Ženevský autosalon: Lancia Thesis

Lancia Thesis je určena pro tu nejnáročnější cílovou skupinu trhu, tedy pro ty zákazníky, kteří, třebaže nesedí za volantem, chtějí mít přesto plnou kontrolu nad pohodlím a činnostmi uvnitř vozu: od uspořádání vnitřního prostotu po klimatizaci, od využití ...
Ženevský autosalon: Lancia Thesis
Lancia Thesis je určena pro tu nejnáročnější cílovou skupinu trhu, tedy pro ty zákazníky, kteří, třebaže nesedí za volantem, chtějí mít přesto plnou kontrolu nad pohodlím a činnostmi uvnitř vozu: od uspořádání vnitřního prostotu po klimatizaci, od využití – pro práci či zábavu – zařízení pro komunikaci s vnějším světem až po přístup k médiím.

Lancia Thesis se na trhu působivě zařazuje do skupiny velkých luxusních limuzín, tedy do skupiny, která v rámci Evropy zahrnuje omezený počet automobilů. Do nich vkládají nejprestižnější výrobci to nejlepší ze současně dostupné automobilové technologie: složitou mechaniku, inovační telematická (telekomunikační a informatická) a ovládací zařízení, vysoce cenný materiál a mimořádně pečlivou povrchovou úpravu.

Jako úkol si vůz Thesis předsevzal reprezentaci své značky přímo na prestižním poli, kam může Lancia vložit své přednosti v podobě kreativity a realizační schopnosti. Díky těmto schopnostem přišly na svět vozy, které tvořily historii automobilu: Lambda - prvním vůz na světě se samonosnou karoserií a vnitřním nezávislým zavěšením kol; Aprilie - která se na počátku třicátých let mohla chlubit Cx s hodnotou 0,47, když průměrná hodnota tehdejších vozů byla 0,60. Dále to byla Aurelie, která pod kapotou ukryla první šestiválec, do té doby nikdy nenamontovaný do sériového automobilu, až po Deltu, jejíž technologická nadřazenost byla potvrzena šesti tituly získanými postupně na Světové rallye. Jedná se zkrátka o modely nezaměnitelné, protože představují výsledek syntézy technologické inovace své doby a úrovně nezaměnitelného nadstandardního životního stylu.

Právě s vozem Thesis Lancia znovu formuluje odvážnou myšlenku velké prestižní limuzíny, kterou tvoří typicky italský design a schopnost dát novou podobu nejprogresivnější technologii. Jedná se například o pohodlí, které zajišťují kvalitní materiály použité nejen kvůli jejich estetickému vzhledu, ale i kvůli smyslovým požitkům, které dokáží vyvolat. Lancia Thesis přináší nejmodernější přístup k informatické a telekomunikační technologii, která uvnitř vozu okamžitě uspokojí přání všech pasažérů, jelikož se konečně stává „jednoduchou“. Mluvíme o automobilu, který se přizpůsobuje člověku, nikoli naopak.

Lancia Thesis, dlouhá téměř pět metrů (4,91) a působivá svou jedinečnou elegancí, ponechává prostor fantazii, jež nás zároveň nostalgicky vrací do minulosti – máme na mysli vysoké čelo, dlouhý kufr či profil ve tvaru obráceného klínu. Lancia Theses ale především přináší svou objevnou stylistikou nevšední originalitu budoucnosti: např. velký vertikální kryt chladiče a kosočtverečná světla zasazená do tvarovaných a výrazných blatníků.

Ženevská předpremiéra Lancie Thesis předvede i nový, svérázný rys tohoto vozu: čelo bez obvyklého vystouplého nárazníku, který vyčnívá z korpusu vozidla a dělí čelo na „horní“ a „dolní“ část.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků