Ženeva živě: Audi R8 V12 TDI Le Mans

14 komentářů

Mattes
5. března • 16:14

Jo a ještě by mě zajímalo, jak dlouho se takový motor bude zahřívat na provozní teplotu, než mu budete moci "naložit". Nedovedu si totiž představit, že si někdo koupí toto auto na každodení "šolíchání" po městě, natož jako další auto na nějaký to občasný veekendový poježděníčko. Protože když to přeženu, tak oproti benzínu s TDI v sobotu vyjedu a v neděli ohřeju. Upozorňuji, že nejsem nepřítel TDI a vycházím z osobních zkušeností s posledními opravdu povedými motory R4 TDI CR, V6 TDI CR, V10 TDI PD, V8 TDI CR. Na delší trasy opravdu povedené motory, ale do supersportu na veekendovou "hardcorovou" projíždku ??? A co potom takové schlazování pánové a dámy !??? Ale jděte .... To se přeci s nemusí.... Pak to přeci déle vydrží !!!

Mattes
5. března • 15:42

Ale ale pánové, nějak jste pozapomněli, že takto velmi pěkný supersport by měl mít také velmi pěkný zvuk !!! A to při vší úctě k motorářům AUDI dost dobře nejde !!! A oni to moc dobře vědí, páč ty zakomponované koncovky výfuku jsou tam jen a jen na ozdobu. I když možná ne. To totiž bude určitě krásný pohled až Vás přeletí ojetých 1000 Nm R8 a za ní přes DPF filtr nějaký ten obláček a smrad z "pajcované nafty". Nějak mi prostě uniká význam tohoto provedení R8. Ale ať, každému vyhovuje něco jiného.

JanQ
5. března • 6:37

hehe,megaultranejvicsupersport a ma stejnej pracovni rozsah otacek jako bezny rodinny auto...

ts
5. března • 7:30

a? moze mat vdaka krutaku dlhu prevodovku, takze to s benzinom vyjde za jedno

Ronick
5. března • 20:20

I kdyby ji měl tak "dlhu", že by mu čuměla z auta, tak s benzínem nikdy na stejně nebude. B-]

ToLa
5. března • 0:05

S tou vykousanou kulisou řazení se musí pekně blbě ředit ne? Mě přijde že to je jak hra na tref se do uličky :-D

thomaslo
4. března • 20:34

Dost by mě zajimalo kolik tato kočička papá! pak že je dieslák línej! benzín je do zapalovačá, a na plynu se vaří, nejezdí!

Ronick
5. března • 20:22

Ty asi nemáš moc rád opravdickou jízdu co ? B-]

drtkudyhv
5. března • 12:47

vsak to tam mas vypisane na displayi - 23.7 mpg, cize 9.9 l/100 km. Ale uz vidim ako si pocas priprav auta na vystavu davali obrovsky pozor aby tam nebola vysoka hodnota :-D

vandit
4. března • 20:56

no za 7 to nebude :)))) spis me udivuje ten manual... to snad ani nema smysl radit v tomhle, to chce 7mi st. dsg

Marty
4. března • 21:09

bohuzel DSG takhle velkej kroutak nezvlada a proto je tam manual

HondaMan
4. března • 21:56

Ono se může stát, že ten krouťák nezvládne ani manual :-)
Můj skromný odhad je tak 10 velmi nešikovně provedených rychlých rozjezdů na 1 spojkové obložení...:-P

Mato
6. března • 16:08

No keby bol automat ako v mercedesoch 400CDI tak radsej manual:-))

Matěj
4. března • 19:33

1000Nm, 368kw- nádhera

Doporučujeme

Články odjinud