Návrat Isetty podruhé. Microlino 2.0 je elektrický retro prcek s nízkou cenou

Společnost zamýšlející oživit legendární Isettu vylepšuje svůj původní koncept.

Předprodukční Microlino předvedla společnost Micro už v roce 2018. Teď se myšlenka oživení malinkatého městského vozítka BMW Isetta pro moderní dobu rozjíždí do další etapy. Na autosalonu v Ženevě se tedy mělo ukázat nové Microlino 2.0, které ač nevypadá kdovíjak přepracovaně, je vlastně postaveno na zbrusu nové platformě.

Nová Škoda Octavia RS na nejnovějších fotkách a videu. Celá se ukáže v pondělí!

Nová Škoda Octavia RS na nejnovějších fotkách a videu. Celá se ukáže v pondělí!

Micro se rozhodlo svůj retro model postavit na novém základu, a tím vylepšit samotnou stabilitu díky širšímu rozchodu kol vzadu a taktéž zvýšit pevnost celého šasi. Karoserie působí více aerodynamicky, snižuje odpor vzduchu například i zapuštěným osvětlením a klikou na přídi. Zadní sloupek je poté užší pro lepší výhled dozadu.

Fotky interiéru sice Micro zatím neukazuje, ale i tady mělo dojít na změny s novým uspořádáním ovládacích prvků nebo novými potahy sedaček, které pomohli navrhnout fanoušci značky.  

Youtuber si z ojetého VW Passat udělal elektromobil. Už najel přes 140.000 km

Youtuber si z ojetého VW Passat udělal elektromobil. Už najel přes 140.000 km

Microlino 2.0 je samozřejmě elektrické, přičemž u nové verze má značka používat ještě silnější a úspornější elektromotor. Výkonnostní hodnoty budou ale zveřejněny později. Pro představu, původní model nabízel 11 kW (15 koní) a 100 N.m točivého momentu. S volitelnou větší baterií o kapacitě 14,4 kWh bylo možné ujet až 200 kilometrů.

Cenovku novinky uvádí společnost na 12.000 eur (asi 300.000 korun). Dále přitom chystá i koncept elektrického tříkolového skůtru Microletta, který se má dostat na trh za cenu kolem 4900 eur (asi 124.000 korun).

Speciál: Autosalon Ženeva 2020

Autosalon v Ženevě je jednou z nejvýznamnějších událostí automobilového roku. Letos se měl konat již 90. ročník, výstava však byla tři dny před zahájením zrušena z důvodu rizika šíření koronaviru. Vyhlášení výsledků ankety evropské Auto roku 2020 (COTY) proběhlo podle plánu, avšak pouze formou živého přenosu.

Přehled očekávaných novinek
To nejlepší, co se mohlo v Ženevě představit

Místo: Ženeva, Švýcarsko
Adresa výstaviště: Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid: Když to prostě všechno šlape

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid

Suzuki Vitara už koupíte pouze s mild-hybridním ústrojím pod kapotou. Může to jeho charakteru uškodit?

včera | Vladimír Kadera | 10 příspěvků
TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

5.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 60 příspěvků