Zhonghua: čínská limuzína hodlá zatřást Evropou

Letos na podzim se na německém trhu začne prodávat zcela nový sedan střední třídy. Ceny by měly startovat od 20 tisíc eur a základní výbava bude obsahovat ABS, klimatizaci, parkovací asistent, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektricky ovládaná okna, autorádio s CD přehrávačem a dva airbagy.

Limuzína střední třídy má celkovou délku 4 880 mm a objem zavazadlového prostoru se vyšplhal na slušných 550 l. Zákazník si bude moci vybrat ze dvou zážehových motorů: základní pohonná jednotka je čtyřválec s objemem 2.0 l s výkonem 95 kW (129 k) a maximálním kroutícím momentem 173 Nm. Silnější čtyřválcový agregát má objem 2.4 l a disponuje výkonem 100 kW (136 k), točivý moment se vyšplhal na rovných 200 Nm.

V plánu je i slabší pohonná jednotka s objemem 1.8 l, firma ji hodlá nasadit až dle prodejních výsledků. Oba zmiňované motory budou spolupracovat s pětirychlostní manuální převodovkou, čtyřstupňový automat bude za příplatek. Dle informací by se měla po uvedení sedanu co nevidět objevit i verze kombi a víceúčelový prostorový vůz (zřejmě MPV).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků