Ostrý Peugeot 508 se ukazuje v sériové verzi. Hybridní tryskáč přiletí do Ženevy

Loňský koncept se vrátí na místo činu v produkční formě. 400 koní si nejspíš ponechá.

Ostrá verze Peugeotu 508 se ukazuje v produkční verzi. Je to fešák. Francouzi tak skutečně postaví derivát PSE (Peugeot Sport Engineering) na vrchol potravního řetězce svých elegantních fastbacků. Poprvé jsme jej viděli na loňském autosalonu v Ženevě ještě jako koncept. Letos se vrátí jako produkční kousek.

TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Nečekaný ostrý sedan má pohánět kombinace přeplňované šestnáctistovky s dvěma elektromotory. Společně mají produkovat výkon okolo 400 koní a roztáhnout auto na stovku za 4,3 sekundy. Jeden elektromotor se bude se „spalovákem“ starat o přední nápravu a druhý elektromotor o tu zadní.

TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Přesné rozhraní ještě není na 100 procent potvrzeno, nicméně k zásadním změnám by dojít nemělo. Po stránce vzhledu si produkční verze ponechává jinou strukturu přední masky a rozšířené prahy a nárazníky. Ukazuje také střízlivější kola, která dávají na odiv žluté brzdové třmeny.

Autosalon Ženeva 2020: Novinky, premiéry, vstupné a další důležité info na jednom místě!

Autosalon Ženeva 2020: Novinky, premiéry, vstupné a další důležité info na jednom místě!

Vnitřek zatím Peugeot neukazuje. Koncept byl vybavený příjemným mixem Alcantary a karbonového obložení. To by mohlo také zůstat. Co všechno implementoval Peugeot z konceptu na produkční verzi, se dozvíme již zkraje příštího týdne.

Galerie doplněna o fotografie konceptu.

Speciál: Autosalon Ženeva 2020

Autosalon v Ženevě je jednou z nejvýznamnějších událostí automobilového roku. Letos se měl konat již 90. ročník, výstava však byla tři dny před zahájením zrušena z důvodu rizika šíření koronaviru. Vyhlášení výsledků ankety evropské Auto roku 2020 (COTY) proběhlo podle plánu, avšak pouze formou živého přenosu.

Přehled očekávaných novinek
To nejlepší, co se mohlo v Ženevě představit

Místo: Ženeva, Švýcarsko
Adresa výstaviště: Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 57 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 147 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků