Zhonghua: čínská limuzína hodlá zatřást Evropou

41 komentářů

Jencek pan Trencek
11. dubna • 11:14

Kdo tohle srovnava se superbem necht skoci na ocni a nebo ma opravdu hodne jiny vkus nez ja... Ale i to se da pochopit, ale vykony motoru jsou o dost let pozpatku a jestli nekdo s timhle bude chtet pusobit jako limuzinak vedle BMW 5 ci 760Li, tak nema vsech pet pistolniku pohormade, radej prihodim par kacek a koupim O2 v kombiku a kdyz se mi neco vysere, tak si skocim do prvni visky do servisu SKODA... a mimo to cesi dostnaou praci, zvysi se nam HDP... a to je podle nekoho spatne??? Radej tohle nez rvat penizky cinanum, kdyz uz je to jedno z mala odvetvi, kde nemusim...
Rad bych limuzinu, ale tohle limuzina neni a neudela to z ni ani 1000000 reklam denne.

Pepa
14. dubna • 11:05

Srovnávnávat Suba s BMW 5 či dokonce 760? to nemyslíš vážně že ne? Mimochodem ses mi trefil měli jsme firemního Suba 2 roky,  teď máme novou 5 a výsledek? Když srovnání ve škodováckých poměrech tak Š120 vs: New Octavka. Jediné co hraje pro škodu je místo na zadních sedadlech (kde většinou sedím) ale ve škodovce cestou do německa a cca 180-200km/h se člověk neslyšel a bolela mě z toho hluku hlava jistota chování vozu v této rychlosti ta-tam to se s BMW nedá porovnat kde je skoro slyšet spadnout špendlík a auto i při ostrých nečekaných manévrech skoro popírá fyzikální zákony. Nejsem žádný kritik jen skoro každodení uživatel a toto je můj názor. To že se mi číňani taky nelíbí, nic nemění natom, že když plná výbava má stát pod půl milionu tak začínat bude na cca 350 plus kufr 550l a obrovský rozvor s toho dělá ideální rodinný auto pro škodovku bohužel

Martin
7. dubna • 1:22

Do článku se vám vloudila chyba.
Ceny nemají startovat od 20 tisíc eur, nýbrž nejdražší (topversion) verze má stát pod 20 tisíc eur. Tedy "končit".
Viz tisková zpráva: "Der endgültige Verkaufspreis steht noch nicht fest, wird jedoch für die umfangreich ausgestattete Topversion unter 20.000 Euro liegen."
"Topversion" - tedy 2.4AT Valued má ve výbavě mimo jiné automatickou klimatizaci, kožené sedadla atd. - viz http://www.euromotors.ltd.gi/index.php?inhalt=modelle&secnav=modell5b
Nejsem žádný reklamní agent, jen jsem byl v Lipsku na tiskovce a umím trochu německy

Wupertal
6. dubna • 13:24

No myslim ze uz je na case tady zalozit 'cinske okenko' asi se s tim fakt brzo roztrhne pytel tady napriklad dovazeji do EU v Cine vyrabenou klasickou fronteru asi za 16k Euro! Je to naka Jianling Motors Co (JMC) iangxi Motors Manufacturing s 30% podilem Fordu. Delaj 2.8Turbo nebo 2.4 mato ABS komponenty Isuzu, Mitsubishi, Ford.
To se muze jit VW se svejma radoby offroadama za milion vobesit haha a dobre jim tak mentalum:

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/news.details?p_ni_id=14690
http://www.autoblog.nl/pivot/archive.php?c=Landwind&w=&t=

Wupertal
6. dubna • 13:54

Hm tak toho Zhonghua vyrabi fabrika co dela pro BMW 3,5 radu pro Cinsky trh..
V nemecku uz zakladaj distribuci je jasny kam tim mirej. Prachatej bavorak si nadale koupi BMW a lidem z vychodu co byli spis v segmentu VW nabidnou tenhle vlastni 'reimport' z Ciny haha dost genialni strategie v podstate to same co dela Renault s Loganem.. Skodovko vzdejto nemas sanci zacni vyrabet uz jen Fobie Juniory pro Egypt a okoli..

Wupertal
6. dubna • 14:06

Tady k tomu nekdo nasel i link:

Re: Frontera z Ciny pod 500.000!!!
Autor: Bushovo astralnidite Datum: 06. 04. 14:04

Tady je web dealera pro EU,
delaj asi 10 variant 2WD, 4WD, ruzny motory..
Skoda ze nejsem vic na offroady protoze tohle
je fakt totalni bomba za ty prachy..
http://www.jmclandwind.nl/

Wupertal
6. dubna • 14:31

A tenhle jsem nasel ja huh
Maj dobry fotozy jak to radi v terenu
http://www.landwind.com/main.htm

Wupertal
6. dubna • 14:48

Delaji i spartanskou puvodni verzi 3Door Frontery ale tu nedovazej pac ma stary emisni normy :@ (
Ta tam musi byt ale za hubicku bez vsech tech interierovejch serepeticek..

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Wupertal
6. dubna • 15:32

Uh aha tak budou importovat i 3dveraky. Maj uz vsechny atesty jako TUV, pak ten svycarskej a dalsi.. Jinak ten majitel je celkem znamej bevalej rally jezdec takze zadny pako.. Servis bude smlouvou spis s nejakym celoevropskym gigantem nez ze by to delali sami to by nemelo ani smysl..

Wupertal
6. dubna • 17:10

Par krasnych fotek aneb 'komunisticky' SUV v praxi:
http://www.centurychina.com/cgi-bin/anyboard.cgi/plaboard/?cmd=get&cG=33730313735303&zu=33373031373133&v=2&gV=0&p=

Wupertal
7. dubna • 2:06

Haha tak nevim sem prolitl zbezne ruzny officialni statistiky i fora a ten Isuzu byl motoricky a prevodovkove peknej shit tak doufam ze to Cinani poladili jinak to bude pruser servisovat ..

JJ
6. dubna • 14:29

Za pozornost stojí ovšem "Levertijden - nog niet beschikbaar" - neboli "Dodací doby dosud nejsou známy/dostupné". Se zahájením prodeje chtějí začít v květnu, ale dosud není hotové papírování, např. ani není stanovena výše daně (BPM) - což jim ovšem nebrání inzerovat cenu včetně této daně

Další perličky - momentálně provádějí testy aby určili spotřebu a maximální hmotnosti přívěsů, budují dealerskou síť a nejsou proto schopni odpovědět na otázky, nevědí v jakých barvách to auto bude dostupné. Brožurky také nejsou, protože se momentálně kvůli velkému zájmu dělá dotisk...

Parametry vlastního auta vypadají zajímavě, zejména při té ceně, ale takovýto způsob vstupu na trh se mi jeví poměrně nešťastný a amatérský.

Wupertal
6. dubna • 14:36

No nevim cemu rikas amatersky vstup na trh..? Spis je to sondaz trhu provedena relativnem malim dealerem aut a pak to rozjedou na plny pecky kdyz si overi ze to bude mit smysl..
Oni meli skromny cil prodat 500aut po Holandsku, jen to poslat na vsechny emisni a jiny EU testy kam se dalo je asi prislo na peknej balik, nezavisle recenze maj v clankach z tisku, linky maj na webu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JJ
6. dubna • 18:09

Amatérský je IMHO přístup, kdy mají na webu směs detailních informací a informací typu "jo a mimochodem, ještě nemáme páru o tom, kolik to žere, v jakých barvách to bude disposici, kolik bude dělat BPM a jak dlouhé budou dodací lhůty".

Nemají-li všechno připraveno, měla ta web presentace vypadat trochu jinak, toť vše.

Wupertal
6. dubna • 14:37

a brozurku tam maj v pdf tak co

Franta
6. dubna • 11:53

Jak jsem byl loni v Pekingu tak jsem si tohodle i vsiml. To auto vypada hodne pekne jak na fotkach tak i v realu a navic ma dustojne chovani limuziny i v provozu (velice tichy motor i jizda). Horsi to bylo uvnitr. Ten interier vypadal pekne (svetly plast) ale na omak byl nic moc a celkove vypadal trochu zastarale (to je asi trademark vsech asijskych aut, japonce nevyjimaje).

Kazdopadne to je auto namirene na cinsky trh (cerna barva v zakladu, stribrna maska, velke svetlomety s cirou optikou). Jediny VW si v Cine zachoval s Passatem a Audinama tvar, ostatni se cinskemu trhu prizpusobili, viz Ford (Fiesta a Mondeo) nebo GM (Corsa, a vsechny ty Buicky) - vsechno cerne postribrene kousky. Na druhou stranu novy Passat vypada jako udelany pro cinsky trh

Lambo Fan
6. dubna • 11:34

Myslím, že netřeba podceňovat asijská auta. Jsou podle mě o dost spolehlivější než třeba francouzské nebo italské. Jistě že ty motory jsou zřejmě zastaralé a tedy i nepříliš výkonné, ale každý nehledá dravý a silný automobil. A nebo pokud ano, tak tyto značky nejsou pro něj. Asie je těchto zde neznámých aut docela přeplněná a trhy v Číně jsou obrovské. Hyundai i KIA se za poslední roky hodně zlepšily.

dmx
6. dubna • 10:48

na moj udiv to nevyzera vobec zle. Jednoznacne lepsie ako vsetky doterajsie korejske sedany.

iba sa obovam motora a podvozku. byvava tiez nieje nic extra, len 2 airbagy v serii....

Mac2
6. dubna • 10:29

Toto nemá vůbec žádnou šanci na úspěch. Firmy kupují v podstatě jen zavedené značky a v drtivé většině s dieselem, fyzické osoby sedany téměř nekupují - bez ohledu na cenu.
Měli by přijít buď s malým autem vhodným jako druhé auto do rodiny (jako je Getz), nebo s MPV nižší střední třídy + slušný diesel. Pak by při dobré ceně mohli uspět.

Plejba_jr.
6. dubna • 10:27

Poznatek z autosalonu v Lipsku: Uváděné zrychlení 0-100km/h je 14 vteřin s manuálem, 16 v automatu (motor 2,0), nebo 14 (automat 2,4). Údaje nejsou uváděné standardně, ale u každé z číslic je znaménko větší než. Asi to tedy bude pořádný dravec

Plejba_sr.
6. dubna • 18:15

Hele bracho, nekecej blbosti, stejne tomu nerozumis

Bart
6. dubna • 9:53

Za ty prachy to je dobra volba. Rozhodne je to hezci nez treba Superb a "dojem" s tim clovek udela i lepsi.

Cynik
11. dubna • 0:58

Budes delat dojem cloveka, ktery se snazi delat dojem tim, ze ma limuzinu, a pritom nema ani na poradnou limuzinu...

Jirka V
6. dubna • 9:31

Na Evropské trhy se chystá více čínských automobilek - těch velkých je asi 10 a můžou nabídnout "miniautíčka" za 100 000,- i velkoprostorové MPV za necelých 500 (s výbavou, kterou Evropské automobilky prodávají za milión)... Je jasné že se jich zavedená (nechci říct zkostnatělá) mašinérie VW, TPCA atd. se svými nebesky vysokými cenami bojí, pokud budou mít slušnou servisní síť a záruku, tak Škodofce nepomůže ani squělý šestiletý leasing na Fobii s šicím strojem pod kapotou a bez klimy (stejně mi hlava nebere, že jsou češi schopni takový šrot splácet do roku 2011 za 4 000,- měsíčně)...

JP
6. dubna • 9:42

jj, predpokladam, ze takovihle Cinani budou znamenat silny utlum hlavne znacek typu Dacia, ale mozna i Skodovek

Marek
6. dubna • 14:51

Kdesi som čítal info, že európski producenti majú seriózny strach z japoncov a všeobecne ázijcov, kvoli tomu založili aj akési združenie ( určite je tam VW, renault a pod. ) a vraj pokiaľ sa situácia v Európe nezmení, do r. 2050 tu ´plne zanikne automobilový priemysel. Zaujímavé a niečo na tom určite bude.

TT
20. dubna • 9:37

kdo ma pud sebezachovy, tak z Asie musi strach tak jako tak.....to nemyslim, vubec nijak xenofobne, naopak, ale jejich pracovni moralka, vyse mezd, celosvetove teziste prumyslu...evropska budoucnost rozhodne neni ruzova a je dobre mit strach a uvedomovat si, ze se musime hodne co snazit, abychom jim minimalne stacili
 
nekd uz nas predhonili davno, v malo odvetvich jsou prozatim horsi nez my, tam je to jen otazka casu...tohle tema je delsi rozbor a sem patri jen okrajove;)

Wupertal
6. dubna • 11:31

Nevim Cinani zas takovou kapacitu nemaj, aby okamzite zaplavili autama kazdej region, staci se podivat na vykyvy rustu jejich automobilovyho prumyslu maj tam obcas dost problemy kdyz treba zvysi produkci ale uz to zbozi nemaj jak expedovat po stale zahlcenejsich dalnich apod., o nadvladu se podeli s Dacii/Renaultem

Doufam, ze Skoda shebne nebo ji to alespon donuti si rozmyslet co vlastne je, priznavam mam na ne pifku, jako snad jediny v ebrope zadny alternativni pohony ani lpg, cng, natoz hybrid ci elektromobil, posledni slusny auto pro lidi bylo kupatko 110R soucasna moderni produkce je naprosto nemastna neslana primo nudna a hlavne predrazena..

jiny pako
7. dubna • 12:48

hele, ty frajere wupertalskej, budes pak taky chtit ze svejch dani platit desitky tisic nezamestnanejch, kdyby Skoda zkrachovala? jak muze Cech prat domaci automobilce zanik - i kdyby mela auta sebehorsi, a to Skoda nema - to fakt nechapu... to muze jen takovej nejakej wupertal... ze ty budes 19letej studentik? reknu ti svou realnou zkusenost z tohoto ledna - chtel jsem koupit nove auto v hotovosti za cenu, ktera by zacinala sestkou - proste neprekrocit sedm set litru, abych nemel zadny pitomy splatky a tak... dva mesice jsem chodil po autosalonech vsech moznych znacek (OK, uznavam, Korejce jsem vynechal, nechci jejich znackama jezdit, vim, ze jsou levni, ale je to proste moje osobni preference) a co myslis, ze na me nakonec udelalo nejvetsi dojem? Octavia 2.0 FSI 110 kW. Souhrnny dojem z interieru, pruznosti motoru, prostoru na zadnich sedadlech (jo, musime tam pohodlne dostat autosedacku nebo boudicku od kocaru) byl proste nejlepsi. Nekecam. Mne jako ridici by se jeste vic libilo BMW 116i (85 kw, k tomu vyhodny paket s klimoskou a furt jsem byl pod 700 litry), ale je fakt, ze dozadu se mi proste nedarilo ani nastoupit, nemluve o tehotne zene. Tak asi tolik ke Skodovce. Je to OK auto, i kdyz ne nejlevnejsi, a jeho slusne prodeje v cele Evrope dokazuji, ze ne vsichni lidi jsou wupertalove

Skyline
7. dubna • 13:40

Prodeje Skody penez v cele Evrope take dokazuji, ze ne vsichni jsou jiny paka.

_ff_
7. dubna • 13:02

gratulujem

Fil
7. dubna • 9:13

S prepacenim, uz ma seriete vsetci Cesi, ktori nadavate na Skodovku. Budte do paze hrdi, ze mate aspon nejaku automobilku a ze sa jej dari, aj ked sa vam jej auta mozno nepacia. Ale to je asi fakt Cesko-Slovenska natura a asi este nejaky cas bude, ze co je domace, to je nahovno a skritizujeme. Mozno okrem piva

TT
20. dubna • 9:27

tak to bych necekal od "pritele" ze Slovenska))) pekny a souhlasim
 
Na druhou stranu, nasi nature vyhovuje rypat v krvavych ranach a "sypat do nich sul". Oni by radsi "ceskej Rover" nez priznat, ze "ta nase" automobilka s tim co musi prebirat z VW docela uspesna a ze jako 1 ze 2 ma celkem slusny vysledky, coz o "spanelech" a "lidovcich" se dnes rict neda (a to nemluvim o tom, ze ta 2.uspesna (btw. Audi, aby nedoslo k nejakemu omylu;) si na to muze dat podstatne jinou marzi nez si muzem dovolit Skodovka.
 
Proste Cesi jsou radi uplakanci a radi si hrajem na ublizene, nez aby jsme z podstaty byli na neco hrdi;))) ale jinak v pohode, do Skodovky se ztrefujte vic, prodana auta dokazuji, ze ji to svedci. Prodeje a vysledky jsou vynikajici, takze loseri maji zatim smulu;)))
 
btw.  tim nerikam, ze vse Made by Skoda je 100% ok, ale rozhodne si myslim, ze auto umi postavit nadprumerna, coz se o jinych z Evropy a Asie rict neda.

Jogurt
6. dubna • 9:27

No, tohle už tu v bleděmodrém bylo x-krát.
Kia, Daewoo, Hyundai a další soudruzi z rákosí přišli s obřím sedanem skoro za hubičku a nikdy se to nechytlo. V tomhle případě už to nevidím vůbec. Podmotorované monstrum se značnou mírou ošklivosti a bez servisní sítě bude určitě hit na druhou.

Cynik
11. dubna • 1:00

Doufejme, ze mas pravdu, jogurte. Je jasny, ze to nemuze nikdy byt konkurence pro BMW, Mercedes, atp., ale treba o nasi Skodovku mam trochu strach. Drzme ji palce! (Kazdy alespon prumerne inteligentni Cech ji bude drzet palce, gumy ji budou prat zanik, protoze vubec netusi, ktera bije - tak to chodi).

Skyline
6. dubna • 12:03

No jo Jogurte, kazdy si nemuze koupit takove premotorovane monstrum za hubicku, jako je Fobie HTP. Navic ani ja nejsem nejak hrrr do tech krivek, nicmene hnusu Fabie a Thalie se to ani zdaleka neblizi, ty zatim bez problemu vedou. A pritom se obe auta celkem dobre prodavaji. Ba ne, o mire osklivosti to nebude.
Nicmene souhlasim s tim, ze auto bez servisni site (ale kdo rika, ze zadna nebude?) bych nekoupil a ani me ty vykony neoslnuji. Ovsem kdo je ochoten kupovat sroty typu Passat se stoletou 1.6/100 k, tomu asi 2.0/130 k jako malo pripadat nebude. Nebo ze by ti, kteri kupovali Passat a Superblba s jinou archaickou hruzou 2.0/85 kW, byli stejne debilni, jako potencialni majitele tohoto vozidla? Nebo je to proste tim, ze na soudruhy z Nemecka mas jiny metr?

TT
20. dubna • 9:13

tak ses nam tu vyzvracel a ted neco k veci, ne?!

Fechta
6. dubna • 10:28

v Jižní Korei žádní soudruzi nejsou

Jogurt
6. dubna • 14:31

Určitě se tam taky nějací najdou.

KO
6. dubna • 15:53

Ale to pak muzes zirc o kazde zemi

Půjdech
6. dubna • 9:31

Hlavně ať přijdou, bude aspoň o trošku větší konkurence :)

Doporučujeme

Články odjinud