ZIS 110 (1945-1958) byl Packard ze socialistického tábora

Antiautomat  |  01. 11. 2015 13:58

Na svoju dobu zaujimavo moderne pojate auto.
Pekny clanok a dobove fotografie, pochvala !!

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  01. 11. 2015 23:53

Souhlas, fakt pěkný článek. Jen trochu škoda těch nešikovných básnických obratů ve stylu :"...Plně synchronizovaná třístupňová manuální převodovka ... posílala přes jednokotoučovou suchou odstředivou spojku na zadní nápravu až 392 N.m ve 2000 otáčkách...."
Že převodovka hodnoty momentu i otáček mění jsem panu Holcovi vysvětloval už minule, dnes se k tomu přidávají i pochybnosti, jestli byla spojka opravdu umístěna až mezi převodovkou a zadní nápravou jak se nám snaží namluvit.

Ale jinak fajn

Odpovědět  |   | 
xXx  |  02. 11. 2015 05:01

Dokázali tito agresivní, zamindrákovaní, zaostalý stepní asiaté vůbec někdy vyrobit něco vlastního?

Odpovědět  |   | 
k22  |  02. 11. 2015 08:52

Když tak o tom přemýšlím.....tak asi ne, vždy se kopírovalo od frantíků, němců, amíků..i slavný MIG 15 měl okopírované britské motory, jinak se těžilo hlavně z německé techniky..

Odpovědět  |   | 
Marty  |  02. 11. 2015 11:00

Umíš číst? Píšou že jediný díl není zaměnitelný s Packardem.

to že se inspirovali co se týče designu, na tom nevidím nic špatného, čínani dnes kopírují všechno vč. pomalu loga a názvu a pohoda.

a kopírovali i jiní, evropa od usa, usa od evropy, nazvájem evropa mezi sebou, japonci od usa i evropy atd.

Z německé techniky byl akorát kořistní Opel a motorky BMW ural a Dněpr). A raketová technika, nicméně Koroljev šel po testech V-2 nakonec radši vlastní cestou.

Odpovědět  |   | 
xXx  |  04. 11. 2015 10:37

ale, ale místní bolševiku, co to zkoušíš, to, že to neokopírovali na 100%, ale například něco lehce změnili, protože to nedokázali vyrobit, to neznamená, že vše okopírovali

Odpovědět  |   | 
Marty  |  04. 11. 2015 13:04

Ses totalne mimo bolseviku

Odpovědět  |   | 
xXx  |  04. 11. 2015 13:51

nevylžete se z toho, jako z faktu, že tu jste přední obhájce bolševiků ať v rusku nebo u nás společně s antiautomatem

Odpovědět  |   | 
KGB Praha  |  04. 11. 2015 17:54

Što tripaješ tavaryš? Padaždi, padaždi, e to važnoje. děvica nechočet? Ty tu urážet naše soudruhy občany. Nut vot malčik.

Jménem republiky jsi odsouzen k deportaci na Novaju zemlju.

Vremja molodci!

Komitet Gosudartvenoje Bezopasnosti

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  02. 11. 2015 09:06

Myslím že vojenskou a kosmickou techniku měli vlastní

Odpovědět  |   | 
xXx  |  04. 11. 2015 10:40

neměli, vojensku skoro, spíše vůbec žádnou a kosmickou až později, začínali s V2
toto je web o autech, to je tématem

Odpovědět  |   | 
Adolf  |  02. 11. 2015 12:26

A co dokázali nadlidé?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  03. 11. 2015 08:08

@ xXx: Ty musis byt teda dobre zakomplexovany.
Ci uz Ta mlatili prilis doma alebo v skolke, museli Ta mlatit vyhradne a len o hlave. Mohli to dotiahnut aspon dokonca, napol-debil je to najhorsie co moze byt. Bez urazky.

Odpovědět  |   | 
xXx  |  04. 11. 2015 10:41

místní bolševiku, nemusíš hned plivat na oponenta, stačí když nepíšeš, které auto udělali kompletně vlastní, čekám

Odpovědět  |   | 
Marty  |  04. 11. 2015 13:02

Aaa pan Petr zmenil nick. Uz si tu dlouho nebyl, bolseviku:)

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  07. 11. 2015 18:36

...a vies ze mi tu chybal? Asi sa konecne utrhol od radiatora, aj s trubkou

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  07. 11. 2015 18:32

Ale ja nereagujem na auto, ja reagujem na debilitu prispevkov pod nickom xXx, pretoze nieco tak kolosalne blbeho sa len tak lahko nevidi.

Len konstatujem fakty, no a toto je jeden z nich.

Odpovědět  |   | 
Marty  |  02. 11. 2015 11:01

ZIS je nádherné auto, doporčuju shlédnout test na Youtube, kde ho ruští novánáři projíždějí s majitelem. To auto je fascinující ještě dnes, navíc klasické nádherné tvary a ruční výroba. rozhodně stojí za vidění.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  03. 11. 2015 08:10

...mne by stacila velka garaz /s dielenskym kutikom/ a T613. No a kopec casu k tomu

Odpovědět  |   | 
xXx  |  04. 11. 2015 10:42

ty tvary nebyly ruské, jako i ta technika

Odpovědět  |   | 
Marty  |  04. 11. 2015 13:04

Ne? Takze ta karoserie je z Packardu kterej ji lisoval vid kdyz tohle lisovany neni. Haha

Odpovědět  |   | 
xXx  |  04. 11. 2015 14:03

rusové často postupovali tak, že co mohli to okopírovali a rozdíly byly, jak jsem psal, v použitých technologiích, protože díky zaostalosti mnohé nedokázali vyrobit, takže se nejedná o nějakou kopii 1:1, ale zprzněné plagiáty západních předloh, tak jak to můžeme vidět dnes u čínských komunistů, díly také nejsou kompatabilní, ale nikoho soudného, což vy nejste, by nenapalo čínské plagiáty vydávat s originální čínskou produkci
http://fanda.nova.cz/clanek/auta/cinsky-autosa... ...

Odpovědět  |   | 
Marty  |  04. 11. 2015 14:44

Nic kopurovany nebylo. Pouze se inspurovali co se tyce designu. A technika casto byla na zaklade licence. Napr. Mototry Buick byla licence pro nakladaky Zil. Ale o tom nemas paru vid?

Odpovědět  |   | 
xXx  |  05. 11. 2015 03:00

licence převážně pocházejí z meziválečného období (včetně těch co jim umožili vyrobit tank T-34), ve válce techniku dostali a zavírali se oči před plagiátorstvím, po válce měli hodně z válečné kořisti, až jim zastarala válečná kořist většinu nakradli: Záporožec, Moskvič, GAZ, Zil.

Odpovědět  |   | 
Marty  |  05. 11. 2015 15:06

Tak čeho byla kopie taková volha 24 a její nástupci? Hmmm

ZIL byl jako kopií čeho? Třeba 41044. Dobový Lincoln či Cadillac vypadaj poněkud jinak....

Odpovědět  |   | 
xXx  |  05. 11. 2015 22:04

člověk musí být velký fanatik, že si to ani nevygoogluje a je to dokonce na wiki, ale lepší zdroj je http://veteran.auto.cz/clanek/146/soutez-recenze... ...
další bolševiku určitě dohledáš sám, když budeš chtít

Odpovědět  |   | 
Marty  |  06. 11. 2015 09:40

bolševiku, tvuj link je pěkný ale tam není ani písmeno, jakého amerického vozu že je volha 24 kopií. Ono totiž žádnou kopií není vid, stejně jako ten ZIL

To že závody GAZ pomáíhal vybudovat Ford ví i malé dítě, ale 24 nemá s žádným fordem nic společného

Odpovědět  |   | 
xXx  |  07. 11. 2015 21:47

hysterko kde jsem tvrdil, že má něco společného s fordem

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

včera | Vladimír Kadera | 70 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST Audi S8 TFSI quattro (420 kW): Lepší sportovní limuzína tu ještě nebyla!

Audi S8 TFSI quattro 420 kW

Specifikace testovacích automobilů se často vejdou na jeden papír velikosti A4. K testovanému Audi S8 bylo takových papírů 26.

19.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu. Zůstala však jen snem chalupářů

Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu…

Než do hry vstoupil Giorgetto Giugiaro a jeho Ital Design, pokoušeli se v AZNP zhmotnit vizi moderní velké škodovky čistě ve vlastní režii. Výsledek ve srovnání s vozy navrženými v Itálii možná oku tolik nelahodí, potenciál pětici prototypů s názvem I-1 až I-5 ale upřít nelze.

4.  5.  2020 | | 45 N/A
Kultura Bosozuku představuje největší japonský bizár. Přesvědčte se o tom sami

Kultura Bosozuku představuje největší japon…

Ono je to vlastně diskutabilní: pro nás je to něco okázalého a nevídaného, ale v Japonsku jsou tyto bizarnosti na denním pořádku.

10.  8.  2019 | | 28 N/A
Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za nákup on-line přidá slušný bonus

Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za…

S internetovým obchodem Mall.cz rozjíždí české zastoupení Hyundai spolupráci, díky které si budete moci nové auto objednat jednoduše on-line.

27.  4.  2020 | | 63 N/A