http://www.kia-club.org/viewtopic.php?t=1631&postdays=0&postorder=asc&start=0
keine sorge, kvalita je ok. Jediny problem je so znackovymi servismi, ktore su totalne neschopne urobit hocici naviac - myslim napr. opravit buracky a pod.
Okrem možno trochu dlhšieho času opravy to bolo OK - nie som od auta závislý takže to mi nevadilo. Servis je tiež v pohode. A záruka funguje - odišlo mi rádio - častá vada prvých sérií - a výmena bez problémov a ešte mi tam dali CD - menič čo je dnes za príplatok.
To je pekne, len neviem preco ma KIAna Slovensku podobnu politiku ako Skoda v CR. T.j. najdrahsie predava svoje vyrobky v domovskej krajine. Na Slovensku stoji zakladny Sportage benzin 2,0 2-kolka 645 tisic SKK, v Cechach ta ista vybava 450 tisic CZK (prepocitane kurzom 560 t SKK, rozdiel 85 tisic SKK). Podobne aj pri CEEDe je rozdiel okolo 40 tisic v prospech CR.
neboj, aj v CR su este dost drahy: skus pozriet do Slovinska - www.kia.si zda sa, ze cim dalej zo SK tym lepsie ceny... hajzli sikmooki
Asi proto, že při vyšších cenách by v Čechách nic neprodali. Vždyť za 319900 je tu už nová 308 a i ostatní výrobci se teď mohou ve slevách přetrhnout. A to ještě nezačal bratrovražedný boj mezi Ceed a i30. To teprve půjdou ceny dolů. Jsem přesvědčen, že po najetí Hyundaie budou nějakou dobu cenu i30 dotovat a z Čechů udělají testovací a zajížděcí řidiče. Toyotě v Kolíně trvalo údajně 3 měsíce, než pustili Aigo do prodeje (to Citroni a ani Pežoťáci si s tím hlavu moc nelámali). Uvidíme za jak dlouho po najetí výroby se Hyudai z Nošovic objeví na trhu a za kolik.
Takže Citroen a Peugeot jsou vlastně beta verze Toyoty :-D
Hej, vyzera to tak ako keby na Slovensku existovali kartelove dohody, ktore drzia ceny aut vysoko. A Slovaci su taki, ze kupia aj za draho ...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.