Zenovo ST1: další ženevská premiéra s výkonem přes tisíc koní

Koenigsegg si naplánoval pro ženevský autosalon premiéru dost zajímavého modelu Agera One:1, což je supersport s disponující výkonem 1340 koní. Na výstavišti Palexpo ale nepůjde o jediný automobil s výkonem přesahujícím tisícikoňovou hranici. Společnost Zenovo taktéž oznámila, že u stejné příležitosti ukáže sériové evropské provedení svého supersportu.

Koenigsegg Agera One:1: aktivní aerodynamika a přítlak až 600 kg

Koenigsegg Agera One:1: aktivní aerodynamika a přítlak až 600 kg

V tomto případě se bavíme o malé dánské automobilce, která oznámila vývoj modelu ST1 už v roce 2008. Postupem času se měnily informace týkající se technických parametrů auta. Nakonec dostane finální provedení přeplňovaný osmiválec o velikosti 6,8 litru, maximální výkon činí 1104 koní a točivý moment končí na 1430 Nm.

Koenigsegg Agera R 2013: 1140 koní pro rekordmana

Koenigsegg Agera R 2013: 1140 koní pro rekordmana

Motor spolupracuje se sedmistupňovou automatickou převodovkou a hmotnost vozu nakonec vyrostla na 1590 kg. To ovšem nic nemění na brutálním zrychlení z nuly na stovku, které proběhne za rovné tři sekundy, maximální rychlost je omezena na 375 km/h.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků