ZIS je nádherné auto, doporčuju shlédnout test na Youtube, kde ho ruští novánáři projíždějí s majitelem. To auto je fascinující ještě dnes, navíc klasické nádherné tvary a ruční výroba. rozhodně stojí za vidění.
ty tvary nebyly ruské, jako i ta technika
Ne? Takze ta karoserie je z Packardu kterej ji lisoval vid kdyz tohle lisovany neni. Haha
rusové často postupovali tak, že co mohli to okopírovali a rozdíly byly, jak jsem psal, v použitých technologiích, protože díky zaostalosti mnohé nedokázali vyrobit, takže se nejedná o nějakou kopii 1:1, ale zprzněné plagiáty západních předloh, tak jak to můžeme vidět dnes u čínských komunistů, díly také nejsou kompatabilní, ale nikoho soudného, což vy nejste, by nenapalo čínské plagiáty vydávat s originální čínskou produkci http://fanda.nova.cz/clanek/auta/cinsky-autosa... ...
Nic kopurovany nebylo. Pouze se inspurovali co se tyce designu. A technika casto byla na zaklade licence. Napr. Mototry Buick byla licence pro nakladaky Zil. Ale o tom nemas paru vid?
licence převážně pocházejí z meziválečného období (včetně těch co jim umožili vyrobit tank T-34), ve válce techniku dostali a zavírali se oči před plagiátorstvím, po válce měli hodně z válečné kořisti, až jim zastarala válečná kořist většinu nakradli: Záporožec, Moskvič, GAZ, Zil.
Tak čeho byla kopie taková volha 24 a její nástupci? HmmmZIL byl jako kopií čeho? Třeba 41044. Dobový Lincoln či Cadillac vypadaj poněkud jinak....
člověk musí být velký fanatik, že si to ani nevygoogluje a je to dokonce na wiki, ale lepší zdroj je http://veteran.auto.cz/clanek/146/soutez-recenze... ... další bolševiku určitě dohledáš sám, když budeš chtít
bolševiku, tvuj link je pěkný ale tam není ani písmeno, jakého amerického vozu že je volha 24 kopií. Ono totiž žádnou kopií není vid, stejně jako ten ZIL:-DTo že závody GAZ pomáíhal vybudovat Ford ví i malé dítě, ale 24 nemá s žádným fordem nic společného:-D
hysterko kde jsem tvrdil, že má něco společného s fordem
...mne by stacila velka garaz /s dielenskym kutikom/ a T613. No a kopec casu k tomu ;-)
Dokázali tito agresivní, zamindrákovaní, zaostalý stepní asiaté vůbec někdy vyrobit něco vlastního?
@ xXx: Ty musis byt teda dobre zakomplexovany. Ci uz Ta mlatili prilis doma alebo v skolke, museli Ta mlatit vyhradne a len o hlave. Mohli to dotiahnut aspon dokonca, napol-debil je to najhorsie co moze byt. Bez urazky.
místní bolševiku, nemusíš hned plivat na oponenta, stačí když nepíšeš, které auto udělali kompletně vlastní, čekám
Ale ja nereagujem na auto, ja reagujem na debilitu prispevkov pod nickom xXx, pretoze nieco tak kolosalne blbeho sa len tak lahko nevidi. Len konstatujem fakty, no a toto je jeden z nich.
Aaa pan Petr zmenil nick. Uz si tu dlouho nebyl, bolseviku:)
...a vies ze mi tu chybal? Asi sa konecne utrhol od radiatora, aj s trubkou :-D:-D
A co dokázali nadlidé?:-D
Myslím že vojenskou a kosmickou techniku měli vlastní
neměli, vojensku skoro, spíše vůbec žádnou a kosmickou až později, začínali s V2toto je web o autech, to je tématem
Když tak o tom přemýšlím.....tak asi ne, vždy se kopírovalo od frantíků, němců, amíků..i slavný MIG 15 měl okopírované britské motory, jinak se těžilo hlavně z německé techniky..
Umíš číst? Píšou že jediný díl není zaměnitelný s Packardem.to že se inspirovali co se týče designu, na tom nevidím nic špatného, čínani dnes kopírují všechno vč. pomalu loga a názvu a pohoda.a kopírovali i jiní, evropa od usa, usa od evropy, nazvájem evropa mezi sebou, japonci od usa i evropy atd.Z německé techniky byl akorát kořistní Opel a motorky BMW ural a Dněpr). A raketová technika, nicméně Koroljev šel po testech V-2 nakonec radši vlastní cestou.
ale, ale místní bolševiku, co to zkoušíš, to, že to neokopírovali na 100%, ale například něco lehce změnili, protože to nedokázali vyrobit, to neznamená, že vše okopírovali
Ses totalne mimo bolseviku
nevylžete se z toho, jako z faktu, že tu jste přední obhájce bolševiků ať v rusku nebo u nás společně s antiautomatem
Što tripaješ tavaryš? Padaždi, padaždi, e to važnoje. děvica nechočet? Ty tu urážet naše soudruhy občany. Nut vot malčik.Jménem republiky jsi odsouzen k deportaci na Novaju zemlju.Vremja molodci!Komitet Gosudartvenoje Bezopasnosti
Na svoju dobu zaujimavo moderne pojate auto. Pekny clanok a dobove fotografie, pochvala !! :-)
Souhlas, fakt pěkný článek. Jen trochu škoda těch nešikovných básnických obratů ve stylu :"...Plně synchronizovaná třístupňová manuální převodovka ... posílala přes jednokotoučovou suchou odstředivou spojku na zadní nápravu až 392 N.m ve 2000 otáčkách...." Že převodovka hodnoty momentu i otáček mění jsem panu Holcovi vysvětloval už minule, dnes se k tomu přidávají i pochybnosti, jestli byla spojka opravdu umístěna až mezi převodovkou a zadní nápravou jak se nám snaží namluvit.Ale jinak fajn
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.