Ženevský autosalon: Fiat Stilo

Na prestižní scéně Mezinárodního automobilového salonu v Ženevě uvádí koncern Fiat ve světové předpremiéře model Stilo. Těžištěm škály modelů Fiat je vůz, u něhož značka představuje hodnoty i nového ducha.
Ženevský autosalon: Fiat Stilo
Na prestižní scéně Mezinárodního automobilového salonu v Ženevě uvádí koncern Fiat ve světové předpremiéře model Stilo. Těžištěm škály modelů Fiat je vůz, u něhož značka představuje hodnoty i nového ducha. Model Stilo je předurčen k tomu, aby jako protagonista své třídy propagoval značku Fiat na evropském trhu.

Úderné, se snadnou výslovností ve všech jazycích a znějící opravdu italsky a zároveň mezinárodně, připomíná jméno vozu bezprostředně něco moderního, módu vytvářejícího. Vyvolává totiž představu stylu: francouzsky a anglicky style, německy stil, španělsky a portugalsky estilo. Kromě toho vzbuzuje název Stilo dojem napětí v souladu se sympatickým automobilem, který řídit je zábavou, s vozem kompaktním, moderním a technologicky dokonalým. A konečně, toto jméno není jen čistou fantazií, neboť zároveň formuluje dosažený cíl, kterým je stylová tvorba. Přesto však zůstává otevřeno i dalším různorodým asociacím, jako jsou například různé verze jedné rodiny vozů.

Aby bylo možné nabídnout každému jeho Stilo, existuje model ve dvou verzích, třídveřové a pětidveřové. Velmi se od sebe liší: ve stylu, temperamentu a dokonce i v rozměrech: délka a zvláště výška určují uspořádání vzhledem k vnitřnímu prostoru.

Mění se rovněž uložení řízení, protože výška sedadla řidiče vzhledem k povrchu vozovky (bod H) je různá: nižší u třídveřové verze, jak se patří u vozu s dynamickým stylem a výrazným temperamentem; vyšší u pětidveřové verze, s výhodou snadného nasedání, s více než dostačujícím vnitřním prostorem a vládou nad silnicí. To vše nabízí automobil s jedinečnou osobností.

Nyní je tedy snadné pochopit, proč tyto dva vozy reprezentují dva různé rysy jednotlivého modelu. Třídveřové verzi vozu dominuje ráz individualismu, výkonnosti a potěšení z jízdy. Pětidveřová přitahuje svým komfortem a prostorností, a přináší bezpečnost, mnohostranné užití i racionalitu. Dokáže konkurovat nejen ve své třídě, ale na celém trhu.

Nový pětidveřový model je velmi přitažlivý i pro klienty, kteří se zajímají o podskupinu jednoprostorových vozů. Fiat Stilo dosahuje výhod jednoprostorových vozů: pohodlí při nasedání i vystupování, spousta místa uvnitř a řízení ze zvýšené pozice, která zaručuje pocit větší kontroly nad vozovkou. Kromě toho, vzhledem k možnosti překlopit přední sedadlo dopředu a posunout a složit nezávisle na sobě zadní sedadla, je možno uspořádat vnitřní prostor tak, jak to vyhovuje okamžitým potřebám.

Fiat Stilo pětidveřový má délku 4,25 metru, šířku 1,76 , výšku 1,51 a rozvor 2,60 metru. Fiat Stilo třídveřový má stejnou šířku a rozvor, ale jeho délka je 4,18 m a výška 1,46 m. Obě verze budou vybaveny čtyřmi benzinovými motory a dvěma turbodiesely “Common Rail”.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Fiat 500X 1,4
Rok výroby: 2015
Stav: 7 076 km
Cena: 370 000 Kč
Fiat Freemont 2
Rok výroby: 2012
Stav: 104 912 km
Cena: 320 000 Kč
Fiat Scudo 1,9
Rok výroby: 1997
Stav: 256 458 km
Cena: 50 000 Kč
Fiat Ducato 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 75 942 km
Cena: 270 000 Kč
Fiat Ducato 2,2
Rok výroby: 2007
Stav: 140 553 km
Cena: 136 000 Kč
Fiat Panda 1,1
Rok výroby: 2010
Stav: 3 400 km
Cena: 114 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 3 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků