Take myslim, ze je to povedene auto co se tyce designu. Jak jezdi ale nevim, to ale dneska kupce skoro nezajima :). Moc jich na cestach ale nepotkavam. Holt u nas, jak to asi neni nemecke, tak to lidi nechteji :(. Ikdyz Renaultu uskodili asi ty "male objemy" motoru. Nedavno to "dohnali", ale asi pozde.
No... u nás je myšleno v ČR? Protože když se kouknu na prodeje v Evropě, tak Talisman se v celé Evropě prodává bídně, vůbec nemůže konkurovat Němcům a i Mazda 6 se prodává lépe. A prodeje klesají z nějakých 34 tisíc v 2016 až na cca. 16 tis. v 2019.http://carsalesbase.com/european-sales-2019-midsi... ... http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/r... ...
Vždyť pořád končí na 1.8 TCE 225 koní, s tím si třeba vedle Pašíka s jeho motory ani neškrtnou.
Na druhou stranu, ono těch modelů s výkony nad cca 200 koní se tolik taky neprodá. Stále převažuje takový ten "střed" 110-150 kW.
1. Jednak to dělá image modelu bez ohledu na to, kolik se jich prodá.2. Druhak zrovna u nás se jich prodá dost, často je to alternativa k prémii v holobytu pro některý střední management.3. Tretjak, Talismanu toho chybí vedle silných motorů samozřejmě daleko víc, čtyřkolka, zvednutá verze, víceprvek, PHEV, místo na zadních sedačkách a dalo by se dlouho pokračovat různými blbinkami.
Takhle to má vypadat, čistý a elegantní design, tohle se fakt povedlo. Fotka č. 13 - naprosto topový střednětřídní zadek.
V realu Talisman tak cool nevypada. Hodne dela vybava, i Skodovky v plne polni a na spravnych kolech vypadaj kolikrat zajimave.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.