Nový elektrický Renault Twingo Z.E. už dává smysl. Ve městě ujede až 250 km

jozka  |  24. 02. 2020 14:20

O tom, jestli dava smysl rozhodne cenovka.

Odpovědět  |   | 
koncernový rozumbrada  |  24. 02. 2020 15:01

Kapacita baterie je příliš nízká takřka bez ohledu na cenu. ECitiGO je o level jinde a má přitom velice akceptovatelnou cenovku.

Odpovědět  |   | 
konczernaq  |  24. 02. 2020 15:29

Jo. Ale tu konecrnovou zalezitost musite kupovat v paru. Na kazde chodidlo jeden kus, jako koleckove brusle.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 02. 2020 18:04

V cem je CITIGOe iV o level jinde (dojezd je vicemene stejny)?

Odpovědět  |   | 
koncernový rozumbrada  |  24. 02. 2020 18:19

Toto má normovaný dojezd 180 km, CitiGO 252 km. To je o 40% více. O 40% více není více méně stejně!

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 02. 2020 22:26

Taky ma Skoda o dost vetsi baterii.

Odpovědět  |   | 
koncernový rozumbrada  |  24. 02. 2020 23:31

A o čem tu už asi dobrou čtvrthodinu hovoříme, Mlho?

Odpovědět  |   | 
rozumná cena = úspěch  |  24. 02. 2020 14:25

pokud bude výrazně levnější než citigo tak proč ne..

Odpovědět  |   | 
koncernový rozumbrada  |  24. 02. 2020 14:59

Nebude! Jediné, co má Twingo výrazně nižší, je kapacita baterie, ne cena!

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  25. 02. 2020 12:09

No a jaká teda bude ta cena? Když píšeš, že...
"Jediné, co má Twingo výrazně nižší, je kapacita baterie, ne cena!"

Odpovědět  |   | 
koncernový rozumbrada  |  25. 02. 2020 14:57

Určitě nebude výrazně niž nižší než u CitoGO. Níže je uvedena cena 21000 €, což je cca stejné jako je německá cena u Škodovky. Srovnatelnou cenu tedy očekávám i na českém trhu.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  25. 02. 2020 15:07

A ta cena 21.000 je odkud? Oficiální cena, myslím, ještě nebyla uvedena, všechno jsou to jenom spekulace. Proto jsem se ptal, že z vašeho vyjádření jsem nabyl dojmu, že tu cenu znáte. Takže zřejmě neznáte...

Jinak, Citigo-e v DE je základ za 21.000 eur a Style za 22.350 eur. A to ten style ani nemá tempomat, senzor deště a vyhř. sedačky, jako v ČR za 450.000 KČ.

Ale pokud bych si měl tipnout, tak Twingo nebude o moc levnější než Citigo, jestli vůbec.

Odpovědět  |   | 
eMKejx  |  24. 02. 2020 14:28

za 10.000e dava zmysel.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  24. 02. 2020 15:08

Za 240 tis bych o něm uvažoval

Odpovědět  |   | 
Net  |  24. 02. 2020 17:30

Jako druhé auto do rodiny, proč ne, ale nedá se při tom moc tvářit, jak zachraňujeme planetu.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  24. 02. 2020 15:09

V D za 15000eur s 6000eur bonusem

Odpovědět  |   | 
Noclaf  |  24. 02. 2020 15:59

Jako vazne, to je dobra cena!

Odpovědět  |   | 
Michal  |  24. 02. 2020 16:04

S bonusem a u nás asi nic nedají.

Odpovědět  |   | 
BB  |  24. 02. 2020 20:48

Tobě určitě ne.

Odpovědět  |   | 
king014  |  25. 02. 2020 14:40

to "dávání" je vlastně přerozdělování daní které odvedete státu

Odpovědět  |   | 
jouda  |  24. 02. 2020 16:09

Ve městě má smysl MHD a ne že si každý koupí nákupní tašku na proud. Z mého pohledu nesmyslné řešení místo toho posílit MHD a dát zdarma a naopak omezovat osobní dopravu jedno jestli na proud nebo benál.

Odpovědět  |   | 
koncernový rozumbrada  |  24. 02. 2020 16:38

Jsi jouda.

Odpovědět  |   | 
Luboš  |  24. 02. 2020 17:42

Pokud jedeš s aktovku, nebo batohem, tak socka je ohleduplnější k městu a dává větší smysl než jeden člověk v tuně materiálu na šesti čtverečních metrech.

Odpovědět  |   | 
koncernový rozumbrada  |  24. 02. 2020 18:14

Nejsi jouda.

Odpovědět  |   | 
Skace  |  25. 02. 2020 08:58

Víš kolik váží taková tramvaj? A kolik v ní jezdí běžně lidí mimo špičku? Auto v tom případě vychází líp

Odpovědět  |   | 
f  |  25. 02. 2020 13:27

Panacek je extremista zviditelnovac, ze? Kolik vazi tramvaj vim naprosto presne. Jenze tech jizd, kdy v ni jede mene nez 16 lidi je zanedbatelna cast.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 02. 2020 22:33

Jo jo, hlavně taková MHD, která jede jednou za patnáct minut a o víkendu jen co půl hodiny, cestou musíš dvakrát přestoupit a doufat, že žádný spoj nebude mít zpoždění. MHD dává smysl jen v případě, že jedu metrem nebo nějakou přímou a rychlou linkou. Ale třeba pražská MHD z okrajových částí, to je katastrofa.
A mimochodem, MHD samozřejmě není nikdy zdarma. To, co nezaplatíš na jízdném sám, zaplatíš v daních a snížení investic jinde.

Odpovědět  |   | 
Emil  |  25. 02. 2020 00:06

Odstěhuj se na vesnici když nemáš rád auta.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  25. 02. 2020 09:26

jj plne MHD poslicku s picama, a balickama, jak uzasna by ta MHD byla

pokud by kuprikladu v Praze byla MHD zadara a jeste by se k tomu pridali ty spousty lidi ktere nahanis do MD, tak bych to chtel v praze videt, to by byl slusnej masochizmus, kdys ve spicce jezdi metro a nektere tramvaje co 2 minuty a presto se do nich da jen sotva dostat jak jsou narvane lidma takze co navrhujes, postavit metro a tramvaje dvojite, pekne vedle sebe?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  25. 02. 2020 14:02

Pokud mas alespon trochu sajn, jak Praha vypada, tak vhodne propojeni tras metra 'po obvodu', by stavajicim linkam dost ulevilo. Spousta lidi jezdi x zastavek jen aby na prestupni zmenili trasu a jeli jinam ('zpet'). Ale neni to samozrejme jen o metru a uz vubec ne ultimatni reseni.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  26. 02. 2020 09:14

ne nemam o tom vubec sajn jak Praha vypada, ja v Praze jen 5 let zil a denne MHD vyuzival

ano linek metra by melo bejt vice, ale smysluplne, to ze obcas lide jedou metrem tam a zase zpet je casto dane i tim ze neznaji povrchove spoje a nechteji je znat, videl jsem to na kolezich z nizsich kanclu kteri jako ja z Cernaku dojizdeli na Prosek, a presne jak pises jeli metrem na Florenc, tam prestoupili na Cecko a jeli na Prosek, .... ja si misto toho na Vysocanske presed na jeden z busu smer Prosek a byl tak o 20 minut driv, je to o lenosti lidi si udelat 5 minut cas a zkusit si vyhledat nejake spojeni, u jednorazove cesty to chapu, ale kdys to nekdo jezdi denne, tak to jiz povazuju za totalni lenost diky ktere pak straci denne i desitky minut casu

Odpovědět  |   | 
Net  |  24. 02. 2020 17:26

Takže reálný dojezd v létě s klimoškou, nebo v zimě s topením bude tak 150 km, a pokud člověk bude šetřit baterie a nabíjet z 20% na 80% jak bývá doporučeno, tak jen 100 km.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  24. 02. 2020 18:03

Buď optimista.Kdo chce dojet co nejdál jede pomalu a klima ani topení zas tak moc neberou když je to auto tak malé.

Odpovědět  |   | 
BB  |  24. 02. 2020 20:49

JSI FAKT DOBREJ.

Odpovědět  |   | 
Emil  |  25. 02. 2020 00:07

Kdo chce dojet daleko ten tlačí.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  25. 02. 2020 09:32

radsi si ani nechci predstavit jak musi vypadat clovek ktery v tomhle malem cosi bez moznosti rychlonabijeni chce za den urazit vice nez 100km

rozhodne cena, ale pokud bude okolo hranice 12-15 tisic eur, tak je to relativne idelani auto na rozvozy na mensich mestech ci jako auto na dojizdeni do prace pro nekoho kdo ma moznost pomalu nabijet doma i v praci a neni pro nej hvodna MHD, coz neni pro spousty lidi zijicich v satelitech okolo mest, tedy lidi co maji vetsinou moznost nabijet doma a do te prace to mivaji do 50km

Odpovědět  |   | 
komik  |  25. 02. 2020 09:41

Mě se twingo líbí, oproti Cigu je vyšší - takový mini mpv na stylový rozvoz děti.. A hlavně je to zadokolka, takže to bude nejlevnější elektrická zadokolka (kromě jízdních kol). Cenu bych u nás tipl na 499.000 a Dácia bude 420.ooo. Za mě dobry v tom, že se nehoni s baterkou do extrému, hlavně aby nabídli cenové rozumny repas :).

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  26. 02. 2020 10:44

Dává smyl komu?

Nechtěla Německá vláda po automobilkách tahle rodinný hatchback EV, cenově dostupný bez dotací a s adekvátním dojezdem? Opravdu celá rodina s plným kufrem nejezdí po městě a nehledá nový "trabant"
.
Nejlevnější EV stále jsou druhý až x tým autem do rodiny a drahou nákupní taškou do města. Vytlačit tak ty staré , hlučné a "neoekologické" vozy se sapalovacím motorem nemohou.

Problém je tu se zákazníky kteří kupovali nové auta,, až někam na úroveň ceny Octavie. Jako jedno univerzální auto do rodiny. Kteří jednak na EV bez dotací nemají, nemají kde a kdy ty vozy nabíjet a dojez je hodně omezí. Tedy je řeč o autech které jezdí trasy kde v koncových bodech není nabíječka, parkují na ulici a nejezdí ani v centru velkoměst.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 147 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem měsíce. Nikdo mu ale nevěnoval pozornost

Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem m…

Při oficiálních prezentacích vozů je dobré všímat si detailů. Naposledy se to osvědčilo při premiéře Škody Octavia RS iV – poprvé jste totiž mohli vidět připravované elektrické SUV Enyaq iV.

6.  3.  2020 | | 41 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A
Prohlédněte si ty nejlepší registrační značky na přání. Najdete mezi nimi tu svou?

Prohlédněte si ty nejlepší registrační znač…

Registrační značky na přání jsou v České republice již velice rozšířené. Projděte si galerii těch nejlepších.

1.  4.  2020 | | 26 N/A