Ženeva živě: Škoda Superb GreenLine

Automobilka Škoda představuje v Ženevě zcela novou generaci modelu Superb a při této příležitosti představuje také úspornou verzi tohoto modelu s označením Superb GreenLine.

Tip: Představení nové generace modelu Superb naleznete zde.

Ten navazuje na model Fabia GreenLine, který byl představen loni na podzim na autosalonu ve Frankfurtu a na model Octavia MultiFuel.

Superb GreenLine se od běžného modelu odlišuje použitím doplňků, které ve výsledku sníží spotřebu. Tento model je vybaven naftovým agregátem 1,9 TDI PD DPF o výkonu 77 kW (105 k), který je proti běžnému modelu doplněn převodovkou s delšími převody. Dynamika se tak mírně zhorší, ale při dané rychlosti točí motor méně a spoří se palivo.

GreenLine dostal navíc pneumatiky s nízkým valivým odporem a pár aerodynamických doplňků, které snižují odpor vozu. Kombinovaná spotřeba pak má dosáhnout hodnoty 5,1 l na 100 km a emisí CO2 ve výši 136 g na 1 km.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
Škoda Superb GreenLine

 

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků