Volkswagen Golf GTI míří do Ženevy! Tohle železo bude ještě ze staré školy

Zřejmě poslední generace Golfu GTI s klasickou koncepcí odpočítává týdny do premiéry.

Nový Volkswagen Golf je již nějakou dobu venku. Zraky nadšenců do sportovní jízdy se tak upírají ke sportovním verzím, které mají dorazit v tomto roce a to hned čtyři - klasické GTI, ostré R, úsporné GTD a hybridní GTE. Volkswagen nyní prozrazuje, že na první z nich se podíváme už na začátku března.

Minitest Volkswagen Golf GTI TCR: Německá paprička pálí hned dvakrát

Minitest Volkswagen Golf GTI TCR: Německá paprička pálí hned dvakrát

Prvním ostře řezaným kouskem nebude nic jiného než klasické GTI, které se oficiálně představí začátkem března na nadcházejícím autosalonu v Ženevě. Ostatní verze budou následovat ještě v tomto roce. Co přesně ale máme od první vlaštovky očekávat?

Testovací muly na Nürburgringu naznačily, že z hlediska designu dostane ostrý Golf klasické dvě koncovky výfuku, červeně lakované brzdové třmeny, decentní spojler a spousty dalších decentních modifikací, na které jsme u GTI zvyklí.

Poznejte ženu, která vtiskla duši ostrým Golfům. Bez ní by to nebylo ono

Poznejte ženu, která vtiskla duši ostrým Golfům. Bez ní by to nebylo ono

Ani pod kapotou nás nečeká žádné velké překvapení. Podle všeho si sem najde cestu další modifikovaná verze motoru EA888 od Audi, který známe již z předchozích generací. GTI se bude nabízet i ve variantě Performance, jejíž výkon se má vyšplhat až ke třem stovkám koní.

Galerie doplněna o špionážní fotografie z roku 2018 a VW Golf GTI TCR.

Autosalon Ženeva 2020: Novinky, premiéry, vstupné a další důležité info na jednom místě!

Autosalon Ženeva 2020: Novinky, premiéry, vstupné a další důležité info na jednom místě!

Speciál: Autosalon Ženeva 2020

Autosalon v Ženevě je jednou z nejvýznamnějších událostí automobilového roku. Letos se měl konat již 90. ročník, výstava však byla tři dny před zahájením zrušena z důvodu rizika šíření koronaviru. Vyhlášení výsledků ankety evropské Auto roku 2020 (COTY) proběhlo podle plánu, avšak pouze formou živého přenosu.

Přehled očekávaných novinek
To nejlepší, co se mohlo v Ženevě představit

Místo: Ženeva, Švýcarsko
Adresa výstaviště: Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

12.  7.  2020 | Jan Mička | 33 příspěvků
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků