Ženevská premiéra i pro Porsche Cayman GT4

Nové Porsche 911 GT3 RS za více než pět milionů není jediné ostré Porsche, které se představuje v Ženevě. Pozornost si zaslouží i ostrý Cayman GT4, který si vypůjčil motor z Carrery S, tedy plochý šestiválec 3,8 l vyladěný na výkon 385 koní.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Agresivní bodykit má svou funkci, především aerodynamickou. Na rozdíl od 911 GT3 RS je Cayman GT4 poměrně jednoduchý a má stále klasickou manuální převodovku

S cenou 2 400 000 korun je nový ostrý Cayman v porovnání s 911 GT3 RS o více než polovinu levnější, ale pochybujeme, že bude nabízet také méně než poloviční zážitky. Má třeba klasický manuál a jeho dynamické parametry vypadají tak nějak použitelněji i v reálném světě.

Závodní Porsche 911 ukazuje přetáčivost na okruhu ve Spa (video)

Závodní Porsche 911 ukazuje přetáčivost na okruhu ve Spa (video)

Stovka za 4,4 sekundy stačí, stejně tak maximální rychlost 295 km/h. Porsche Cayman GT4 se nastavením podvozku od běžného silničního modelu dost liší, aby auto lépe fungovalo v plném nasazení na okruhu. Tomu se podřizuje i aerodynamika a třeba účinnější chlazení a brzdy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků