Ženevský autosalon: Lancia Thesis

Lancia Thesis je určena pro tu nejnáročnější cílovou skupinu trhu, tedy pro ty zákazníky, kteří, třebaže nesedí za volantem, chtějí mít přesto plnou kontrolu nad pohodlím a činnostmi uvnitř vozu: od uspořádání vnitřního prostotu po klimatizaci, od využití ...
Ženevský autosalon: Lancia Thesis
Lancia Thesis je určena pro tu nejnáročnější cílovou skupinu trhu, tedy pro ty zákazníky, kteří, třebaže nesedí za volantem, chtějí mít přesto plnou kontrolu nad pohodlím a činnostmi uvnitř vozu: od uspořádání vnitřního prostotu po klimatizaci, od využití – pro práci či zábavu – zařízení pro komunikaci s vnějším světem až po přístup k médiím.

Lancia Thesis se na trhu působivě zařazuje do skupiny velkých luxusních limuzín, tedy do skupiny, která v rámci Evropy zahrnuje omezený počet automobilů. Do nich vkládají nejprestižnější výrobci to nejlepší ze současně dostupné automobilové technologie: složitou mechaniku, inovační telematická (telekomunikační a informatická) a ovládací zařízení, vysoce cenný materiál a mimořádně pečlivou povrchovou úpravu.

Jako úkol si vůz Thesis předsevzal reprezentaci své značky přímo na prestižním poli, kam může Lancia vložit své přednosti v podobě kreativity a realizační schopnosti. Díky těmto schopnostem přišly na svět vozy, které tvořily historii automobilu: Lambda - prvním vůz na světě se samonosnou karoserií a vnitřním nezávislým zavěšením kol; Aprilie - která se na počátku třicátých let mohla chlubit Cx s hodnotou 0,47, když průměrná hodnota tehdejších vozů byla 0,60. Dále to byla Aurelie, která pod kapotou ukryla první šestiválec, do té doby nikdy nenamontovaný do sériového automobilu, až po Deltu, jejíž technologická nadřazenost byla potvrzena šesti tituly získanými postupně na Světové rallye. Jedná se zkrátka o modely nezaměnitelné, protože představují výsledek syntézy technologické inovace své doby a úrovně nezaměnitelného nadstandardního životního stylu.

Právě s vozem Thesis Lancia znovu formuluje odvážnou myšlenku velké prestižní limuzíny, kterou tvoří typicky italský design a schopnost dát novou podobu nejprogresivnější technologii. Jedná se například o pohodlí, které zajišťují kvalitní materiály použité nejen kvůli jejich estetickému vzhledu, ale i kvůli smyslovým požitkům, které dokáží vyvolat. Lancia Thesis přináší nejmodernější přístup k informatické a telekomunikační technologii, která uvnitř vozu okamžitě uspokojí přání všech pasažérů, jelikož se konečně stává „jednoduchou“. Mluvíme o automobilu, který se přizpůsobuje člověku, nikoli naopak.

Lancia Thesis, dlouhá téměř pět metrů (4,91) a působivá svou jedinečnou elegancí, ponechává prostor fantazii, jež nás zároveň nostalgicky vrací do minulosti – máme na mysli vysoké čelo, dlouhý kufr či profil ve tvaru obráceného klínu. Lancia Theses ale především přináší svou objevnou stylistikou nevšední originalitu budoucnosti: např. velký vertikální kryt chladiče a kosočtverečná světla zasazená do tvarovaných a výrazných blatníků.

Ženevská předpremiéra Lancie Thesis předvede i nový, svérázný rys tohoto vozu: čelo bez obvyklého vystouplého nárazníku, který vyčnívá z korpusu vozidla a dělí čelo na „horní“ a „dolní“ část.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků