Nový VW Touareg R oficiálně: Hybrid do zásuvky má 462 koní a brzy nahradí V8

Kalousek  |  25. 02. 2020 09:31

To zase dopadne blbě vždyť je to VW.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  25. 02. 2020 10:38

Kalousek zapojil ironii, že.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  25. 02. 2020 12:20

A čeká někdo něco jiného? možná pár zoufalců.

Odpovědět  |   | 
 |  25. 02. 2020 10:02

V8 TDI skoda toho motoru , musi jet a znit famozne. Dekuji EU a ekoteroristum ze ziju ve svobodne evrope.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  25. 02. 2020 10:23

Ono to hlavně bude více žrát, ale vykazuje se jen 2,5 litru. Eko podle EU 400 koní v Touaregu je ok, Octavia 1,6 TDI špatně.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  25. 02. 2020 12:10

Na dálnici při průměru 120 to zralo cca 8 podle PP.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  25. 02. 2020 14:03

V8TDI jistě. V6Hybrid ani omylem

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  25. 02. 2020 18:10

S hybridem 6-válec 3,5 litrů se při ustálené rychlosti 120 v pohodě dostanu na spotřebu 7-7,2. Pravda, je to sedan. Známý měl to samé v SUV (Lexus RX) a jezdil pod 8.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  25. 02. 2020 18:41

To se ale bavíme o vozidlech s podstatně horší dynamikou.... Navíc, moje osobní zkušenost říká, že realita Lexusu RX400h je značně jiná, než jak tvrdí zvěsti jejich údajných majitelů, zejména v případě, kdy vůz najede na dálnici a jede po ní hodně daleko.

Odpovědět  |   | 
Radek  |  26. 02. 2020 22:49

V8 benzin a 530 koni... dlouhé trasy 9 litru, zimě 10. Nechapu proč je 8 litru úspěch...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  27. 02. 2020 06:56

V jakem autě? Stejně těžkém se stejným čelním odporem a se stejnými ztrátami díky permanentnímu pohonu všech kol?
Výkon neberu moc v potaz, při tak soustředěné jízdě pouze na spotřebu stejně jedeš na jednotky procent.

Odpovědět  |   | 
Radek  |  27. 02. 2020 09:58

konkrétně M550i xDrive, chápu, že v SUV je to jiné.... ale chci tím jen říct, že pohledu spotřeby je hybrid v běžném provozu nezajímavý. Mám taky zkušenost, že RX má podstatně větší spotřebu než udávanou... v podstatně byl problém jej dostat dlouhodobě pod 10 litrů... a druhý příklad Landcruiser - benzín V6, jezdil dlouhodobě za 12-13 litrů... kde jsou tedy mechanické ztráty také pořádné...

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  27. 02. 2020 14:02

Souhlasím tak napůl. S RS6 Performance 445kW taky lze jet za 9. Ale není to řádná zábava. Normální jízda bez blbnutí je 11,5. A teď si to zdvihněte o 3/4metru, přidejte půl tuny a přidejte na Cx.

Odpovědět  |   | 
Lulda  |  25. 02. 2020 13:11

A myslíš, že je to opravdu kvůli EU a emisím? Dle mého bude problém spíš v tom, že prodeje asi nešly podle plánů. Málokdo si dneska koupí V8, ať už benzín či naftu. Ale souhlasim s tím, že ho škoda je. Z mýho pohledu to byl pěkně jezdící tank.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  25. 02. 2020 14:04

SQ7/SQ8 se prodávají velice dobře

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  25. 02. 2020 14:54

Asi když V8, tak už Audi. Ale gazik v benzínu nebude chtít nikdo

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  25. 02. 2020 18:42

Pokud ten gazik bude o půl mega levnější, než SQ, tak půjde na dračku.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  25. 02. 2020 18:57

Taky mají jiný motor, než Touareg V8. Chybí tam kompresor, který Audi má. Nic moc to sice neudělá v dynamice, ale lidi asi chtějí o něco vyšší výkony na papíře.

Odpovědět  |   | 
M!  |  26. 02. 2020 08:54

podle spritmonitoru to žere cca 11-13l, ale jsou tam zatím jenom 2. V8 žere 10-11l.
Takže výsledek je že to bude víc žere, míň jede a o půl tuny víc váží, a to se vyplatí!!

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  27. 02. 2020 06:58

Spritmonitor je totální blbost. U SQ7 je tam taky 11-13 a jsem po 100000 km na 8,5 a to včetně dynamických jizd. Naopak můj rekord při jízdě na spotřebu 5.2 a z Nemecka pak 200 na dálnici v CZ 130 s výsledkem 8.6... vše mám v blogu SQ7 na Autobahnu.

Odpovědět  |   | 
Akro  |  27. 02. 2020 13:50

Souhlas. SQ7 MTM 372kW/505HP, 50 000km, průměr 8,3.

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 02. 2020 10:45

To jsou paradoxy, vedle na prémii si hrající DS mastí navoněné prdy na platformě P508 a tady mainstreamová značka hází do placu šestiválec, klasický pohon 4x4, pérování na vzduchu a tisíc dalších prémiových řešeních.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  25. 02. 2020 18:12

DS bude pořád jenom drahý Citroën. Taky se moc neprodává, ve srovnání s ostatní prémii, ani v Evropě a ani v Číně, kde by to měl mít lehčí.

Odpovědět  |   | 
Ivan Leixner  |  25. 02. 2020 16:54

Do zasuvky, ze je vsude asi mame? Moc to stejne s tema hybridama nechapu. Takze me to ani nelaka. Nejlepsi je klasicka R6 atmo, po meste benzin a na dalnici nafta. Tohle je tak pro ruzove kosile jejichz zeny maji rty na kacera a travi vikendy v nakupnim centru. Kde pored kupuji neco, co defakto ani nepotrebuji. Hybrid, a co to znamena? Jak se o to starat? Kde shanet nabijecky? Vim jak bezna startovaci baterie po 12 letech odejde. Co se bude delat tady s tou? Budou v nabidce od OEM at si to muzem doma prehodit? Jak si bude auto radit a vubec, bezte s hybridama nekam. Prijde doba, kdy budeme zase chodit pesky. Hybrid jo jasne.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  25. 02. 2020 18:55

V principu se u PHEV obejdete bez nabíječky. Hybridní efekt tkví v tom, že část kinetické energie nemaříte v brzdách, ale ukládáte do baterie a znovu ji využijete při zrychlení. Plugin bonus je v tom, že si baterky můžete přednabít a tak hybridní efekt vylepšit o levnou elektřinu ze zásuvky. Není to ale podmínkou. Nakonec právě lexus s miniakumulátorkem kapacitně stejným, jaký dostanete k elektrokolu dokazuje, že to ve městě a na okreskách celkem i funguje. Na dálnici samozřejmě ne, byť se lexusfans občas snaží tvrdit opak.
Kde shánět nabíječky, to není problém. Doma má zásuvku každý, na ulicích ve vyspělé cizině jich je více než dost a u nás to už celkem také jde. Momentální a dočasný problém je spíš zlatá horečka jejich provozovatelů, kteří na elektřinu napálili šílené marže. Což je otázka konkurence, která se zvyšuje.
A mezi námi, v autě máte olověný akumulátor, na ten hybridy ani elektroauta nejezdí. Přechodně se používá Li-Ion, který při správné konfiguraci a bez hlubokého vybití vydrží léta. Nakonec i tesla, což je jinak vozítko prachbídné kvality, dokazuje, že v životnosti akku problém není, najezdí to bez zjevného poklesu kapacity statisíce km. Na spadnutí jsou o galaxii lepší akumulátory, křemíkové, Fe-S, grafen,....které Li-Ion v řádu jednotek roků doplní a do deseti let nahradí. Plus navíc pro dlouhé trasy fuel-cell.

Odpovědět  |   | 
ovec  |  25. 02. 2020 20:32

není nad to vyrobit elektromobil co bude v reálu žrát 13-15 a na výrobu baterií se budou těžit kovy plavením zeminy v kyselině a ty se budou měnit co 3 nebo 4 roky za čtvrtinu ceny auta...ekofašismus

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  25. 02. 2020 21:25

Ale to je blbost, co 3 až 4 roky se rozhodně měnit nebudou, pokud majitel vozu není idiot a nezničí je dlouhodobým vybitím. Spíš je otázka, jakou cenu bude mít auto po 8 letech, kdy skončí záruka na baterii z výroby.
Apropos, ani lithium ani železo ani síra se netěží plavením zeminy v kyselině. Jeden ze způsobů zpracování rudy sice je s použitím kyseliny sírové, ale při teplotě přesahující 1100°C, což v přírodě neuděláte, takže klid. A ještě víc klidu přidá daleko efektivnější vápencová metoda, vyžadující pouhý vápenec a nižší teplotu.

Odpovědět  |   | 
ovec  |  25. 02. 2020 22:44

tak se podívejte na místa kde se těží v číně kanadě lithium... nikdy byste si do elektroauta nesedl, bída, utrpení lidí a totálně zničené stovky kilometrů mrtvé krajiny- odpařovací jezera, čerpání mořské vody do vnitrozemí, draselná úložiště, šílená spotřeba kyseliny sírové...a my tu jak blbci budeme řešit jestli auto nesmrdí. co 4 roky se baterie měnit nejspíš budou...kolega jí měnil v tesle p85 po 4 letech protože měl dojezd reálný 160km. auto totiž budeš každý den vybíjet třeba do 10% kapacity.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  26. 02. 2020 00:06

Lithium se zatím považuje (zcela zbytečně) za strategickou surovinu. Proto ho Čína těží (blbě) sama. V jižní Americe ho lze těžit lopatou, v oblasti Cínovce bude těžba také efektivní, jenže to budeme muset překonat absurdní českou byrokracii a vyčuranost. Lithium lze těžit i z mořské vody. Jinak řečeno, problém vůbec není Lithium. Problém je kobalt a ten je především v Kongu.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  25. 02. 2020 22:00

Marně přemýšlím, jak hloupý musí být člověk, aby napsal tak nepravdivý a lživý příspěvek do diskuse...

Odpovědět  |   | 
jojo  |  25. 02. 2020 22:49

a jak hloupý musí být člověk co žere marketing ekodementů kteří se pouze snaží vytáhnout peníze z těch co na to mají pod eko záminkou a neřeší exhalace lodí ani tisíce tun odpadů které asiaté a afričané sypou do řek a my evropané jsme jim jen blbci k smíchu...
stačí zajít k plicnímu lékaři a zeptat se jak populaci prospěly DPF filtry

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  26. 02. 2020 00:10

Exhalace lodí se řeší, jen to není tak snadné, jako zamordovat evropský autoprůmysl.
Drtivá většina plicních lékařů neví nic o tom, jak prospěly nebo neprospěly populaci DPF filtry.
A ano, máte naprostou pravdu, Asie, Afrika a jih Ameriky zasírají planetu ne tisíci, ale miliony tun bordelu a evropskou hysterii vůbec neřeší.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

dnes | Vladimír Kadera | 3 příspěvky
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 195 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 40 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro