Volkswagen Caddy již oficiálně: Na digitálního dělníka si musíte zvyknout

Haftan  |  21. 02. 2020 09:38

Nesmírná / Vesmírná krása, hlavně v té verzi s šedým plastem na nárazníku, jako měla Fabča Junior - tyto verze budeme potkávat nejčastěji, myslím že tím díru do světa neudělají. Za mě tedy nic moc.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  21. 02. 2020 11:36

pěkné jak mpolan..

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  21. 02. 2020 12:22

Zase kecáš.

Odpovědět  |   | 
IOl  |  21. 02. 2020 17:42

Das ist ein fantastisches Auto To zase bude problémů....

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 02. 2020 09:57

Slavte a tři dny se radujte... a pak si jděte pro Berlingo.
Sláva, umí paletu na šířku... a dvě za sebe... to umí PSA už roky. A ten příšerný design interiéru, to se tedy opravdu nepovedlo. Je to jak osmdesátkové sci-fi vize, které zastaraly už v okamžiku uvedení. Plně dotekové ovládání z Golfu pak je naprosto nejhorší varianta.

Odpovědět  |   | 
WRC R2 TwinCharger  |  21. 02. 2020 10:06

Zadrz priteli s tim Berlingem ...a pojd se mnou

https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 02. 2020 11:10

Nuda... co tam máš k věci?

Odpovědět  |   | 
WRC R2 TwinCharger  |  21. 02. 2020 11:21

Ja jsem srovnatelnym zpusobem prisel k tomu svemu... Ty ke Grandtouru ne?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 02. 2020 12:20

Souvislosti?

Odpovědět  |   | 
WRC R2 TwinCharger  |  21. 02. 2020 12:28

Nemam. Jen, ze jsi chtel abychom slavili a radovali se tak kratkou dobu

Odpovědět  |   | 
.  |  21. 02. 2020 10:18

Ty jsi fakt dokonalý kašpar.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 02. 2020 11:11

Je smutné, když ti pravda je jen k pobavení. Ale v ČR nic lepšího nečekám, do skutečně rozumné země to tu doroste tak za padesát let.

Odpovědět  |   | 
Chemnitz  |  21. 02. 2020 12:03

Pokud se v ČR budou i nadále vyskytovat tupani s názory a jednáním jako máš ty, tak to tu do rozumné země nedoroste nikdy.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 02. 2020 12:19

Až lidi jako já odejdou, pak to můžete rovnou zavřít...

Odpovědět  |   | 
.  |  21. 02. 2020 12:26

To je fakt. Taková psina se už opakovat nebude.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  21. 02. 2020 12:54

Pokud se nejedná o tvé milované Francouze, tak se vlastně hloupě navážíš do každé automobilky. To bylo obsahem mého včerejšího dotazu, jaký máš mozek.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 02. 2020 14:54

Ale nelži, Mirečku.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  21. 02. 2020 10:21

Vše je podřízeno úsporám.
1. Šetří se palivo optimalizací tvaru z hlediska aerodynamiky. Co nejhladší tvary, nic nevyčuhuje, co nejvíce skloněné čelní sklo. V rámci současného trendu u VW (viz. Octa).
2. Šetří se na výrobních nákladech. I tady jsou vidět jednoduchá řešení, viz vedení zadních dveří. Opačně si můžeme odvodit, co už zlevnilo, když se to začalo masově využívat. Vedle LED světel i digitální přístrojové štíty a ovládání skrz dotykový displej je taky lacinější než přes klasické spínače a přepínače.

Odpovědět  |   | 
Digi_Figi  |  21. 02. 2020 10:26

Jé, to super. Všechno jen dotykové ovládání a už žádné archaické budíky a ovladače. Ohromný krok kupředu. Řidiči rozvážek si to auto hned na tuty zamilují a konkurence si ani neuprdne.

Volkswagen si nechal zpracovat ohromný průzkum mezi uživateli užitkových aut a z toho vyplynulo, že 99% uživatelů touží po tom, aby si klimatizaci mohli nastavovat přes displej a museli předtím stisknout dotykovou plošku a že když jim tohle VW nenabídne, koupí si jiné auto.

A teď vážně. Umíte si (aspoň zhruba) představit, jak ohromné úspory to musí být, když
už i Caddy dostal tenhle koncept ovládání a digitální přístrojový štít? Viděli jste někdy tzv. kombi-instrument (klasické "moderní budíky), jak je to složitá věc a že vlastně vůbec nejsou analogové? A to ještě kolik bylo variant - podle motorizací - škála otáčkoměru, tacho v km/h nebo mp/h, MFA až ve třech provedeních (základ, lepší a barevný) ... to už bylo něco verzí. No a teď? Mají jednu hardwarovou verzi displeje a všechno ostatní je jen záležitost SW.

U všech MQB Evo aut odpadl panel ovládání klimatizace. To je další značná úspora.

Ale prý to tak zákazníci prostě chtějí...

Odpovědět  |   | 
.  |  21. 02. 2020 10:35

Budíky beru, proč ne. Já už např. ručičkový rychloměr nepoužívám. Mám přepnuto na digitál, je to přehlednější. Ale to ovládání klimy a pod., za to bych bral v testech body. Je to prostě nebezpečný. Není nad kolečko. Sáhnu i poslepu, nemusím se na něj dívat, jeden zoubek je půl stupně, jednoduché a bezpečné.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  21. 02. 2020 10:39

Můj Fauvé?
Ano?
Je mi zima.
Teplot byla zvýšena.
Můj Fauvé?
Ano?
Svítí na mě.
Panorama byla zastíněna.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  21. 02. 2020 11:36

No, když nemáš babu, tak si alespoň s někým pokecáš.

Odpovědět  |   | 
Digi_Figi  |  21. 02. 2020 10:46

A proč jo povinně?. Ať jsou pro ty, co chtějí, ale je nás ještě dost, co se nechceme všude jen koukat na displeje.
Ale o to tady nejde. Jak napsal i fik123, je na tom krásně vidět, které technologie jsou dnes tak levné, že se vyplatí masové nasazení v rámci standardní výbavy.
Už vidím ty špinavé ruce řemeslníků, jak nadšeně nastavují klimu přes displej.
Tohle není na ubírání bodů v testech, ale taková auta by neměla být homologována.
Nevím, komu vadil klasický kruhový ovladač světel? Jednoduchý, funkční a zabral i méně místa, než tenhle panýlek.

Odpovědět  |   | 
kecal2  |  21. 02. 2020 12:16

Klasicky kruhovy ovladac vadil, tem kdo skrtaji naklady, aby se pak vrazili do elektrickych aut. Ze stejneho duvodu nejsou klasicka tlacitka a klasicke analogove pristrojovky. Proste setri se, kde to jde.

Odpovědět  |   | 
Klaudius  |  23. 02. 2020 13:31

A zas tie debilné vyklápacie stolíky pre deti vzadu. Prečo sakra sa sklápajú smerom dole? Schválne, daj dozadu autosedačku, alebo si sadni a skús vyklopiť alebo sklopiť stolík. Pritom sú operadlá predných sedadiel dlhé a stolíky sa mohli vyklápať hore. Je to podstatne logickejšie ako kvôli manipulácii, tak aj z pohľadu konštrukcie a nosnosti stolíka.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

dnes | Jan Mička | 40 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 145 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem měsíce. Nikdo mu ale nevěnoval pozornost

Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem m…

Při oficiálních prezentacích vozů je dobré všímat si detailů. Naposledy se to osvědčilo při premiéře Škody Octavia RS iV – poprvé jste totiž mohli vidět připravované elektrické SUV Enyaq iV.

6.  3.  2020 | | 41 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A
Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustrace ale naznačují stylovější design

Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustr…

Nové generace Dacie Sandero bychom se měli dočkat ještě letos a klasicky se tedy objevují neoficiální ilustrace, jak by mohl cenově dostupný hatchback vypadat.

26.  3.  2020 | | 13 N/A