Hyundai i30 po faceliftu se ukáže v Ženevě. Zde jsou úplně první fotografie

JaneK  |  12. 02. 2020 11:50

Na obrazku vypada hodne zajimave, konecne denni svetla v hlavnich svetlometech a ne zvlast na narazniku, to se mi moc nelibilo. Jeste aby tomu dali silnejsi motor, alespon tu 1.6 130 kw, pochybuju ze by sli do 2.0

Odpovědět  |   | 
DusterMan  |  12. 02. 2020 17:08

Kdo si koupí Hnůjdaje, na dosmrti ku..n.da je Děkuju

Odpovědět  |   | 
JaneK  |  12. 02. 2020 17:32

Já nechápu proč sem teda píšeš, když tě ty auta nezajímaj. Musíš být pořádnej mentál. Za toho mentála nemáš zač.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  12. 02. 2020 19:31

A ty k tomu titulu nepotřebuješ ani tu káru!

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 02. 2020 21:23

Závist je hrozná věc, jeho nejspíš sere, že nemá ani na toho Hyundaie.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  13. 02. 2020 10:53

Fuj Hovnaj nebrat

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 02. 2020 14:15

Mindráček?

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  13. 02. 2020 15:28

Mindrák jako prase!!!

Odpovědět  |   | 
Jezdec  |  12. 02. 2020 21:15

Vypadá to dobře, denní svícení ve světlometech bude jistě posun nahoru. Jen nějak nevidím, jak tam budou mlhovky.

Odpovědět  |   | 
DZARDINO  |  12. 02. 2020 11:52

To bude vypadat moc pěkně, tipuji. Bude za dobré peníze , poměr cena výkon, takže prodeje se opět posunou. Tedy pokud nezdraží....ono když vidím cenu Octavie IV, nestačím se divit. Na druhou stranu, fleet dotane 25 % dolů a to je v klidu. Zbytek Škodovku nezajímá...

Odpovědět  |   | 
J. Vosátka  |  12. 02. 2020 13:47

jak správně píše DZARDINO, je to nekorejsky pěkné, z fotky je vidět i že cena bude dobrá, poměr cena výkon je taky parádní - cena nízká, výkon taky, ale co na tom, hlavně že je to levný. A prodejcům lidi urvou ruce, protože rákosnická technika fakt přesně to, po čem Evropan touží...
A na fleet Škoda dává ne 25%, ale 125% ))))))

Odpovědět  |   | 
DZARDINO  |  12. 02. 2020 13:58

Že ty máš jen základku viď. Myslím pochopitelně první stupeň.

Odpovědět  |   | 
eMKejx  |  12. 02. 2020 13:14

parada, na toto si myslim ze cakali viaceri fanusikovia, nie len ze to dobre jazdi ale uz to konecne bude aj vypadat ako z tejto doby. No nechajme sa prekvapit na final

Odpovědět  |   | 
šofér  |  12. 02. 2020 15:49

ten předek připomíná novou i10 tak trochu protáhlou, ale "tvář" je stejně dynamická. Mi se to líbí.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  12. 02. 2020 17:34

Mno, já se osobně domnívám, že se tohle Nošovicím moc nepovedlo. Jak technicky tak vizuálně. Pokud už Hiunday, tak rozhodně z Koreji. A nikov tuhle maškarádu, abych tak řekl „ze stánku na levnou krásu.“

Odpovědět  |   | 
homer  |  13. 02. 2020 08:12

už asiatům dojde to co americe dávno: zavřít v Evropě krám a prodávat kusovky individualistům? úspora ve stovkách milionů ne-li miliardy...

Odpovědět  |   | 
pepe  |  12. 02. 2020 14:39

led denní svícení v hlavních reflektorech čekejte zase jen u vrcholných výbav, jak je to zvykem, jinak budou zase v nárazníku. jinak prej maji být nové motory 1.5T , vrcholka má mít i digi. přístrojový štít, a verze N by měla dostat automat. převodovku ...

Odpovědět  |   | 
Jezdec  |  12. 02. 2020 21:13

V nárazníku těžko, na to tam teď asi nebude místo. Hyundai není škoda, aby měli tak zmrvené denní svícení u základních verzí.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  12. 02. 2020 23:26

Hej toto, sme vcil dobili nedavno, ale taky bily, ne cerveny. Mladeho tam sledovali na kamere jako ti z te ochnaky ne. Tam sme jim pak vihodili airbagy do miralonu na skadku hehe.Bo v tych Nosovicach tez nevedeju jak se chovat ne. Inac to auto je stejne ne jako stary geberace. Hyundai chungarav pre tute.

Odpovědět  |   | 
Prodjce vozů  |  13. 02. 2020 21:57

N Line I30 vypadá hodně dobře. Takový našlápnutý design bohužel Škodovce chybí. Předek Scaly zkopírovala od poslední Elantry, zadek od Tipa jak již víme. A taky Škodovce v serii chyběl výkonově slušný motor. Hyundai narozdíl od ní dává do velkého sedanu od roku 2010 třistakoňový dvoulitr s pádly. A loni se snažila zapůsobit hlavními LED světly jako by objevila ameriku, který např. Peugeot dává do 508 už léta. Škodovka má patrně ráda zveřejňovat novinky jako velkou vychtávku s velkým spožděním věci, které konkurence už dávno dělá. Dále např. velký digitální displej byl u Citroenu už od roku 2007. A Škoda peněz a další automobilky se vzdaly trapných retro budíků až poslední léta. Ale Škodovka má našlápnuto dobrým směrem, již od posledního modelu Superba 2015 tam dostali rozum a blíží se konkurenci. Konečně skončí ten patvar Rapid pokud alespoň trochu vyjde z avizovaného nástupce. Paletu už jen bude kazit hnus v podání Citigo, protože Yeti už naštěstí není. Všimli jste si že jedinná škodovka je schopna za 400.000,- nabízet po*raný litr a ostatní za stejné peníze už 1.4, 1.6, 1.8? Holt zneužívají hlouposti čechů. Ale novými modely už se dostaly na modernější úrověň , tak ať jim to vydrží co nejdéle za rozumné peníze

Odpovědět  |   | 
Zákazník  |  13. 02. 2020 22:54

Proč jsou někteří Hyundaiáři tak vysazeni na Škodu? Vlčák a čivava.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

dnes | Vladimír Kadera | 9 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 17 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro