Ženevská premiéra i pro Porsche Cayman GT4

Nové Porsche 911 GT3 RS za více než pět milionů není jediné ostré Porsche, které se představuje v Ženevě. Pozornost si zaslouží i ostrý Cayman GT4, který si vypůjčil motor z Carrery S, tedy plochý šestiválec 3,8 l vyladěný na výkon 385 koní.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Agresivní bodykit má svou funkci, především aerodynamickou. Na rozdíl od 911 GT3 RS je Cayman GT4 poměrně jednoduchý a má stále klasickou manuální převodovku

S cenou 2 400 000 korun je nový ostrý Cayman v porovnání s 911 GT3 RS o více než polovinu levnější, ale pochybujeme, že bude nabízet také méně než poloviční zážitky. Má třeba klasický manuál a jeho dynamické parametry vypadají tak nějak použitelněji i v reálném světě.

Závodní Porsche 911 ukazuje přetáčivost na okruhu ve Spa (video)

Závodní Porsche 911 ukazuje přetáčivost na okruhu ve Spa (video)

Stovka za 4,4 sekundy stačí, stejně tak maximální rychlost 295 km/h. Porsche Cayman GT4 se nastavením podvozku od běžného silničního modelu dost liší, aby auto lépe fungovalo v plném nasazení na okruhu. Tomu se podřizuje i aerodynamika a třeba účinnější chlazení a brzdy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 26 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků