Mno, ne, že by to nebylo hezké auto, ale na ladnost Aston Martinů nebo Jaguarů to prostě nemá.
To je celkem mimo mísu, supersporty od ferrari nikdy nebyly ladný, auta jako F40, F50, Enzo, LaFerrari jsou trošku jiná liga ve všech směrech než Aston.Se podívej na všechny auta co mají na Nordschleife čas pod 7:30, ani jedno z nich neni ladný, musí tam prostě být ty aerodynamický prvky, Aston má nad 8 minut, ten si může dovolit ladnej design.
McLaren MP4-12C to má pod 7:30 a povedal by som,že je to klasicky príklad ladneho designu :-)
Ať žije král ! Naprosto souhlasím.
mne sa nepaci. A okrem toho, vyhodit odtial tie zelene hovadiny, tak to bude o dalsich 100kg+ lahsie a tym aj rychlejsie....no ale co uz. Hnus.
Co je na tom zelenýho? Ta V12 musí žrát nehorázně když tomu dáš za uši : D
Jasně že bude žrát, má to přece objem 6,3 litru a tak velký výkon se taky z něčeho musí vyrobit. Já bych ale slovo nehorázně určitě nepoužill. Spíš bych napsal úměrná, nebo přiměřená.Jakou to může mít spotřebu? Třeba 40 litrů? Když to vydělím 6,3, tak vyjde 6,3 litru na litr objemu a 126 koní. Na tom nic nehorázného nevidím. Navíc v běžném provozu bude spotřeba nižší, odhadem poloviční, takže se dá říct, že je to vlastně úspornější auto, než běžné osobáky.
To by ten motor musel mít obsah 1 litr při použité technologii z té V12 aby se ta účinnost dala srovnávat s běžným osobákem ale při tom 1 litru obsahu by ta spotřeba na litr byla vyšší než u té V12, pro 1 litrovej motor je vetší problém rozhýbat bežný auto takže by si takovej hypotetickej motor vzal víc.
Však jasně že to má účinější motor ale i tak tam nic zelenýho není když to žere kolem 40 litrů při správným používání :-P (a myslím si že klidně i víc, enzo si vezme ve měste 30, na okruhu to žere ještě víc, tohle je sice modernější motor ale má to o hodně vyšší výkon a to zadarmo nebude) A ten elektromotor tam musí být protože dostat skoro 1000 koní z auta bez turb to už by byl velkej oříšek i pro Ferrari (kdyby to nebyl např. 8,5litr ale ta spotřeba by tam byla ještě vyšší) a musí držet krok s konkurencí kde je teď standard výkon kolem 1000 koní v této kategorii.Přidání elektromotoru je asi nejlepší cesta jak si zachovat charakter šestilitrové atmosféry V12 ale zároveň mít i výkon kolem těch 1000 koní.A to že je to úspornější než bežný osobáky nad tím by se dalo polemizovat, účinější motor to má v přepočtu na litr ale kup si octaviu tdi (běžnej osobák) co žere jak LaFerrari to by zrovna moc úsporný nebylo...
Vzhled je otázka vkusu, ale ty "zelený hovadiny" tomu přidávají navíc poměrně slušnej výkon, který by ti asi ani úbytek 100kg na hmotnosti nedohonil.. Nebo že bys tam místo těch "zelených" 100 kilo nacpal třeba 2, nebo rovnou 4 turba...? To umí dělat ti všichni ostatní, a proto už by to taky nebylo Ferrari;-)
to auto mám tvl jezdím sním v monterkách na gulášovku do bufetu U mastný huby,taky venčit pejsky už mi prochcali sedačky tak ho prodám za málo:-O
Tvůj vytříbený písemný projev je radost číst :-/
žejo hlavně mi to nezávid klidně tě svezu ale je to rychlý tak mi neposer strachy nový potahy co sem si koupil:-O
Na kúpe tohto Ferrari sa nedá prerobiť. Jedine že by z neho majiteľ urobil totálku.Podľa mňa už v okamihu, keď ho majiteľ získa, bude mať množstvo ponúk na jeho odkúpenie za vyššiu cenu. Pretože miliardárov, čo by takéto auto chceli do svojej zbierky, bude určite viac než 500.
LaFerrari aneb jak zmrvit krásné auto hnusnou frikulín přední částí s lopatou jakože alá F1. To by Pininfarina neudělal.
Nemůžeš vědět co by udělal, teď už je jiná doba co se designu i techniky týče.
Já jsem samozřejmě nemyslel konkrétního Pininfarinu, ale firmu. Můžu celkem dobře říct, že by takový paskvil nevypustili. Ani žádný experimentální koncept od Pinifariny neměl takovou do očí bijící disproporci.
Pokud v tomhle autě vidíš paskvil a do očí bijící disproporci, budeš zřejmě patřit mezi konzervativní fandy stejně konzervativního německého designu a'lá 911 a spol., který se celá desetiletí prakticky nemění.. Tím spíš už absolutně nechápu, že ses vůbec kdy podíval na nějaké Pininfarinovy práce..
Tak to jsi úplně mimo. Ať se mi něco líbí, nebo nelíbí, je to kvůli estetice věci, ne nějakým ideovým dogmatům. Mimochodem, když už to chceš rozebírat, originální 911 je krásný design. A extrémně liberální design. To, že se ho někdo drží desítky let, není konzervatismus, ale tradicionalismus, který je opodstatněný jedinečností. Udělej si v tom pořádek, než to budeš někde opakovat.
911 se asi nikdy nezmění, už dopředu vím jak bude vypadat model z roku 2035 :-D což třeba u Ferrari nemůžu říct.
Nádherný auto....Máte chybu v textu:Jeden z těch vozů by měl nahradit „letitý“ (alespoň optikou Ferrari), pět let starý kabriolet California. Ten byl představený v roce 2088.V tomto roce už budu mrtvej...:-D
Díky za upozornění, opraveno...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.