ZF svolává 505 tisíc aut s vadnou devítistupňovou převodovkou

7 komentářů

petr164
12. srpna • 16:18

To máte tak: Bývaly doby, kdy po mnoho desetiletí stačili tři rychlostnmí stupně, proptože se jezdilo tak do stovky. Pak se začalo jezdit rychleji a vzniky čtyřkvalty a opět na delší dobu pak pětikvalty. Pouze u nejrychlejších vozů se dávaly šestirychlostní převodiovky (i ZF). Pak ale zavelel politik, technický to diletant a že se má motor točit pouze v otáčkách optimálních pro spotřebu paliva. Technici, včetně těch v ZF místo toho, aby řekli "DOST! Ttady velí technika a ne politika!", sklapli kufry a začali přidávat kvalty. Zejména u automatů to je vzhledem k namáhání přeřazovacích mechanismů technicky naprostý nesmysl. Pak se někdo diví, že valem rostou stížnosti na poruchy převodovek, zvláště pokud někdo hodně diletantský (blb zní moc expresivně) ještě začne oficiálně tvrdit, že se olej v automatické převodovce nemění... Já bych ty technické diletantu hnal potěhem, aby si pamatovali, že kdo nic neumí, má uctivě šoupat nohama před těmi, co umí.

Míra
12. srpna • 22:21

Je to složitejší. Například snižování spotřeby já chápu a schvaluju, přijde mi to správné, našim dětem bychom asi neměli odkázat vydrancovanou a zhuntovanou planetu. Obzvlášť když se počet obyvatel Země rychle zvyšuje. I naše děti přece mají právo žít v hezkém a zdravém, nevykradeném světě. No a v protikladu k tomu jdou snahy výrobců o maximální úspory a maximální zisky. Výsledkem je to, čemu ty říkáš diletantství.
Ale oni politici i výrobci samozřejmě vše dobře vědí, nejsou to vůbec žádní blbci jak ty si myslíš, jen jde každému o něco jiného, společnou řeč a společný zájem asi sotva najdou.
Nebo máš ty nějaký nápad, nějaké řešení situace, které by vyhovovalo všem? Aby to bylo úsporné a ekologické pro toho politika, přitom výrobně levné a jednoduché a zajišťovalo dobré zisky výrobci, a zároveň i levné a dlouhodobě spolehlivé pro zákazníka, a ještě aby se dobře a často servisovalo, aby byly spokojené i servisy. Máš takové řešení?

petr164
12. srpna • 16:20

Omluva za překlepy, nějak se nemohu trefit do kláves..

Míra
12. srpna • 22:03

Gramatika taky slabota.

Míra
11. srpna • 5:48

No co, všichni přece chtějí autonomní vozy :-))

:-D
11. srpna • 10:38

Takhle bych to neprezentoval. Je to sice velmi povedený sarkasmus, všechna čest, zasmál jsem se, ale ti, pro které je určen nejvíc, ho bohužel nejsou schopni pochopit (stejně jako ironii).

Antiautomat
10. srpna • 14:52

...ale no tak, pokoj....jedna sa len o nultu seriu, testovanu na platiacich zakaznikoch.
Nejaky nepodstatny kabel a chyba softveru je uplne v norme. Patent na velke nulte serie /rozumej vsetko az do fejsliftu/, tu ma niekto iny. Mam za to, ze takito zakaznici by mali byt ceneni pre svoju odvahu.

Doporučujeme

Články odjinud