Ženevský autosalon startuje

3 dny nás dělí od zahájení 73. ročníku ženevského autosalonu, který patří mezi nejvýznamnější automobilové svátky. Čeká nás opravdu hodně novinek. Pokud se do Ženevy v nejbližších dnech nedostanete, nezoufejte, my se s vámi o vše podělíme.
Ženevský autosalon startuje

Letošní autosalon bude opět větší. Oproti předchozímu ročníku přibude další výstavní hala (tím se celková výstavní plocha rozšíří o 21 000 m2 na 110 000 m2), rozšíří se také spektrum nabízených služeb. Jako tradičně bude na ženevském autosalonu představena řada novinek. Naplánováno je celkem 35 evropských či světových premiér.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Takto zachytily webcamery prostor výstaviště dnes po
15 hodině. Vše je připraveno, autosalon může začít.

Nejprve se brány autosalonu otevřou pro novináře. Stane se tak už ve středu, tedy 5. března 2003. Veřejnost poprvé zavítá do prostor výstaviště Palexpo ve čtvrtek 6. března 2003. Výstaviště bude otevřeno denně od 6. do 16. března v těchto hodinách:

čtvrtek 6. března

od 9 do 19 h

pátek 7. března od 9 do 22 h
sobota 8. března

od 9 do 19 h

neděle 9. března   od 8 do 19 h
pondělí 10. března od 9 do 19 h
úterý 11. března od 9 do 22 h
středa 12. března

od 9 do 19 h

čtvrtek 13. března

od 9 do 19 h

pátek 14. března od 9 do 22 h
sobota 15. března od 9 do 19 h
neděle 16. března od 8 do 19 h

Vstupné

Vstupenka na jeden den pro dospělou osobu stojí 12 CHF. Dětem od 6 do 16 let je určena vstupenka zlevněná, která příjde na 7CHF. Permanentka opravňující jejího držitele ke vstupu na na půdu autosalonu po celou dobu jeho trvání stojí 70 CHF. Poslední možností, jak srazit cenu za vstupné na autosalon co nejníže, je skupinová sleva. Ta je uznána skupině osob, která čítá dvacet lidí. V tomto případě zaplatíte za jeden lístek 7 CHF.

Jak se na autosalon dostanete

Obrovskou výhodou výstaviště je jeho přístupnost. Celý výstavní komplex se nachází v těsné blízkosti mezinárodního letiště, železniční zastávky a dálnice směřující k francouzským hranicím. Nabízí se zde tedy několik možností, jak se do Ženevy dostat. Pokud byste se rozhodli podívat do Ženevy automobilem, počítejte se vzdáleností asi 1000 km. Nezapomeňte také, že na dálnici budete potřebovat dálniční známku, která vás bude stát 40 CHF. Platná bude jeden rok od zakoupení. Šetřit se zde určitě nevyplatí, neboť pokuta za nedodžení předpisu by vás stála 100 CHF plus cenu dálniční známku. Parkovat je možné před výstavištěm za 20 CHF na den.

Nechcete-li cestovat do Ženevy automobilem, můžete použít autobus, vlak nebo letadlo. V prvním případě zaplatíte za zpáteční jízdenku asi 3500 Kč, vlak vás bude stát okolo 8000 Kč a letenka vás příjde na 9 - 10 000 Kč.

Když zůstanete doma

Pokud do Ženevy nemůžete, nevadí. Redakce Autorevue vyslala na tuto motoristickou událost dva zkušené členy redakce, kteří vás budou zásobovat informacemi, dojmy a postřehy přímo z místa dění. Zbytek redakce bude 24 hodin denně ve střehu, abychom vám včas přinesli ty nejčerstvější informace.  

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků