Třetí generace Hyundaie i20 se oficiálně představuje ještě před výstavní premiérou na  autosalonu v Ženevě . Na hatchbacku využívá značka svůj nový designový jazyk Sensuous Sportiness. | Hyundai i20 Zdroj: Hyundai

Třetí generace Hyundaie i20 se oficiálně představuje ještě před výstavní premiérou na autosalonu v Ženevě. Na hatchbacku využívá značka svůj nový designový jazyk Sensuous Sportiness. | Hyundai i20 Zdroj: Hyundai

Příď vypadá mnohem agresivněji, vzadu jsou nejvýraznějšími prvky spojené svítilny, začerněná část víka kufru a dokonce i falešný difuzor. Celkově širší postoj i20 pak upřesňují samotné míry. | Hyundai i20 Zdroj: Hyundai

Příď vypadá mnohem agresivněji, vzadu jsou nejvýraznějšími prvky spojené svítilny, začerněná část víka kufru a dokonce i falešný difuzor. Celkově širší postoj i20 pak upřesňují samotné míry. | Hyundai i20 Zdroj: Hyundai

Hyundai totiž snížil úroveň střechy o 24 mm (1450 mm), na šířku přidal 30 mm (1750 mm) a auto je také delší o 5 mm (4040 mm) s prodlouženým rozvorem o 10 mm (2580 mm). | Hyundai i20 Zdroj: Hyundai

Hyundai totiž snížil úroveň střechy o 24 mm (1450 mm), na šířku přidal 30 mm (1750 mm) a auto je také delší o 5 mm (4040 mm) s prodlouženým rozvorem o 10 mm (2580 mm). | Hyundai i20 Zdroj: Hyundai

Nová i20 má tedy nabídnout více místa uvnitř, především pro pasažéry vzadu, nehledě na zvětšený objem kufru o 25 litrů na celkem 351 litrů. | Hyundai i20 Zdroj: Hyundai

Nová i20 má tedy nabídnout více místa uvnitř, především pro pasažéry vzadu, nehledě na zvětšený objem kufru o 25 litrů na celkem 351 litrů. | Hyundai i20 Zdroj: Hyundai

Fotky interiéru zatím Hyundai ke své tiskové zprávě nepřidal, vystačit si tak musíme se zveřejněnou ilustrací. Výrazným prvkem je mřížka výdechů klimatizace, která se rozprostírá takřka přes celou šířku palubní desky. | Hyundai i20 Zdroj: Hyundai

Fotky interiéru zatím Hyundai ke své tiskové zprávě nepřidal, vystačit si tak musíme se zveřejněnou ilustrací. Výrazným prvkem je mřížka výdechů klimatizace, která se rozprostírá takřka přes celou šířku palubní desky. | Hyundai i20 Zdroj: Hyundai

Před řidičem se objevuje 10,25palcový digitální štít, přičemž z kapličky přístrojů se tyčí do strany rovněž 10,25palcová obrazovka infotainmentu. Nový je také multifunkční volant a ve výbavě najdete i ambientní osvětlení interiéru. | Hyundai i20 Zdroj: Hyundai

Před řidičem se objevuje 10,25palcový digitální štít, přičemž z kapličky přístrojů se tyčí do strany rovněž 10,25palcová obrazovka infotainmentu. Nový je také multifunkční volant a ve výbavě najdete i ambientní osvětlení interiéru. | Hyundai i20 Zdroj: Hyundai

Na poslední vychytávky jako podporu bezdrátového rozhraní Apple CarPlay a Android Auto nebo přihrádku pro bezdrátové dobíjení telefonu se nezapomnělo. | Hyundai i20 Zdroj: Hyundai

Na poslední vychytávky jako podporu bezdrátového rozhraní Apple CarPlay a Android Auto nebo přihrádku pro bezdrátové dobíjení telefonu se nezapomnělo. | Hyundai i20 Zdroj: Hyundai

Dále se objevuje nová asistence ve formě inteligentního tempomatu využívajícího data z navigace, nechybí funkce udržování jízdy v pruhu, sledování mrtvého úhlu nebo sledování překážek okolo celého auta včetně autonomního brzdění. | Hyundai i20 Zdroj: Hyundai

Dále se objevuje nová asistence ve formě inteligentního tempomatu využívajícího data z navigace, nechybí funkce udržování jízdy v pruhu, sledování mrtvého úhlu nebo sledování překážek okolo celého auta včetně autonomního brzdění. | Hyundai i20 Zdroj: Hyundai

Základem pod kapotou nového Hyundaie i20 bude klasická čtyřválcová dvanáctistovka o výkonu 62 kW (84 koní) spojená s manuálním pětikvaltem. | Hyundai i20 Zdroj: Hyundai

Základem pod kapotou nového Hyundaie i20 bude klasická čtyřválcová dvanáctistovka o výkonu 62 kW (84 koní) spojená s manuálním pětikvaltem. | Hyundai i20 Zdroj: Hyundai

Více síly pak zajistí přeplňované litrové tříválce ve dvojici naladění – 74 kW (100 koní) nebo 88 kW (120 koní). U slabší verze máte na výběr, zda sáhnete po mild-hybridní verzi s 48V sítí nebo ne... | Hyundai i20 Zdroj: Hyundai

Více síly pak zajistí přeplňované litrové tříválce ve dvojici naladění – 74 kW (100 koní) nebo 88 kW (120 koní). U slabší verze máte na výběr, zda sáhnete po mild-hybridní verzi s 48V sítí nebo ne... | Hyundai i20 Zdroj: Hyundai

...výkonnější specifikace je pak výhradně mild-hybridní. U těchto motorů je na výběr z manuální šestistupňové nebo automatické sedmistupňové převodovky. Více v článku... | Hyundai i20 Zdroj: Hyundai

...výkonnější specifikace je pak výhradně mild-hybridní. U těchto motorů je na výběr z manuální šestistupňové nebo automatické sedmistupňové převodovky. Více v článku... | Hyundai i20 Zdroj: Hyundai

Příď vypadá mnohem agresivněji, vzadu jsou nejvýraznějšími prvky spojené svítilny, začerněná část víka kufru a dokonce i falešný difuzor. Celkově širší postoj i20 pak upřesňují samotné míry. | Hyundai i20 Zdroj: Hyundai
Hyundai totiž snížil úroveň střechy o 24 mm (1450 mm), na šířku přidal 30 mm (1750 mm) a auto je také delší o 5 mm (4040 mm) s prodlouženým rozvorem o 10 mm (2580 mm). | Hyundai i20 Zdroj: Hyundai
Nová i20 má tedy nabídnout více místa uvnitř, především pro pasažéry vzadu, nehledě na zvětšený objem kufru o 25 litrů na celkem 351 litrů. | Hyundai i20 Zdroj: Hyundai
Fotky interiéru zatím Hyundai ke své tiskové zprávě nepřidal, vystačit si tak musíme se zveřejněnou ilustrací. Výrazným prvkem je mřížka výdechů klimatizace, která se rozprostírá takřka přes celou šířku palubní desky. | Hyundai i20 Zdroj: Hyundai
11
Fotogalerie

Nový Hyundai i20 oficiálně: Prostornější interiér kombinuje s hybridní technikou

Hyundai již naplno prozrazuje detaily o nové generaci hatchbacku i20. Nepřekvapí, že do nabídky motorů se nastěhoval i mild-hybrid.

Třetí generace Hyundaie i20 se oficiálně představuje ještě před výstavní premiérou na autosalonu v Ženevě. Na hatchbacku využívá značka svůj nový designový jazyk Sensuous Sportiness. Příď vypadá mnohem agresivněji, vzadu jsou nejvýraznějšími prvky spojené svítilny, začerněná část víka kufru a dokonce i falešný difuzor. Celkově širší postoj i20 pak upřesňují samotné míry.

Hyundai totiž snížil úroveň střechy o 24 mm (1450 mm), na šířku přidal 30 mm (1750 mm) a auto je také delší o 5 mm (4040 mm) s prodlouženým rozvorem o 10 mm (2580 mm). Nová i20 má tedy nabídnout více místa uvnitř, především pro pasažéry vzadu, nehledě na zvětšený objem kufru o 25 litrů na celkem 351 litrů.

Fotky interiéru zatím Hyundai ke své tiskové zprávě nepřidal, vystačit si tak musíme se zveřejněnou ilustrací. Výrazným prvkem je mřížka výdechů klimatizace, která se rozprostírá takřka přes celou šířku palubní desky. Před řidičem se objevuje 10,25palcový digitální štít, přičemž z kapličky přístrojů se tyčí do strany rovněž 10,25palcová obrazovka infotainmentu. Nový je také multifunkční volant a ve výbavě najdete i ambientní osvětlení interiéru.

Na poslední vychytávky jako podporu bezdrátového rozhraní Apple CarPlay a Android Auto nebo přihrádku pro bezdrátové dobíjení telefonu se nezapomnělo. Dále se objevuje nová asistence ve formě inteligentního tempomatu využívajícího data z navigace, nechybí funkce udržování jízdy v pruhu, sledování mrtvého úhlu nebo sledování překážek okolo celého auta včetně autonomního brzdění.

Základem pod kapotou nového Hyundaie i20 bude klasická čtyřválcová dvanáctistovka o výkonu 62 kW (84 koní) spojená s manuálním pětikvaltem. Více síly pak zajistí přeplňované litrové tříválce ve dvojici naladění – 74 kW (100 koní) nebo 88 kW (120 koní). U slabší verze máte na výběr, zda sáhnete po mild-hybridní verzi s 48V sítí nebo ne, výkonnější specifikace je pak výhradně mild-hybridní. U těchto motorů je na výběr z manuální šestistupňové nebo automatické sedmistupňové převodovky.

Na podrobnější data o nabízených motorizacích včetně spotřeby paliva si budeme muset ještě počkat. Stejně tak ještě neznáme cenovky novinky. Více informací zřejmě Hyundai vypustí na autosalonu v Ženevě, kde bude nová i20 vystavena od 3. března. Produkce vozu bude probíhat v evropské továrně značky v tureckém İzmitu.

Speciál: Autosalon Ženeva 2020

Autosalon v Ženevě je jednou z nejvýznamnějších událostí automobilového roku. Letos se měl konat již 90. ročník, výstava však byla tři dny před zahájením zrušena z důvodu rizika šíření koronaviru. Vyhlášení výsledků ankety evropské Auto roku 2020 (COTY) proběhlo podle plánu, avšak pouze formou živého přenosu.

Přehled očekávaných novinek
To nejlepší, co se mohlo v Ženevě představit

Místo: Ženeva, Švýcarsko
Adresa výstaviště: Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex

Doporučujeme

Články odjinud