Nový Hyundai i20 oficiálně: Prostornější interiér kombinuje s hybridní technikou

WRC R2 Twincharger  |  19. 02. 2020 09:23

Ze predu a boku by to slo ..ale pak ten zmrseny zadek... no nic. Hybrid nehybrid, jsem velice zvedav jak moc se bude prodavat.

Odpovědět  |   | 
PetrS  |  19. 02. 2020 09:36

A jeje, zacina propagace Lady Samary se zaoblenymi rohy. Vypada to jak spodni pradlo nejake bezdomovkyne. Myslim stara babka, ne mlada fetacka. I kdyz to je podobne no. Tez to ma takovy retro plachta dizajn. Za me NE.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  19. 02. 2020 09:51

Tady zas bude nablito. Njn, Hovní neštěstí potěší. Mi se včera líbilo, jak na to chtěli napsat TOI-TOI.

Odpovědět  |   | 
Lukasz  |  19. 02. 2020 23:02

Design bych možná i přežil, ale co jsem slyšel ve svém okolí na i30, tak bych se křivého a křiváckého háčka vyvaroval.

Odpovědět  |   | 
Haftan  |  19. 02. 2020 09:41

Mě to připomíná Yaris, nějak tomu neumím přijít na chuť - třeba takové Kia Rio na mě působí více "Evropsky"...

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  19. 02. 2020 10:12

Zvenku to není zas až tak hnusný, jak by se na tradice značky slušelo. Ten nakreslený interiér je ale dosti odrazující.

Odpovědět  |   | 
kari  |  19. 02. 2020 10:39

Každé zboží má svého kupce. Tady se dost lidí shoduje, že záď je mírně řečeno podivná. Ale to je asi nic proti ničemu. O prodeji bude stejně z větší části rozhodovat cena. Pokud to bude "nadstřelené" tak nemohou čekat rekordní prodeje. Pokud bude cena konkurenci podobná, budou rozhodovat preference zákazníků, které stejně v ČR vždy budou tíhnout k domácí značce a pokud bude cena znatelně nižší, prodeje budou o to lepší. Ale můj názor je, že cena bude cca srovnatelná s konkurencí.

Odpovědět  |   | 
sorpressa  |  19. 02. 2020 10:59

Presne tak. Podľa mňa je design v pohode... tie svetlá mi pripomínajú vpredu trochu medvedík A, bočná línia neviem a zadok je originálny, nemuseli si okopčiť Tipo ako niekto Predávať sa určite bude, pretože cenu H nenastaví vysoko a oproti fabii bude mať jednu veľkú výhodu - osvedčený nepriamovstrekový agregát 1,2 bez filtra a turba vyhovujúci defenzívnym vodičom. Neviem prečo väčšina toto auto odcudzuje a ešte ani na predajni nie je

Odpovědět  |   | 
MDA  |  19. 02. 2020 11:44

Hyundai už dávno nevychází proti "domácí značce" výhodně, a to nejen provozními náklady, kde nikdy neexceloval, ale už pár let ani pořizovací cenou. Sice se podařilo podplatit celní správu a pár městských policií, že to nakoupili, ale po vzoruz omylu vyléčené PČR to nikdo z nich nehodlá opakovat. Takže řešení je buď dolů s cenou, nebo nové trhy, kde to ještě půjde prodávat.

Odpovědět  |   | 
kari  |  19. 02. 2020 12:26

To že Korejci se už cenově nepodbízí, nebo alespoň ne tolik je pravda.
Ale policie si zase tak moc vybírat nemůže. Pravda je, že co jsem se bavil s kamarády, co u policie jsou, tak z těch Tucsonů moc nadšení nebyli.
Ale pokud se zadá veřejná zakázka, se se zkrátka vybere to nejlevnější, co splňuje kriteria. A pokud tam Hyundai nahodila takové ceny, že si člověk říká, že to snad za to ani nejde vyrobit, tak samozřejmě vyhráli. Je to pro ně dobrá reklama.

Odpovědět  |   | 
MDA  |  19. 02. 2020 13:36

Mohl byste prosím napsat, kde v zákoně o veřejné zakázce je napsáno, že se vybírá to nejlevnější?

Odpovědět  |   | 
JaSo  |  19. 02. 2020 15:51

Kdo si koupi Hiundaje, na dosmrti kun.da je. Dekuju

Odpovědět  |   | 
Pedro  |  19. 02. 2020 18:55

Kdo má v garáži bavoráka má malýho ptáka

Odpovědět  |   | 
Libor  |  19. 02. 2020 20:22

Čtyři kroužky pro teploušky.

Odpovědět  |   | 
Jezdec  |  19. 02. 2020 21:36

To ses asi dlouho nedíval do ceníků, hyundai má velmi atraktivní ceny.

Odpovědět  |   | 
znovu přeobrácený Vóša  |  19. 02. 2020 11:06

fenomenální vůz!

Odpovědět  |   | 
MDA  |  19. 02. 2020 11:45

No to jednoznačně. Všichni touží po korejském tříválci s velmi drahým servisem.

Odpovědět  |   | 
2 Fabia R2 Twincharger  |  19. 02. 2020 11:45

A bude to poruchové jako Škodovka a nebo to bude i jezdit.

Odpovědět  |   | 
WRC R2 Twincharger  |  19. 02. 2020 12:01

Jeste jsi memu specialu nepogratuloval ke vcerejsimu prehlidkovemu triumfu na STK a emisich s vyznamenanim za dokonalost po 6ti letech provozu

Odpovědět  |   | 
kari  |  19. 02. 2020 12:31

Nechci ti kazit radost ze tvého auta, ten dvakrát přeplňovaný motor 1,4TSI jel celkem dobře. Ale tím to haslo. Dvojková Fabia RS bylo snad nejhorší RS co kdy Škoda vypustila a to říkám i ke vztahu první Fabie RS s dieselem a Kodiaqem s dieselem.
Přeji ti, at se ti pořád líbí a ať jsi pořád tak nadšený, ale možná by to chtělo ubrat na chvále.

Odpovědět  |   | 
WRC R2 Twincharger  |  19. 02. 2020 15:11

Dekuji za prani kari. Jedine co bych kdy sve CTHE eRdvojce vytkl je, ze jsem musel brzy kvuli ceskym silnicim a tvrdosti podvozku ty krasne sedmnactkove Gigara sundat a nahradit je trvale sesnactkama Skoda Dione ..ale sedi taky pekne

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  19. 02. 2020 13:06

Právě jsem si odskočil od lopaty a koukám, je to moc hezkej vůz. Počkám až tyhle kousky budou v bazaru, vemu výhodnou půjčku , koupím to a konečně vyvezu starou.

Odpovědět  |   | 
MDA  |  19. 02. 2020 13:37

pak již ovšem velmi starou....

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  19. 02. 2020 14:01

Není to sice úplně přesné, ale i tak Vám velice děkuji za originální námět.

Odpovědět  |   | 

já dělám u lopaty a tyhle auta se mě líbí, kupuji sice dražší, protože u lopaty si člověk vydělá i na bmw, tyhle dobrý auta nechte zdravotníkům a učitelům.

Odpovědět  |   | 
Mercedes  |  22. 02. 2020 22:36

No já bych si ho nekoupila, protože mě výkonově neoslnilo. Motory nic moc.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

dnes | Vladimír Kadera | 5 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 195 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 40 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro