Zimní pneu: nakupte co nejlevněji (přehled cen)

GiZMo  |  14. 11. 2007 07:39

preco nie je mozne skladovat pneumatiky bez rafku v lezatej polohe? napr. po dvoch na sebe?

Odpovědět  |   | 
pandan  |  14. 11. 2007 09:47

Čím více leížcí gumu zatížíš (hlavně tu spodní), tím více ji deformuješ. Navíc tě ležící gumy časem svádí k tomu, abys relativně rovnou horní plochu využil k odkládání dalších věcí. Stojící 4 gumy ti nakonec zabírají menší plochu než 2+2 ležící, spící.

Odpovědět  |   | 
GiZMo  |  14. 11. 2007 13:18

"Stojící 4 gumy ti nakonec zabírají menší plochu než 2+2 ležící, spící." to je pravda. lenze ja ich mam na v garazi na policke pod stropom a keby som ich chcel dat na stojato, tak tu policku budem musiet dat nizsie a zase nebudem moct popod nu dobre chodit. takto ich mam 2+2nalezato. a urcite uz nic na ne nepolozim, lebo tam neni miesto

Odpovědět  |   | 
pandan  |  14. 11. 2007 14:10

Tak toho bych se nebál. Už jsem taky měl gumy takto naležato. Pro klid duše můžeš gumy občas prohodit, ať si ta utlačovaná zase pohoví nahoře. Ještě pomáhá popřát jim před zimním spánkem: "Dobrou noc!".

Odpovědět  |   | 
Radek  |  26. 02. 2015 12:05

Dobrý den, nevím kam tuto otázku položit, ale chtěl bych si v garáži zařídit takový malý pneu servis a začal bych u zouvačky pneu, budu dělat jen rodinu a známé a pak až něco naštřím,tak bych chtěl jíd do vyvažovačky atd. Díval jsem se na tuhle tu: http://www.vawobchod.cz/lc810-poloautomaticka-zou... ... ,ale nejsem si jistej jestli je to úplně to pravé, dost se mi zamlouvá cena. Mám na to zatím rozpočet 20000 a tak to je skoro strop co do toho můžu dát. Máte někdo s podobnou zkušenosti, nebo třeba jezdíte do servisu kde ji mají?

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  27. 07. 2015 11:36

Dobrý den, mám také zřízený pneuservis, sice spíše větší než menší, ale rád se podělím o zkušenost. Ve V&W obchodě nakupuju už pár let a doposud mě žádný jejich produkt nezklamal. Komunikace se zaměstnanci a také způsob dodání byl vždy bez problémů. Vybavení, které jsem si v něm objednal (a že už ho bylo), konkrétně tahle zouvačka http://www.vawobchod.cz/lc887it-320-automaticka-z... ... je špičkové kvality, dobře se s ním pracuje a zatím se neobjevila žádná závada. Věřím, že mi ještě pár let poslouží. Rozhodně bych se toho nebál a časem doporučuji třeba i vyvažovačku http://www.vawobchod.cz/cb920b-poloautomaticka-vy... ... Tahle by možná přicházela v úvahu, vzhledem k omezenému rozpočtu, jak píšeš. Navíc značka Bright je podle mě kvalitní, takže to beru jako dobrou investici. A třeba se časem z tvého malého rodinného servisu stane větší podnik i pro veřejnost.

Odpovědět  |   | 
Sergej  |  14. 11. 2007 07:58

Na Slovnesku je asi najlacnejsie www.aaa-pneu.sk

Odpovědět  |   | 
l  |  14. 11. 2007 08:35

Tak proč to píšeš na český server?

Odpovědět  |   | 
da  |  14. 11. 2007 08:40

Pise dobre na tento cesky server, pretoze ten predajca je cesky, aj ked je to .sk, ceska adresa http://www.pneu-servis.cz/

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  14. 11. 2007 13:42

Na 99% mají NEJLEPŠÍ ceny.

Odpovědět  |   | 
Leonardo Cupranek  |  14. 11. 2007 14:24

Hledam letnaky. Tak nejak tam nevidim svuj rozmer (235/40/R18, nebo 225/40/R18), natoz v potrebnem indexu W.

Odpovědět  |   | 
Vaclav  |  18. 11. 2007 19:48

no nevim, na léto sem si u nich objednal, týden se nic nedělo , telefonem se tam nedovolaš a na email nikdo neodpovídá. tak sem to zrušil

Odpovědět  |   | 
ceco  |  02. 04. 2008 15:11

najlacnejsii su http://www.nejlevnejsipneu.cz, ak aj maju uvedenu vyssiiu cenu dokazu Vam na vyziadanie ponuknut nizsiu cenu ako inde. okrem toho s aaa-pneu je najhorsia spolupraca a neda sa snimi normalne jednat, maju najhorsi pristup ku zakaznikom a komplikuju pripadne zrusenie objednavky.aaa-pneu NEDOPORUCUJEM pre ich zalostny pristup ku zakaznikovi.

Odpovědět  |   | 
zvejkal  |  14. 11. 2007 09:55

ze ktory mamlas sa ozve.

Vyhral si.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  14. 11. 2007 08:10

Já koupil gumy Firestone ještě levněji na pneu-servis. Dobrý kup gum vyžaduje hlavně štěstí. Co je lepší Continental z Česka nebo Barumka z Německa. Já mám u druhého auta Polaris 1 rakouské a pořád OK. Kolegovi Polaris 1 české ztvrdly a musel je vyměnit. Testy jsou jen nových gum, ale co starší s polovičním vzorkem.

Odpovědět  |   | 
psikl  |  14. 11. 2007 08:36

Dobré "bílé" ráno,
samozřejmě pneumatiky seženete i levněji. My Vám přinášíme přehled 10-ti internetových obchodů, které nabízejí většinu vybraných a nejžádanějších pneumatik. Zároveň byl brán zřetel na spolehlivost obchodu, rychlé dodání a dopravu zdarma.

Zejména zimní pneumatiky po dvou, třech sezonách tvrdnou a čtvrtou zimu se již nedoporuče jejich opětovné použití. Může se stát, že i v obchodě nebo pneuservisu koupíme rok skladovanou pneumatiku, čož její životnost snižuje o další zimu (proto je dobré si kontrolovat datum výroby).

Při výběru pneumatiky hledím na výsledku testů jen okrajově jelikož díky testování aut přijdu do styku s celou řadou pneumatik od různých výrobců a mohu je dobře srovnávat. Mezi zimní špičku řadím Michelin Primacy Alpin PA3, Pirelli W210, Dunlop SP Winter Sport 3D, Continental Contiwintercontact TS810 a velmi dobrou práci odvádějí i GoodYear Ultragrip 7, které již třetí sezonu používám na svém osobním voze a rozdíl oproti předchozím např. Polarisům je obrovský a cenový rozdíl zanedbatelný.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  14. 11. 2007 09:01

Jak se ta guma pozná ,že je dobrá na sněhu. Já jezdím domů do kopce, který bývá zasněžený. Každý den to jede jinak, protože jednou je mínus 5 a jednou nula. Porovnávat něco s rok starými pocity mi připadá odvážné. V jediné co věřím je okamžitá výměna gum a znova do stejného kopce jet.

Odpovědět  |   | 
*****  |  14. 11. 2007 09:18

...ale to už jsi předtím projel stopu,takže zase se to nedá srovnat.A pokud pojedeš vedle,zase nemusí být stejný podklad)(humor)

Odpovědět  |   | 
*****  |  14. 11. 2007 09:16

"...velmi dobrou práci odvádějí i GoodYear Ultragrip 7, které již třetí sezonu používám na svém osobním voze a rozdíl oproti předchozím např. Polarisům je obrovský a cenový rozdíl zanedbatelný."

Vždyť jsou v rozměru 165/70/13 o polovinu dražší!!!Neříkám,že se ta investice nemusí vyplatit,ale napsat,že cenový rozdíl je zanedbatelný je úlet.Dělá to cca 1500 na 4 gumách.

Odpovědět  |   | 
psikl  |  14. 11. 2007 09:27

Ve Vámi zmíněném rozměru se dají díky našemu přehledu pořídit GY UG7 za cenu 990,- Kč oproti Polarisu, který se pohybuje v cenovém rozpětí 790-1229 Kč. Rozdíl dvou stovek považuji za zanedbatelný.

Odpovědět  |   | 
*****  |  15. 11. 2007 19:29

Tabulku jste upravil,původně byly nejlevnější za 1137Kč!

Odpovědět  |   | 
psikl  |  15. 11. 2007 20:13

Tabulku jsem neupravil a ani nemohl, jelikož nemám přístup do redakčního systému.

Odpovědět  |   | 
Mirec  |  14. 11. 2007 18:30

Chapem ze sa neda obsiahnut vsetky obchody ale na ten najvacsi v Europe ste zabudli... http://www.pneushop.cz/ je jeho ceska pobocka, podla poslednej analyzy ktoru som robil pre Michelin bol skoro najlacnejsi vo vsetkych kategoriach ( teda aspon v nemecku a inych krajinach) verim ze v cechach alebo na slovensku to bude obdobne

Odpovědět  |   | 
coolio  |  19. 11. 2007 11:29

Souhlasím - také tam měli "mé" gumy nejlevněji (12") a narozdíl od mnoha českých eshopů můžete platit i kartou. Byly tu za 3 dny DPDéčkem.

Odpovědět  |   | 
Bob  |  15. 11. 2007 23:23

Ještě dodám, že internet snese všechno - nabízet může kdokoliv cokoliv, třeba za 2,50 - ale při nákupu řeknou "není a nebude" ...

Odpovědět  |   | 
Ic3g3org3  |  18. 11. 2007 22:17

Ono když si člověk kterej jezdí trochu razantnějš koupí kvalitní pneu, vydrží mu maximálně na dvě sezóny. Já za rok sjedu jednu sadu letních pneumatik a u zimních je to podle toho, jaká je zima, ale většinou tak jednu sadu za dvě zimy. Holt si potrpim na měkčí gumu s lepšímy vlastnostmi, i když se to prodraží...

Odpovědět  |   | 
romikcz  |  14. 11. 2007 08:36

Nechapu kde jste vybiraly tyhle obchdoy, ale hodne mi jich tam chybi. Ja nakupuju na autokseft.cz a pneu-max.cz staci si zadat nazev pneu do zbozi,seznam,cz a hned vam to vyjede nejake dalsi obchody ktere jsou levne...jen trosku chtit a umet pravocat s internetem

Odpovědět  |   | 
psikl  |  14. 11. 2007 09:29

Vámi zmíněný obchod pneu-max.cz je zahrnut v přehledu. Jedná se o portál dobrepneu.cz

Odpovědět  |   | 
romikcz  |  14. 11. 2007 16:44

Souhlas, to jsem si neuvedomil, ale autokseft je jeden z nejlevnejsich a libi se mi netadicni styl vyberu pneu...stoji rozhodne za zminku...diky.

Odpovědět  |   | 
Puchino  |  14. 11. 2007 14:52

Tiez mam tu skusenost. Fireston Winhawk 195/65/R15 som kupoval kus za 1290,- SK bez DPH (1535,- SK s DPH) Samozrejme bral som 4 ks. Po prepocte na ceske koruny je to teda 1045,- CZK bez DPH (1243,- CZK s DPH). V tomto cenovom prehlade je najnizsia cena rovnakej pneumatiky 1637,- CZK s DPH (www.dobrepneu.cz predajca oznaceny ako B) a teda rozdiel je 31% rozdiel v cene.
Na pneumatiku bola 30% zlava cize bez zliav by bola cena rovnaka ako v tomto prehlade ale dany predajca www.nicholtrackt.sk poskytuje tieto zlavy na znacku Firestone neustale (letne pneu som kupoval takisto s 30% zlavou) a ostatne znacky maju zlavy od 20% do 30%. Pre velkoodberatelov je zlava az 35% na Firestone pneumatiky.

Odpovědět  |   | 
Vaclav  |  18. 11. 2007 19:46

Na www.dobrepneu.cz sem koupil ty Firestone za 1350,-Kč . Dostal sem je druhý den. Absolutně spokojen. Ta slovenská firma taky posílá zdarma? Nemá tam žádný ceny.

Odpovědět  |   | 
Janerad  |  14. 11. 2007 08:48

už jse zkusili někdy objednat? U akcnich cen bud zbozi neni, nebo vam poslou mix, mezi novyma gumama namichany pekny ztvrdliny nekolik let odlezeny. Kolega z Brna mel honky s reklamaci, dodali o 14 dni po terminu, navic mix, 2 novy a 2 stary... No nekupte to! Radsi nebudu psat, co to bylo za shop... Ale cenu meli super

Kamos 16 prosince 2006 dostal sadu UG 7, rozmer 205/65/16, komplet obute na hlinikach, vyvazene, se skrytymi ventilky za 18.800,-
Gumy vyrobene 20.11.2006 . Navonene, novoucke. Na tech se jezdi!

A kde mate takovy komfort? Podle me jenom na http://www.epneu.cz

Odpovědět  |   | 
GiZMo  |  14. 11. 2007 09:08

tou poslednou vetou si negoval vsetko co si predtym napisal. takto sa reklama nerobi...

Odpovědět  |   | 
*****  |  15. 11. 2007 19:34

Já je klidně napráším az-pneu.cz
Dvě gumy '07,jedna '05 a jedna '04!Zimáky.
To už je vrchol!

Odpovědět  |   | 
Ic3g3org3  |  18. 11. 2007 22:23

tak s tim bych se tam vratil a rozmlatil jim huby všem... To je nebezpečný na tom jezdit. Se roztočíte ani nevíte jak. To může bejt záběr i pro ESP...

Odpovědět  |   | 
lalma  |  14. 11. 2007 09:07

Mam velmi zlu skusenost s tymto eshopom, uz mesiac mam objednany Ultragrip 7+ nakoniec som sa po tomto tohto tyzdnovom snezeni nasr*l a objednal od inych. Strasne pomaly odpisuju na maily a neda sa im dovolat na telefon, radsej kupim drahsie pneu a mam ich hned ako o mesiac a pol. Preto pozor na nich.

Odpovědět  |   | 
Ivo  |  14. 11. 2007 09:26

"Zimní pneu využijete už když teplota klesne pod 7° C, o sněhu ani nemluvě." Uz som myslel ze toto je konecne vyvratene a vy stym zase doleziete. TOTO NIE JE PRAVDA. Toto vymysleli pneumatikove firmy aby predavali zimne gumy aj tam kde nesnezi. Zimne gumy su dobre na snehu a na lade. Inac su dobre letne gumy. Ak je nad nulou a mokro tak su letne gumy lepsie lebo su stavane na vodu na vozovke. Myslim ze pred dvoma rokmi sa to dost pretriasalo na internete. Nemecky ADAC na to robil testy.

Odpovědět  |   | 
Antracit  |  14. 11. 2007 09:33

Přesně, já s tímhle jednoznačně souhlasím.
Přezouval jsem na zimní gumy před dvěma dny, předtím jsem měl na autě Fuldy Progresso (195/65 R15) a i kdyz bylo kolem nuly, tak na mokru byly porad perfektni. Ted jsem nazul Kleber Krisalp 3 a myslim, ze jsou na vode bez snehu rozhodne horsi.

Odpovědět  |   | 
psikl  |  14. 11. 2007 09:39

Jde o to, že letní pneumatika má tvrdší směs a na chladném povrchu horší adhezy. Zimní pneu je vyrobena z měkčí směsi (často přídavkem Siliky) a studeném povrchu lépe drží.

Naopak se mi nelíbí doporučení, že zimáky se mají dojíždět přes léto. Měkká směs na teplém asfaltu neuvěřitelně klouže a jízda je mnohem nebezpečnější. Proto říkám: "v létě letňáky, v zimě zimáky". Sám můžete vidět například dnes, že použití zimního obutí se vyplatí. Ráno cestou do hlavního města byly ledem pokryté vozovky, ve městě sucho. Pokud bych jel na letních pneu, asi bych skončil v první škarpě...

Odpovědět  |   | 
Antracit  |  14. 11. 2007 10:08

Souhlasím s tím, že je blbost tam ty letnaky mit, protoze nemuzeme spolehat na to, ze se ten snih na vozovce neobjevi a bude porad jen mokro.

Jen konstatuju, ze letni guma je pri teplotach kolem nuly na mokre vozovce podle meho nazoru lepsi, nez guma zimni. Pokud srovnam ty dva druhy co mam. Nevim jak moc se tohle projevi u dobrych drahych gum. Ale kdyz srovanam treba test zimni UG7, ta dostala na mokru znamku 2.3. Ted nemuzu nejak najit testy letnich pneu pro porovnani.

A nesouhlasim taky s tim opakem, podle me je bezpecnejsi jezdit na zimnich v lete nez na letnich v zime, na zimnich v lete jsem nikdy nepozoroval to co se vsude doctu - ze klouzou atd.

Odpovědět  |   | 
psikl  |  14. 11. 2007 11:01

Samozřejmě, že jezdit v zimě na letních je méně bezpečné, než jezdit v létě na zimních. To ano. Zimní pneu se zastávám zejména v zimě, kdy každý den panuje jiné počasí (viz dnešní dny plné rozmarů). Přesto jezdit na letních při třiceti stupních není příliš příjemné. Při brždění kloužou, v zatáčkách nedrží a při rozjezdu se prokluzujou ...

Odpovědět  |   | 
Antracit  |  14. 11. 2007 11:07

Ok, tak v zimnich se shodujeme. Ja mam se zimnimi v lete opacnou zkusenost, ale jezdim normalne, tedy spis na spotrebu, mozna proto jsem nepozoroval vyrazne rozdily. Kazdopadne ted prezouvam leto i zima.

Odpovědět  |   | 
rob2004  |  14. 11. 2007 19:04

...jazdim v Irsku na zimnych presne rok-obycajne Matador MP58? M+S ani neviem-za cely rok sneh nevideli ani nahodou - na kruhacoch drzia ako prikovane a to jazdim vyrazne NAD spotrebou-ziadne speed limity ... takze ZIMNE V LETE v Irsku neni problem! samozrejme, ze tu 40 stupnove tepla nehrozia...priemer tak 23 stupnom a prsi 2 z 3 dni...

Odpovědět  |   | 
Martin  |  14. 11. 2007 13:30

"Jde o to, že letní pneumatika má tvrdší směs a na chladném povrchu horší adhezy."

Jasne, maji horsi adhezY

Vsechny me dostupne testy potvrdily, ze zimni pneumatika je lepsi pouze na snehu ci ledu. Na vsech ostatnich povrsich (sucho, mokro) jsou letni pneu lepsi a to i pri teplotach okolo nuly. Takze veta "Zimni pneu se hodi pri teplotach pod 7st" je blabol ktery by uz nemel nikdy nikde zaznit, protoze vetsina motoristu se tim pak skutecne ridi a prezouvaji hluboko v rijnu.

Pravda je tedy takova, ze zimni pneu v nasich podminkach tu naky metr brzdne drahy uberou, tu pridaji. Podle me je vubec otazkou, zda v techto podminkach prezuti v sume pomuze nebo uskodi, to si netroufam rozhodnout, ale osobne prezouvam zimaky na nejkratsi moznou dobu.

Uplne mi vstavaji hruzou vlasy na hlave, kdyz naky "expert" pulhodiny kaze v TV o bezpodminecni nutnosti zimniho obuti, a na zaver vam pak "poradi" ze ojete zimaky muzete dojet v lete! To je uz vylozene stejne nebezpecne jako letnaky v zime.
To ale nastesti neni pripad autora clanku.

MN

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  14. 11. 2007 20:36

Jestli Vám z té reportáže vstávali vlasy hrůzou, tak v Chorvatsku by jste byl hotový dikobraz.
Tamnější silnice jsou dělané z vápencové drtě(kde by taky sehnali jinou) a při dešti neuvěřitelně kloužou. Proto dost řidičů jezdí na zimních pneumatikách, které na tomto povrchu přece jen lépe drží i když je 30 nad nulou a sníh téměř nevidí ani v zimě. Další věc je kvalita pneu. Dost českých řidičů kupuje pouze podle ceny. Nějaké testy pneu jsou jim naprosto ukradené a vyhovující kvalita je noname pneumatika z hypermarketu. A u těchto pneu si myslím že mluvit o nějaké zimní nebo letní směsi je naprosto naivní. Zimní je prostě ta, která má na boku sněhovou vločku. Z vlastní zkušenosti vím, co tyhle gumy dokážou. Jedenkrát to byly pneu Kumho(doporučil kamarád) a ty jsem nechal po týdnu t.j.cca 900 km zout. Auto jezdilo jak po náledí, i když bylo sucho. Podruhé to byly Sava. Jediné jejich plus bylo, že byly laciné. Jejich problém byl, že na mokru prakticky auto nezatáčelo. Od té doby nakupuji pouze renomované značky s tím, že přihlížím i k výsledkům testů. Vystřídal jsem již několik značek(Dunlop, Continental Good year,Bridgestone a řekl bych, že jsem nikdy nešlápl vedle.

Odpovědět  |   | 
p  |  14. 11. 2007 17:17

Co je to za nesmysl, ze by jste skoncil v prvni skarpe, kdyby jste jel na letnich. Na lede je uplne jedno jestli mate leto nebo zimu. Tak tady nevesejte lidem buliky na nos.

Odpovědět  |   | 
Vaclav  |  14. 11. 2007 23:54

Jen upresnim, ze tech 7° C, neni o bezpecnosti jizdy, ale o opotrebeni pneumatiky. Pokud jezdite na zimnich ve vyssich teplotach, tak se rychle opotrebuji, protoze hodne meknou a otiraji se. Proto by se mely obouvat, az teplota povrchu klesne pod tech 7° C. Otazka je, jak tato konstanta vznikla a pred kolika lety. Jak je aktualni dnes, kdy urcite probehl vyvoj smesi.

Odpovědět  |   | 
pandan  |  14. 11. 2007 09:27

Podle mne by bylo správné, kdyby internetové obchody nabízely nové a loňské pneu za rozdílné ceny. Za vyšší cenu byste měli záruku, že dostanete pneu zánovní. Nedávno jsem byl nucen nabídky obchodů procházet a neviděl jsem to nikde.

Odpovědět  |   | 
psikl  |  14. 11. 2007 09:33

To by bylo správné, ale žijeme v Česku ... přesto si dovolím tvrdit, že většina obchodů posílá letos vyrobené pneumatiky. Pokud chcete mít jistotu "čerstvé" gumy nezbývá než sáhnout po horkých novinkách (letos jich moc nebylo, bohužel). Tak třeba GY Performance...

Odpovědět  |   | 
Smrkac  |  14. 11. 2007 10:38

Mě se na tom líbí jak všichni shání zimní gumy když napadne sníh a prostě ráno zjistí, že tu cestu co doteď jezdili nějak nemůžou projet. Proto doporučuju buď 4x4 a nebo trochu předvídat a v předstihu se zařídit. Mě vydrží zimní gumy tak maximálně 1 sezónu když je nasadím dle rakouských obyčejů již v řijnu, tak je za říjen ojedu na suchu a pak na sněhu vzorek chybí. Proto nasadit s prvním sněhem ano, ale už je mít obuté a ne je objednávat ze starých skladů z eshopu. Hlavně, že je to levné to je dneska důležité ( a nebo, že by to tak bylo odjakživa ? ).

Odpovědět  |   | 
psikl  |  14. 11. 2007 11:06

Samozřejmě, že kombinace pohonu 4x4 a zimních gum je optimální. Ne každý motorista má nutnost v české kotlině pořizovat čtyřkolku, protože zima je zde mírná. Osobně jsem zastáncem pohonu 4x4, který je k nezaplacení i na mokrých vozovkách. Pohon 4x4 není samospasitelný, přesto přispívá k bezpečnosti více, než se zdá. Říkám, že pokud budete s vozem 4x4 jezdit stejně jako třeba s předokolkou, nedostanete se nikdy do většího problému ...

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  14. 11. 2007 13:26

Mě by zajímal test stejných gum vyrobených v jiných zemích. Mám zkušenosti s Barumkama z Česka, Rakouska, Německa, Portugalska, Francie, Švédska a viděl jsem i rumunské. Rozdíly v počtu najetých kilometrů jsou obrovské.

Odpovědět  |   | 
Gold  |  14. 11. 2007 19:22

Já měl zimní Barumy Made in England, životnost nic moc.

Odpovědět  |   | 
porsche  |  14. 11. 2007 13:54

Ono to "nejlevnější" stojí vetšinou za h..no. Po mých zkušenostech z minulých let a objednávání na netu od nejlevnějšíp..kteří mi objednané zboží nedodali, na tel. a maily nereagovali jsem objednal u www.abapneu.cz a jsem max. spokojený (psalo se teď o nich myslím i v Mladé frontě). Nejsou ti ze všech nejlevnější,ale prostě to tam funguje - komunikace, dodávka pneu atd.

Odpovědět  |   | 
souhlas  |  14. 11. 2007 13:56

Souhlas, taky tam bereme. Jinak super napsaný článek. Myslím, že to ve výběru celkem pomůže.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  14. 11. 2007 14:13

Já bral fakt nejlevnější od Pneu-servis a za dny jsem to měl doma.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  14. 11. 2007 20:59

Pekne panove, dva zakaznici daneho shopu a oba pisou se stejnou IP :)

Odpovědět  |   | 
ka-spel  |  15. 11. 2007 11:24

Poslední trojčíslí nevídím, ale pokud je třeba z nějakého freenetu, tak jich klidně může být i několik tisíc se stejnou IP, protože jsou schovaní za bránou routeru.

Odpovědět  |   | 
stoural  |  21. 11. 2007 21:19

To sice muze, ale stezi oba dva budou zakazniky stejneho obchodu, stezi oba narazi na jeden clanek, stezi do nej oba prispejou.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Marný  |  18. 11. 2007 08:54

Opravdu divné, pane redaktore... Třeba KlFree má přes 4.000 připojených lidí, řada jich má doma několik PC, a s výjimkou několika desítek jedinců, kteří mají veřejné IP adresy, všichni ostatní "píšou" z jediné...

Odpovědět  |   | 
stoural  |  21. 11. 2007 21:20

Jak uz jsem psal, pravdepodobnost toho, ze dva lide budou mit stejneho poskytovatele, ze oba koupi pneumatiky u stejneho prodejce, a oba narazi na clanek na jednom serveru a oba prispeji do diskuse, je velmi MIZIVA

Odpovědět  |   | 
ka-spel  |  23. 11. 2007 13:46

To je jasný, ale příklad dejme tomu ze zaměstnání. Řekneš kolegovi o svém příspěvku a ten taky něco přidá do placu a máš to. Firmy valí taky pod jednou IP přes proxy. Takže nic nepravděpodobného. Pokud však někdo okatě chválí jednoho prodejce a pod jednou IP je takových příspěvků plná diskuze, tak je to jasný příklad spamu.

Odpovědět  |   | 
p0etrik  |  23. 11. 2007 20:27

Navic tahle "pochvala" je psana podle IP adresy z telekomackeho ADSL, no a pravdepodobnost, ze jsou oba spokojenymi zakazniky, a jeste ze se ten prvni hned po napsani sveho prispevku odpoji, aby se druhy do dvou minut pripojil, dostal stejnou IP adresu, nasel na netu stejny clanek, nakupoval u stejneho obchodu a jeste stihl reagovat, je asi jako vyhrat ve sportce.

Proste zas nejaky ubozak nema na reklamu...

Odpovědět  |   | 
Fishkaa  |  14. 11. 2007 14:40

Prima nápad a článek,ušetří dost času...
Bohužel, nyní by měl každý normální mít už přezuto...
Plánujete i srovnání na konci zimy (letní kola)?

Odpovědět  |   | 
johan  |  14. 11. 2007 15:33

Hledám test zimních pneu pro dodávku (označení C). Nevíte o nějakém??

Odpovědět  |   | 
petr1968  |  14. 11. 2007 15:47

Cargo

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  14. 11. 2007 15:58

Měli jsme na boxeru Barumy ten starší typ Made in Germany a najeli jsme na nich 60000 a jezdili i přes léto. Byly jen trochu hlučné za deště. Pak jsme tam měli Barumy carga letní, ale jen zesílené české výroby a na těch se najelo jen 20000. Teď tam jsou Savy zimní Made in Poland a to auto s nima na cestě plave. Pozor ty nekupovat, možná slovinské jsou dobré.

Odpovědět  |   | 
Gold  |  14. 11. 2007 19:39

K Al kolům jsem si objednal pneu M+S 195/65x15 zn. Syron Everest 1. Pneumatiky jsou Argentinské výroby, cena 1380,-Kč/ks. Dezen je shodný s Michelin Alpin A3. Při montáži na auto P 307 jsem změřil jejich házivost. P 307 je na házivost potvora. Kola nevykazovala žádnou radiální ani axiální házivost. Pneu jsou za všech režimů jízdy velice tiché. Jízda jako na poduškách. Směrová stabilita je rovněž velmi dobrá. Odezva na řízení rovněž. Volant ve všech režimech jízdy se nehne. Záběrové vlastnosti na mokru jsou stejné jako u těch věhlasných. Při rychlejším průjezdu zatáčkou není nutné více natáčet volant. Nemažou se do boku. Přenos a tlumení rázů, proti letním GY 205/55x16 je super. Ovšem toto ovlivňuje více vyšší profilové číslo. Mohu jenom doporučit.

Odpovědět  |   | 
MELLO  |  14. 11. 2007 20:05

Tak je užij ve zdraví.

Odpovědět  |   | 
RedBaron  |  15. 11. 2007 12:24

Jestli tedy myslíš, jak jsi koupí Syronů prokázal svou moudrost, tak tvůj příspěvek má přesně opačný efekt. Za stejnou cenu ve stejném rozměru jsem kupoval loňského vítěze testů, Dunlop M3 3D :o)

Odpovědět  |   | 
Ic3g3org3  |  18. 11. 2007 22:11

asi jsem zaujatej, ale nekoupil bych jiný pneu než Bridge na léto a dunlopy na zimu.

Odpovědět  |   | 
S  |  14. 11. 2007 20:05

ty e-shopy sou nejake drahe ne ? , ja sem za 4 kusy Pirelli Winter Sottozero 195/65 R15 zaplatil v pneuservisu is montazi na kchar jen 6500 s dani, a at sem koukal kam sem koukal, tak na netu sem je pod 1700 za kus nenasel

Odpovědět  |   | 
neodhalitelny  |  14. 11. 2007 20:49

nebudu vubec komentovat prispevky vsech odborniku na tomto serveru, musel bych plakat....

spis by me zajimala erudovanost autora clanku, kdyz nevi, ze spolecnost Matador koupil Continental...

Odpovědět  |   | 
psikl  |  14. 11. 2007 22:19

Continental AG koupil v letošním roce 51% akcií Matador Rubber. Přiznávám se, uniklo mi to.

Odpovědět  |   | 
astra  |  17. 11. 2007 10:59

zde jsem našel Michelin 195/65/R15 T za 1990,- Kč
http://autodoplnky.astranet.cz

Odpovědět  |   | 
Ic3g3org3  |  18. 11. 2007 22:07

Vyplatí se investovat do kvalitních gum, jak zimních tak i letních. Jízdní vlastnosti auta se tim několikanásobně zlepší. Právě jezdim na zimákách "Dunlop SP Winter Sport 3D" a věřte mi, že mě podrží v jakékoliv situaci líp, než nějaký Barumky za 780 kč. Ono až pak auto někde zozstřelíte, bude pozdě si říkat: "že já si nekoupil kvalitní gumu"

Odpovědět  |   | 
Pedros  |  20. 11. 2007 22:54

No a já mám na autě Polarisy 2 z Rumunska, jsou tam už čtvrtou (poslední) zimní sezónu a vzorek kolem 5,5-6mm a zatím mne nezklamaly. Příště ale asi zkusím něco jiného. A pokud auto rozstřelím(a nic se mi nestane) tak budu jen rád, protože mám dobrou pojistku a dostanu za auto víc než když bych ho prodával.

Odpovědět  |   | 
ALena  |  15. 08. 2015 09:38

Já většinou kupuju pneumatiky z e-shopu. přijde mě, že mě tam vyjdou o dost levněji než v klasickém obchodě s pneu. Nyní mám tyto a jsem spokojená, na to že jsem vybírala v té průměrné cenové hladině: http://www.toppneu.cz/marangoni-meteo-hp-195-60... ...
Spíš ve mě teď hloubá myšlenka s celoročníma pneumatikama. Známá si je nemůže vynachvállit. Prý mají větší tendenci se sjíždět, ale pokud s nimi člověk nejdezdí denně tak prý tak ty 4 roky vydrží... Takže se spíš obracím s dotazem - máte také někdo zkušenost? S jakým modelem?

Odpovědět  |   | 
Maan  |  22. 03. 2016 10:23

Tak já jsem si ze zoufalství před pár lety, když jsem furt u celé rodiny musel řešit přezouvaní a vše zadarmo, že by z toho mohl být dost dobrý business. A světe div se, ono jo. Založil jsem si pneuservis, začátky byly krušné ale teď mi to fakt vydělává a celkem slušně. Samo, že rodinu přezouvám pořád zadara ale profesionálně a s menší námahou. Kdo by třeba uvažoval taky o tom zařídit si pneuservis, tak doporučuji vawobchod.cz tam mi bezva poradili a i teď nekupuju, zouvačky, vyvažovačky a podobně nikde jinde. Třeba to někomu pomůže když bude řešit stejný problém jako já kdysi

Odpovědět  |   | 
Zdenek  |  28. 06. 2016 08:45

Dobrý den, musím se přiznat, že i my jsme dlouho řešili přezouvání pneumatik ručními klíči a trvalo to dlouho. K přezutí máme celkem jenom ve firmě a v rodině zhruba 15 aut. A tak i já jsem se rozhodl koupit nějaké to pneu-servisové vybavení. Skvělý je třeba i hydraulický zvedák či vyvažovačka. Pořídil jsem vše od firmy http://www.vawobchod.cz/....

Odpovědět  |   | 
Daniel  |  14. 07. 2016 11:42

Zdravím Zdenku. Přidávám se k tobě ruční přezouvání je děs. I my jsme si nakonec před půl rokem koupili hydraulický zvedák a jiné potřebné vybavení k přezutí pneu na www. vawobchod.cz. A musím říci, že jsem spokojeni.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  29. 08. 2016 19:23

Zdravím, co se týče zimních pneumatik, koukněte se sem: http://www.pneu-kvalitne.cz/pneumatiky/zimni-pneu/205... ... Mají tam vcelku velký výběr. Třeba se vám stránky budou hodit!

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  28. 03. 2018 11:28

Ahoj, dočetl jsem se, že asi nejlepší volbou při výběru cena/výkon jsou pneumatiky Matador. Má s nimi někdo zkušenosti? ( pro zajímavost na webu https://autotrip.cz/budgetove-pneumatiky-kter... ... )

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 23 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 57 N/A
Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce neprobíhá, o opravu musíte zažádat

Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce ne…

Na problémový chod motoru 1.5 TSI si majitelé vozů koncernu VW stěžovali už dlouhou dobu. Opravu sice autorizované servisy řeší, o svolávací akci se však oficiálně nejedná.

30.  8.  2019 | | 192 N/A