 120 lety. Jak k ní došlo?

Allianz eviduje i konkrétní příklady nehod, které se udály v pátek 13. Jedna taková se udála proto, že se řidič chtěl vyhnout černé kočce, která mu přebíhala před vozem. Manévr ovšem nezvládl a narazil pravým blatníkem do sloupu elektrického vedení. Na autě vznikla škoda za 20 tisíc korun. Přesto prý byl majitel docela rád. Operátorce se svěřil, že stejně chtěl nechat vyměnit kapotu, která byla poškozena od krupobití.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků