Návrat Isetty podruhé. Microlino 2.0 je elektrický retro prcek s nízkou cenou

Společnost zamýšlející oživit legendární Isettu vylepšuje svůj původní koncept.

Předprodukční Microlino předvedla společnost Micro už v roce 2018. Teď se myšlenka oživení malinkatého městského vozítka BMW Isetta pro moderní dobu rozjíždí do další etapy. Na autosalonu v Ženevě se tedy mělo ukázat nové Microlino 2.0, které ač nevypadá kdovíjak přepracovaně, je vlastně postaveno na zbrusu nové platformě.

Nová Škoda Octavia RS na nejnovějších fotkách a videu. Celá se ukáže v pondělí!

Nová Škoda Octavia RS na nejnovějších fotkách a videu. Celá se ukáže v pondělí!

Micro se rozhodlo svůj retro model postavit na novém základu, a tím vylepšit samotnou stabilitu díky širšímu rozchodu kol vzadu a taktéž zvýšit pevnost celého šasi. Karoserie působí více aerodynamicky, snižuje odpor vzduchu například i zapuštěným osvětlením a klikou na přídi. Zadní sloupek je poté užší pro lepší výhled dozadu.

Fotky interiéru sice Micro zatím neukazuje, ale i tady mělo dojít na změny s novým uspořádáním ovládacích prvků nebo novými potahy sedaček, které pomohli navrhnout fanoušci značky.  

Youtuber si z ojetého VW Passat udělal elektromobil. Už najel přes 140.000 km

Youtuber si z ojetého VW Passat udělal elektromobil. Už najel přes 140.000 km

Microlino 2.0 je samozřejmě elektrické, přičemž u nové verze má značka používat ještě silnější a úspornější elektromotor. Výkonnostní hodnoty budou ale zveřejněny později. Pro představu, původní model nabízel 11 kW (15 koní) a 100 N.m točivého momentu. S volitelnou větší baterií o kapacitě 14,4 kWh bylo možné ujet až 200 kilometrů.

Cenovku novinky uvádí společnost na 12.000 eur (asi 300.000 korun). Dále přitom chystá i koncept elektrického tříkolového skůtru Microletta, který se má dostat na trh za cenu kolem 4900 eur (asi 124.000 korun).

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

včera | Richard Herbich | 58 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 80 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 34 příspěvků