Nový Hyundai i20 odhaluje interiér. Design je velký skok vpřed, ale co ergonomie?

10 komentářů

Mich
26. února • 19:08

Z venku vypadá dobře, ale zevnitř se mi líbí víc generace 2014-2019.

JirkaX
26. února • 18:52

To bude zase nazvraceno škodofáckých zvratků.

Burešek
1. března • 10:08

Zvracíš tu jen ty

Vojtěch
26. února • 17:29

Ta hrouda tvrdých plastů v předchozí i20...co jsem měl čest vidět, je středová část palubní desky vždy potažena na dotyk měkkým plastem. Tím absolutně nenarážím na to, že Fabia tento "luxus" nemá, spíše na nepřesnosti a fabulace zmíněného příspěvku v textu.

eMKejx
26. února • 16:23

celkom podareny prcek ako konkurent k 208.

.
26. února • 13:29

nadpisy píše kokot..

Petr Vaněk
26. února • 19:39

To se pletete pane. Ko*ot (kojot tam není) je ten, kdo by si to náhodou chtěl koupit. Je to paskvil. :-/ I Fiat Multipla 1 generace je lepší auto.

mpolan
26. února • 13:38

Nadpisy píše člověk, který moc dobře ví, že tím vyvolá diskusi. Podobně manipulativně jako u nového Citroënu. To je moderní odpadní novinařina.

Skeptik
26. února • 13:32

Jestě hůř, píše je Kadera.

neodborník
26. února • 12:28

A v čem spočívá ta ergonomická netlačítková tragédie, když uživatel bude ťukat do virtuálních tlačítek v zorném poli a né do mechanických tlačítek někde níže, jistě naprosto přesně po paměti na první dobrou ? Už jste si to vyzkoušeli v reálu, nebo jenom teoretizujete dle dané novinářské módy ?

Doporučujeme

Články odjinud