Ostrý Peugeot 508 se ukazuje v sériové verzi. Hybridní tryskáč přiletí do Ženevy

Loňský koncept se vrátí na místo činu v produkční formě. 400 koní si nejspíš ponechá.

Ostrá verze Peugeotu 508 se ukazuje v produkční verzi. Je to fešák. Francouzi tak skutečně postaví derivát PSE (Peugeot Sport Engineering) na vrchol potravního řetězce svých elegantních fastbacků. Poprvé jsme jej viděli na loňském autosalonu v Ženevě ještě jako koncept. Letos se vrátí jako produkční kousek.

TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Nečekaný ostrý sedan má pohánět kombinace přeplňované šestnáctistovky s dvěma elektromotory. Společně mají produkovat výkon okolo 400 koní a roztáhnout auto na stovku za 4,3 sekundy. Jeden elektromotor se bude se „spalovákem“ starat o přední nápravu a druhý elektromotor o tu zadní.

TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Přesné rozhraní ještě není na 100 procent potvrzeno, nicméně k zásadním změnám by dojít nemělo. Po stránce vzhledu si produkční verze ponechává jinou strukturu přední masky a rozšířené prahy a nárazníky. Ukazuje také střízlivější kola, která dávají na odiv žluté brzdové třmeny.

Autosalon Ženeva 2020: Novinky, premiéry, vstupné a další důležité info na jednom místě!

Autosalon Ženeva 2020: Novinky, premiéry, vstupné a další důležité info na jednom místě!

Vnitřek zatím Peugeot neukazuje. Koncept byl vybavený příjemným mixem Alcantary a karbonového obložení. To by mohlo také zůstat. Co všechno implementoval Peugeot z konceptu na produkční verzi, se dozvíme již zkraje příštího týdne.

Galerie doplněna o fotografie konceptu.

Speciál: Autosalon Ženeva 2020

Autosalon v Ženevě je jednou z nejvýznamnějších událostí automobilového roku. Letos se měl konat již 90. ročník, výstava však byla tři dny před zahájením zrušena z důvodu rizika šíření koronaviru. Vyhlášení výsledků ankety evropské Auto roku 2020 (COTY) proběhlo podle plánu, avšak pouze formou živého přenosu.

Přehled očekávaných novinek
To nejlepší, co se mohlo v Ženevě představit

Místo: Ženeva, Švýcarsko
Adresa výstaviště: Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

včera | Vladimír Kadera | 73 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků
TEST VW California Beach vs. levná vestavba: Těžká volba dnešního hipíka?

Obytné vozy Volkswagen T6.1

Užitkový Volkswagen slaví letos sedmdesátiny. Tentokrát jsme se podívali na zoubek dvěma obytným kouskům, kdy každý razí trochu jiný přístup.

11.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 15 příspěvků