Zkratka AMG již dávno není výsadou pornoherců a úspěšných filmových producentů. S rostoucí oblibou se společnost  Aufrecht Melcher Großaspach  dostala do téměř celé modelové flotily třícípé hvězdy. Od představení  nového Mercedesu GLA  tak byl příchod ostré verze jen otázkou času. Mercedes

Zkratka AMG již dávno není výsadou pornoherců a úspěšných filmových producentů. S rostoucí oblibou se společnost Aufrecht Melcher Großaspach dostala do téměř celé modelové flotily třícípé hvězdy. Od představení nového Mercedesu GLA tak byl příchod ostré verze jen otázkou času. | Mercedes

Mercedes-AMG GLA 45 4Matic+ debutoval s přeplňovaným dvoulitrem M139, který je k mání ve dvou variantách. V té první produkuje výkon 285 kW (387 koní) a malé SUV roztáhne na stovku za 4,4 sekundy. Mercedes

Mercedes-AMG GLA 45 4Matic+ debutoval s přeplňovaným dvoulitrem M139, který je k mání ve dvou variantách. V té první produkuje výkon 285 kW (387 koní) a malé SUV roztáhne na stovku za 4,4 sekundy. | Mercedes

Nároky odvážnějších sprinterů splní ostřejší verze S, která s výkonem 310 kW (421 koní) čas na stovku ještě o desetinu stáhne. Zároveň posune omezovač z 250 na 270 km/h. Mercedes

Nároky odvážnějších sprinterů splní ostřejší verze S, která s výkonem 310 kW (421 koní) čas na stovku ještě o desetinu stáhne. Zároveň posune omezovač z 250 na 270 km/h. | Mercedes

Obě verze jsou standardně spárované s osmistupňovou automatickou převodovkou s funkcí Race-Start a pohonem všech kol. V AMG si také pohráli s podvozkem pro lepší stabilitu. Auto má být tužší, ale ne tvrdší. K zastavení vozu slouží nové čtyřpístkové brzdy s 13,8 palcovými kotouči. Paket AMG Dynamic Plus je může ještě zvětšit na 14,2“. Mercedes

Obě verze jsou standardně spárované s osmistupňovou automatickou převodovkou s funkcí Race-Start a pohonem všech kol. V AMG si také pohráli s podvozkem pro lepší stabilitu. Auto má být tužší, ale ne tvrdší. K zastavení vozu slouží nové čtyřpístkové brzdy s 13,8 palcovými kotouči. Paket AMG Dynamic Plus je může ještě zvětšit na 14,2“. | Mercedes

Opticky se toho zas tolik nezměnilo. Verze AMG se vyznačuje svislým žebrováním přední masky, zadním křídlem, 19palcovými koly, dvěma výfuky a velkými brzdovými třmeny.  Mercedes

Opticky se toho zas tolik nezměnilo. Verze AMG se vyznačuje svislým žebrováním přední masky, zadním křídlem, 19palcovými koly, dvěma výfuky a velkými brzdovými třmeny.  | Mercedes

Uvnitř je to také pořád ta samá písnička - tělo obepínající sedadla, sportovní volant se žlutým proužkem na středové poloze a na přání kůže Nappa či další posh materiály. Mercedes

Uvnitř je to také pořád ta samá písnička - tělo obepínající sedadla, sportovní volant se žlutým proužkem na středové poloze a na přání kůže Nappa či další posh materiály. | Mercedes

Poprvé si nového zástupce AMG budeme moct prohlédnout na nadcházejícím autosalonu v Ženevě. Vedle GLA bude na místě i koncept Vision AVTR a možná i facelift třídy E. Mercedes

Poprvé si nového zástupce AMG budeme moct prohlédnout na nadcházejícím autosalonu v Ženevě. Vedle GLA bude na místě i koncept Vision AVTR a možná i facelift třídy E. | Mercedes

 Mercedes

| Mercedes

 Mercedes

| Mercedes

 Mercedes

| Mercedes

 Mercedes

| Mercedes

 Mercedes

| Mercedes

 Mercedes

| Mercedes

 Mercedes

| Mercedes

 Mercedes

| Mercedes

 Mercedes

| Mercedes

 Mercedes

| Mercedes

 Mercedes

| Mercedes

 Mercedes

| Mercedes

 Mercedes

| Mercedes

 Mercedes

| Mercedes

 Mercedes

| Mercedes

Mercedes-AMG GLA 45 4Matic+ debutoval s přeplňovaným dvoulitrem M139, který je k mání ve dvou variantách. V té první produkuje výkon 285 kW (387 koní) a malé SUV roztáhne na stovku za 4,4 sekundy. Mercedes
Nároky odvážnějších sprinterů splní ostřejší verze S, která s výkonem 310 kW (421 koní) čas na stovku ještě o desetinu stáhne. Zároveň posune omezovač z 250 na 270 km/h. Mercedes
Obě verze jsou standardně spárované s osmistupňovou automatickou převodovkou s funkcí Race-Start a pohonem všech kol. V AMG si také pohráli s podvozkem pro lepší stabilitu. Auto má být tužší, ale ne tvrdší. K zastavení vozu slouží nové čtyřpístkové brzdy s 13,8 palcovými kotouči. Paket AMG Dynamic Plus je může ještě zvětšit na 14,2“. Mercedes
Opticky se toho zas tolik nezměnilo. Verze AMG se vyznačuje svislým žebrováním přední masky, zadním křídlem, 19palcovými koly, dvěma výfuky a velkými brzdovými třmeny.  Mercedes
22
Fotogalerie

Mercedes-Benz GLA dostal nejsilnější čtyřválec světa. Zvládne s ním až 270 km/h

Splašený crossover se může pochlubit výkonem až 421 koní.

Zkratka AMG již dávno není výsadou pornoherců a úspěšných filmových producentů. S rostoucí oblibou se společnost Aufrecht Melcher Großaspach dostala do téměř celé modelové flotily třícípé hvězdy. Od představení nového Mercedesu GLA tak byl příchod ostré verze jen otázkou času.

Mercedes-AMG GLA 45 4Matic+ debutoval s přeplňovaným dvoulitrem M139, který je k mání ve dvou variantách. V té první produkuje výkon 285 kW (387 koní) a malé SUV roztáhne na stovku za 4,4 sekundy. Nároky odvážnějších sprinterů splní ostřejší verze S, která s výkonem 310 kW (421 koní) čas na stovku ještě o desetinu stáhne. Zároveň posune omezovač z 250 na 270 km/h.

Obě verze jsou standardně spárované s osmistupňovou automatickou převodovkou s funkcí Race-Start a pohonem všech kol. V AMG si také pohráli s podvozkem pro lepší stabilitu. Auto má být tužší, ale ne tvrdší. K zastavení vozu slouží nové čtyřpístkové brzdy s 13,8 palcovými kotouči. Paket AMG Dynamic Plus je může ještě zvětšit na 14,2“.

Opticky se toho zas tolik nezměnilo. Verze AMG se vyznačuje svislým žebrováním přední masky, zadním křídlem, 19palcovými koly, dvěma výfuky a velkými brzdovými třmeny. Uvnitř je to také pořád ta samá písnička - tělo obepínající sedadla, sportovní volant se žlutým proužkem na středové poloze a na přání kůže Nappa či další posh materiály.

Poprvé si nového zástupce AMG budeme moct prohlédnout na nadcházejícím autosalonu v Ženevě. Vedle GLA bude na místě i koncept Vision AVTR a možná i facelift třídy E.

Speciál: Autosalon Ženeva 2020

Autosalon v Ženevě je jednou z nejvýznamnějších událostí automobilového roku. Letos se měl konat již 90. ročník, výstava však byla tři dny před zahájením zrušena z důvodu rizika šíření koronaviru. Vyhlášení výsledků ankety evropské Auto roku 2020 (COTY) proběhlo podle plánu, avšak pouze formou živého přenosu.

Přehled očekávaných novinek
To nejlepší, co se mohlo v Ženevě představit

Místo: Ženeva, Švýcarsko
Adresa výstaviště: Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex

Doporučujeme

Články odjinud