Žilinská Kia dokončila svoju testovaciu dráhu

Mnoho automobilových fabrík disponuje svojou testovacou dráhou, na ktorej je každé vozidlo po zídení z montážnej linky riadne preverené. Žilinská Kia nezostala pozadu a pred pár dňami dokončila dráhu s dĺžkou 3,28 km. Desať povrchov s rôznou špecifikáciou, vrátane umelých spomaľovačov, má zabezpečiť dôkladnú kontrolu podvozkových častí a brzdového systému. Ak sa vyskytne problém, je na mieste k dispozícii servisné stanovisko, kde sa odstraňujú prípadné nedostatky.

Dráha zahŕňa taktiež rovný úsek s dĺžkou 1520 m, na ktorom sa budú testovať dynamické vlastnosti zahŕňajúce jazdu rýchlosťami blížiacimi sa maximu vozidla. Otázny však zostáva ich vplyv na „surové“ motory, ktoré vysoké zaťaženie nemusia znášať dobre.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků