ZIS 110 (1945-1958) byl Packard ze socialistického tábora

28 komentářů

Marty
2. listopadu • 11:01

ZIS je nádherné auto, doporčuju shlédnout test na Youtube, kde ho ruští novánáři projíždějí s majitelem. To auto je fascinující ještě dnes, navíc klasické nádherné tvary a ruční výroba. rozhodně stojí za vidění.

xXx
4. listopadu • 10:42

ty tvary nebyly ruské, jako i ta technika

Marty
4. listopadu • 13:04

Ne? Takze ta karoserie je z Packardu kterej ji lisoval vid kdyz tohle lisovany neni. Haha

xXx
4. listopadu • 14:03

rusové často postupovali tak, že co mohli to okopírovali a rozdíly byly, jak jsem psal, v použitých technologiích, protože díky zaostalosti mnohé nedokázali vyrobit, takže se nejedná o nějakou kopii 1:1, ale zprzněné plagiáty západních předloh, tak jak to můžeme vidět dnes u čínských komunistů, díly také nejsou kompatabilní, ale nikoho soudného, což vy nejste, by nenapalo čínské plagiáty vydávat s originální čínskou produkci
http://fanda.nova.cz/clanek/auta/cinsky-autosa... ...

Marty
4. listopadu • 14:44

Nic kopurovany nebylo. Pouze se inspurovali co se tyce designu. A technika casto byla na zaklade licence. Napr. Mototry Buick byla licence pro nakladaky Zil. Ale o tom nemas paru vid?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
xXx
5. listopadu • 3:00

licence převážně pocházejí z meziválečného období (včetně těch co jim umožili vyrobit tank T-34), ve válce techniku dostali a zavírali se oči před plagiátorstvím, po válce měli hodně z válečné kořisti, až jim zastarala válečná kořist většinu nakradli: Záporožec, Moskvič, GAZ, Zil.

Marty
5. listopadu • 15:06

Tak čeho byla kopie taková volha 24 a její nástupci? HmmmZIL byl jako kopií čeho? Třeba 41044. Dobový Lincoln či Cadillac vypadaj poněkud jinak....

xXx
5. listopadu • 22:04

člověk musí být velký fanatik, že si to ani nevygoogluje a je to dokonce na wiki, ale lepší zdroj je http://veteran.auto.cz/clanek/146/soutez-recenze... ...
další bolševiku určitě dohledáš sám, když budeš chtít

Marty
6. listopadu • 9:40

bolševiku, tvuj link je pěkný ale tam není ani písmeno, jakého amerického vozu že je volha 24 kopií. Ono totiž žádnou kopií není vid, stejně jako ten ZIL:-DTo že závody GAZ pomáíhal vybudovat Ford ví i malé dítě, ale 24 nemá s žádným fordem nic společného:-D

xXx
7. listopadu • 21:47

hysterko kde jsem tvrdil, že má něco společného s fordem

Antiautomat
3. listopadu • 8:10

...mne by stacila velka garaz /s dielenskym kutikom/ a T613. No a kopec casu k tomu ;-)

xXx
2. listopadu • 5:01

Dokázali tito agresivní, zamindrákovaní, zaostalý stepní asiaté vůbec někdy vyrobit něco vlastního?

Antiautomat
3. listopadu • 8:08

@ xXx: Ty musis byt teda dobre zakomplexovany.
Ci uz Ta mlatili prilis doma alebo v skolke, museli Ta mlatit vyhradne a len o hlave. Mohli to dotiahnut aspon dokonca, napol-debil je to najhorsie co moze byt. Bez urazky.

xXx
4. listopadu • 10:41

místní bolševiku, nemusíš hned plivat na oponenta, stačí když nepíšeš, které auto udělali kompletně vlastní, čekám

Antiautomat
7. listopadu • 18:32

Ale ja nereagujem na auto, ja reagujem na debilitu prispevkov pod nickom xXx, pretoze nieco tak kolosalne blbeho sa len tak lahko nevidi. Len konstatujem fakty, no a toto je jeden z nich.

Marty
4. listopadu • 13:02

Aaa pan Petr zmenil nick. Uz si tu dlouho nebyl, bolseviku:)

Antiautomat
7. listopadu • 18:36

...a vies ze mi tu chybal? Asi sa konecne utrhol od radiatora, aj s trubkou :-D:-D

Adolf
2. listopadu • 12:26

A co dokázali nadlidé?:-D

Vana666
2. listopadu • 9:06

Myslím že vojenskou a kosmickou techniku měli vlastní

xXx
4. listopadu • 10:40

neměli, vojensku skoro, spíše vůbec žádnou a kosmickou až později, začínali s V2
toto je web o autech, to je tématem

k22
2. listopadu • 8:52

Když tak o tom přemýšlím.....tak asi ne, vždy se kopírovalo od frantíků, němců, amíků..i slavný MIG 15 měl okopírované britské motory, jinak se těžilo hlavně z německé techniky..

Marty
2. listopadu • 11:00

Umíš číst? Píšou že jediný díl není zaměnitelný s Packardem.to že se inspirovali co se týče designu, na tom nevidím nic špatného, čínani dnes kopírují všechno vč. pomalu loga a názvu a pohoda.a kopírovali i jiní, evropa od usa, usa od evropy, nazvájem evropa mezi sebou, japonci od usa i evropy atd.Z německé techniky byl akorát kořistní Opel a motorky BMW ural a Dněpr). A raketová technika, nicméně Koroljev šel po testech V-2 nakonec radši vlastní cestou.

xXx
4. listopadu • 10:37

ale, ale místní bolševiku, co to zkoušíš, to, že to neokopírovali na 100%, ale například něco lehce změnili, protože to nedokázali vyrobit, to neznamená, že vše okopírovali

Marty
4. listopadu • 13:04

Ses totalne mimo bolseviku

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
xXx
4. listopadu • 13:51

nevylžete se z toho, jako z faktu, že tu jste přední obhájce bolševiků ať v rusku nebo u nás společně s antiautomatem

KGB Praha
4. listopadu • 17:54

Što tripaješ tavaryš? Padaždi, padaždi, e to važnoje. děvica nechočet? Ty tu urážet naše soudruhy občany. Nut vot malčik.Jménem republiky jsi odsouzen k deportaci na Novaju zemlju.Vremja molodci!Komitet Gosudartvenoje Bezopasnosti

Antiautomat
1. listopadu • 13:58

Na svoju dobu zaujimavo moderne pojate auto.
Pekny clanok a dobove fotografie, pochvala !!
:-)

Vana666
1. listopadu • 23:53

Souhlas, fakt pěkný článek. Jen trochu škoda těch nešikovných básnických obratů ve stylu :"...Plně synchronizovaná třístupňová manuální převodovka ... posílala přes jednokotoučovou suchou odstředivou spojku na zadní nápravu až 392 N.m ve 2000 otáčkách...."
Že převodovka hodnoty momentu i otáček mění jsem panu Holcovi vysvětloval už minule, dnes se k tomu přidávají i pochybnosti, jestli byla spojka opravdu umístěna až mezi převodovkou a zadní nápravou jak se nám snaží namluvit.Ale jinak fajn

Doporučujeme

Články odjinud