ZF svolává 505 tisíc aut s vadnou devítistupňovou převodovkou

Antiautomat  |  10. 08. 2016 14:52  |  [217.195.168.xxx]

...ale no tak, pokoj....jedna sa len o nultu seriu, testovanu na platiacich zakaznikoch.
Nejaky nepodstatny kabel a chyba softveru je uplne v norme. Patent na velke nulte serie /rozumej vsetko az do fejsliftu/, tu ma niekto iny.

Mam za to, ze takito zakaznici by mali byt ceneni pre svoju odvahu.

Odpovědět  |   | 
Míra  |  11. 08. 2016 05:48  |  [213.226.223.xxx]

No co, všichni přece chtějí autonomní vozy

Odpovědět  |   | 
:-D  |  11. 08. 2016 10:38  |  [213.192.2.xxx]

Takhle bych to neprezentoval. Je to sice velmi povedený sarkasmus, všechna čest, zasmál jsem se, ale ti, pro které je určen nejvíc, ho bohužel nejsou schopni pochopit (stejně jako ironii).

Odpovědět  |   | 
petr164  |  12. 08. 2016 16:18  |  [193.86.27.xxx]

To máte tak: Bývaly doby, kdy po mnoho desetiletí stačili tři rychlostnmí stupně, proptože se jezdilo tak do stovky. Pak se začalo jezdit rychleji a vzniky čtyřkvalty a opět na delší dobu pak pětikvalty. Pouze u nejrychlejších vozů se dávaly šestirychlostní převodiovky (i ZF). Pak ale zavelel politik, technický to diletant a že se má motor točit pouze v otáčkách optimálních pro spotřebu paliva. Technici, včetně těch v ZF místo toho, aby řekli "DOST! Ttady velí technika a ne politika!", sklapli kufry a začali přidávat kvalty. Zejména u automatů to je vzhledem k namáhání přeřazovacích mechanismů technicky naprostý nesmysl. Pak se někdo diví, že valem rostou stížnosti na poruchy převodovek, zvláště pokud někdo hodně diletantský (blb zní moc expresivně) ještě začne oficiálně tvrdit, že se olej v automatické převodovce nemění... Já bych ty technické diletantu hnal potěhem, aby si pamatovali, že kdo nic neumí, má uctivě šoupat nohama před těmi, co umí.

Odpovědět  |   | 
petr164  |  12. 08. 2016 16:20  |  [193.86.27.xxx]

Omluva za překlepy, nějak se nemohu trefit do kláves..

Odpovědět  |   | 
Míra  |  12. 08. 2016 22:03  |  [213.226.223.xxx]

Gramatika taky slabota.

Odpovědět  |   | 
Míra  |  12. 08. 2016 22:21  |  [213.226.223.xxx]

Je to složitejší. Například snižování spotřeby já chápu a schvaluju, přijde mi to správné, našim dětem bychom asi neměli odkázat vydrancovanou a zhuntovanou planetu. Obzvlášť když se počet obyvatel Země rychle zvyšuje. I naše děti přece mají právo žít v hezkém a zdravém, nevykradeném světě. No a v protikladu k tomu jdou snahy výrobců o maximální úspory a maximální zisky. Výsledkem je to, čemu ty říkáš diletantství.
Ale oni politici i výrobci samozřejmě vše dobře vědí, nejsou to vůbec žádní blbci jak ty si myslíš, jen jde každému o něco jiného, společnou řeč a společný zájem asi sotva najdou.
Nebo máš ty nějaký nápad, nějaké řešení situace, které by vyhovovalo všem? Aby to bylo úsporné a ekologické pro toho politika, přitom výrobně levné a jednoduché a zajišťovalo dobré zisky výrobci, a zároveň i levné a dlouhodobě spolehlivé pro zákazníka, a ještě aby se dobře a často servisovalo, aby byly spokojené i servisy. Máš takové řešení?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

dnes | Michal Žďárský
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků

Nejčtenější články

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici nedoporučí. Přehled po kategoriích

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici n…

Přece jen objektivnější hodnocení spolehlivosti jednotlivých automobilů než průzkumy mezi vlastníky, nabízejí technici ze stanic technické kontroly. Nyní v Německu zveřejnili žebříček nejvíce a nejméně spolehlivých aut ve stáří od jednoho roku až do devíti let.

2.  10.  2017 | | 32 N/A
Kia Stonic má v základní výbavě téměř vše. Cena začíná na 349 980 Kč

Kia Stonic má v základní výbavě téměř vše. …

Městské SUV se brzy stane jedním ze tří nejprodávanějších vozů této korejské automobilky

21.  9.  2017 | | 5 N/A
Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původní ceny. Motory drží, a zbytek?

Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původn…

BMW X5 bylo prvním SUV vyvinutým pod taktovkou mnichovské značky. Ceny nejlevnějších kusů nyní padají ke stu tisícům korun. Rozhodli jsme se zjistit, jak model funguje ojetý.

30.  9.  2017 | | 19 N/A
9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A když už, tak jen obtížně...

9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A…

Jiný kraj, jiný mrav - to, co se dobře prodává v Japonsku, nemusí fungovat v Americe. Automobilky tak záměrně některé své modely na určitých trzích vůbec nenabízí. Tohle je náš přehled devíti hodně zajímavých automobilů, které se v Evropě neprodávají.

8.  10.  2017 | | 13 N/A
Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydržely desítky let

Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydr…

Některé motory se povedou, jiné nikoliv. My jsme pro vás vybrali desítku těch nejdéle vyráběných. Nejspíš nepřekvapí, že vznětový není ani jeden z nich…

15.  10.  2017 | | 23 N/A