Zero Scooter je Segway křížený se skútrem za 160 tisíc

Někteří jsou toho názoru, že budoucnost dopravy po městě by byla vůbec nejlepší bez automobilů. Když už nechcete využít u nás tolik propagovanou dopravu na kole, bude zajisté z pohledu některých organizací žádoucí jezdit alespoň na nějakém osobním elektrickém dopravním prostředku. Na něčem jako je Zero-Scooter.

MDČR chystá zóny s absolutní předností cyklistů  

MDČR chystá zóny s absolutní předností cyklistů  

Zero-Scooter je v podstatě okapotovaný Segway, tedy elektrické vozítko, které umí samo balancovat na dvou kolech. V tomto případě ale není coby základ použitý přímo Segway, nýbrž Ninebot. Studio Bel&Bel  k němu připravilo kapotáž odkazující svým designem na staré skútry a výsledek prohlásilo za první skútr, který umí sám udržet rovnováhu.

Silvestrovský vtip? Ford chystá vozítko používající jedno kolo z auta

Silvestrovský vtip? Ford chystá vozítko používající jedno kolo z auta

Sranda to ovšem není úplně levná. Základní cena za Zero-Scooter je 5950 euro, tedy v přepočtu zhruba 160 000 korun. Za tuto částku získáte věc, za kterou se stoprocentně ohlédne úplně každý, která vyprodukuje nejvyšší rychlost 20 km/h a která na jedno nabití zvládne ujet 25 - 30 km. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků