Volkswagen Caddy již oficiálně: Na digitálního dělníka si musíte zvyknout

25 komentářů

Klaudius
23. února • 13:31

A zas tie debilné vyklápacie stolíky pre deti vzadu. Prečo sakra sa sklápajú smerom dole? Schválne, daj dozadu autosedačku, alebo si sadni a skús vyklopiť alebo sklopiť stolík. Pritom sú operadlá predných sedadiel dlhé a stolíky sa mohli vyklápať hore. Je to podstatne logickejšie ako kvôli manipulácii, tak aj z pohľadu konštrukcie a nosnosti stolíka.

Digi_Figi
21. února • 10:26

Jé, to super. Všechno jen dotykové ovládání a už žádné archaické budíky a ovladače. Ohromný krok kupředu. Řidiči rozvážek si to auto hned na tuty zamilují a konkurence si ani neuprdne.Volkswagen si nechal zpracovat ohromný průzkum mezi uživateli užitkových aut a z toho vyplynulo, že 99% uživatelů touží po tom, aby si klimatizaci mohli nastavovat přes displej a museli předtím stisknout dotykovou plošku a že když jim tohle VW nenabídne, koupí si jiné auto.A teď vážně. Umíte si (aspoň zhruba) představit, jak ohromné úspory to musí být, když
už i Caddy dostal tenhle koncept ovládání a digitální přístrojový štít? Viděli jste někdy tzv. kombi-instrument (klasické "moderní budíky), jak je to složitá věc a že vlastně vůbec nejsou analogové? A to ještě kolik bylo variant - podle motorizací - škála otáčkoměru, tacho v km/h nebo mp/h, MFA až ve třech provedeních (základ, lepší a barevný) ... to už bylo něco verzí. No a teď? Mají jednu hardwarovou verzi displeje a všechno ostatní je jen záležitost SW.U všech MQB Evo aut odpadl panel ovládání klimatizace. To je další značná úspora.Ale prý to tak zákazníci prostě chtějí...

.
21. února • 10:35

Budíky beru, proč ne. Já už např. ručičkový rychloměr nepoužívám. Mám přepnuto na digitál, je to přehlednější. Ale to ovládání klimy a pod., za to bych bral v testech body. Je to prostě nebezpečný. Není nad kolečko. Sáhnu i poslepu, nemusím se na něj dívat, jeden zoubek je půl stupně, jednoduché a bezpečné.

Digi_Figi
21. února • 10:46

A proč jo povinně?. Ať jsou pro ty, co chtějí, ale je nás ještě dost, co se nechceme všude jen koukat na displeje.
Ale o to tady nejde. Jak napsal i fik123, je na tom krásně vidět, které technologie jsou dnes tak levné, že se vyplatí masové nasazení v rámci standardní výbavy.
Už vidím ty špinavé ruce řemeslníků, jak nadšeně nastavují klimu přes displej.
Tohle není na ubírání bodů v testech, ale taková auta by neměla být homologována.
Nevím, komu vadil klasický kruhový ovladač světel? Jednoduchý, funkční a zabral i méně místa, než tenhle panýlek.

kecal2
21. února • 12:16

Klasicky kruhovy ovladac vadil, tem kdo skrtaji naklady, aby se pak vrazili do elektrickych aut. Ze stejneho duvodu nejsou klasicka tlacitka a klasicke analogove pristrojovky. Proste setri se, kde to jde.

Driver
21. února • 10:39

Můj Fauvé?
Ano?
Je mi zima.
Teplot byla zvýšena.
Můj Fauvé?
Ano?
Svítí na mě.
Panorama byla zastíněna.
;-)

Mirek
21. února • 11:36

No, když nemáš babu, tak si alespoň s někým pokecáš. :-D

puk123
21. února • 10:21

Vše je podřízeno úsporám.
1. Šetří se palivo optimalizací tvaru z hlediska aerodynamiky. Co nejhladší tvary, nic nevyčuhuje, co nejvíce skloněné čelní sklo. V rámci současného trendu u VW (viz. Octa).
2. Šetří se na výrobních nákladech. I tady jsou vidět jednoduchá řešení, viz vedení zadních dveří. Opačně si můžeme odvodit, co už zlevnilo, když se to začalo masově využívat. Vedle LED světel i digitální přístrojové štíty a ovládání skrz dotykový displej je taky lacinější než přes klasické spínače a přepínače.

mpolan
21. února • 9:57

Slavte a tři dny se radujte... a pak si jděte pro Berlingo.
Sláva, umí paletu na šířku... a dvě za sebe... to umí PSA už roky. A ten příšerný design interiéru, to se tedy opravdu nepovedlo. Je to jak osmdesátkové sci-fi vize, které zastaraly už v okamžiku uvedení. Plně dotekové ovládání z Golfu pak je naprosto nejhorší varianta.

.
21. února • 10:18

Ty jsi fakt dokonalý kašpar. :-D

mpolan
21. února • 11:11

Je smutné, když ti pravda je jen k pobavení. Ale v ČR nic lepšího nečekám, do skutečně rozumné země to tu doroste tak za padesát let.

Chemnitz
21. února • 12:03

Pokud se v ČR budou i nadále vyskytovat tupani s názory a jednáním jako máš ty, tak to tu do rozumné země nedoroste nikdy.

mpolan
21. února • 12:19

Až lidi jako já odejdou, pak to můžete rovnou zavřít...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
21. února • 12:54

Pokud se nejedná o tvé milované Francouze, tak se vlastně hloupě navážíš do každé automobilky. To bylo obsahem mého včerejšího dotazu, jaký máš mozek.

mpolan
21. února • 14:54

Ale nelži, Mirečku.

.
21. února • 12:26

To je fakt. Taková psina se už opakovat nebude. :-(

WRC R2 TwinCharger
21. února • 10:06

Zadrz priteli s tim Berlingem ...a pojd se mnou;-) https://www.youtube.com/watch...

mpolan
21. února • 11:10

Nuda... co tam máš k věci?

WRC R2 TwinCharger
21. února • 11:21

Ja jsem srovnatelnym zpusobem prisel k tomu svemu... Ty ke Grandtouru ne?

mpolan
21. února • 12:20

Souvislosti?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
WRC R2 TwinCharger
21. února • 12:28

Nemam. Jen, ze jsi chtel abychom slavili a radovali se tak kratkou dobu:-(

Haftan
21. února • 9:38

Nesmírná / Vesmírná krása, hlavně v té verzi s šedým plastem na nárazníku, jako měla Fabča Junior - tyto verze budeme potkávat nejčastěji, myslím že tím díru do světa neudělají. Za mě tedy nic moc.

IOl
21. února • 17:42

Das ist ein fantastisches Auto:-D To zase bude problémů....:-O

JirkaX
21. února • 11:36

pěkné jak mpolan..:-D

JirkaX
21. února • 12:22

Zase kecáš.

Doporučujeme

Články odjinud