Zetor by Pininfarina – budoucnost traktorů Zetor

Společnost ZETOR TRACTORS a.s. představila dnes na veletrhu Agritechnica v Hannoveru koncept ZETOR by Pininfarina. Jde o nový designový směr, který se bude v průběhu času postupně aplikovat na všechny modelové řady a produkty značky ZETOR. U příležitosti oslav 70. výročí byla ZETOREM na výstavě představena budoucnost značky – mimo designový směr se jedná o rozšiřování produktového portfolia a rozvoj obchodní sítě. Nastolená strategie reflektuje přání a potřeby zákazníků.

„Předpokládáme, že designový směr ZETOR by Pininfarina v budoucnosti aplikujeme na všechny modelové řady traktorů ZETOR. Spolupráce s Pininfarinou je pro naše zákazníky potvrzením, že kromě produktových novinek, které reflektují technické požadavky zákazníků, pracujeme také na atraktivním a moderním designu našich traktorů,” říká Margaréta Víghová, ředitelka Úseku korporátní komunikace společnosti ZETOR TRACTORS a.s.

Nový design od Pininfariny posouvá ZETOR k hlubšímu emocionálnímu prožitku, plného smyslnosti, dynamiky a modernosti. Myšlenkou ZETORU by Pininfarina je ztělesnit dokonalou kombinaci síly, dynamiky a emocí a zachovat užitečnost i praktičnost pracovního stroje, kterými traktory bezesporu jsou. Designový směr spojuje jednotlivé prvky do modulárního designu, který se dá přenést na modelové řady traktorů ZETOR.

Vzniklé tělo traktoru, obaluje mechanické části stroje a zároveň se stává jeho neodmyslitelnou součástí. Výsledný design je charakteristický silnými tvary a povrchem, který dodává traktoru dynamiku a sílu. Doslova ikonický předek traktoru je jedinečný svým provedením – postupný náklon směrem dopředu s náklonem kapoty zdůrazňuje smyslnost a ladnost pohybu. Tvarované boky stroje kryjí mechanické části půvabným i funkčním tvarem, který odkazuje do světa sportovních vozů, čehož je například dosaženo tím, že průduchy větrání působí dojmem, že chlazení je přikládán velký význam. Hra se dvěma barvami podporuje rozlišení funkčních oblastí. Tmavší barva odlišuje technické části od ostatních, které jsou červené.

„Pininfarina sdílí se ZETOREM společné hodnoty, mezi které patří i neustálá inovace. Tento přístup umožnil Pininfarině lépe vyjádřit kreativitu,“ říká Fabio Filippini, šéfdesigner společnosti Pininfarina. „Jsme velmi pyšní na první výsledek naší spolupráce. Jde o traktor s kompletně novým stylem, který zdůrazňuje sílu a odolnost produktů ZETOR ve formě, která dodává navíc i emoce a vášeň,“ dodává Filippini.

Společnost ZETOR TRACTORS si od spolupráce s věhlasným studiem Pininfarina slibuje zejména posílení celosvětové prestiže tradiční české značky. Po skončení hannoverského veletrhu Agritechnica bude designová studie ZETOR by Pininfarina k vidění v brněnské ZETOR GALLERY a stane se součástí vybraných výstav.

„Zákazník, jeho přání a požadavky jsou pro nás klíčové a zavazující. Proto je naším dlouhodobým cílem rozšiřování produktového portofila a modelových řad. Na Agritechnice tak představujeme mimo designový směr také prototypy, které poodhalují aktuální směr naší značky,“ doplňuje Adam Žert, ředitel Úseku prodeje a marketingu.

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků