Nový VW Touareg R oficiálně: Hybrid do zásuvky má 462 koní a brzy nahradí V8

Kalousek  |  25. 02. 2020 09:31

To zase dopadne blbě vždyť je to VW.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  25. 02. 2020 10:38

Kalousek zapojil ironii, že.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  25. 02. 2020 12:20

A čeká někdo něco jiného? možná pár zoufalců.

Odpovědět  |   | 
 |  25. 02. 2020 10:02

V8 TDI skoda toho motoru , musi jet a znit famozne. Dekuji EU a ekoteroristum ze ziju ve svobodne evrope.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  25. 02. 2020 10:23

Ono to hlavně bude více žrát, ale vykazuje se jen 2,5 litru. Eko podle EU 400 koní v Touaregu je ok, Octavia 1,6 TDI špatně.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  25. 02. 2020 12:10

Na dálnici při průměru 120 to zralo cca 8 podle PP.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  25. 02. 2020 14:03

V8TDI jistě. V6Hybrid ani omylem

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  25. 02. 2020 18:10

S hybridem 6-válec 3,5 litrů se při ustálené rychlosti 120 v pohodě dostanu na spotřebu 7-7,2. Pravda, je to sedan. Známý měl to samé v SUV (Lexus RX) a jezdil pod 8.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  25. 02. 2020 18:41

To se ale bavíme o vozidlech s podstatně horší dynamikou.... Navíc, moje osobní zkušenost říká, že realita Lexusu RX400h je značně jiná, než jak tvrdí zvěsti jejich údajných majitelů, zejména v případě, kdy vůz najede na dálnici a jede po ní hodně daleko.

Odpovědět  |   | 
Radek  |  26. 02. 2020 22:49

V8 benzin a 530 koni... dlouhé trasy 9 litru, zimě 10. Nechapu proč je 8 litru úspěch...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  27. 02. 2020 06:56

V jakem autě? Stejně těžkém se stejným čelním odporem a se stejnými ztrátami díky permanentnímu pohonu všech kol?
Výkon neberu moc v potaz, při tak soustředěné jízdě pouze na spotřebu stejně jedeš na jednotky procent.

Odpovědět  |   | 
Radek  |  27. 02. 2020 09:58

konkrétně M550i xDrive, chápu, že v SUV je to jiné.... ale chci tím jen říct, že pohledu spotřeby je hybrid v běžném provozu nezajímavý. Mám taky zkušenost, že RX má podstatně větší spotřebu než udávanou... v podstatně byl problém jej dostat dlouhodobě pod 10 litrů... a druhý příklad Landcruiser - benzín V6, jezdil dlouhodobě za 12-13 litrů... kde jsou tedy mechanické ztráty také pořádné...

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  27. 02. 2020 14:02

Souhlasím tak napůl. S RS6 Performance 445kW taky lze jet za 9. Ale není to řádná zábava. Normální jízda bez blbnutí je 11,5. A teď si to zdvihněte o 3/4metru, přidejte půl tuny a přidejte na Cx.

Odpovědět  |   | 
Lulda  |  25. 02. 2020 13:11

A myslíš, že je to opravdu kvůli EU a emisím? Dle mého bude problém spíš v tom, že prodeje asi nešly podle plánů. Málokdo si dneska koupí V8, ať už benzín či naftu. Ale souhlasim s tím, že ho škoda je. Z mýho pohledu to byl pěkně jezdící tank.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  25. 02. 2020 14:04

SQ7/SQ8 se prodávají velice dobře

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  25. 02. 2020 14:54

Asi když V8, tak už Audi. Ale gazik v benzínu nebude chtít nikdo

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  25. 02. 2020 18:42

Pokud ten gazik bude o půl mega levnější, než SQ, tak půjde na dračku.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  25. 02. 2020 18:57

Taky mají jiný motor, než Touareg V8. Chybí tam kompresor, který Audi má. Nic moc to sice neudělá v dynamice, ale lidi asi chtějí o něco vyšší výkony na papíře.

Odpovědět  |   | 
M!  |  26. 02. 2020 08:54

podle spritmonitoru to žere cca 11-13l, ale jsou tam zatím jenom 2. V8 žere 10-11l.
Takže výsledek je že to bude víc žere, míň jede a o půl tuny víc váží, a to se vyplatí!!

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  27. 02. 2020 06:58

Spritmonitor je totální blbost. U SQ7 je tam taky 11-13 a jsem po 100000 km na 8,5 a to včetně dynamických jizd. Naopak můj rekord při jízdě na spotřebu 5.2 a z Nemecka pak 200 na dálnici v CZ 130 s výsledkem 8.6... vše mám v blogu SQ7 na Autobahnu.

Odpovědět  |   | 
Akro  |  27. 02. 2020 13:50

Souhlas. SQ7 MTM 372kW/505HP, 50 000km, průměr 8,3.

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 02. 2020 10:45

To jsou paradoxy, vedle na prémii si hrající DS mastí navoněné prdy na platformě P508 a tady mainstreamová značka hází do placu šestiválec, klasický pohon 4x4, pérování na vzduchu a tisíc dalších prémiových řešeních.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  25. 02. 2020 18:12

DS bude pořád jenom drahý Citroën. Taky se moc neprodává, ve srovnání s ostatní prémii, ani v Evropě a ani v Číně, kde by to měl mít lehčí.

Odpovědět  |   | 
Ivan Leixner  |  25. 02. 2020 16:54

Do zasuvky, ze je vsude asi mame? Moc to stejne s tema hybridama nechapu. Takze me to ani nelaka. Nejlepsi je klasicka R6 atmo, po meste benzin a na dalnici nafta. Tohle je tak pro ruzove kosile jejichz zeny maji rty na kacera a travi vikendy v nakupnim centru. Kde pored kupuji neco, co defakto ani nepotrebuji. Hybrid, a co to znamena? Jak se o to starat? Kde shanet nabijecky? Vim jak bezna startovaci baterie po 12 letech odejde. Co se bude delat tady s tou? Budou v nabidce od OEM at si to muzem doma prehodit? Jak si bude auto radit a vubec, bezte s hybridama nekam. Prijde doba, kdy budeme zase chodit pesky. Hybrid jo jasne.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  25. 02. 2020 18:55

V principu se u PHEV obejdete bez nabíječky. Hybridní efekt tkví v tom, že část kinetické energie nemaříte v brzdách, ale ukládáte do baterie a znovu ji využijete při zrychlení. Plugin bonus je v tom, že si baterky můžete přednabít a tak hybridní efekt vylepšit o levnou elektřinu ze zásuvky. Není to ale podmínkou. Nakonec právě lexus s miniakumulátorkem kapacitně stejným, jaký dostanete k elektrokolu dokazuje, že to ve městě a na okreskách celkem i funguje. Na dálnici samozřejmě ne, byť se lexusfans občas snaží tvrdit opak.
Kde shánět nabíječky, to není problém. Doma má zásuvku každý, na ulicích ve vyspělé cizině jich je více než dost a u nás to už celkem také jde. Momentální a dočasný problém je spíš zlatá horečka jejich provozovatelů, kteří na elektřinu napálili šílené marže. Což je otázka konkurence, která se zvyšuje.
A mezi námi, v autě máte olověný akumulátor, na ten hybridy ani elektroauta nejezdí. Přechodně se používá Li-Ion, který při správné konfiguraci a bez hlubokého vybití vydrží léta. Nakonec i tesla, což je jinak vozítko prachbídné kvality, dokazuje, že v životnosti akku problém není, najezdí to bez zjevného poklesu kapacity statisíce km. Na spadnutí jsou o galaxii lepší akumulátory, křemíkové, Fe-S, grafen,....které Li-Ion v řádu jednotek roků doplní a do deseti let nahradí. Plus navíc pro dlouhé trasy fuel-cell.

Odpovědět  |   | 
ovec  |  25. 02. 2020 20:32

není nad to vyrobit elektromobil co bude v reálu žrát 13-15 a na výrobu baterií se budou těžit kovy plavením zeminy v kyselině a ty se budou měnit co 3 nebo 4 roky za čtvrtinu ceny auta...ekofašismus

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  25. 02. 2020 21:25

Ale to je blbost, co 3 až 4 roky se rozhodně měnit nebudou, pokud majitel vozu není idiot a nezničí je dlouhodobým vybitím. Spíš je otázka, jakou cenu bude mít auto po 8 letech, kdy skončí záruka na baterii z výroby.
Apropos, ani lithium ani železo ani síra se netěží plavením zeminy v kyselině. Jeden ze způsobů zpracování rudy sice je s použitím kyseliny sírové, ale při teplotě přesahující 1100°C, což v přírodě neuděláte, takže klid. A ještě víc klidu přidá daleko efektivnější vápencová metoda, vyžadující pouhý vápenec a nižší teplotu.

Odpovědět  |   | 
ovec  |  25. 02. 2020 22:44

tak se podívejte na místa kde se těží v číně kanadě lithium... nikdy byste si do elektroauta nesedl, bída, utrpení lidí a totálně zničené stovky kilometrů mrtvé krajiny- odpařovací jezera, čerpání mořské vody do vnitrozemí, draselná úložiště, šílená spotřeba kyseliny sírové...a my tu jak blbci budeme řešit jestli auto nesmrdí. co 4 roky se baterie měnit nejspíš budou...kolega jí měnil v tesle p85 po 4 letech protože měl dojezd reálný 160km. auto totiž budeš každý den vybíjet třeba do 10% kapacity.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  26. 02. 2020 00:06

Lithium se zatím považuje (zcela zbytečně) za strategickou surovinu. Proto ho Čína těží (blbě) sama. V jižní Americe ho lze těžit lopatou, v oblasti Cínovce bude těžba také efektivní, jenže to budeme muset překonat absurdní českou byrokracii a vyčuranost. Lithium lze těžit i z mořské vody. Jinak řečeno, problém vůbec není Lithium. Problém je kobalt a ten je především v Kongu.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  25. 02. 2020 22:00

Marně přemýšlím, jak hloupý musí být člověk, aby napsal tak nepravdivý a lživý příspěvek do diskuse...

Odpovědět  |   | 
jojo  |  25. 02. 2020 22:49

a jak hloupý musí být člověk co žere marketing ekodementů kteří se pouze snaží vytáhnout peníze z těch co na to mají pod eko záminkou a neřeší exhalace lodí ani tisíce tun odpadů které asiaté a afričané sypou do řek a my evropané jsme jim jen blbci k smíchu...
stačí zajít k plicnímu lékaři a zeptat se jak populaci prospěly DPF filtry

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  26. 02. 2020 00:10

Exhalace lodí se řeší, jen to není tak snadné, jako zamordovat evropský autoprůmysl.
Drtivá většina plicních lékařů neví nic o tom, jak prospěly nebo neprospěly populaci DPF filtry.
A ano, máte naprostou pravdu, Asie, Afrika a jih Ameriky zasírají planetu ne tisíci, ale miliony tun bordelu a evropskou hysterii vůbec neřeší.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 111 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 24 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V závodě srazila pilota a praskaly kosti

Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V…

Ačkoliv měla především zachraňovat, Tatra 623 je do historie zapsána možná nejznáměji jako speciál paradoxně způsobující bolest.

1.  3.  2020 | | 35 N/A
Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem měsíce. Nikdo mu ale nevěnoval pozornost

Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem m…

Při oficiálních prezentacích vozů je dobré všímat si detailů. Naposledy se to osvědčilo při premiéře Škody Octavia RS iV – poprvé jste totiž mohli vidět připravované elektrické SUV Enyaq iV.

6.  3.  2020 | | 41 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A