Nový Hyundai i20 odhaluje interiér. Design je velký skok vpřed, ale co ergonomie?

Konkurent Škody Fabia nebude ochuzen o velký infotainment ani o digitální přístrojový štít.

Nový Hyundai i20 debutoval v polovině tohoto měsíce. Víme, jak vypadá, víme, že může mít výkon až 120 koní a víme také, že si to bude chtít rozdat s novou Škodou Fabia. Zatím jsme ale nevěděli, jak vypadá uvnitř. Hyundai proto vypouští do světa první fotografii interiéru.

Hyundai i30 má po modernizaci. Vypadá dobře a dostal zcela nový hybridní motor

Hyundai i30 má po modernizaci. Vypadá dobře a dostal zcela nový hybridní motor

Změny jsou, jako v případě i10, opravdu veliké. Předchozí i20 sice musíme uznat skvělou a jednoduchou ergonomii, ale upřímně to byla jedna velká hrouda nevzhledných a tvrdých plastů. Nová generace si na první pohled jednoduchou ergonomii ponechává. Líbí se nám hlavně ovládání teploty a úrovně klimatizace. I konektor USB je na snadno přístupném místě a neschovává se na zadní stěnu odkládacích prostorů.

Poprvé za volantem nového Hyundaie i10 1.2 MPi: Když se chce, všechno jde!

Poprvé za volantem nového Hyundaie i10 1.2 MPi: Když se chce, všechno jde!

Trochu nás ale mrzí, že si multimediální systém neponechal tlačítka a vsadil na dotykové ovládání. Alespoň to ovládání hlasitosti zůstalo postaru. Uvidíme, jaká bude situace u nižších řad infotainmentu. Kvalitu materiálů zatím soudit nemůžeme, ale vypadá to na posun kupředu. Samozřejmě nemůžeme čekat zázraky, protože stále má jít o levné auto.

Hyundai a Uber oznámili partnerství pro vývoj létajících taxi. Už mají vizi svého letounu

Hyundai a Uber oznámili partnerství pro vývoj létajících taxi. Už mají vizi svého letounu

Řidiči na druhou stranu ocení rozšířené funkce infotainmentu, se kterými mohou vyhledat nejbližší čerpací stanici, kouknout se na předpověď počasí nebo se reálném čase informovat o dopravní situaci.

O velký infotainment a digitální přístrojový štít tedy i20 ochuzena nebude. Štít navíc ukazuje velmi pěknou retro grafiku. Uvidíme ale, až se do nové i20 posadíme. Poprvé to bude na autosalonu v Ženevě, kde bude i20 jednou z hlavních hvězd korejské značky. 

Speciál: Autosalon Ženeva 2020

Autosalon v Ženevě je jednou z nejvýznamnějších událostí automobilového roku. Letos se měl konat již 90. ročník, výstava však byla tři dny před zahájením zrušena z důvodu rizika šíření koronaviru. Vyhlášení výsledků ankety evropské Auto roku 2020 (COTY) proběhlo podle plánu, avšak pouze formou živého přenosu.

Přehled očekávaných novinek
To nejlepší, co se mohlo v Ženevě představit

Místo: Ženeva, Švýcarsko
Adresa výstaviště: Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

dnes | Vladimír Kadera | 9 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků