Žilinská Kia dokončila svoju testovaciu dráhu

Mnoho automobilových fabrík disponuje svojou testovacou dráhou, na ktorej je každé vozidlo po zídení z montážnej linky riadne preverené. Žilinská Kia nezostala pozadu a pred pár dňami dokončila dráhu s dĺžkou 3,28 km. Desať povrchov s rôznou špecifikáciou, vrátane umelých spomaľovačov, má zabezpečiť dôkladnú kontrolu podvozkových častí a brzdového systému. Ak sa vyskytne problém, je na mieste k dispozícii servisné stanovisko, kde sa odstraňujú prípadné nedostatky.

Dráha zahŕňa taktiež rovný úsek s dĺžkou 1520 m, na ktorom sa budú testovať dynamické vlastnosti zahŕňajúce jazdu rýchlosťami blížiacimi sa maximu vozidla. Otázny však zostáva ich vplyv na „surové“ motory, ktoré vysoké zaťaženie nemusia znášať dobre.

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků