Zítra (28. května) začíná prodej nové Octavie

26 komentářů

angel
28. května • 16:22

pro milovníky více koňů pod kapotou tu je nový český servr http://www.supersportcars.net

Karel K
28. května • 12:30

Tak ja jsem si ji prave objednal. Uz se nemuzu dockat  No, na to, ze to bude moje prvni auto to docela ujde

Snehulda
28. května • 19:28

A jakou verzi mohu-li se zeptat? A pridal prodejce alespon neco jako bonus? Treba povinnou vybavu nebo koberecky ....

Karel K
29. května • 11:42

Objednal jsem si Eleganci 1.9 TDI 77 kW (silnejsi motor nepotrebuju) + nejake dovybaveni (destovy senzor, autoradio, kozeny paket, 16" ALU kola). No, jelikoz mam v salone zname, tak sleva byla velka, nemohu rici kolik presne, ale radove desitky tisic korun

coolio
27. května • 22:47

Cože? Už ji prodávají? No tak honem, honem, spacák, ešus, karimatku a rychle do fronty! A bony s sebou...

Láda
27. května • 21:44

Jsem myslel, že už se dávno prodávají. Vždyť  každej den vidim alespoň tři.

Zdenda
27. května • 18:28

A dalsi PR "Skoda clanecek" Kolikpak jich jeste dneska bude?

Petr Broža
27. května • 18:42

Ještě jich máme v zásobě deset, ale abychom nebudili pozdvižení, zveřejníme je až v noci

No
27. května • 19:58

Mám dojem, že v novinách psali, že 2.0 TDi má být později. Je to tak, nebo je to omyl novinářů(MF Dnes)??

Mimochodem, v neděli jdu na dny otevřených dveří na AutoJarově a doufám, že tam budou mít na svezení ten dvoulitr TDI...

Petr Broža
27. května • 21:00

Co jsem se předběžně ptal, předváděčky budou 1.9 TDI a 1.6, 1.4, 1.6 FSI a 2.0 TDI budou až později.

Dejvak
27. května • 21:24

jj, bohuzel 2.0 TDI se zatim asi nekona.
Ve Zdare nad Sazavou jsou tri 1.9 TDI, jiny jsem tu zatim nevidel.
Teda predpokladam, ze jsou to jedna devitky, oznaceni motoru bylo cerne "TDI"

Dix
27. května • 21:10

V prostějově jsou obě 1.9 TDI,v kroměříži vím o jedné taky 1.9 TDI.

Dix
27. května • 20:30

Co mám informace,tak 2.0 TDI jde objednávat do výroby.Prodejci mají pouze dvě octávie a to 1.9 TDI 77 KW a 1.6 MPI 75 KW ve výbavě Ambiente.Záleží kterou vyberou jako předváděcí.

Leonardo Cupranek
27. května • 18:08

Doufam, ze sem "pan Tibor" napise, ze mu prijde rozumne koupit si Octavii 1.4 55kW za 425kKc, ale 601kKc za 2.0 TDI 16v je podle nej nesmysl, protoze dat za nizsi stredni vice jak 500 muze jenom magor, protoze zbejva doplatit uz jen par (set) tisic a muzete si koupit vetsi auto s lepsim image. A taky doufam, ze ho realita vyvede z jeho bludu, protoze tech TDI se proda vic, nez tech benzinovych 1.4.

tibor
28. května • 1:53

no tvrdis neco co jsem nereklja bych oktavii2 s 1,4 nekoupil ani nahodou,nejsem padlej a chci jezditmam rad zrychleni,mam rad rychlou jizdu a podle me je 1,4 v oktavce i nebezpecnanikoho neurazim a nikomu nerikam magore apod.k tomu nemam duvod pkud me tak samozrejme nekdo nenazvea je rozdil doplacet z 600,000 nebo ze 700,000+,alspon pro me,sam jsem ti rikal,ze proti toledu s max.vybavou a dobrym motorem tak do 580,000- nic nemam,a o2 je nova ma lepsi zpracovani nez toledo tak asi bych i 600,000dal,noale ja bych si ji proste nekoupil nebo mi ji budes nutit?a nevim co mas proti skode,je naprosto srovnatelna se seatem,renaultem,opelem apod.a to jen ty tady delas z prumerne znacky hogo fogo

MHPlus
27. května • 18:25

Mne by spíše zajímalo, jestli bude zítra možné tu 1.4 za 425kKč koupit - co si vzpomínám, tak Škodovka na začátku výroby nového modelu fakticky nabízela pouze vyšší stupně výbavy a motorizace. V ceníku sice byly i nejlevnější varianty, ale koupit nešly.

Petr Broža
27. května • 18:25

TDI se prodá více už jen proto, protože Octavia de facto nemá pořádný benzín (2.0 FSI hned tak jen nebude). To, že auto nižší střední končí s benzíňáky na 1.6 85 kW, je docela ostuda.

Pája
28. května • 21:04

Octavia NENÍ STŘEDNÍ TŘÍDA.

Leonardo Cupranek
27. května • 19:07

A vi se vubec, proc najednou to FSI stahli/odlozili a kdy bude? Vzdyt se o nem puvodne mluvilo, ne?

A jaky vlastne to FSI je v porovnani se stejne vykonnym 1.8T (ci TDI 110kW)?  Nebude to podobny prehmat, jako onehda nepreplnovana 1.8 20v 92kW, ktera zacala byt pouzitelna prave az s preplnovanim?   Ja mam takovy nejasny pocit, ze to FSI bude (byt se stejnym max vykonem) horsi, nez 1.8T, ze tak nepotahne odspodu, ze bude drazsi (VW chce za FSI vzdy silene prachy) a pritom spotreba nebude oproti 1.8T nijak dramaticky nizsi. Pokud bych si mel vybrat mezi 2.0 TDI a 2.0 FSI, tak sahnu asi po tom prvnim. Samozrejme az bude preplnovane FSI, tak se asi preference obrati a jizdni pocit bude v FSI-T asi lepsi, nez v TDI 136kW, ale tipoval bych, ze nyni je lepsi 103kW TDI (byt ma mensi vykon), nez to nepreplnovane FSI. Takze treba by to FSI ani nikdo nekupoval. Uz i ve stare Octavii se asi diesely prodavaly lepe, nez benzinaky a to tam vlastne zadnej poradnej diesel nedavali, tak jeste kakztakz od lonska ten 96kW. A v nove Octavii mam obavy, ze i kdyby to 2.0 FSI nasadili, tak stejne nejlepsim motorem zustane 2.0 TDI.

Petr Broža
30. května • 23:06

2.0 FSI bude údajně až koncem roku. Důvodem bude pravděpodobně nestíhačka při náběhu výroby.

dmx
27. května • 20:20

2 Leonardo Cupranek: dnes sa spravas ako maly skolkar, ktoremu niekto zobral oblubeny hracku (v tvojom pripade urazil SEAT-resp VW group) a ty to teraz ukrivdene roztrubujes aky je ten dotycny strasny debil... no prepac ale je to fakt smiesne co robis a kolko kriku okolo toho.. uz myslim v tretej diskusii

tibor
27. května • 23:36

no promin takhle me pan cupranek nikdy neoslovil ani ja jehonemam pootrebu nekoho urazet,rikam jen co si myslim a proti vw nic velkeho nemam,to,ze mame rozdilny pohled na koupi noveho vozu kolem 700,000+ je snad legitimni,jinak by tu jiny auta nez z koncernu vw nejezdily a opakuji XSARA JE TAK PRUMERNE AUTO,ZE V NICEM NEVYNIKA A SROVNAVAT JI TECHNICKY S OKTAVII2 JE NEOBJEKTIVNI,JE TO 7 LET STARY VUZ,A KDYBY NEBYLA ZA ROZUMNY PENIZ NIKDY BYCH JI NEKOUPIL...protozr nejsem citroen fanda,jsem vicemene nezaujaty pozorovatel kolem aut

Snehulda
27. května • 18:34

Nemluve o tom, ze skodovka se snazi auto prirazovat spise do stredni nez nizsi stredni tridy ....

Láda
27. května • 21:42

Nemyslim že Škodovka se ji snaží zařazovat do střední třídy. Dělají to spíš sami lidí, kteří ji srovnávají s VectrouB, Passatem atd. Vždyť i tady se občas objeví diskuse typu " Octávii nebo Mazdu6 " a pod.

Leonardo Cupranek
27. května • 19:00

Jeziiiis! To kdyby slysel "pan Tibor", tak by vam to nandal. Takhle cpat "obycejnou konfekci nizsi stredni tridy" do tridy stredni! Tedy nad jeho Xsaru! Hanba!

tibor
27. května • 23:28

no nevim ja xsaru nikam necpua oktavka2 je narozmezi nizsi a stredni pouze velikosti,protoze motor 1,4 snad nema zadny podobny autokdezto volvos40 je v tomhle rozumnejsinejde oto cpat konfekci do stredni,vzdyt i renault,peugeot,opel a citroen dela stredni tridu,nebo ne?ale porad jsou to prumerne znacky s prumernym zpracovanim a jestli jsi to nepochopil je mi te litoa kdybych se mel rozhodovat mezi lagunou,406,vectrou,c5 vezmu si accorda,m6 uz jen pro jejich sportovni image,samozrejme,ze oktavka 2 se bude dobre prodavat za tech 600,000 nebo 650,000,je nova,lidi na skodu slyseji a podle me je i kvalitni,ale ja bych si ji nekoupil,snad nemusim kupovat konfekci,kdyz nechci,ne?

Doporučujeme

Články odjinud