A zas tie debilné vyklápacie stolíky pre deti vzadu. Prečo sakra sa sklápajú smerom dole? Schválne, daj dozadu autosedačku, alebo si sadni a skús vyklopiť alebo sklopiť stolík. Pritom sú operadlá predných sedadiel dlhé a stolíky sa mohli vyklápať hore. Je to podstatne logickejšie ako kvôli manipulácii, tak aj z pohľadu konštrukcie a nosnosti stolíka.
Jé, to super. Všechno jen dotykové ovládání a už žádné archaické budíky a ovladače. Ohromný krok kupředu. Řidiči rozvážek si to auto hned na tuty zamilují a konkurence si ani neuprdne.Volkswagen si nechal zpracovat ohromný průzkum mezi uživateli užitkových aut a z toho vyplynulo, že 99% uživatelů touží po tom, aby si klimatizaci mohli nastavovat přes displej a museli předtím stisknout dotykovou plošku a že když jim tohle VW nenabídne, koupí si jiné auto.A teď vážně. Umíte si (aspoň zhruba) představit, jak ohromné úspory to musí být, kdyžuž i Caddy dostal tenhle koncept ovládání a digitální přístrojový štít? Viděli jste někdy tzv. kombi-instrument (klasické "moderní budíky), jak je to složitá věc a že vlastně vůbec nejsou analogové? A to ještě kolik bylo variant - podle motorizací - škála otáčkoměru, tacho v km/h nebo mp/h, MFA až ve třech provedeních (základ, lepší a barevný) ... to už bylo něco verzí. No a teď? Mají jednu hardwarovou verzi displeje a všechno ostatní je jen záležitost SW.U všech MQB Evo aut odpadl panel ovládání klimatizace. To je další značná úspora.Ale prý to tak zákazníci prostě chtějí...
Budíky beru, proč ne. Já už např. ručičkový rychloměr nepoužívám. Mám přepnuto na digitál, je to přehlednější. Ale to ovládání klimy a pod., za to bych bral v testech body. Je to prostě nebezpečný. Není nad kolečko. Sáhnu i poslepu, nemusím se na něj dívat, jeden zoubek je půl stupně, jednoduché a bezpečné.
A proč jo povinně?. Ať jsou pro ty, co chtějí, ale je nás ještě dost, co se nechceme všude jen koukat na displeje. Ale o to tady nejde. Jak napsal i fik123, je na tom krásně vidět, které technologie jsou dnes tak levné, že se vyplatí masové nasazení v rámci standardní výbavy. Už vidím ty špinavé ruce řemeslníků, jak nadšeně nastavují klimu přes displej.Tohle není na ubírání bodů v testech, ale taková auta by neměla být homologována.Nevím, komu vadil klasický kruhový ovladač světel? Jednoduchý, funkční a zabral i méně místa, než tenhle panýlek.
Klasicky kruhovy ovladac vadil, tem kdo skrtaji naklady, aby se pak vrazili do elektrickych aut. Ze stejneho duvodu nejsou klasicka tlacitka a klasicke analogove pristrojovky. Proste setri se, kde to jde.
Můj Fauvé?Ano?Je mi zima.Teplot byla zvýšena.Můj Fauvé?Ano?Svítí na mě.Panorama byla zastíněna.;-)
No, když nemáš babu, tak si alespoň s někým pokecáš. :-D
Vše je podřízeno úsporám.1. Šetří se palivo optimalizací tvaru z hlediska aerodynamiky. Co nejhladší tvary, nic nevyčuhuje, co nejvíce skloněné čelní sklo. V rámci současného trendu u VW (viz. Octa).2. Šetří se na výrobních nákladech. I tady jsou vidět jednoduchá řešení, viz vedení zadních dveří. Opačně si můžeme odvodit, co už zlevnilo, když se to začalo masově využívat. Vedle LED světel i digitální přístrojové štíty a ovládání skrz dotykový displej je taky lacinější než přes klasické spínače a přepínače.
Slavte a tři dny se radujte... a pak si jděte pro Berlingo.Sláva, umí paletu na šířku... a dvě za sebe... to umí PSA už roky. A ten příšerný design interiéru, to se tedy opravdu nepovedlo. Je to jak osmdesátkové sci-fi vize, které zastaraly už v okamžiku uvedení. Plně dotekové ovládání z Golfu pak je naprosto nejhorší varianta.
Ty jsi fakt dokonalý kašpar. :-D
Je smutné, když ti pravda je jen k pobavení. Ale v ČR nic lepšího nečekám, do skutečně rozumné země to tu doroste tak za padesát let.
Pokud se v ČR budou i nadále vyskytovat tupani s názory a jednáním jako máš ty, tak to tu do rozumné země nedoroste nikdy.
Až lidi jako já odejdou, pak to můžete rovnou zavřít...
Pokud se nejedná o tvé milované Francouze, tak se vlastně hloupě navážíš do každé automobilky. To bylo obsahem mého včerejšího dotazu, jaký máš mozek.
Ale nelži, Mirečku.
To je fakt. Taková psina se už opakovat nebude. :-(
Zadrz priteli s tim Berlingem ...a pojd se mnou;-) https://www.youtube.com/watch...
Nuda... co tam máš k věci?
Ja jsem srovnatelnym zpusobem prisel k tomu svemu... Ty ke Grandtouru ne?
Souvislosti?
Nemam. Jen, ze jsi chtel abychom slavili a radovali se tak kratkou dobu:-(
Nesmírná / Vesmírná krása, hlavně v té verzi s šedým plastem na nárazníku, jako měla Fabča Junior - tyto verze budeme potkávat nejčastěji, myslím že tím díru do světa neudělají. Za mě tedy nic moc.
Das ist ein fantastisches Auto:-D To zase bude problémů....:-O
pěkné jak mpolan..:-D
Zase kecáš.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.