Super :) Teď ještě aby tady http://eshop.svetluska.cz/nahradni-dily-na-traktory... ... naskladnili konkrétní náhradní díly a jsem happy :)
Mám Zetor 25 A a musí makat jako za mlada. I když to je historie, je to div světa. V tu dobu vlastně pro tyto stroje nebyla konkurence. A Zetor z toho hodně dlouho žil a ležel na vavřínech, hlavně na těch komunistickejch (podobně jako každé strojírenské odvětví). Proto to má dnes hodně těžké...:-)
Buďme rádi, že Zetor žije a že se snaží;-) bylo by smutné vídat na našich polích nějaké čínské mrdkouše
dokud poteče ze zetoru odevšad olej a bude mít kabiny co oreznou během dvou let nebude prostě moci konkurovat jiným značkám přesto že jsou to tahouniB-]
Největší problém Zetoru je neodprůžení předních, hnaných náprav. To je jeho největší zaostání. Dobře znám z vlastní zkušenosti ;-)
Vážená redakce, naučte se laskavě u motorů udávat výkon I TOČIVÝ MOMENT. pokud je výkon použotej jenom jako rozlišovací hodnota různejch verzí jednoho motoru, prosim, ale málokdy se mi tady stane že vidim u výkonu napsanej "krouťák". a bez něho je mi úplně k h***u že znam výkon. Díky
"kroutak" ma spojitost s vykonem a otackami, k cemu je Vam informace o "kroutaku", kdyz nemate informaci pri jakych otackach? A pak lze vse jednoduse prepocitat, jaky vykon (kroutak) pri jakych otackach. Trocha teorie do te Vasi praxe...
Vážený pane, patřím (dle mého názoru) k většině staromilců, kteří stále přepočítávají kW na "koně" a kroutící moment jim nic moc neříká. Takže pokud opravdu potřebujete takovou informaci, určitě ji najdete na stránkách výrobce. Nám ostatním údaje uvedené v článku stačí.
Já také přepočítávám kW na psíky. Jenže u traktoru, je krouťák dost důležitá věc. Pak s nim nevytáhnu ani devítku do kopce a 106 koní mi zbyte tak akorát na rohlíky do krámu. Jelikož je to server o autech apod. a ne o barbínkach tak by se zde měli uvádět tyto důležité hodnoty. Takže stojim za názorem pana "m.dlouhý"
Nejsem si jistý,jestli správně chápete příspěvek na který reagujete. Kolegovi nejde o kW,ale o hodnotu točivého momentu a ta se udává v Nm. Žádné kW ani PS.
Když jsem kupoval nového Zetora 7711 v roce 1989 stál zhruba 120000 kč o rok později už 240000 kč a dnes? Raději ani na ten ceník koukat nebudu nebo dostanu infarkt! :-O
Nevím proč by si měl dnes někdo kupovat Zetora ,když je to nekvalitní traktor a kupa věcí na něj vyrábí jiné státy, jako Indie atd. Sice se o tom moc nemluví , ale např. spojka u nových Zetorů vydrží třeba jen 3000 mth, a to jsou jen začátky, jsou i problémy s nápravami,elekktro instalací, převodovky,atd . Náhradní díly levné? Pěkný nesmysl!,řídicí jednodtka od 25000 kč. Tyto informace vám řekne i autorizovaný servis , nebo zkušenosti majitelů. Proč asi velká družstva nekupují Zetory v ČR? Protože to není kvalitní traktor co býval. Dnes si koupíte Kubotu za stejné peníze a vydrží 3x tolik. Nebo ojetý Fendt,Valtra a vydrží také ještě 3x tolik.A to jsem se kdysi Zetor bránil,ale dnes je již vše jinak,nekvalita vítězí nad kvalitou
.. a mleko stalo 2 Kčs a dneska 15,- , pivo 1,20 Kčs a dnes přes 20,- , benzín 8 Kčs a dnes 35,- , nove auto cca do 90 000 Kčs... asi nemusim pokračovat...Vim take, ze nelze srovnavat rust ceny potravin a jineho spotrebniho zbozi, ale ceny napr. aut take nejsou srovnatelne s cenou v roce 89, ci na zacatku 90-tych let.Viz. : http://auto.idnes.cz/unikatni-prehled-kolik-st... ... Timto vyjadruji NESOUHLAS s prispevkem o neadekvatnim rustu ceny traktoru Zetor. Nehlede na jejich vynikajici pristup k zakaznikovi (ma osobni zkusenost).Ne, NEJSEM zamestnanec, dealer Zetoru a ani s touto firmou nejsem nijak jinak spojen.
V roce 1989 jsem za pět prodaných býku mohl dovolit koupit nový traktor a dnes? Dnes bych na něj neměl ani kdybych prodal celej statek s veškerým dobytkem! Jinak držím Zetoru palce ať v dnešní těžké době se dobře prodává! ;-)
....v tomto s Vami polemizovat nebudu, jenze to je jiz jina vec - "zemedelska politika" nasi "vlady" ("vlad"), ktera neumi poradne nic dohodnout v EU a na zemedelce vice, ci mene kasle. Kdyz uz tam jsme, proc nemame dotace jako napr. ve Francii, VB, atd. ...otazka asi do jine diskuse...
Proto nás do té EU vzali, aby mněli kam prodávat svoje zboží a né nás dotovat.
jenže tenkrát neexistovali dotace, proto jste si mohl ten traktor koupit poměrně levně. Dneska si musíte vyběhat dotace, abyste dosáhl na podobnou cenu. Stejné je to třeba se fotovoltaickýma panelama. Zrušili se dotace a šup cena šla o 20-30% dolu. Stejné je to s dalšími dotovanými produkty - od fasádního polystyrenu, až po ty traktory.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.